Ik was net hetzelfde aan het denkenquote:
Massa beukte Liuzzi zelf, bij de startquote:
Die is onderweg naar Liuzziquote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef ElmarO het volgende:
Massa is overigens aardig aan het doorstampen. Weer de snelste ronde.
quote:
Alonso heeft nooit 1ste gelegenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Gitank2 het volgende:
Leuke race alweer!
Alonso lag nog geen milliseconde eerste, want Hamilton pakt 'm mooi terug
Gelukkig maar, aangezien ze niet meer tankenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nou leuk hoor. De banden zijn veel te belangrijk.
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nou leuk hoor. De banden zijn veel te belangrijk.
Idd, voor iedereen gelijk, dus niemand heeft voordeel behalve wij als kijkerquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.
Ook door de rijders en de auto's. Banden besparen noemen ze datquote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.
Ben ik niet geheel met je eens. Het gaat nu ook om de coureur die beter met zijn banden omgaat. Dus de banden zijn belangrijk, maar de coureur heeft ook nog steeds een aandeel.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.
En dat was anders ook niet slecht geweest. Dan had er misschien wel een ander team, bv Force India, vooraan gereden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.
Belachelijk. Het gaat toch om het hard rijden? Ik vind het al bijna net zo erg worden als Indycars, waar je alleen kunt winnen als je brandstof spaart.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 18:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ook door de rijders en de auto's. Banden besparen noemen ze dat
leuke extra factor: uitslag afhankelijk van: Snelste tijd & minste brandstofverbruikquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Belachelijk. Het gaat toch om het hard rijden? Ik vind het al bijna net zo erg worden als Indycars, waar je alleen kunt winnen als je brandstof spaart.
Noem één autosport waar het besparen van je onderdelen, banden en brandstof niet belangrijk is..quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Belachelijk. Het gaat toch om het hard rijden? Ik vind het al bijna net zo erg worden als Indycars, waar je alleen kunt winnen als je brandstof spaart.
Formule 1 pre-2009.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 18:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Noem één autosport waar het besparen van je onderdelen, banden en brandstof niet belangrijk is..
Montoyaquote:
Was me dat ff een teleurstelling jaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, vorige race kwamen ze samen aan de finish;
Das Pedroquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was me dat ff een teleurstelling ja
Ze zijn toch vriendelijk voor ons hequote:
Yup, en ook vriendelijk voor hun leveranciers. Ze maken telkens wel weer wat kapot.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze zijn toch vriendelijk voor ons he
Oftewel, Sauber denkt aan de crisis want de economie moet je natuurlijk wel draaiende houden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, en ook vriendelijk voor hun leveranciers. Ze maken telkens wel weer wat kapot.
Ze zullen wel flink sauber zijn daarquote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oftewel, Sauber denkt aan de crisis want de economie moet je natuurlijk wel draaiende houden.
Nu weet ik ook alweer waarom ik fan van ze ben
Inderdaad. Met Sauber de crisis door.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oftewel, Sauber denkt aan de crisis want de economie moet je natuurlijk wel draaiende houden.
Nu weet ik ook alweer waarom ik fan van ze ben
Gelukkig rijden die dan niet op BP, anders was het water rond het circuit ook niet meer Sauberquote:
Lolquote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gelukkig rijden die dan niet op BP, anders was het water rond het circuit ook niet meer Sauber
edit: eigenlijk mag je daar niet mee lachen![]()
quote:
Managing an issue kreeg hij te horenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:07 schreef Tarabass het volgende:
Vettel in de problemen?
Aan het genieten van de race. Zijn goeie acties aan de gangquote:
Dan is het goedquote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Aan het genieten van de race. Zijn goeie acties aan de gang
Als die 0.003 seconden geduldiger was geweest had ie door de pits moeten rijdenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:30 schreef dronkeykong het volgende:
Massa had gewoon geduldiger moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |