quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrije Master als in: zelf de vakken samenstellen? Ik ken het niet. Leiden werkt niet zo. Ik had in de Master maar 1 keuzevak, en kon daarbij kiezen uit 2 vakken
Kom vanaf het HBO, en wil het schakeltraject eigenlijk niet volgen maar gewoon de vrije master dan. Opnieuw 3 jaar studeren wil ik liever niet (ben straks 25 en heb dan 3 jaar MBO/3 jaar HBO/3 jaar Uni gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Interessante vakken. Als ik er had gewoond, dan had ik er zeker de Master Recht en ICT gedaan!
Doen!! Nu kan het nog, je weet van het reeds ingevoerde regeling van de ENORME verhoging van het collegegeld voor een tweede studie? Komend studiejaar gelden nog overgangsregelingen, maar daarna....quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom vanaf het HBO, en wil het schakeltraject eigenlijk niet volgen maar gewoon de vrije master dan. Opnieuw 3 jaar studeren wil ik liever niet (ben straks 25 en heb dan 3 jaar MBO/3 jaar HBO/3 jaar Uni gedaan) maar een 15 maanden durende vrije van sociaal recht... mwaaah!
Niet gezien? De TVP is niet meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:08 schreef dreamzk het volgende:
Heeeey ik TVP hem even.
Ik heb er wel vertrouwen in. Het tentamen was wel anders dan de afgelopen paar jaar (tenminste, wat ik daarvan heb gezien toen ik de oefententamens van Grotius maakte). Jetblastquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
@kimochi: hoe ging Inleiding Burgerlijk Recht?
Ik ga het in augustus doen, dus vandaar dat ik benieuwd ben of er nog gekke dingen in zaten. En het tentamen zetten ze (voorlopig nog) niet op BB helaas. Op welke manier was het tentamen anders? Makkelijker?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:11 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Het tentamen was wel anders dan de afgelopen paar jaar (tenminste, wat ik daarvan heb gezien toen ik de oefententamens van Grotius maakte). Jetblast.
Nou ja, we zullen het wel zien.
Hoe ging het bij jou?
Ik wilde er ook nog 'chalet' aan toevoegen. Zijn overigens allen onderdeel van uitspraken (hint: voornamelijk ABRvS), maar dat moge duidelijk zijnquote:
Velps duivenhok in ieder geval?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik wilde er ook nog 'chalet' aan toevoegen. Zijn overigens allen onderdeel van uitspraken (hint: voornamelijk ABRvS), maar dat moge duidelijk zijn
Lekker!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als ik het goed heb gezien heb ik Inl. Privaatrecht vandaag gehaald met een 9.
MC toets van 60 vragen, 5 fout, had al 1,5 punt van een deeltentamen waar max. 2 te halen was.
Ik kom ook niet verder dan die twee. Die vakantievilla's, dat ging volgens mij over bewoners van een villapark die geen AZC naast de deur wilden. Uiteindelijk beriepen ze zich op geluidsoverlast voor de azielzoekers, toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
Velps duivenhok in ieder geval?
En die vakantievilla's heeft iets met belanghebbenden te maken geloof ik
Er werden naar dingen gevraagd die niet in de tentamens van vorige jaren zaten, ze vroegen niet eens naar Haviltexquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik ga het in augustus doen, dus vandaar dat ik benieuwd ben of er nog gekke dingen in zaten. En het tentamen zetten ze (voorlopig nog) niet op BB helaas. Op welke manier was het tentamen anders? Makkelijker?![]()
Gefeliciteerd!quote:
Dat had ik en ik kan het je niet aanradenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:19 schreef Kimochi het volgende:
En met een beetje ongeluk mag ik het in augustus weer doen
Wauw, dat is wel bizar! Sowieso, 800 pagina's printen! De mensen achter je in de bibliotheek zullen erg blij zijn geweest. Ik zou al niet willen denken aan de kosten...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Mijn laatste tentamen was het bizarste tentamen ooit, voor het vak Omgevingsrecht.
Vanwege invoering WABO en het bestaan van de Crisis- en herstelwet en de daardoor omvangrijke wijzigingen in o.a. de Woningwet, de Wet milieubeheer, de Wro, de Flora- en Faunawet, de Natuurbeschermingswet etc.etc. werden we geacht de meest aktuele wetgeving bij ons te hebben. Dat is dus even 800 pagina´s uitprinten. Niemand is verder gekomen dan tot een derde van de tentamenvragen. Dat krijg je, als de ´docenten´mensen uit de praktijk zijn en het vak voor het eerst is gegeven.
Gelukkig kon ik op mijn werk printen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Orbis het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel bizar! Sowieso, 800 pagina's printen! De mensen achter je in de bibliotheek zullen erg blij zijn geweest. Ik zou al niet willen denken aan de kosten...
Maar als niemand het tentamen af had, is er dan hoop op een makkelijkere herkansing voor iedereen, vervangende opdracht, of zullen jullie het moeten doen met hoe het is?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Aan het BSA is voldaan iig. Burgerlijk procesrecht gehaald met een 7.1.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Rucebo het volgende:
Waarom staat dit in 'De Elementen: onstuimige aarde'?
Ik ben nog nooit in dit subforum geweestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Rucebo het volgende:
Ik ook niet, en dat wou ik ook zo houdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in dit subforum geweest
Leek me een subtiel eerbetoon aan dat prachtige vak Romeins Recht.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:24 schreef Rucebo het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:02 schreef Renesite het volgende:
Waarom word er gemod in mijn subforum Cinnamon!
![]()
Maar 800 pagina's? Dan kan je beter een nieuw wettenbundeltje halen, want 800*0,05=40 euro bij ons op school...
Ik heb het idee dat ze dit vak over het algemeen wat soepeler beoordelen (zeker in de her) omdat dit vak een ingangseis is voor veel vak in de rest van de studie..... dus dat moet toch lukken in augustusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:19 schreef Kimochi het volgende:
[..]
En met een beetje ongeluk mag ik het in augustus weer doen
Ik zou er maar voor zorgen dat het luktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dit vak over het algemeen wat soepeler beoordelen (zeker in de her) omdat dit vak een ingangseis is voor veel vak in de rest van de studie..... dus dat moet toch lukken in augustus
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dit vak over het algemeen wat soepeler beoordelen (zeker in de her) omdat dit vak een ingangseis is voor veel vakken in de rest van de studie..... dus dat moet toch gelukt zijn de eerste keer lukken in augustus
Dat rode boek? Gelijk wegmikken en de SIL-verslagen halen. Het boek is verschrikkelijk wollig en bevat veel meer informatie dan je moet weten voor het tentamen. Ik heb enkel en alleen de SIL-verslagen gebruikt bij het leren en heb een 10 gehaald.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Microtechs het volgende:
Belastingrecht in hoofdlijnen door Kam.
Zucht, zo even weer proberen
Dat vreselijke boek heb ik ook. Ik ben tot pagina 40 gekomen en toen afgehaakt. Bij ons hebben we de hoorcollege's in videovorm op internet staan. Die heb ik gekeken en oude tentamens gemaakt.. Dat boek vond ik echt ontzettend slecht geschreven. Nog erger om te lezen dan Van der Pot (staatsrecht)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Microtechs het volgende:
Belastingrecht in hoofdlijnen door Kam.
Zucht, zo even weer proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |