Gezeik altijd.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:52 schreef Alleskids het volgende:
De boete is terecht, als was het alleen maar als loon voor de marshals. De smicht stapt zelf snel in de dokters auto en laat anderen zijn auto duwen. Heb dan het lef en het fatsoen om mee te helpen duwen. 10.000 dollar PER marshal die de auto moest duwen !!!
Zelf vond ie het ook wel grappigquote:Canadian Grand Prix pole winner Lewis Hamilton has been handed an official reprimand plus a fine of $10,000 (£6,900) for failing to return to the pits in the allocated time at the end of qualifying on Saturday.
http://f1.gpupdate.net/en(...)yed-pushing-his-car/quote:Looking back at the situation Lewis Hamilton said: "It was actually great. I had to slow down, it gave me time to wave. There is so much support here from all the fans. There are a lot of McLaren supporters here, there are a lot of British flags here. Every time I come here the support is absolutely immense. So it gave me a little bit of time to firstly acknowledge them and then I switched the car off and I was rolling. I got out and started pushing it and it felt great actually. It was quite a unique experience and I'm sure I won't forget it."
Inderdaad! Of loopt het rechte stuk iets af?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:46 schreef Game_Error het volgende:
Aan dat filpmje van Hamilton kan je wel mooi zien hoe weinig rolwrijving zon f1 bak eigenlijk heeft.
Het loopt af daarquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Inderdaad! Of loopt het rechte stuk iets af?
Ehmz, een kwartier voor de race al een verslag van de race online hebben staan???quote:rond kwart voor zes zal het eerste stukje raceverslag staan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, een kwartier voor de race al een verslag van de race online hebben staan???
Dat kan helemaal niet
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Sally het volgende:
'Live' op FOK!sport: Grand Prix van Canada
Dit keer dus de Grand Prix van Canada, op het Circuit Gilles-Villeneuve in Montréal, waar de race om 18:00 uur Nederlandse tijd van start zal gaan. Neem dus later vandaag regelmatig een kijkje op FOK!sport of er al meer staat, rond kwart voor zes zal het eerste stukje raceverslag staan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:39 schreef vosss het volgende:
Een verslag van een race kun je pas maken terwijl de race bezig is en niet voordat de race gestart is.
Dus dat kan helemaal niet.
Ik begrijp het wel hoor. Je kan het alleen geen raceverslag noemen als je iets verslaat als de race nog niet gestart isquote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beetje wie waar start en of er nog iemand problemen tegengekomen is voor de start.
Zeikerdquote:Op zondag 13 juni 2010 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Je kan het alleen geen raceverslag noemen als je iets verslaat als de race nog niet gestart is
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Atreidez het volgende:
http://f1.gpupdate.net/nl(...)sel-versnellingsbak/
Webber start vanaf p7 ivm wissel versnellingsbak
kutquote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Atreidez het volgende:
Je kan dan gewoon doorspoelen naar de laatste 3/4 rondes, de rest was niet echt boeiendquote:Op zondag 13 juni 2010 17:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Schoon op tijd thuis na 'n uurtje of 2 rijden vanuit Almere, jammer dat ik gisteren wel de quali heb gemist. Lang leve de dvd-recorder
Canada
Ah, even opnieuw aanklikken op de officiele site doet wonderen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef Sally het volgende:
Potver, Live Timing doet het niet
Hoop dat het zo wel werkt.
Eigenlijk is het al niet meer boeiend als je de uitslag al weetquote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je kan dan gewoon doorspoelen naar de laatste 3/4 rondes, de rest was niet echt boeiend
dat welquote:Op zondag 13 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi gepland tussen het WK door.
Het gebruikelijke beeld dusquote:
ik wil ook een nieuwe, mijne lekt....quote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef ThePianoMan het volgende:
Iedereen een nieuwe neus.
Gelukkig rijden ze weer, wie moeten we anders belachelijk maken halverwege de racequote:Op zondag 13 juni 2010 18:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar ging het verkeerd met Sauber #2.![]()
En er is al een Sauber uitgevallen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gelukkig rijden ze weer, wie moeten we anders belachelijk maken halverwege de race
Ik was net hetzelfde aan het denkenquote:
Massa beukte Liuzzi zelf, bij de startquote:
Die is onderweg naar Liuzziquote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef ElmarO het volgende:
Massa is overigens aardig aan het doorstampen. Weer de snelste ronde.
quote:
Alonso heeft nooit 1ste gelegenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:25 schreef Gitank2 het volgende:
Leuke race alweer!
Alonso lag nog geen milliseconde eerste, want Hamilton pakt 'm mooi terug
Gelukkig maar, aangezien ze niet meer tankenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nou leuk hoor. De banden zijn veel te belangrijk.
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
Nou leuk hoor. De banden zijn veel te belangrijk.
Idd, voor iedereen gelijk, dus niemand heeft voordeel behalve wij als kijkerquote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar dat geldt nu voor iedereen. Niet voor teams die bijvoorbeeld een andere leverancier hebben.
Ook door de rijders en de auto's. Banden besparen noemen ze datquote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.
Ben ik niet geheel met je eens. Het gaat nu ook om de coureur die beter met zijn banden omgaat. Dus de banden zijn belangrijk, maar de coureur heeft ook nog steeds een aandeel.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat de race door de banden belist wordt en niet door de rijders en de auto's.
En dat was anders ook niet slecht geweest. Dan had er misschien wel een ander team, bv Force India, vooraan gereden.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:32 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Belachelijk. Het gaat toch om het hard rijden? Ik vind het al bijna net zo erg worden als Indycars, waar je alleen kunt winnen als je brandstof spaart.quote:Op zondag 13 juni 2010 @ 18:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ook door de rijders en de auto's. Banden besparen noemen ze dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |