Ieder zijn ding hoor, maar rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen tot je er eentje tegen komt die wel in je straatje past... liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef special_character het volgende:
Dus ik kan ook gewoon een tijdje rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen, tot ik die geweldige meid tegenkom en misschien vind ze het juist wel extra leuk dat ik het scharrelen voor haar opgeef.
Kun je wat voorbeelden plaatsen (fotos) van wat jij minder aantrekkelijke vrouwen vindt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef special_character het volgende:
Dus ik kan ook gewoon een tijdje rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen
en wat is R&P dan , met al die sneue gasten die niet kunnen scoren en daarom vrouwen maar verketteren?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:
En ik denk dat ts wel gelijk heeft. Ik zie het zelf aan mannen als zij recentelijk hebben ge-nookied. Ik heb ook ooit een topic geopend met: maakt sex mannen arroganter? En arogantie dat vinden vrouwen ws. gewoon aantrekkelijk in meer of mindere mate. hangt ook af van het type vrouw (jong of ouder)
Eigenlijk weten vrouwen dus niet wat zij mannen geven en wat zij aanrichten in de maatschappij. Zeker als het al om de 'foute jongens' gaat. Zij worden er beter en zelfzekerder van. En de verhalen van heartbreak blijven zich maar opstapelen in de viva en de libelle. vrouwen, het as van al het kwaad..
Het valt reuze mee met dat shit van vrouwen vallen op foute jongens. Sommige vrouwen zijn wel gek, maar de meeste vrouwen vallen gewoon op normaal.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:25 schreef Schenkstroop het volgende:
En ik denk dat ts wel gelijk heeft. Ik zie het zelf aan mannen als zij recentelijk hebben ge-nookied. Ik heb ook ooit een topic geopend met: maakt sex mannen arroganter? En arogantie dat vinden vrouwen ws. gewoon aantrekkelijk in meer of mindere mate. hangt ook af van het type vrouw (jong of ouder)
Eigenlijk weten vrouwen dus niet wat zij mannen geven en wat zij aanrichten in de maatschappij. Zeker als het al om de 'foute jongens' gaat. Zij worden er beter en zelfzekerder van. En de verhalen van heartbreak blijven zich maar opstapelen in de viva en de libelle. vrouwen, het as van al het kwaad..
Meen je dat nou joh, weet je dat echt niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Schenkstroop, reageer je nog even op mijn post van gisteren 17:38?
Wat heb je hem precies gevraagd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:39 schreef XDo het volgende:
Ik heb dat na de eerste keer seks met mijn vriendje ook aan hem gevraagd:
- Zeg. Doe je dit met alle vrouwen?![]()
- Hij: Dat vragen alle vrouwen.
En als het er 0 zijn?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Mystery_ het volgende:
Voor mij wel. Als er al 40 pikken in zijn geweest hoeft het niet voor mij. Als je zo makkelijk bent.
Die mening deel ik redelijk :pquote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Mystery_ het volgende:
Voor mij wel. Als er al 40 pikken in zijn geweest hoeft het niet voor mij. Als je zo makkelijk bent.
Die mening deel ik ook. Veertig is ook wel gross aan de hoge kantquote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Mystery_ het volgende:
gross aan de hoge kant? Ben al meerdere keren afgeknapt op meiden om die reden, tis geen zeldzaamheid iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Die mening deel ik ook. Veertig is ook wel gross aan de hoge kant
Eh neequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Meen je dat nou joh, weet je dat echt niet?
Ik ben nog even in shock: er is een vrouw het met me eens!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:22 schreef KissXSis het volgende:
bij vrouwen maakt het meer uit, en die dubbele standaard is ook enigszins terecht.
Ik weet niet in wat voor wereld jij je bevindt, maar de vrouwen die ik tegenkom zijn over het algemeen niet zo. Alhoewel ik niet zo'n type ben met alleen maar een langdurige relatie, ben ik ook niet zo voor de one-night stands of elke week meteen een andere vrouw. Ik wil zo'n iemand wel wat beter leren kennen. Meer van de (seriële) monogamie. En andersom geldt dat ook bij de vrouwen. Ik hoef niet van die oppervlakkige sletjesquote:Op zondag 13 juni 2010 15:58 schreef ChocolateGiddyUp het volgende:
[..]
gross aan de hoge kant? Ben al meerdere keren afgeknapt op meiden om die reden, tis geen zeldzaamheid iig.
Ik moet eens met andere vrouwen omgaan geloof ik
Dus het was geweldig maar niet wat je had verwacht? Ik word steeds nieuwsgieriger. Ik ga maar eens naar de hoeren en dan weet ik het ws. ook wel. En het kost me "maar" 40-80 euroquote:Op zondag 13 juni 2010 18:49 schreef WeerEenPassVergeten het volgende:
Het grootste probleem bij mannen; de wanhoop naar sex, waardoor de vrouw altijd een machtspositie heeft tegenover de man. Wanhoop leidt tot onaantrekkelijkheid. Daarom worden individuen met een relatie vaak aantrekkelijker gevonden dan individuen zonder relatie.
Heeft een man nog nooit een sexpartner gehad, dan is dat een enorme afknapper voor een vrouw - lijkt me. Ontmaagd je als man een knappe meid/vrouw dan is dat juist een positief iets. Het is inderdaad meten met twee maten, but lets face reality!
Tot mijn ontmaagding was ik zo gebrand op het hebben van seks. Als je het eenmaal gehad 'oh, was dit het nou?' - ja, het is fijn, het is zelfs geweldig. Maar als je achteraf terug kijkt op je verwachtingen dan denk ik toch wel 'heb ik me hier nou zo druk om gemaakt?'
Dus ja, wat dat betreft heeft het aantal sekspartners wel invloed op de aantrekkelijkheid van een potentiële kandidaat!
Hier is nog een vrouw het mee eensquote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben nog even in shock: er is een vrouw het met me eens!
Hoezo ligt dat voor mannen gevoeliger?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor mannen ligt dat gevoeliger. Hoeveel mannelijke bedpartners heb jij ongeveer gehad Kluts?
Beetje nuance aangebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor sommige mannen ligt dat gevoeliger.
Ik heb idd zelden meegemaakt dat het een big issue was.quote:
Voor onzekere mannen, ja. Ik heb nooit problemen gehad met het aantal bedpartners van mijn partner, vooropgesteld dat ze allemaal in het verleden lagenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor mannen ligt dat gevoeliger.
Toch zijn er wel redelijk wat mannen die het liefst een maagd trouwen. Zoals veel religieuzen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik heb idd zelden meegemaakt dat het een big issue was.
Sommige mannen hebben dat oergevoel, ja. Anderen hebben ooit al eens het hele klungelend ontdekken gehad, en vinden het nu wel zo fijn om met iemand met meer ervaring dan een schuchtere maagd in bed te belanden.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien als een man ook redelijk tot veel aan zijn trekken kon/kan komen, dat hij zich daar minder tot niet druk over maakt. Ik dnek dat het voor beginennde mannen wel een issue is. Wij zijn toch jagers. Vrouwen waar al tig overheen zijn gegaan zijn min of meer used/damaged goods.
Dat is dan niet mijn doelgroep, blijkbaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch zijn er wel redelijk wat mannen die het liefst een maagd trouwen. Zoals veel religieuzen bijvoorbeeld.
Gelukkig heb jij ze voor het uitzoekenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden maar het is voor het gevoel van veel mannen toch echt zo. Dan kan je met je verstand jezelf allerlei politiek gebalanceerde en sociaal correcte dingen aanpraten wat je wilt. Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
Dat zijn dan ook de mannen die maagd blijven en op hun 30ste pas voor het eerst een condoom proberen als eerste stap.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden maar het is voor het gevoel van veel mannen toch echt zo. Dan kan je met je verstand jezelf allerlei politiek gebalanceerde en sociaal correcte dingen aanpraten wat je wilt. Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Kluts het volgende:
Dat zijn dan ook de mannen die maagd blijven en op hun 30ste pas voor het eerst een condoom proberen als eerste stap.
Als je daar bij mannen niet zo over denkt, is het inderdaad scheef. Anders is het uiteraard je goed recht, maar loop je het risico iets langer te moeten wachten tot je de voor jou perfecte vrouw tegen het lijf looptquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Een maagd hoeft niet voor mij want dat is ook niet alles hoor ik. Maar een vrouw dat -tig manne heeft gehad en sexueel heel makkelijk was in dr tiener en twintiger jaren is toch bedenkelijk. Je mag het scheef vinden.
Dat 'gevoel' zit gewoon tussen je oren.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gevoel gaat dan toch niet helemaal weg.
Onervaren jochies denken de wijsheid in pacht te hebben. Water nog steeds natquote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gevoel begint al heel vroeg bij mannen en dat weet ik.
Dus hiermee probeer je eigenlijk te zeggen dat vrouwen met een sexleven per definitie hoertjes en sletjes zijn?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij hebt je ingelezen Kluts? En verder, nee dat is niet zo, dat idee/gevoel speelt niet alleen bij mannen van 30 die pas voor het eerst een condoom omdoen. Schensktroop is een unicum. En dat gevoel van er klopt iets niet tov hoertjes en sletjes speelt toch echt bij veel en veel meer mannen. En die zijn echt niet allemaal 30 en beginners. Dat gevoel begint al heel vroeg bij manen en dat weet ik.
Like duh.. je brein zit tussen je oren. De belangrijkste biologische regelcentrum van een mens. Kun je wat daar binnen afspeelt ontkennen?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat 'gevoel' zit gewoon tussen je oren.
Alleen met een losbandig seksleven, niet generaliserenquote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus hiermee probeer je eigenlijk te zeggen dat vrouwen met een sexleven per definitie hoertjes en sletjes zijn?
Definieer losbandig.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen met een losbandig seksleven, niet generaliseren.
Ik zou eens proberen om je eigen gevoelens niet te projecteren als een algemeen geldende waarheid.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat gevoel begint al heel vroeg bij mannen en dat weet ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |