Ik woon niet in Pakistanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:13 schreef Rectum het volgende:
Ik wil wel doneren als je met die Deense vlag door Islamabad gaat fietsen.
Dan doneer ik ook een euro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:13 schreef Rectum het volgende:
Ik wil wel doneren als je met die Deense vlag door Islamabad gaat fietsen.
Dit is een HELDEN topic jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:12 schreef Salamando het volgende:
ik geef 50 cent, maar dan wil ik wel op je kunnen stampen met je kuttopics
"Wie wil", zonder "t". Je bent dus niet alleen een arme student zonder geld, je bent ook nog eens een arme student zonder hersens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Alleen ben ik een arme student zonder geld. Wie wilt er wat doneren?
Ik reis enkel business. Zo'n ticket kost zo'n 3500 euro. Nog steeds geinteresserd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef Rectum het volgende:
[..]
We doneren ook voor de vlucht natuurlijk.
Jahoor. Van mij krijg je een euro.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Ik reis enkel business. Zo'n ticket kost zo'n 3500 euro. Nog steeds geinteresserd?
*Proest soep in mijn neus*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Wie wil", zonder "t". Je bent dus niet alleen een arme student zonder geld, je bent ook nog eens een arme student zonder hersens.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef BroodjePindakaas het volgende:
WAT EEN HATERS ZIJN JULLIE OOK!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|