Meestal niet, wat de harde kaft betreft dan. Het kreukelen hangt af van de manier waarop je er mee omgaat.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef hemelsblauw het volgende:
En hebben ze wel een harde kaft? Of kreukelen ze ook snel?
Ja, maar ik studeer in deeltijd (alleen dan wel in voltijdtempo).quote:
Okee, als je niet in Amsterdam woont is dat misschien makkelijker. Of maak er een leuk dagje van in onze mooie hoofdstad! Kan je gelijk kijken waar de JoHo is, daar verkopen ze de uittreksels (van wisselende kwaliteit)quote:Ja, dan moet ik die boeken dus in Amsterdam gaan halen enz, dat zie ik niet zo zitten. Heb liever dat ze die gewoon hier bezorgen.
Wat hierboven is gezegd, ik vind het allemaal behoorlijk prijzig voor een paar gekopieerde blaadjes (maar aangezien ik het niet zelf hoef te betalen kan ik er ook niet wakker van liggen..).quote:En die readers, wat is dat precies? Ik dacht juist dat die niet zo duur zouden zijn, maar ze zijn dus duur? Is het niet gewoon zo een papieren boekje?
De dikkere hebben zo'n doorzichtig plastic kaftje, kreukelen doen ze niet zo snel bij mij (en zo zuinig ben ik er niet op).quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:49 schreef hemelsblauw het volgende:
En hebben ze wel een harde kaft? Of kreukelen ze ook snel?
Als je er voor kiest om intensief onderwijs te volgen, wat inhoudt dat je elke week huiswerk moet maken (dat wordt gecontroleerd), dan heb je die readers zeker weten nodig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef hemelsblauw het volgende:
Oeh klinkt lekker positief alles over die readers.
Tuurlijk. Ik zou het je ook zeker aanraden om dat te gaan doen. Je haalt de tentamens zo veel makkelijker als je alles al gelezen/gedaan hebt... dat spreekt natuurlijk voor zich. Ik doe echter twee studies en daarnaast merkte ik dat het ook wel red door een dag van te voren te lerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:42 schreef hemelsblauw het volgende:
Maar leer je niet meer van intensief onderwijs?
Oja zag het net al, toch bedankt! Jep ga heeel waarschijnlijk hetzelfde als jou doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef hemelsblauw het volgende:
Via de site.
Ga jij hetzelfde als ik doen?
Ik doe het nu via mn telefoon dus kan even niet kopieren.
Maar het staat op de site, google even op: uva rechtsgeleerdheid nieuwe studenten. Daar staat het geloof ik bij.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Yes.
En vanaf september dus "officieel" belastingadviseur
Genieten van de laatste dag van augustus natuurlijk. Daarna komt de r weer in de maand.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef dreamzk het volgende:
Alle nieuwe studenten die vorig jaar aan de UvA beginnen, ik begin ook daarzo (opnieuw). Mijn jaar in utrecht is dramatisch afgelopen waardoor ik naar de volgende stad moet verkassen. Heb mijn inschrijving zo goed als rond, moet alleen nog de betaalmachteging op de bus gooien. Er staat dat we al iets verplichts hebben op 30/31 augustus, weet iemand wat dit is?
Gefeliciteerd! Wat ga je precies doen?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
GDPP, gefeliciteerd, wat een mooi cijfer!
[..]
Jij ook van harte.
Ik heb nu een stok achter de deur om snel af te studeren. Ook ik heb per 1 oktober nl. een baan!
Hoewel het afstuderen geen dealbreaker is, zie ik mezelf niet zo snel de scriptie meer afronden zodra ik ben begonnen met die baan...
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:26 schreef Marloes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat ga je precies doen?
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Bedanktquote:Op maandag 19 juli 2010 20:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Goed nieuws hier, tegenwoordig!
Ondanks dat je niet naar de beste uni gaat: toch welkomquote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
*meld*
September start ik aan de uva.
Thanks, maar wel in de leukste stad!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ondanks dat je niet naar de beste uni gaat: toch welkom
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
[..]
Thanks, maar wel in de leukste stad!
Goed van je dat je niet opgeeft in ieder geval! Ik hoop voor je dat het allemaal wat beter gaat in Amsterdam!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:22 schreef dreamzk het volgende:
Alle nieuwe studenten die vorig jaar aan de UvA beginnen, ik begin ook daarzo (opnieuw). Mijn jaar in utrecht is dramatisch afgelopen waardoor ik naar de volgende stad moet verkassen. Heb mijn inschrijving zo goed als rond, moet alleen nog de betaalmachteging op de bus gooien. Er staat dat we al iets verplichts hebben op 30/31 augustus, weet iemand wat dit is?
Voor zolang het duurt.quote:
De colleges staan niet voor niets online heaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:53 schreef TiMPiN het volgende:
Je hebt wel gelijk. Vorig jaar in 't begin dat je verplicht door die figuren met die gele banden om hun arm(SS flashback) door de nooduitgang naar buiten werd gedirigeerd
Ik ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:22 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
*meld*
September start ik aan de uva.
Kloptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
De colleges staan niet voor niets online hea
Leuk!!quote:
Wettenbundels. Misschien omdat je ze zelf moet kopenquote:Op donderdag 22 juli 2010 02:47 schreef hemelsblauw het volgende:
Wat? Wat zijn dat? Ik heb helemaal niets gekregen. : (
De eerste collegeweek heb je de hele week de tijd om ze te kopen in de kelder van de oudemanhuispoort.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef Woman1 het volgende:
aan de mensen die ook aan de UvA gaan beginnen....
Bestellen jullie nu alle boeken al?
Of kan je ze ook gewoon bij de vereniging aan het begin v.h jaar kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |