En de special edition voor x360 en ps3 :quote:Spelers die een pre-order plaatsen voor Saints Row: The Third voor PC, PlayStation 3 of Xbox 360 ontvangen onder andere de Octopuss Gun. Dit is een van drie bonussen in Professor Genki's Hyper Ordinary Pre-Order pack, meldt uitgever THQ in een persbericht.
De Octopuss Gun is een soort roze bazooka die octopussen afschiet. Zo'n octopus masseert het hoofd van zijn slachtoffer en zorgt ervoor dat hij aan de zijde van de speler gaat meevechten. Ook zit in dit pakket Professor Genki's Super Ballistic Man-a-pult, een wagen met een kanon die mensen kan opzuigen en afschieten. Tot slot ontvangen gamers Professor Genki's Leisure Stunt Suit. Een nauwsluitend pak met Genki's kenmerkende kattenmasker.
Professor Genki is in Saints Row: The Third de gestoorde presentator van de populaire spelshow Professor Genki’s Super Ethical Reality Climax. In deze show strijden de deelnemers op leven en dood om verschillende prijzen. In een van de spellen in de show mag een inwoner van Steelport door het met boobytraps bezaaide laboratorium van Professor Genki gaan en daarbij doelen neerschieten voor punten, of mensen voor de lol. "Maar pas op! Als je de hulpeloze panda neerschiet, wordt iedereen verdrietig", aldus THQ's omschrijving.
Zeker.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:04 schreef ROFLOL het volgende:
Saints Row 1 was de reden waarom ik een 360 kocht, deel 2 was pure troep. Ondanks dat kijk ik erg uit naar SR3.
Jouw mening.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:14 schreef ROFLOL het volgende:
Vond ik niet. Verhaal was kut, stad was kut (Stillwater van deel 1 vond ik toffer), lelijk en vooral de gameplay vond ik niet leuk. Saints Row 1 was niet serieus, maar deel 2 al helemaal niet. Was een beetje overkill vond ik. Voelde aan als of ze daar bij Volition het tegen over gestelde van GTA IV moesten maken. En dit terwijl SR1 gewoon een free roam game was die zich niet met GTA wou vergelijken.
Inderdaad ja, hopelijk ook meer opties om je gang te customizen, en 4-player co-op zou ook wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe, maar ach uiteindelijk had ik er toch wel nog zo'n 25 uur opzitten. Zaten ook wel toffe dingen in zoals Fight Club en veel plaatsen waar je in kon zoals die grot.
Zolang we maar een nieuwe stad krijgen en veel nieuwe dingen om je personage te customizen.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=252042quote:Saints Row 3 has skipped this year's E3 in order to spend another year "rebuilding the technology," THQ's revealed.
Speaking at an E3 analyst meeting last night, THQ core games VP, Danny Bilson revealed that the company's set to show Saints Row 3 for the firs time at the Spike TV awards in December.
He said: "I'm not going to show it to you today. This is the only room we're talking about Saints Row 3. We're not showing it on the floor because the rollout starts in December on Saints Row 3.
"We've spent an extra year rebuilding the technology for this game. It is absolutely gorgeous and still completely insane."
Bilson went on to reveal "the most robust transmedia play on any game ever done," including plans to release a Saints Row movie.
"We're also going to have a collectible card game, we're going to have books, we're going to have mechandise - we're going to build this thing out into the biggest transmedia blowout ever seen," he said at the meeting.
"Most of these deals are already in place. I believe we're going to announce this at the Spike awards in December.
"It's really, really exciting what's going on with Saint's Row and when we launch this it's really going to turn heads to what we've done with this brand," he said. "Saints Row is going to be a monster for us."
THQ announced a Nintendo 3DS version of Saints Row yesterday.
Deze herfst dus SAINTS ROW 3!quote:Lieten we gisteren nog weten dat er nieuws aan zat te komen over Saints Row, kunnen we je het vandaag al mededelen. Saints Row 3 zal in augustus 2011 in de schappen liggen. Helaas is dit dan ook het enige wat THQ loslaat.
THQ CEO Brian Farrell deed de onthulling vandaag: “Volition is setting a new bar for this outstanding franchise and we look forward to unveiling this game in the near future. In the Fall, we plan to launch the latest installment of our Saints Row franchise, which we view as a significant growth driver in fiscal 2012.”
Wederom zul je geduld moeten hebben aangaande verdere details over de game, maar je kunt er je klok op gelijkzetten dat THQ en ontwikkelaar Volition tot aan augustus regelmatig wat nieuws richting de pers zullen ‘lekken’. Per ongeluk natuurlijk!
Ik dacht dat die GTA engine nog best wel pittig was op de een of andere manier voor die consoles. Zouden ze soortgelijke graphics kunnen hanteren in zo'n "snel" spel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had een tijdje terug ergens gelezen dat de graphics van saints row 3 te vergelijken waren met de graphics van GTA IV PC.
Dusja dat is een stuk beter als SR 2. Maar het is dat toch al wel weer verouderd. Zeker als bijvoorbeeld GTA V zich voor het eerst zal laten zien. Dat zal wss SR3 in het niets vallen.
Mja eigenlijk zouden zowel GTA als SR de engine van Just Cause 2 moeten hebben.![]()
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef RoW_0 het volgende:
Ik hoop op een nieuwe engine met wat meer FPS!
omdat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Dat wordt een soort van Balled of Gay Tony zeker?
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef einschtein het volgende:
Saints Row 2 zuigt. Ziet er niet uit en als je in die auto stapt... Vre-se-lijk gewoon.
Dat dus. Love it.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SR2 is nog altijd de leukste freeroaming game van deze gen.
Die is ook heel tof, maar heeft een minder leuke setting imo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot dat ik Just Cause 2 in me xbox deed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
de stijl spreek mij wel aan, net als het customizen van bijna alles. alleen de besturing, physics etc. was ongelofelijk kut.
Nee, maar wel blokjes en een dildo zwaardquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:39 schreef Catch_me het volgende:
WTF er zitten zelfs blote piemels in dit spel???
So true.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Tot dat ik Just Cause 2 in me xbox deed.
quote:THQ heeft bekendgemaakt dat Saints Row: The Third op 15 november in de Nederlandse winkelrekken komt te liggen. Het derde Saints Row-deel is in ontwikkeling voor de pc, PlayStation 3 en Xbox 360.
De verschijningsdatum onthulde uitgever THQ middels een nieuwe trailer op de Saints Row-site. In Saints Row: The Third kruipen spelers wederom in de huid van de leider van de Third Street Saints, die bij deze game in een 'gang war' verwikkeld zijn met The Syndicate. Na Saints Row 2 hadden de Third Street Saints de macht over de fictieve stad Stilwater, maar de speler belandt in het nieuwe Saints Row-deel al snel in de gevangenis, waarna de bende de controle over Stilwater verliest aan The Syndicate. Ze verplaatsen zich daarom naar de stad Steelport, om daar de macht in handen te krijgen.
Door zijn sandbox-opzet en missie-opbouw is Saints Rows gameplay te vergelijken met de Grand Theft Auto-serie. De Saints Row-serie kenmerkt zich daarnaast door over-de-top-geweld en de bijbehorende gewelddadige humor, dit alles met een ludieke ondertoon. Spelers kunnen ook weer geld en respect-punten investeren in het aanpassen en verbeteren van de Third Street Saints en hun personage zelf. Het spel wordt wederom ontwikkeld door Volition.
Holy fuck dit word wel heel erg vet. Ziet er ook echt wel goed uit itt SR2quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met SR3 heb je geen andere games meer nodig !
Fucking vetquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Heerlijk, eindeljik weer met een dildo mensen doodslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Gameplay van de E3
Game Of The Forever
Kijk nog een keer, en doe die blinddoek af ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Kleurenpallet van gtaiv, Lege stad van prototype, animaties van dead rising ik voel m niet. En die popup
Boeiend, de gameplay is king en ik ben allang blij dat het vloeiend loopt en niet meer met framedrop na framedrop zoals SR2quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
Kleurenpallet van gtaiv, Lege stad van prototype, animaties van dead rising ik voel m niet. En die popup
quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:02 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:
Must have idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:52 schreef SoldMayor het volgende:
Deze game vergelijken met GTA of iets anders.![]()
Echt dit zit er allemaal zo lol uit. Heb er zin in.
Echte bazen halen deze game op de 15e en schuiven de overige november-games naar achteren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:02 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat is wel een fail van de bovenste plank.
Deze game uitbrengen op 15 November.
Volition Inc. are you even trying?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echte bazen halen deze game op de 15e en schuiven de overige november-games naar achteren.
LA noir is het waardquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn Skyrim! Wat doe je!
SOWIESO WAT DE FUCK doen al die smeerlappen!? Ik zit nu al bijna een heel jaar te wachten op een top AAA titel die MIJ aanspreekt (heel misschien ga ik nog LA noire halen, maar heb ik geen haast bij want not sure if want).
En nu gaat elke toffe ontwikkelaar haar/zijn game uitbrengen in herfst
Nouja, kunnen we in elk geval de hele winter isoleren van de buitenwereld
duidelijk.quote:
Datquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Klonk het volgende:
Dit spel gaat episch worden, 1 en 2 waren al geweldig maar de gameplay beelden die zijn uitgekomen, echt briljant, een stad en daar moet je niets, je kunt als je wilt alleen maar kutten, menselijke kanonskogel, airstrikes, vliegtuigen, mensen neerslaan met dildo's terwijl je een ruimtevaarderspak aanhebt.
Meer heeft een mens toch niet nodig
Ja want RDR is te vergelijken met Saint's Row.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef boffer69 het volgende:
Opnieuw uitspelen.![]()
Koop rdr fantastisch spel en zeker een zoet houdertje (y)
Ja, om in de SR3 sfeer te komen ga ik idd in het oude Westen een cowboy besturenquote:Op zondag 26 juni 2011 12:13 schreef boffer69 het volgende:
Opnieuw uitspelen.![]()
Koop rdr fantastisch spel en zeker een zoet houdertje (y)
Neequote:
Beter dat dit later ook nog gewoon beschikbaar wordtquote:
Damn hoe meer ik zie hoe leuker ik het vind wordenquote:
Die heb ik laatst toevallig uitgespeeld.quote:
Vet, lekker lomp ookquote:
Helaas.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Waar GTA ophoudt, gaat Saints Row verder.
en dan verneuk je het? Als ze er lang over doen, het kan alleen maar beter worden dan GTAIVquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Helaas.
Rockstar verneukt hun GTA reeks nu.
Duurt te lang voor iets over GTA V bekend wordt.
Helaas nog net niet....quote:
GTA IV slecht noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
en dan verneuk je het? Als ze er lang over doen, het kan alleen maar beter worden dan GTAIV
Echt hèquote:
En dan gaat maxburger over zo'n spel twijfelenquote:
quote:Stand up and say hello to 'Whored Mode'
On top of the main storyline and co-op play in Saints Row: The Third comes a third game mode called "Whored Mode." Yes, you read that right. Whored Mode shares the same basic concept as any other Horde mode where you and a buddy will go up against wave-after-wave of enemies.
Each wave is very specific and unique from the last, with the first wave seeing you facing off against, what else, dozens of whores. Don't worry, it's not just whores you'll be fighting against.
Once each wave is taken out, you're taken to a stat page that shows your progress and gives you a few seconds to rest before the next wave. You're then placed into the map again and wave two sees you fighting question marks. No, I mean, like actually questions marks that are floating in the air. And they're wielding machine guns. Yeah.
Wave three sees you in a tank taking on a bunch of naked Brutes. Wave four has you using the giant purple dildo against a bunch of gimps that are also using giant purple dildos. Wave five has you up against angels with sniper rifles.
It basically just gets weirder and weirder. Later waves saw me up against whores on rollerblades, giant and mini soda can mascots, zombies, giant hoes and so on. Each wave also had me using a different weapon or vehicle to take on the waves.
If your partner is taken down in a wave, you have about 30 seconds to go and rescue them by picking them back up. If both players die, you'll simply restart the wave. It was a nice surprise as I was expecting I'd have to start all the way from the first wave like any other Horde based game.
So yeah, that's basically Saints Row: The Third's Whored Mode.
hier ook, ben benieuwd of er uberhaupt nog iets anders inkomt voor het einde van het jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef RiKe het volgende:
Dit spel gaat mijn PS3 in, en komt er voorlopig niet meer uit na de 15e.
Eerst Max Payne 3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Juist steeds meer zin in, dat serieus gebeuren hebben we GTA voor. Al duurt het wel erg lang met nieuws over deel 5. Zal wel in januari komen en dan in 2013 uitkomen
Als het goed is zijn er geen respect punten meer nodig om de story missions te spelenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef internal het volgende:
Het enige wat ik nooit echt leuk heb gevonden aan de SR2 (en misschien de eerste maar die heb ik nooit gespeeld) is dat je die respect punten moet krijgen aan de hand van vage sidemissions. Al waren het nou echt sidemission dan had ik er wel vrede mee, maar het kon gewoon het geval zijn dat je de halve stad in handen had en dan alsnog in je strontwagen moest springen en huizen moest besproeien(al is dat een verkeerd voorbeeld, want dat is wel een leuke).
Dit zal me niet beinvloeden in het feit dat ik het spel gewoon alsnog koop
Hier goedkoperquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:27 schreef Joran-Joran het volgende:
Pre order geplaatst, kost hier maar ¤ ¤ 46,94 inclusief verzendkosten
Ja!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag weer even gamen bij THQEens kijken welke idiote dingen je allemaal kan doen
Willen jullie nog iets weten over de game? Dan kan er op gelet worden (indien in build en tijd voorradig). Algemene vragen kunnen we aan THQ natuurlijk altijd kwijt.
Of je weer mensen als schild kan doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag weer even gamen bij THQEens kijken welke idiote dingen je allemaal kan doen
Willen jullie nog iets weten over de game? Dan kan er op gelet worden (indien in build en tijd voorradig). Algemene vragen kunnen we aan THQ natuurlijk altijd kwijt.
Ik zie het ja. Is echter wel de UK versie, en ik zie niet of die ook inclusief de pre-order bonussen is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier goedkoper
http://www.bpgames.nl/saint-s-row-the-third-ps3.html
Ik zie dat de PS3 versie gewoon goedkoper isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:55 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Is echter wel de UK versie, en ik zie niet of die ook inclusief de pre-order bonussen is?
Hoe zorgen ze ervoor dat mensen zoveel mogelijk van al die mogelijke onzin meekrijgen? (denk aan bepaalde activiteiten terug laten komen in de campaign of cheevo's) Is dat uberhaupt wel een doel of laten ze het echt volledig aan de speler over?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Pheno het volgende:
Kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of je weer mensen als schild kan doen.
Vanaf 1.22 staat een chick te schieten. Alleen die schietvlam lijkt naast de gun eruit te komenquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Of je weer mensen als schild kan doen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:54 schreef ROFLOL het volgende:
Of er offline co-op in zit, eventueel in whored mode.
Even wat vragen verzamelen. Al zou de schildvraag moeten kunnen, dacht ik ergens gezien te hebben, maar he, vragen kan altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe zorgen ze ervoor dat mensen zoveel mogelijk van al die mogelijke onzin meekrijgen? (denk aan bepaalde activiteiten terug laten komen in de campaign of cheevo's) Is dat uberhaupt wel een doel of laten ze het echt volledig aan de speler over?
GTA heeft nu eenmaal een veel grotere naam. Maar dit spel is volgende maand uit, GTA V zal dit jaar waarschijnlijk niet uitkomen. Waarom zou je een game laten liggen omdat een jaar later een ander spel uitkomt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:08 schreef delano.888 het volgende:
10.000 filmpjes en niemand boeit t wat, GTAV zet 1 plaatje online en de halve wereld praat er over
Dat ga ik ook echt niet doen hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
GTA heeft nu eenmaal een veel grotere naam. Maar dit spel is volgende maand uit, GTA V zal dit jaar waarschijnlijk niet uitkomen. Waarom zou je een game laten liggen omdat een jaar later een ander spel uitkomt?
Die politie auto op 1:50 is echt gewoon EXACT hetzelfde als de FIB buffalo in GTAIVquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
mensen als schild gebruiken kan idd :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Mooi man, tof dat je gewoon lekker je gang kon gaan ipv te georganiseerd PR gebeuren!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:04 schreef Pheno het volgende:
Vandaag bij THQ geweest om een paar uur lekker de uiteindelijke versie te spelen, geen gedoe, lekker zitten en gaan. Wat een geniale game
Die kende ik eerlijk gezegd nog niet. Wel leuk om te horen.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie dit nog?
Wat is de SR serie toch ook geniaal, dit soort kleine dingen maken t echt af..
Ghehe wat een toeval, dit zit ook in SR3:quote:Op woensdag 2 november 2011 10:56 schreef delano.888 het volgende:
Weten jullie dit nog?
Wat is de SR serie toch ook geniaal, dit soort kleine dingen maken t echt af..
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ghehe wat een toeval, dit zit ook in SR3:
EN verder over dit filmpje: the fuck?
quote:
Jahoor 3 posts met hetzelfde filmpjequote:
zodat je ze voor kerst cadeau kan geven enzeuwwquote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef rickyszz het volgende:
Vet!![]()
Dat ik hem nu pas zie, alleen staat mw3 op m´n wachtlijstje![]()
Waarom komen alle vette games allemaal zowat tegelijk uit?
Ernstig ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:08 schreef rickyszz het volgende:
Vet!![]()
Dat ik hem nu pas zie, alleen staat mw3 op m´n wachtlijstje![]()
Waarom komen alle vette games allemaal zowat tegelijk uit?
Met drie previews hebben we toch al aardig want aandacht geschonken op de sitequote:
Je weet dat het spel gelijktijdig op de PC komt?quote:Op donderdag 3 november 2011 23:10 schreef tjoptjop het volgende:
Godver, als ik al die filmpjes zo zie zit ik zowaar te overwegen een console te kopen voor dit spel.
Dat Griefance filmpje![]()
btw, Xbox of PS3 doen?
Geen gamewaardige pc. En aangezien ik ook een BR speler wil hebben ga ik denk ik binnenkort maar een PS3 halenquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je weet dat het spel gelijktijdig op de PC komt?
Wat 360 of PS3 betreft, daar zit tegenwoordig gelukkig amper meer verschil tussen (bij de meeste games dan, aangezien deze nog niet uit is weten we het niet zeker), dus het hangt er meer af waar je meer vrienden hebt
waarschijnlijk uit de whorde modequote:Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is dat toch met zombies....![]()
![]()
![]()
Er is geen game tegenwoordig waar ze niet in voorkomen.
http://penny-arcade.com/patv/episode/zombiesquote:Op zondag 6 november 2011 17:26 schreef -CRASH- het volgende:
Wat is dat toch met zombies....![]()
![]()
![]()
Er is geen game tegenwoordig waar ze niet in voorkomen.
Betere graphicsquote:Op donderdag 10 november 2011 10:00 schreef DSS24 het volgende:
In deel 1 en 2 boeide het verhaal mij helemaal niet. Dat komt volgens mij omdat je zo enorm kan kloten in de SR wereld. Dat is uiteraard ook waar je de spellen hoofdzakelijk voor koopt dus dat hebben ze goed gedaan. Maar na een paar keer raggen heb ik het dan wel weer gezien.
Waarom zouden jullie deel 3 halen, wat er in 1 en 2 niet zit?
Ik twijfel namelijk om deze te kopen.
En momenten in het verhaal die wat serieuzer waren zijn ontzettend flauw als je in een clownspak rondloopt.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Het verhaal was juist hilarisch in deel 2, en deel 3 koop ik omdat ik me ook uitstekend heb vermaakt met de eerdere 2.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:25 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
En momenten in het verhaal die wat serieuzer waren zijn ontzettend flauw als je in een clownspak rondloopt.
bijvoorbeeld op een begrafenis
En vooral dan die britse stem nemen, heerlijk!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad echt tof, met een hotdog-pak aan naar een grote drugsdeal gaan enzo.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Het verhaal was juist hilarisch in deel 2, en deel 3 koop ik omdat ik me ook uitstekend heb vermaakt met de eerdere 2.
Okay thanks. Ik wacht de reviews af en waarschijnlijk haal ik hem dan tochquote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Betere graphics
De auto's zijn verbeterd waardoor ze iets beter rijden en hopelijk hebben ze eruitgehaald.
Dat een politieauto een sportwagen kan inhalen![]()
Nieuwe stad, nieuw verhaal, nieuwe manier om enorm te kloten.
Je hoeft geen respect punten meer te halen om het verhaal te kunnen spelen.
In plaats van dat je bepaalde upgrades krijgt als je specifieke activiteiten uitspeelt kan je ze nu kopen met respectpunten.
en nog een aantal andere redenen
Die zombiestemmen die je nu kan nemen zijn ook geniaalquote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En vooral dan die britse stem nemen, heerlijk!
De politiewagens hebben me niet kunnen inhalen in een sportauto. Natuurlijk wordt er wel op je geschoten, maar je rijdt ze er met gemak uit.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Betere graphics
De auto's zijn verbeterd waardoor ze iets beter rijden en hopelijk hebben ze eruitgehaald.
Dat een politieauto een sportwagen kan inhalen![]()
Nieuwe stad, nieuw verhaal, nieuwe manier om enorm te kloten.
