Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Succes Huppel en tnx voor de uitleg. Klinkt inbound inderdaad beter.
Outbound grrr...
Jah daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halen
quote:
quote:
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick waar je tijdje terug een foto van postte?
Sorrie Bart...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoorden
Plaatje, nogmaals: [ afbeelding ]
quote:
Ik dus ook stoep. Eindelijk een interesse die we delen!quote:
Niks mis mee. Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb hem ook maar van twitter moeten halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
Sorrie Bart...
ik loop er niet echt voor warm...
heb je meer Pics?
Is ze ookquote:
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Even het kopieerhok goed inrichten dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Niet echt bijzonder he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even het kopieerhok goed inrichten dus.
sad but treu ik heb niks hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheurenquote:
Dan ben je geen echte manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
was ook wel een inkoppertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ga ook wel kijken maar verder niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
is dat bij jou in de straat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk en helden. Alhoewel dat die helemaal ingepakt huizen wel een beetje overdreven zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelfquote:
en hij drinkt heinekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelf
Ah nais. Feliquote:
Wil je mijn sloggy lenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik welAlleen jammer dat ik geen sloggy's heb.
Nee dankje. Mijn hema onderbroeken voeren hun taak nog steeds prima uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |