Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Succes Huppel en tnx voor de uitleg. Klinkt inbound inderdaad beter.
Outbound grrr...
Jah daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halen
quote:
quote:
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick waar je tijdje terug een foto van postte?
Sorrie Bart...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoorden
Plaatje, nogmaals: [ afbeelding ]
quote:
Ik dus ook stoep. Eindelijk een interesse die we delen!quote:
Niks mis mee. Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb hem ook maar van twitter moeten halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
Sorrie Bart...
ik loop er niet echt voor warm...
heb je meer Pics?
Is ze ookquote:
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Even het kopieerhok goed inrichten dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Niet echt bijzonder he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even het kopieerhok goed inrichten dus.
sad but treu ik heb niks hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheurenquote:
Dan ben je geen echte manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
was ook wel een inkoppertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ga ook wel kijken maar verder niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
is dat bij jou in de straat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk en helden. Alhoewel dat die helemaal ingepakt huizen wel een beetje overdreven zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelfquote:
en hij drinkt heinekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelf
Ah nais. Feliquote:
Wil je mijn sloggy lenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik welAlleen jammer dat ik geen sloggy's heb.
Nee dankje. Mijn hema onderbroeken voeren hun taak nog steeds prima uitquote:
congratsquote:
Schop zequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
waarom komen collega's op mijn laatste werkdag nog met werk aanzetten wat veel tijd kost
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzoquote:
Feli Mutsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feli Muts![]()
![]()
![]()
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
eNGine10: GVD alweer teveel betaald deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Huppel: oeh...oh..aaahEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Al is dat hier omgekeerd
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
Nee want dan word ik niet wakker gebeldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eNGine10: GVD alweer teveel betaald deze maand!
Huppel: oeh...oh..aaah
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzo
quote:
Wanneer ga je? En welke sauna?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
OEH OEH OEH!
Mn homie vertelt me net dat haar moeder 2 kaartjes heeft voor de chillste sauna OOIT, en wij mogen ze hebben, en ze brengt ons er zelfs heen
Wat leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zometeen
http://www.dewoudfennen.nl/
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Hoeraaaaaa vooor Huppel![]()
![]()
Het goede nieuws zit jullie wel mee deze week
Gaat wel lukkenquote:
Dus jullie zijn dan allebei naakt, terwijl jullie glad en glibberig zijn van de massage-olie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat wel lukken
M;n homie heeft ook epic boobs
Pic'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat wel lukken
M;n homie heeft ook epic boobs
Nee, we gaan allebei naakt zitten zweten. Oh en naaktzwemmenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jullie zijn dan allebei naakt, terwijl jullie glad en glibberig zijn van de massage-olie?
Krijg je nietquote:
Oooh, ik kwamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, we gaan allebei naakt zitten zweten. Oh en naaktzwemmen
Zwembad in de sauna ftw!
maybe kom ik je dan tegen want ik ga ookquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
maybe kom ik je dan tegen want ik ga ook
ik wil moke zien
ooooh, daaaaaaaaaaaaaarom is het zo stil...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOOO WK BEGINT!!!![]()
![]()
Half 4 zit ik voor de buis te genieten van de sfeer geluiden die voortkomen uit die vuvuzela's en ik toeter zelf vrolijk mee met mijn TNT TOETAR!
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, daaaaaaaaaaaaaarom is het zo stil...
Ik ga stiekem via internet kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.
Oh je zit nog op het werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem via internet kijkenEindelijk...
Stage jaquote:
Ohja, maar misschien is iedereen nog oranjespul halen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.
Nederland hoeft maandag pas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, maar misschien is iedereen nog oranjespul halen?
nee ik heb geen nummers en besides ik ken jullie niet zo goed vind et eng om te bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Marijke en ik gaan zeer waarschijnlijk, en PeZu dus ook![]()
Heb jij van één van ons het telefoonnummer? Dan kunnen we eventueel mini-meeten?
Ik ga het even proberen..omdat jij het bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nederland hoeft maandag pas.
Maar nu is de opening bezig. Dat vind je denk ik ook nog wel leuk om te zienHeeft weinig met voetbal te maken. NL1
smsje dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik heb geen nummers en besides ik ken jullie niet zo goed vind et eng om te bellen
Ben benieuwd wat je ervan vindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga het even proberen..omdat jij het bent
dat mag wel moek effe mijn nummer pmen?quote:
ik ben heeeel slecht in mensen herkennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsje dan?
of gewoon maar alles aan het toeval overlaten?![]()
doe maar pmen, dan sms ik je wel als wij bij Moke staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat mag wel moek effe mijn nummer pmen?
ik kom trouwens alleen voor moke zodra die afgelopen zijn ben ik ook weer weg
donequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe maar pmen, dan sms ik je wel als wij bij Moke staan
thanks!quote:
Damn, hadden Nederlanders maar gewoon een klein beetje van dat Afrikaanse ritmegevoel en die muzikaliteitquote:
Jah inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn, hadden Nederlanders maar gewoon een klein beetje van dat Afrikaanse ritmegevoel en die muzikaliteit
Prachtig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jah inderdaadEn je ziet gewoon die trots en vrolijkheid bij die Afrikanen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prachtig!