Je hoeft geen respect punten meer te halen om het verhaal te kunnen spelen.
In plaats van dat je bepaalde upgrades krijgt als je specifieke activiteiten uitspeelt kan je ze nu kopen met respectpunten.
en nog een aantal andere redenen
Misschien werkt ie bij een gamezaak? Is het een reviewcopy? Dat soort dingen~!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
wtf iemand in mijn lijst speelt hem al??? hij komt toch volgende week uit?
Releasedataquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
zolang er geen boetes staan op het verkopen van een spel zal een winkel het spel verkopen zodra het spel binnen isquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
ik zette een punt verkeerd neerquote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
De politiewagens hebben me niet kunnen inhalen in een sportauto. Natuurlijk wordt er wel op je geschoten, maar je rijdt ze er met gemak uit.
Nu dus niet meer. Je krijt wel te maken met blokkades verderop overigens. En met wat pech helicopters die ingezet worden als je het te bont maaktquote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik zette een punt verkeerd neer![]()
in saints row 2 kon je in de snelste sportwagen op topsnelheid nog ingehaald worden door de politie
Hij is al op de illegale manier verkrijgbaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
Hoezo moet het altijd direkt om een illegale handeling gaan...quote:Op donderdag 10 november 2011 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij is al op de illegale manier verkrijgbaar.
Hehe nice, editor is altijd best tof ja!quote:
quote:· Genkibowl VII (Scheduled to be available January 2012)
The Wide World of Genki takes over Steelport for a sporting tradition totally and utterly unlike any other.
· Gangstas in Space (Scheduled to be available Winter 2012)
The Saints go intergalactic in this science-fiction misadventure.
· The Trouble With Clones (Scheduled to be available Spring 2012)
Copy-cat killing at its finest.
The bonus Nyte Blayde DLC Pack includes:
· The Nyte Blayde Mobile
Travel Steelport in style with Nyte Blayde's blood-red, vampire-hunting sports car.
· Altar Boy Outfit
Innocence may be lost, but at least you still have the outfit.
· Bloody Canoness Outfit
Join the Order, slay your mortal enemies, show some leg.
· Bloody Canoness Bike
Vampires can fly, but so will you in this two-wheeled turbo-charged motorcycle of salvation.
Ik zei toch niet dat het percé daarom zal gaan, maar het zou wel kunnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoezo moet het altijd direkt om een illegale handeling gaan...
Het kan ook om een pers release voor een preview gaan.
Ik heb namelijk ook een aantal in me vrindenlijs (PS3) staan
Hier ook iemand, die net toevallig 5 games heeft, waaronder Skyrim, MW3 en SR3. toevalquote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:51 schreef SpankmasterC het volgende:
Bestel de game bij de THQ Webshop en krijg er gratiesch de Season Pass bij!
http://store.thq.com/store/thq/en_US/list/categoryID.56378800
Gaat dat lukken denk je?quote:THQ Store Exclusive! For a limited time, all pre-order customers in the U.S. and Canada will receive the following items:
quote:
Nee, of geld teveel of torrent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier ook iemand, die net toevallig 5 games heeft, waaronder Skyrim, MW3 en SR3. toeval
Een dag na een release op internet, dat is idd toevalquote:
Is SR3 al uit? Wow.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Een dag na een release op internet, dat is idd toeval
Sarcasme ?quote:
Als je knieeen het aankunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
effe serieus moet ik naar de winkel rennen?
Ligt eraan, als je een pre-order nog wil plaatsen wel. Het komt officieel de 15de.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
effe serieus moet ik naar de winkel rennen?
Plaatje deed het niet, maar zie het al aan de naamquote:
En in de schappen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al lang gedaan natuurlijk. Eplaza heeft hem al wel binnen.
De vraag is of ze het er uit gaan gooienquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al lang gedaan natuurlijk. Eplaza heeft hem al wel binnen.
Het haalt de charme van het uitkijken naar een game en dan op releasedag krijgen wel geheel onderuit ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat er flinke boetes op mogen komen.
Toch veel leuker als iedereen op dezelfde dag gaat gamen.
Die boetes zijn er allang, 25.000 per winkel die het te vroeg verkoopt dacht ik, maar er word gewoon 0,0 op gecontroleerd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:17 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dat er flinke boetes op mogen komen.
Toch veel leuker als iedereen op dezelfde dag gaat gamen.
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het haalt de charme van het uitkijken naar een game en dan op releasedag krijgen wel geheel onderuit ja.
Er wordt niet op aangedrongen. Met Skyrim was het niet lastig te controlerenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die boetes zijn er allang, 25.000 per winkel die het te vroeg verkoopt dacht ik, maar er word gewoon 0,0 op gecontroleerd.
Er zit geen prof genki meer bij, misschien daaromquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Hij is bij GameDumper.nl ineens ¤ 3,30 goedkoper geworden? Ik heb al betaald, denken jullie dat ik dit bedrag nog terug kan krijgen?
hij is trouwens maar 0,10 goedkoper geworden hoor. Ik heb 41,79 betaald exclusief verzending, en hij is nu 41,69.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Hij is bij GameDumper.nl ineens ¤ 3,30 goedkoper geworden? Ik heb al betaald, denken jullie dat ik dit bedrag nog terug kan krijgen?
Mijne welquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef delano.888 het volgende:
wel raar dat hij op voorraad staat, maar nog niet naar mij verzonden is.
quote:Bedankt voor het plaatsen van uw order bij gamedumper.nl. Uw order is verzonden! U kunt deze binnen 1-2 dagen verwachten. Heeft u vragen over uw order? We helpen u graag verder.
Verkopen ze hem daar met of zonder Genki pack bij de Nedgame? En weet je of locaties zoals Gouda en Utrecht hem ook al verkopen?quote:] Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef NatteBever het volgende:
Kijk eens aan, de Nedgame Arnhem is liev [ afbeelding ]
Je geld beter aan een camera uit kunnen geven,quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb ook een spiegelreflex liggen, maar om die nu helemaal te gaan pakken...oke oke..moment!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je geld beter aan een camera uit kunnen geven,
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die het spel nu al hebben
Ah, dan ga ik daar vandaag even langs, waar zit ie, want ik werk net buiten arnhemquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef NatteBever het volgende:
Lucky bastard! Ik wacht zelf tot de media markt hem ergens heeft, hopelijk ligt hij er dan voor 45-50 en heb ik nog 20 euro cadeaubon die ik er tegenaan kan gooien!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik daar vandaag even langs, waar zit ie, want ik werk net buiten arnhem
Nou, zo lucky ben ik niet met deze game dan, ik ga zondag naar Parijs voor een game. Maandagavovond tegen elf uur pas terugquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Lucky bastard! Ik wacht zelf tot de media markt hem ergens heeft, hopelijk ligt hij er dan voor 45-50 en heb ik nog 20 euro cadeaubon die ik er tegenaan kan gooien!
Nice.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef NatteBever het volgende:
dan krijg jij vast een versie met eventueel minder bugsquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:47 schreef Klonk het volgende:
De webshop waar ik hem besteld heb houdt 17 november als releasedatum uit en verstuurd hem de 16de
Positief blijven denkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
dan krijg jij vast een versie met eventueel minder bugs
Ach dezelfde gast uit mijn lijst speelt nu ook ineens de nieuwe AC. Reviewerquote:Op donderdag 10 november 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Misschien werkt ie bij een gamezaak? Is het een reviewcopy? Dat soort dingen~!
GamMania verwacht SR3 de 15de..quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:47 schreef Klonk het volgende:
De webshop waar ik hem besteld heb houdt 17 november als releasedatum uit en verstuurd hem de 16de
Ze kunnen toch in de computer kijken of je SR3 ge-preordered hebtquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:14 schreef RiKe het volgende:
Shit, ze doen hem hier in Leiden (Gamemania) nog niet de deur uit zonder dat ze het bonnetje hebben gezien..
Kon het proberen
Ik denk het bonnetje van een andere zaak waar ze hem al de deur uitdoenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze kunnen toch in de computer kijken of je SR3 ge-preordered hebt
En Bij Saturn staat nog niks in de shappen....
Ik wil perse de pre-order hebben met dat prof. Genki spul, en die ene dag maakt niets uit. Ben dan toch nog zo stoned als garnaal van een operatiequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
GamMania verwacht SR3 de 15de..
of informeer het ff bij jeweetwel
ik denk dat ik nog ff bij Saturn ga kijken
Laat je je zelf ombouwen ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wil perse de pre-order hebben met dat prof. Genki spul, en die ene dag maakt niets uit. Ben dan toch nog zo stoned als garnaal van een operatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |