abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:53:44 #101
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_82680661
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef special_character het volgende:
Dus ik kan ook gewoon een tijdje rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen, tot ik die geweldige meid tegenkom en misschien vind ze het juist wel extra leuk dat ik het scharrelen voor haar opgeef.
Ieder zijn ding hoor, maar rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen tot je er eentje tegen komt die wel in je straatje past... liever jij dan ik.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:22:36 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82685008
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef special_character het volgende:
Dus ik kan ook gewoon een tijdje rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen
Kun je wat voorbeelden plaatsen (fotos) van wat jij minder aantrekkelijke vrouwen vindt?
En als het werkt waarom niet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:25:59 #103
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82685170
En ik denk dat ts wel gelijk heeft. Ik zie het zelf aan mannen als zij recentelijk hebben ge-nookied. Ik heb ook ooit een topic geopend met: maakt sex mannen arroganter? En arogantie dat vinden vrouwen ws. gewoon aantrekkelijk in meer of mindere mate. hangt ook af van het type vrouw (jong of ouder)

Eigenlijk weten vrouwen dus niet wat zij mannen geven en wat zij aanrichten in de maatschappij. Zeker als het al om de 'foute jongens' gaat. Zij worden er beter en zelfzekerder van. En de verhalen van heartbreak blijven zich maar opstapelen in de viva en de libelle. vrouwen, het as van al het kwaad..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:42:06 #104
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82686002
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:
En ik denk dat ts wel gelijk heeft. Ik zie het zelf aan mannen als zij recentelijk hebben ge-nookied. Ik heb ook ooit een topic geopend met: maakt sex mannen arroganter? En arogantie dat vinden vrouwen ws. gewoon aantrekkelijk in meer of mindere mate. hangt ook af van het type vrouw (jong of ouder)

Eigenlijk weten vrouwen dus niet wat zij mannen geven en wat zij aanrichten in de maatschappij. Zeker als het al om de 'foute jongens' gaat. Zij worden er beter en zelfzekerder van. En de verhalen van heartbreak blijven zich maar opstapelen in de viva en de libelle. vrouwen, het as van al het kwaad..
en wat is R&P dan , met al die sneue gasten die niet kunnen scoren en daarom vrouwen maar verketteren?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:00:48 #105
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82687026
het gevolg?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:03:20 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82687154
-whatever-
  zaterdag 12 juni 2010 @ 01:27:51 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82695843
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:

Het valt reuze mee met dat shit van vrouwen vallen op foute jongens. Sommige vrouwen zijn wel gek, maar de meeste vrouwen vallen gewoon op normaal.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 12 juni 2010 @ 10:59:33 #108
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82699947
Het aantal heeft invloed op aantrekkelijkheid. Maar welke kant de werking op gaat zegt meer over de persoon die zich erdoor tot je aangetrokken voelt.

Ik heb het vermoeden dat het de voorkeur heeft een aantal te hebben dat ervaring impliceert, en dat het aantal lager is dan intimiderend.
pi_82700075
Schenkstroop, reageer je nog even op mijn post van gisteren 17:38?
pi_82706065
Ik ben niet iemand die meteen na 3 dates met iemand het bed in duikt, meestal heb ik meteen een relatie van meer dan 1 jaar en vaak langer. Dus mijn ervaring is ook redelijk beperkt.

Bij mijn eerste sekspartner waren we allebei nog maagd, dat was echt ideaal, dan kan je het samen ontdekken, vanuit het perspectief van de vrouw ligt dat misschien anders tho.

Als man maakt het mij niet zo heel veel uit hoeveel bedpartners de vrouw in kwestie al heeft gehad, maar meer dan een aantal per jaar vind ik toch wel een mogelijke afknapper.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:39:26 #111
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_82714945
Ik heb dat na de eerste keer seks met mijn vriendje ook aan hem gevraagd:

- Zeg. Doe je dit met alle vrouwen?
- Hij: Dat vragen alle vrouwen.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 18:58:15 #112
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82715535
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Schenkstroop, reageer je nog even op mijn post van gisteren 17:38?
Meen je dat nou joh, weet je dat echt niet?
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef XDo het volgende:
Ik heb dat na de eerste keer seks met mijn vriendje ook aan hem gevraagd:

- Zeg. Doe je dit met alle vrouwen?
- Hij: Dat vragen alle vrouwen.
Wat heb je hem precies gevraagd?
"schat heeft het aantal bedpartners invloed op mijn aantrekkelijkheid? "?

[ Bericht 9% gewijzigd door Schenkstroop op 12-06-2010 19:10:50 ]
pi_82735176
Voor mij wel. Als er al 40 pikken in zijn geweest hoeft het niet voor mij. Als je zo makkelijk bent.
pi_82736784
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Mystery_ het volgende:
Voor mij wel. Als er al 40 pikken in zijn geweest hoeft het niet voor mij. Als je zo makkelijk bent.
En als het er 0 zijn?
pi_82736906
quote:
Op zondag 13 juni 2010 12:29 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

En als het er 0 zijn?
Dat kan. Minder problemen mee.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:15:51 #116
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82743321
quote:
Die mening deel ik redelijk :p
  zondag 13 juni 2010 @ 15:41:39 #117
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82744481
quote:
Die mening deel ik ook. Veertig is ook wel gross aan de hoge kant
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 13 juni 2010 @ 15:58:58 #118
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82745210
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Die mening deel ik ook. Veertig is ook wel gross aan de hoge kant
gross aan de hoge kant? Ben al meerdere keren afgeknapt op meiden om die reden, tis geen zeldzaamheid iig.
Ik moet eens met andere vrouwen omgaan geloof ik
pi_82747681
Kan je nagaan he. Meestal liegen ze om het aantal, dus het werkelijke aantal zal nóg hoger liggen. Zulke snollen moet je je niet aan branden.
  zondag 13 juni 2010 @ 18:22:15 #120
306589 KissXSis
I'll give you a kiss.
pi_82751508
ik denk dat het bij mannen minder uitmaakt dan bij vrouwen.

tenminste, tot een bepaalde leeftijd.

een 40 year old virgin wil (zowat) niemand, lijkt me

als een man tenminste 1 of meer sexpartners heeft gehad, maakt dan weinig uit. of het moeten er echt buitensporig veel zijn.

ik denk dat bij een vrouw als ze weinig sexpartners heeft gehad dat haar aantrekkelijkheid doet toenemen, en hoe meer sexpartners hoe minder aantrekkelijk ze is. ik denk dat die grens van hoeveel is teveel lager ligt dan bij mannen.

beetje een dubbele standaard, maar ergens ook wel terecht. het is voor een redelijk uitziende man immers veel moeilijker om een meisje te versieren dan het omgekeerd voor een redelijk uitziende vrouw is om een man te versieren. vb.: een redelijk uitziende man loopt een kroeg binnen en roept: "welke vrouw wil er vanavond met mij naar bed?" het enige wat hij hoort: sounds of silence. hooguit een paar krekels. als een vrouw een kroeg binnenloopt en roept: "welke man wil er vanavond met mij naar bed?" denk ik dat ze toch wel een redelijk aantal vrijwilligers kan verwachten.

tl;dr: bij vrouwen maakt het meer uit, en die dubbele standaard is ook enigszins terecht.

"If a key opens lots of locks, then it's a master key. But if a lock is opened by lots of keys, then it's a crappy lock."
Saru mo ki kara ochiru
pi_82752372
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Meen je dat nou joh, weet je dat echt niet?
Eh nee
  zondag 13 juni 2010 @ 18:49:28 #122
255889 WeerEenPassVergeten
Een geheugen als een zeef
pi_82752375
Het grootste probleem bij mannen; de wanhoop naar sex, waardoor de vrouw altijd een machtspositie heeft tegenover de man. Wanhoop leidt tot onaantrekkelijkheid. Daarom worden individuen met een relatie vaak aantrekkelijker gevonden dan individuen zonder relatie.

Heeft een man nog nooit een sexpartner gehad, dan is dat een enorme afknapper voor een vrouw - lijkt me. Ontmaagd je als man een knappe meid/vrouw dan is dat juist een positief iets. Het is inderdaad meten met twee maten, but lets face reality!

Tot mijn ontmaagding was ik zo gebrand op het hebben van seks. Als je het eenmaal gehad 'oh, was dit het nou?' - ja, het is fijn, het is zelfs geweldig. Maar als je achteraf terug kijkt op je verwachtingen dan denk ik toch wel 'heb ik me hier nou zo druk om gemaakt?'

Dus ja, wat dat betreft heeft het aantal sekspartners wel invloed op de aantrekkelijkheid van een potentiële kandidaat!
Your only limit is your imagination
pi_82753672
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef KissXSis het volgende:
bij vrouwen maakt het meer uit, en die dubbele standaard is ook enigszins terecht.
Ik ben nog even in shock: er is een vrouw het met me eens!
  maandag 14 juni 2010 @ 03:27:52 #124
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82773302
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:58 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:

[..]

gross aan de hoge kant? Ben al meerdere keren afgeknapt op meiden om die reden, tis geen zeldzaamheid iig.
Ik moet eens met andere vrouwen omgaan geloof ik
Ik weet niet in wat voor wereld jij je bevindt, maar de vrouwen die ik tegenkom zijn over het algemeen niet zo. Alhoewel ik niet zo'n type ben met alleen maar een langdurige relatie, ben ik ook niet zo voor de one-night stands of elke week meteen een andere vrouw. Ik wil zo'n iemand wel wat beter leren kennen. Meer van de (seriële) monogamie. En andersom geldt dat ook bij de vrouwen. Ik hoef niet van die oppervlakkige sletjes
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  maandag 14 juni 2010 @ 03:52:54 #125
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82773478
quote:
Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Het grootste probleem bij mannen; de wanhoop naar sex, waardoor de vrouw altijd een machtspositie heeft tegenover de man. Wanhoop leidt tot onaantrekkelijkheid. Daarom worden individuen met een relatie vaak aantrekkelijker gevonden dan individuen zonder relatie.

Heeft een man nog nooit een sexpartner gehad, dan is dat een enorme afknapper voor een vrouw - lijkt me. Ontmaagd je als man een knappe meid/vrouw dan is dat juist een positief iets. Het is inderdaad meten met twee maten, but lets face reality!

Tot mijn ontmaagding was ik zo gebrand op het hebben van seks. Als je het eenmaal gehad 'oh, was dit het nou?' - ja, het is fijn, het is zelfs geweldig. Maar als je achteraf terug kijkt op je verwachtingen dan denk ik toch wel 'heb ik me hier nou zo druk om gemaakt?'

Dus ja, wat dat betreft heeft het aantal sekspartners wel invloed op de aantrekkelijkheid van een potentiële kandidaat!
Dus het was geweldig maar niet wat je had verwacht? Ik word steeds nieuwsgieriger. Ik ga maar eens naar de hoeren en dan weet ik het ws. ook wel. En het kost me "maar" 40-80 euro

Ik heb een week geleden een zooi condooms besteld via internet. Voor het eerst (!) in mijn leven op bijna 30 jarige leeftijd dus een condoom omgehad (ja ik weet het teveel info). Maar ik had echt zoiets van is dit het? Ik wil mijn eerste keer zonder!
pi_82773602
Ik heb zo'n hekel aan die dubbele moraal over sexpartners bij mannen en vrouwen Echt triest, een man die zich daar over druk kan maken, onzekere faalhazen zijn het. Ontzettend onaantrekkelijk

In praktijk heb ik dit echter niet uitgetest. Ik heb vanaf mijn 16e al 14 jaar dezelfde vriend. Nooit sex daarvoor gehad.

Maar als het anders was gelopen en ik mijn studententijd single door had gebracht, had ik zeker veel verschillende mannen uitgeprobeerd. Ik vind sex nu eenmaal lekker. En in een langere relatie, daar maak ik ook mijn partner blij met die eigenschap.

Zolang je van niemand misbruik maakt en op zijn hart trapt, is alles geoorloofd volgens mij. En onthoud: zeurende mensen zijn bijzonder onaantrekkelijk
  maandag 14 juni 2010 @ 14:40:58 #127
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_82787332
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik ben nog even in shock: er is een vrouw het met me eens!
Hier is nog een vrouw het mee eens
pi_82789153
Het zou mij echt geen fuck uitmaken, net als dat ik vind dat het aantal bedpartners wat ik zelf gehad heb, ook niet uit hoeft te maken.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:21:58 #129
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82789270
Voor mannen ligt dat gevoeliger. Hoeveel mannelijke bedpartners heb jij ongeveer gehad Kluts?
pi_82789460
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor mannen ligt dat gevoeliger. Hoeveel mannelijke bedpartners heb jij ongeveer gehad Kluts?
Hoezo ligt dat voor mannen gevoeliger?
pi_82789526
quote:
Voor sommige mannen ligt dat gevoeliger.
Beetje nuance aangebracht.
pi_82789558
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Beetje nuance aangebracht.
Ik heb idd zelden meegemaakt dat het een big issue was.
pi_82789683
quote:
Voor mannen ligt dat gevoeliger.
Voor onzekere mannen, ja. Ik heb nooit problemen gehad met het aantal bedpartners van mijn partner, vooropgesteld dat ze allemaal in het verleden lagen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 14 juni 2010 @ 15:31:13 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82789756
Mischien als een man ook redelijk tot veel aan zijn trekken kon/kan komen, dat hij zich minder tot niet druk maakt hoeveel bedpartners de vrouw heeft gehad. Ik denk dat het voor beginennde mannen wel een issue is. Mannen zijn toch jagers. Vrouwen waar al -tig mannen overheen zijn gegaan zijn min of meer used/damaged goods. En ja daar is onze ego wel het gevoeligst voor.
pi_82789803
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik heb idd zelden meegemaakt dat het een big issue was.
Toch zijn er wel redelijk wat mannen die het liefst een maagd trouwen. Zoals veel religieuzen bijvoorbeeld.
pi_82789846
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien als een man ook redelijk tot veel aan zijn trekken kon/kan komen, dat hij zich daar minder tot niet druk over maakt. Ik dnek dat het voor beginennde mannen wel een issue is. Wij zijn toch jagers. Vrouwen waar al tig overheen zijn gegaan zijn min of meer used/damaged goods.
Sommige mannen hebben dat oergevoel, ja. Anderen hebben ooit al eens het hele klungelend ontdekken gehad, en vinden het nu wel zo fijn om met iemand met meer ervaring dan een schuchtere maagd in bed te belanden.
pi_82789867
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Toch zijn er wel redelijk wat mannen die het liefst een maagd trouwen. Zoals veel religieuzen bijvoorbeeld.
Dat is dan niet mijn doelgroep, blijkbaar.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:37:50 #138
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790123
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden maar het is voor het gevoel van veel mannen toch echt zo. Dan kan je met je verstand jezelf allerlei politiek gebalanceerde en sociaal correcte dingen aanpraten wat je wilt. Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:39:45 #139
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82790204
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden maar het is voor het gevoel van veel mannen toch echt zo. Dan kan je met je verstand jezelf allerlei politiek gebalanceerde en sociaal correcte dingen aanpraten wat je wilt. Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
Gelukkig heb jij ze voor het uitzoeken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82790223
quote:
Dat zijn dan ook de mannen die maagd blijven en op hun 30ste pas voor het eerst een condoom proberen als eerste stap.
pi_82790308
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
Dat zijn dan ook de mannen die maagd blijven en op hun 30ste pas voor het eerst een condoom proberen als eerste stap.
pi_82790343
quote:
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden.
Als je daar bij mannen niet zo over denkt, is het inderdaad scheef. Anders is het uiteraard je goed recht, maar loop je het risico iets langer te moeten wachten tot je de voor jou perfecte vrouw tegen het lijf loopt .
pi_82790405
quote:
Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
Dat 'gevoel' zit gewoon tussen je oren.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:44:36 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790422
Jij hebt je ingelezen Kluts? En verder, nee dat is niet zo, dat idee/gevoel speelt niet alleen bij mannen van 30 die pas voor het eerst een condoom omdoen. Schenkstroop is een unicum. En dat gevoel van er klopt iets niet tov hoertjes en sletjes speelt toch echt bij veel en veel meer mannen. En die zijn echt niet allemaal 30 en beginners. Dat gevoel begint al heel vroeg bij mannen en dat weet ik.
pi_82790467
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gevoel begint al heel vroeg bij mannen en dat weet ik.
Onervaren jochies denken de wijsheid in pacht te hebben. Water nog steeds nat .
pi_82790481
quote:
Jij hebt je ingelezen Kluts? En verder, nee dat is niet zo, dat idee/gevoel speelt niet alleen bij mannen van 30 die pas voor het eerst een condoom omdoen. Schensktroop is een unicum. En dat gevoel van er klopt iets niet tov hoertjes en sletjes speelt toch echt bij veel en veel meer mannen. En die zijn echt niet allemaal 30 en beginners. Dat gevoel begint al heel vroeg bij manen en dat weet ik.
Dus hiermee probeer je eigenlijk te zeggen dat vrouwen met een sexleven per definitie hoertjes en sletjes zijn?

Maar jij als casanova zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor.
  maandag 14 juni 2010 @ 15:46:13 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82790490
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat 'gevoel' zit gewoon tussen je oren.
Like duh.. je brein zit tussen je oren. De belangrijkste biologische regelcentrum van een mens. Kun je wat daar binnen afspeelt ontkennen?
pi_82790509
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dus hiermee probeer je eigenlijk te zeggen dat vrouwen met een sexleven per definitie hoertjes en sletjes zijn?
Alleen met een losbandig seksleven, niet generaliseren .
pi_82790550
quote:
Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef Litpho het volgende:

[..]

Alleen met een losbandig seksleven, niet generaliseren .
Definieer losbandig.
pi_82790574
quote:
Dat gevoel begint al heel vroeg bij mannen en dat weet ik.
Ik zou eens proberen om je eigen gevoelens niet te projecteren als een algemeen geldende waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')