Zo vind IK voetbal zelfs mooi![]()
Of dan in elk geval de spirit
quote:
Haha nee zal het niet verklappen hoor. Als jij dan niet verklapt dat ik soms K3 luisterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
verder vind ik voetbal stom hoor, ssssst, niet verklappen wat ik net allemaal zei
Hihi, dat zal ik niet doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha nee zal het niet verklappen hoor. Als jij dan niet verklapt dat ik soms K3 luister
Als ik m'n K3 maar had genoeg zet hoort m'n buurmeisje het ook. Mijn excuus vanaf nuquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat zal ik niet doen![]()
Daar heb ik trouwens een heel goed excuus voor, en hij heet Thijs
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef justmattie het volgende:
Zo examen gedaan, was vrij pittig. Ik hoop dat ik onder de 20% zit van foutenmarge.
35 nog maar. Komt goed c0nd0rquote:
He bah wat vervelend tochquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
zo schatjes ik kom hier nog even posten om 17:30 ongeveer word ik opgehaald en dan ga ik tapas eten daarna duik ik in mijn bamboebed, om morgenochtend heel vroeg op vakantie te gaan. Ach ot is a dirty job but somebody's gotta do it
Je kan het Broertjequote:
Frankrijk ik zit in een plaatsje dicht bij Orleansquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
Ik hoef mij vandaag niet meer te scrubben![]()
[..]
He bah wat vervelend tochen waar gaat de vakantie naar toe?
[..]
Zozo goed geregeldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Frankrijk ik zit in een plaatsje dicht bij Orleans
Ga jij niet op vakantie dit jaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo goed geregeld![]()
* Trev is een beetje jaloers![]()
Dan hoop ik dat het mooi weer word hier in NL.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit jaar voor zo ver ik weet nietmaar is ook meer een bewuste keuze
Helaas gaat dat hem niet wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het mooi weer word hier in NL.
Als je heel klein kunt opvouwen(formaat pak wasa crackers) pas je nog in mijn koffer en mag je mee.
WOEHOE! 20quote:
Het is wel zwaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
Ik hoef mij vandaag niet meer te scrubben![]()
[..]
Je kan het Broertje![]()
dat is harstikke leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas gaat dat hem niet wordenMaar nu kan ik wel lekker BBQen bij Huppel en naar de Zwarte Cross
Jaa nog maar even en dan ben ik in Griekenland:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het zekerquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaa nog maar even en dan ben ik in Griekenland:En waarom laten jullie mij zo achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig voor jou zijn er nog genoeg, lieve, leuke, schattige fokkertjes die nu nog niet met vakantie gaan en met wie je lekker kunt posten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
[..]
En waarom laten jullie mij zo achter
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gelukkig voor jou zijn er nog genoeg, lieve, leuke, schattige fokkertjes die nu nog niet met vakantie gaan en met wie je lekker kunt posten.
Veel plezier en tot over 2 wekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes ik zeg jullie vast gedag. Tot over 2 weken![]()
fijne vakantiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes ik zeg jullie vast gedag. Tot over 2 weken![]()
Ik heb ook een goed topic geopend.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Een vrouw die een topic met iets van voetbal in de TT opend, wauw
leuk, echtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een goed topic geopend.![]()
Niet over voetbal.
Maar je hebt toch wel wat over voor die arme kindjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet leuk! 10 euro per maand. Ik ben altijd na 1 week al door me geld heen.
okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja sorry Myr die zat naast mij dus kon even niet posten.
eeeen bedanktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik m'n K3 maar had genoeg zet hoort m'n buurmeisje het ook. Mijn excuus vanaf nu![]()
Deze is ook leuk..
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja sorry Myr die zat naast mij dus kon even niet posten.
Wat een veelste blij filmpjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als ik m'n K3 maar had genoeg zet hoort m'n buurmeisje het ook. Mijn excuus vanaf nu![]()
Deze is ook leuk..
Ik heb dat meisje opgezocht maar ze is net een lopend lijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geruststellend om te weten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
Maar het is nu allemaal in orde, het is een gas in feite.
anusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:46 schreef Stoeprand het volgende:
Maar het is nu allemaal in orde, het is een gas in feite.
middagquote:
Ook goed. Hoe laat begint jouw avond dan?quote:
op dit continent? over een paar uurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook goed. Hoe laat begint jouw avond dan?
Die van mij begint altijd om 18:00, maakt niet uit welk continentquote:
ja pitje maa rhet is nu op het POST tijdstip nog geen avondquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die van mij begint altijd om 18:00, maakt niet uit welk continent
hoi loveseatquote:
Ik weet, komt nog welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pitje maa rhet is nu op het POST tijdstip nog geen avond_!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pitje maa rhet is nu op het POST tijdstip nog geen avond_!
[..]
hoi loveseat
ik heb nu al spijt van zaterdagnachtquote:
Ligt eraan op welk continentquote:
hoe kan je nu al spijt hebben van aankomende zaterdagnacht (of gaat het om afgelopen zaterdagnacht)quote:
Hey Cutiequote:
zuchtquote:
zelfkennisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoe kan je nu al spijt hebben van aankomende zaterdagnacht (of gaat het om afgelopen zaterdagnacht)
[..]
nopequote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:44 schreef justmattie het volgende:
IS HUPPELMUTS AANWEZIG???!??!!??
ja dat of dronken in de gootquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:46 schreef justmattie het volgende:
Waar is ze? Kroeg?
Nou als ik zelfkennis had dan zou ik dat dus niet doen, kan je er ook geen spijt van krijgenquote:
die mits is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als ik zelfkennis had dan zou ik dat dus niet doen, kan je er ook geen spijt van krijgen
mits er veel voordelen aanzitten...
Echt geen flauw idee waar het over gaat maar je doet maar wat je niet laten kunt
nogalquote:
* Dr. House checkt zijn pols, nope ik leef nogquote:
quote:
goedzo!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
* Dr. House checkt zijn pols, nope ik leef nog
lekker boeiendquote:
Naar de kroeg voetbal kijken, dat dusquote:
ik zwengel zo de xbox een ees aan en ga fijn wat mensen afknallen, lekker afreagerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
goedzo!
Nog leuke plannen voor vanavond?
JAMAAR, huppel en co die kijken dus wel, daarom is het hier zo rustigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat Giertje zegt, NL hoeft toch nog niet te spelen?
quote:[..]
Ik zou het niet weten
nope heb meeste van mijn vrienden al gebeld iedereen heeft al wat te doenquote:
Ja dan wordt het lastig?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope heb meeste van mijn vrienden al gebeld iedereen heeft al wat te doen
Hell noquote:
Die krijg je nietquote:
Waarom nouquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Alleen voor de mensen die aanwezig zijn he
Dus dan weet je wat je te doen staatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen voor de mensen die daar komen...
Maar ik ben 16 en nog niet geschikt om in het openbaar te treden, met mn penisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dan weet je wat je te doen staat
mij krijg je er ook never niet in hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no fucking hell dat je mij in een sauna krijgt
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
no fucking hell dat je mij in een sauna krijgt
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn jullie nou gewoon een stel preutse kindjes of...?
Je moest eens weten wat voor uitgezakte lichamen rondhobbelen in de sauna.quote:
Van jou wist ik ;t wel.quote:
dat geloof ik direct maar nee mij zal je er niet tegen komenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor uitgezakte lichamen rondhobbelen in de sauna.
[..]
Van jou wist ik ;t wel.
Nou, ga mee in Joure dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat geloof ik direct maar nee mij zal je er niet tegen komen
als ik al ga dan wel ergens ver weg en anoniem
Dat had ik vroegah ook, maar nu vind ik ;t wel chill. En ;t naaktzwemmen is tof.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan die pleuriswarmte
en dan moet ik naakt enzo
dat is wel heel ver wegquote:
Ga er eens heen zou ik zeggenquote:
Heb je in Zwolle ook een zwembad dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel heel ver wegdacht meer aan zwolle ofzo
lijkt me welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je in Zwolle ook een zwembad dan?
In Jourequote:
Dat is namelijk het leukste eraanquote:
Naar de Sauna in Joure moet je niet gaan met ;t OV he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja ik zou toch al een keertje jou kant op komen
Oke, volgend onderwerp!quote:
we hebben een naaktstrand hier in de buurtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is namelijk het leukste eraan
Maar als ik nou jou toe ga heb ik geen ov meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Naar de Sauna in Joure moet je niet gaan met ;t OV he.
[..]
Oke, volgend onderwerp!
Heengaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
we hebben een naaktstrand hier in de buurt
Mja is wel zo handig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als ik nou jou toe ga heb ik geen ov meermaar ik hoop wel van een auto
een naaktstrand? In apeldoornquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heengaan.
[..]
Mja is wel zo handig.
Over een paar weken merk je wel waarom ik een auto wilquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heengaan.
[..]
Mja is wel zo handig.
Whut?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over een paar weken merk je wel waarom ik een auto wil
MELD HET MIJ DAN EVEN, heb het de vorige keer ook al gemistquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
Het komt steeds dichter bij, 24 juni, dag waarop er een ekstra ekstra weekend is en ze verslag gaan doen van oranje - kameroen
Ik meld het iedere keer als jij er bent en ik er aan denk, want op de dag zelve denk ik niet dat ik het kan zeggen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
MELD HET MIJ DAN EVEN, heb het de vorige keer ook al gemist
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik meld het iedere keer als jij er bent en ik er aan denk, want op de dag zelve denk ik niet dat ik het kan zeggen.
Ik twijfel. Het is waarschijnlijk of naar gothicfest, waar Angelspit staat (voor de 2e x in NL), wat een stuk dichterbij is, goedkoper en Giertje is daar, of naar ZC.quote:
Je moet het zelf weten, als je het mij ook maar zegtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik twijfel. Het is waarschijnlijk of naar gothicfest, waar Angelspit staat (voor de 2e x in NL), wat een stuk dichterbij is, goedkoper en Giertje is daar, of naar ZC.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
Heb je in Zwolle ook een zwembad dan?
kuuk! Wat doe jij nou zomaar online op vrijdagavond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ofcourse.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, als je het mij ook maar zegt![]()
gaan wij een x samen naar de sauna lieve nienke?quote:
Snap ik, maar moet nog even zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er?![]()
[..]
Is wel handig om te weten
maar natuurlijk lieve Ixoraquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
gaan wij een x samen naar de sauna lieve nienke?
Is goedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Snap ik, maar moet nog even zien.
Ik weet niet of ik dat wel durfquote:
Dat is sowieso het laatste weekend dat ik Bart kan zien voor hij op vakantie gaat. Want met de BBQ word ;t ook niet echt wat denk ik.quote:
Dan lijkt het me ook lastig jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is sowieso het laatste weekend dat ik Bart kan zien voor hij op vakantie gaat. Want met de BBQ word ;t ook niet echt wat denk ik.
En sowieso, Karin loopt ook rond op de ZCquote:
Ik heb vaak zat van mensen pas achteraf gehoord dat ze er waren dus kleine kans dat je ze zietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, Karin loopt ook rond op de ZC![]()
![]()
quote:
Sommige mensen hebben de gave je altijd te vinden, omdat je dat nou juist liever niet hadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat van mensen pas achteraf gehoord dat ze er waren dus kleine kans dat je ze ziet
Wat dan, is je opa jarig op de 26e?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat, maar ik realiseer me net ook iets
Caroquote:
Ja maar alsnog, Wouter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat van mensen pas achteraf gehoord dat ze er waren dus kleine kans dat je ze ziet
oow okee maakt niet uit meet jullie wel een andere keerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Caro![]()
Oja, wij zijn er nog niet met Moke
Nee dat niet, ik bedoel dat het maar goed is dat ik niet met mijn ouders mee ga op vakantiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat dan, is je opa jarig op de 26e?
Jij snapt ;mquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we hebben ons hele leven nog om dat een keer te doen
okidoki!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee maakt niet uit meet jullie wel een andere keer
Ik versta ;m wel.quote:
want?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik bedoel dat het maar goed is dat ik niet met mijn ouders mee ga op vakantie
Mij 30 juli misschienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee maakt niet uit meet jullie wel een andere keer
Oh zoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik versta ;m wel.Maar hij heeft mijn nummer.
haha, en ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is waarDan heb ik nog even om rijk te worden.
Vandaag zou het ons eigenlijk ook 73,- gekost hebben.. Maar goed dat daar 60,- vanaf ging omdat we ;t arrangement gekregen hebben.quote:
En ik geil op Twents.quote:
zou leuk zijn moet je wel mij aanspreken want ik ben een schijtluisquote:
DAMN!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Vandaag zou het ons eigenlijk ook 73,- gekost hebben.. Maar goed dat daar 60,- vanaf ging omdat we ;t arrangement gekregen hebben.
Frankrijk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, waar gaat iedereen die wel naar de meet wil maar niet kan naar toe
DAT BEN IK ZELF OOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou leuk zijn moet je wel mij aanspreken want ik ben een schijtluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |