Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
Succes Huppel en tnx voor de uitleg. Klinkt inbound inderdaad beter.
Outbound grrr...
Jah daar word je niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe, outbound kan ook leuk zijn hoor maar vaak is de sfeer dan ook kut op het werk omdat iedereen elkaar naait want ze moeten targets halen
quote:
quote:
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die chick waar je tijdje terug een foto van postte?
Sorrie Bart...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op dit alles kan ik niets anders dan Ja antwoorden
Plaatje, nogmaals: [ afbeelding ]
quote:
Ik dus ook stoep. Eindelijk een interesse die we delen!quote:
Niks mis mee. Ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb hem ook maar van twitter moeten halenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:24 schreef Olle. het volgende:
[..]
Sorrie Bart...
ik loop er niet echt voor warm...
heb je meer Pics?
Is ze ookquote:
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Even het kopieerhok goed inrichten dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens proberen uit te vinden zo.
Misschien wat voor in Dronten
Niet echt bijzonder he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even het kopieerhok goed inrichten dus.
sad but treu ik heb niks hangenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheurenquote:
Dan ben je geen echte manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ik welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:31 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte man
was ook wel een inkoppertje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
ik ga ook wel kijken maar verder niks bijzondersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Alleen op het werk om de pun, thuis niet, komt er ook niet en zal ook nooit komen. Ik zal de wedstrijden best kijken maar niet als een uitzinnige gaan juichen/toeteren/uitmijnSloggiescheuren
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Voetbal
'Oranjefans' die hun huizen en hele wijken versieren
Zeker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
is dat bij jou in de straat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrolijk en helden. Alhoewel dat die helemaal ingepakt huizen wel een beetje overdreven zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:46 schreef SuperwormJim het volgende:
sad ....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelfquote:
en hij drinkt heinekenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sterker nog, rechtsonder is SWJ zelf
Ah nais. Feliquote:
Wil je mijn sloggy lenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik welAlleen jammer dat ik geen sloggy's heb.
Nee dankje. Mijn hema onderbroeken voeren hun taak nog steeds prima uitquote:
congratsquote:
Schop zequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
waarom komen collega's op mijn laatste werkdag nog met werk aanzetten wat veel tijd kost
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzoquote:
Feli Mutsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Feli Muts![]()
![]()
![]()
ThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
eNGine10: GVD alweer teveel betaald deze maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Huppel: oeh...oh..aaahEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Al is dat hier omgekeerd
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij mag je er voor wakker maken.
Nee want dan word ik niet wakker gebeldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
eNGine10: GVD alweer teveel betaald deze maand!
Huppel: oeh...oh..aaah
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Callcenter. Iedereen die Tele2 heeft kan mij straks aan de telefoon krijgen bij storingen of verhuizing of foute facturen ofzo
quote:
Wanneer ga je? En welke sauna?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
OEH OEH OEH!
Mn homie vertelt me net dat haar moeder 2 kaartjes heeft voor de chillste sauna OOIT, en wij mogen ze hebben, en ze brengt ons er zelfs heen
Wat leukquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zometeen
http://www.dewoudfennen.nl/
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Hoeraaaaaa vooor Huppel![]()
![]()
Het goede nieuws zit jullie wel mee deze week
Gaat wel lukkenquote:
Dus jullie zijn dan allebei naakt, terwijl jullie glad en glibberig zijn van de massage-olie?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat wel lukken
M;n homie heeft ook epic boobs
Pic'squote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat wel lukken
M;n homie heeft ook epic boobs
Nee, we gaan allebei naakt zitten zweten. Oh en naaktzwemmenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus jullie zijn dan allebei naakt, terwijl jullie glad en glibberig zijn van de massage-olie?
Krijg je nietquote:
Oooh, ik kwamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, we gaan allebei naakt zitten zweten. Oh en naaktzwemmen
Zwembad in de sauna ftw!
maybe kom ik je dan tegen want ik ga ookquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Giertje het volgende:
maybe kom ik je dan tegen want ik ga ook
ik wil moke zien
ooooh, daaaaaaaaaaaaaarom is het zo stil...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOOO WK BEGINT!!!![]()
![]()
Half 4 zit ik voor de buis te genieten van de sfeer geluiden die voortkomen uit die vuvuzela's en ik toeter zelf vrolijk mee met mijn TNT TOETAR!
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh, daaaaaaaaaaaaaarom is het zo stil...
Ik ga stiekem via internet kijkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.
Oh je zit nog op het werk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga stiekem via internet kijkenEindelijk...
Stage jaquote:
Ohja, maar misschien is iedereen nog oranjespul halen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nou dat weet ik niet... het is nog geen half 4 he.
Nederland hoeft maandag pas.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohja, maar misschien is iedereen nog oranjespul halen?
nee ik heb geen nummers en besides ik ken jullie niet zo goed vind et eng om te bellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Marijke en ik gaan zeer waarschijnlijk, en PeZu dus ook![]()
Heb jij van één van ons het telefoonnummer? Dan kunnen we eventueel mini-meeten?
Ik ga het even proberen..omdat jij het bentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nederland hoeft maandag pas.
Maar nu is de opening bezig. Dat vind je denk ik ook nog wel leuk om te zienHeeft weinig met voetbal te maken. NL1
smsje dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik heb geen nummers en besides ik ken jullie niet zo goed vind et eng om te bellen
Ben benieuwd wat je ervan vindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga het even proberen..omdat jij het bent
dat mag wel moek effe mijn nummer pmen?quote:
ik ben heeeel slecht in mensen herkennenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
smsje dan?
of gewoon maar alles aan het toeval overlaten?![]()
doe maar pmen, dan sms ik je wel als wij bij Moke staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat mag wel moek effe mijn nummer pmen?
ik kom trouwens alleen voor moke zodra die afgelopen zijn ben ik ook weer weg
donequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe maar pmen, dan sms ik je wel als wij bij Moke staan
thanks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |