abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82790601
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Definieer losbandig.
Niet alleen met hun eerste man.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 14 juni 2010 @ 15:48:39 #152
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790624
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dus hiermee probeer je eigenlijk te zeggen dat vrouwen met een sexleven per definitie hoertjes en sletjes zijn?

Maar jij als casanova zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor.
Meisje, waar beweer ik dat ik een casanova ben? En nee, vrouwen met een seksleven zijn niet per definitie hoertjes, je oevrdrijft. Als je bedpartner-aantal de 30 passeert en niet ouder bent dan 25 dan ben je een slet ja. Dus.. hoeveel bedpartners heb jij al gehad Kluts, je ontwijkt mijn vraag!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82790637
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niet alleen met hun eerste man.
De sloeries!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_82790693
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Like duh.. je brein zit tussen je oren. De belangrijkste biologische regelcentrum van een mens. Kun je wat daar binnen afspeelt ontkennen?
Wat zich daar afspeelt kan dus van persoon tot persoon verschillen. Wat begrijp je daar niet aan?
  maandag 14 juni 2010 @ 15:50:46 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790743
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zou eens proberen om je eigen gevoelens niet te projecteren als een algemeen geldende waarheid.
Ik ben ook jong geweest, ik heb toch zeker wel wat afgepraat met jongens over meiden en seks. In verschilende stadia van mijn leven tot nu toe. Denk je dat ik niet weet wat er in jongens omgaat?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82790803
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Meisje, waar beweer ik dat ik een casanova ben? En nee, vrouwen met een seksleven zijn niet per definitie hoertjes, je oevrdrijft. Als je bedpartner-aantal de 30 passeert en niet ouder bent dan 25 dan ben je een slet ja. Dus.. hoeveel bedpartners heb jij al gehad Kluts, je ontwijkt mijn vraag!
Ten eerste lijkt het mij volslagen overbodig om het aantal bedpartners wat ik heb gehad in deze discussie te betrekken, dat is namelijk ook niet interessant.

Ik vind alleen wel dat je voor iemand die 0,0 ervaring heeft op dit gebied nogal snel met een oordeel komt. Je hebt niet eens een idee van hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Een beetje alsof je als secretaresse aan een IT-er gaat uitleggen wat het TCP/IP-protocol inhoudt.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:52:10 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82790811
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:50 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ben ook jong geweest, ik heb toch zeker wel wat afgepraat met jongens over meiden en seks. In verschilende stadia van mijn leven tot nu toe. Denk je dat ik niet weet wat er in jongens omgaat?
dat is wat de meeste jongens/mannen hier beweren, ja....dat jij geen flauw idee hebt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:52:43 #158
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790844
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Wat zich daar afspeelt kan dus van persoon tot persoon verschillen. Wat begrijp je daar niet aan?
Ik ben tot nu toe nog geen jongens/vrienden tegengekomen diezich niet kunne ergeren aan sletten. Behalve op openlijke discussie fora waar politieke correctheid de boevntoon voert om een discussie te winnen uiteraard. het gaat om hele bassale gevoelens die (vogens mij) voor elke man een issue zijn. Dat ontkennen is naief.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:53:55 #159
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82790912
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef Schenkstroop het volgende:
het gaat om hele bassale gevoelens die (vogens mij) voor elke man een issue zijn.
Hoe komen die losbandige vrouwen dan aan hun partners?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82790926
quote:
Tenzij jij hier aan de hand van wat citaatlijsten kunt aantonen dat jij als 'wetenschapper' binnen de academische wereld wat voorsteld, nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2010 15:54:45 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 15:54:13 #161
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790928
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ten eerste lijkt het mij volslagen overbodig om het aantal bedpartners wat ik heb gehad in deze discussie te betrekken, dat is namelijk ook niet interessant.

Ik vind alleen wel dat je voor iemand die 0,0 ervaring heeft op dit gebied nogal snel met een oordeel komt. Je hebt niet eens een idee van hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Een beetje alsof je als secretaresse aan een IT-er gaat uitleggen wat het TCP/IP-protocol inhoudt.
He, je kan toch wel gevoelens of een mening hebben mbt sex al heb je 0,0 ervaring met partners/sex?
pi_82790933
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Correctie: dan vind jij iemand een slet.
pi_82790949
quote:

[..]

Denk je niet dat je in dergelijke gevallen wellicht sociaal meer wenselijke antwoorden krijgt in plaats van de waarheid? .
pi_82791034
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

He, je kan toch wel gevoelens of een mening hebben mbt sex al heb je 0,0 ervaring met partners/sex?
Dat zeg je precies goed. Gevoelens of een mening. Maar dan moet je het niet presenteren als absolute waarheid.
quote:

[..]

Ik ben tot nu toe nog geen jongens/vrienden tegengekomen diezich niet kunne ergeren aan sletten. Behalve op openlijke discussie fora waar politieke correctheid de boevntoon voert om een discussie te winnen uiteraard. het gaat om hele bassale gevoelens die (vogens mij) voor elke man een issue zijn. Dat ontkennen is naief.
Iedereen ergert zich aan "sletten".

Ik ben alleen in mijn interactie met mannen ( die denk ik wat betrouwbaarder en structureler is dan jouw interactie met vrouwen) echt zelden tegengekomen dat het echt als nadeel wordt gezien als een vrouw niet stilgezeten heeft op dat gebied. Beter een meid met een verleden die zelfverzekerd is, dan een maagd die je alles moet leren.
pi_82791035
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Gevoelens of een mening over sex al heb je 0,0 ervaring met sex? Nee, tuurlijk kan dat niet. Je weet dan toch simpelweg niet waar je het over hebt? Wellicht ervaar jij als je het voor het eerst doet seks als iets lustbevredigends en meer niet, en wil jij ook alleen maar seks met zo veel mogelijk verschillende vrouwen omdat dat interessant is. Misschien ervaar jij seks als je het voor het eerst doet iets als waarbij je toch echt een speciaal iemand wil hebben, omdat je onzeker bent of omdat je je ook geliefd wil voelen om opgewonden te raken, dat soort zaken weet jij allemaal niet.
pi_82791045
quote:
Grapjurk. Als er iemand is die een broertje dood heeft aan politiekcorrectgeneuzel dan ben ik het wel.
pi_82791058
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Taurus het volgende:

[..]

Correctie: dan vind jij iemand een slet.
Dat is veuls te genuanceerd joh
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:56:43 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82791068
quote:

[..]

ach ja...ze ergeren zich zo enorm aan sletten, dat ze er nog maar eens een keer mee in bed duiken...

zo zijn ze...mannen....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_82791081
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Kluts het volgende:
Ik ben alleen in mijn interactie met mannen ( die denk ik wat betrouwbaarder en structureler is dan jouw interactie met vrouwen)
Ik ga "structurele interactie met mannen" als mijn nieuwe eufemisme gebruiken .
pi_82791154
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:57 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ga "structurele interactie met mannen" als mijn nieuwe eufemisme gebruiken .
Soms levert het niet kunnen vinden van de juiste nuances hilarische uitspraken op.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:59:06 #171
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_82791167
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Kluts het volgende:

Ik ben alleen in mijn interactie met mannen ( die denk ik wat betrouwbaarder en structureler is dan jouw interactie met vrouwen) echt zelden tegengekomen dat het echt als nadeel wordt gezien als een vrouw niet stilgezeten heeft op dat gebied. Beter een meid met een verleden die zelfverzekerd is, dan een maagd die je alles moet leren.
uiteindelijk heeft iedereen een verleden, en op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat het niet zoveel meer uitmaakt...

dat het eerder vreemd is als iemand géén verleden heeft (lees: schenkstroop, bv)...

natuurlijk...als ik een meisje van 18 tegenkom die een encyclopedie aan bedpartners heeft gehad, dan trek ik wel een wenkbrauw op...maar dat doe ik ook bij een jongen van die leeftijd...
  maandag 14 juni 2010 @ 15:59:15 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82791176
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Techno het volgende:

[..]

Tenzij jij hier aan de hand van wat citaatlijsten kunt aantonen dat jij als 'wetenschapper binnen de academische wereld wat voorsteld, nee.
Nou komop. zoieso wetenschapsonderzoeken en hoe die tot stand komen vind ik nogal twijfelachtig. De oprechte mening of de biecht van gevoelens van vrienden/mensen om je heen vind ik veel betrouwbaarder en waardevoller als gegeven. Dan welk wetenschappelijk onderzoek kan aantonen ook. Omdat men tijdens onderzoek en vragenlsijtjes niet altijd even eerlijk antwoordt, en dus de gegevens niet betrouwbaar zijn.
pi_82791198
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uiteindelijk heeft iedereen een verleden, en op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat het niet zoveel meer uitmaakt...
Precies. Mij persoonlijk boeit het geen reet of hij over de halve wereld heen is geweest in het verleden, zolang ik nu maar de enige ben waar hij overheen gaat.
pi_82791279
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nou komop. zoieso wetenschapsonderzoeken en hoe die tot stand komen vind ik nogal twijfelachtig. De oprechte mening of de biecht van gevoelens van vrienden/mensen om je heen vind ik veel betrouwbaarder en waardevoller als gegeven. Dan welk wetenschappelijk onderzoek kan aantonen ook. Omdat men tijdens onderzoek en vragenlsijtjes niet altijd even eerlijk antwoordt, en dus de gegevens niet betrouwbaar zijn.
Ja. Want mensen praten vooral over hun sexleven altijd alleen maar eerlijk en feitelijk. Dat is algemeen bekend.
pi_82791283
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Niet om de wetenschapsonderzoeken nu op te hemelen, maar de mensen om je heen zijn zelden de diverse groep die je denkt dat het is. Daarnaast lijkt het me dat men bij een anonieme test juist eerlijker kan antwoorden terwijl men bij kennissen juist eerder wenselijke antwoorden geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')