abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82792574
Is het niet heel logisch om te denken dat juist het internet waar dat geen verdere consequenties heeft méér de ruimte laat om te zeggen wat je werkelijk denkt dan in een hechte vriendengroep waar je toch niet teveel af wil wijken?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_82792689
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82792815
Maar Schenkstroop, ik zit hier met smart te wachten op het vervolg van onze inhoudelijke discussie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:37:35 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82792888
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom post je dan op een forum? als daar kennelijk toch alleen maar politiek correcte hypocrieten rondlopen, en je eigen vriendenkring een veel betere doorsnee van de samenleving is?

...en met wat voor stakkers ga jij in godsnaam om...?
Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.

Verder zijn mijn vrienden gewone mensen van verscheidene aard en achtergrond hoor. Jong en oud. Hippies, ex-hippies met hbo en een sociaal culturele baan, skaters, lom-kinderen, volwassnen met magement functies, volwassenen met een uitkering, carriere yuppies, webdesigners, grafitti spuiters, islamtische buurmannen die freefighten, negers, mannen die bij een kerkelijk gemeenschap zitten, mkb-ers, mannen die buffelen in een plastic fabriek, mannen met een uni achtergond en iets met IT of industrial design etc.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82792958
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.
Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:39:12 #206
167595 mirved
Infobesitas
pi_82792970
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verder zijn mijn vrienden gewone mensen van verscheidene aard en achtergrond hoor. Jong en oud. Hippies, ex-hippies met hbo en een sociaal culturele baan, skaters, lom-kinderen, volwassnen met magement functies, volwassenen met een uitkering, carriere yuppies, webdesigners, grafitti spuiters, islamtische buurmannen die freefighten, negers, mannen die bij een kerkelijk gemeenschap zitten, mkb-ers, mannen die buffelen in een plastic fabriek, mannen met een uni achtergond en iets met IT of industrial design etc.
onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:39:55 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793015
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Litpho het volgende:
Is het niet heel logisch om te denken dat juist het internet waar dat geen verdere consequenties heeft méér de ruimte laat om te zeggen wat je werkelijk denkt dan in een hechte vriendengroep waar je toch niet teveel af wil wijken?
Blijkbaar niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 juni 2010 @ 16:40:59 #208
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793064
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef mirved het volgende:

[..]

onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.
Wat kortzichtig ben je.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:43:57 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793196
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.
Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?
pi_82793249
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik moet douchen en dan is het maar over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me daar wat van aantrkeken dan, is dat dan goed advies?
En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82793274
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?
Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebben .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_82793279
Ik snap geen fuck meer van dit topic.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:47:34 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793337
@barbusse:

Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
pi_82793343
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebben .
Dus iedereen die het niet met hem eens is, heeft geen verstand van zaken inzake intersexueel verkeer?
  maandag 14 juni 2010 @ 16:48:50 #215
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_82793390
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
@barbusse:

Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
waarom kom je dan op fok en ga je met mensen in indiscussie of vraag je om advies als je deze ervaringen hebt?
pi_82793410
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?
pi_82793470
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?
Dude, je pretendeert alles te weten over een onderwerp waar je zelf maar zijdelings mee te maken hebt gehad. Als mensen je dan iets anders vertellen, klopt dat sowieso al niet want "jouw vrienden zeggen anders en dat is wat klopt."

En verder blaat je zodanige kul dat ik niet eens echt begrijp wat je hiermee wil zeggen.

Edit: En ik val je niet aan, je vijandige houding lokt dit soort reacties uit.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:56:24 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793713
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?
Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. Zeg 98 v/d 100 ofzo. Dus zeg maar alle manen op een paar geemancipeerde douchbags na of casanovas die zelf zat hebben gehad dus niet hoeven omkijken..
pi_82793738
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren.

Slotje.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:58:42 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793800
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef Kluts het volgende:
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren.

Slotje.
Dat beweer ik ook niet. Ik denk ik zet het er maar even expliciet neer voor mezelf en voor anderen.
pi_82793887
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Ik maak er een politiek-correcte discussie van? Hoe kom je daar bij? Ik zou gewoon graag willen weten, om jouw bewering te staven dat mannen een hekel zouden hebben aan sletten, wanneer men een vrouw als slet moet gaan beschouwen. Want ik heb eerlijk gezegd geen idee.

Maar als je dat denigrerende toontje blijft handhaven blijf je natuurlijk gelijk hebben voor jezelf, tegenover notabene iemand die het misschien niet eens met je oneens is. Wat natuurlijk wel een prestatie is!
  maandag 14 juni 2010 @ 17:01:18 #222
238120 Duimelot
pi_82793892
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggen
stel je leert een meisje kennen, ze is lief, aardig heeft humor past perfect bij je, je leert dr beter kennen en bent stapel verliefd.
Na een paar weken/ maanden what ever kom je er achter door gesprekken dat ze meer bedpartners heeft gehad dan jij had verwacht. Maar ze blijft dezelfde verder en het voelt gewoon goed.
Echt niet dat jij dat meisje dan opeens gaat dumpen!

En niet iedere slet is echt een slet. Sommige meisjes/ vrouwen kiezen er in een bepaalde periode van hun leven gewoon voor om ook even helemaal los te gaan. Dat wil niet zeggen dat dat blijvend is.

Daarnaast blijft t feit gewoon bestaan dat vrouwen de naam slet krijgt als ze meerdere bedpartners gehad heeft en een man is gewoon een coole gast die van aanpakken weet!
  maandag 14 juni 2010 @ 17:02:41 #223
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793947
En om niet helemaal koppig overtekomen moet ik zeggen, dat gevoel en idee kan ws. slijten met de jaren bij mannen. Daar kan ik het mee eens zijn. Plus dat je mischien denkt ik heb ook mijn aandeel gehad. of.. ja het is logisch dat vrouwen ook mogen rondsexen. Dus je denkt, ach waar hebben we het over. Maar in beginsel.... En. het speelt afentoe toch nog heftig de kop op bij mannen al zijn het casanovas die niks te verliezen hebben dus.. Het speelt altijd. Het zit er.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:06:02 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82794096
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggen
stel je leert een meisje kennen, ze is lief, aardig heeft humor past perfect bij je, je leert dr beter kennen en bent stapel verliefd.
Na een paar weken/ maanden what ever kom je er achter door gesprekken dat ze meer bedpartners heeft gehad dan jij had verwacht. Maar ze blijft dezelfde verder en het voelt gewoon goed.
Echt niet dat jij dat meisje dan opeens gaat dumpen!

En niet iedere slet is echt een slet. Sommige meisjes/ vrouwen kiezen er in een bepaalde periode van hun leven gewoon voor om ook even helemaal los te gaan. Dat wil niet zeggen dat dat blijvend is.

Daarnaast blijft t feit gewoon bestaan dat vrouwen de naam slet krijgt als ze meerdere bedpartners gehad heeft en een man is gewoon een coole gast die van aanpakken weet!
Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.

En het is heftig. het is volgens mij onlosmakelijk verbonden met onze jachtinstincten ofzo? Gewoon dat mannelijke, macho, dominante. Dat hoort daar dus bij. Als je daar erg gevoelig voor bent als man betekent dus volgens mij niet dat je minder zou zijn als persoon. Maar juist méér een man. Omdat in onze hersens alles waar wij bang voor zijn, ons juist stimuleert om het uit de weg te gaan. Om het niet meetemaken. Het is wat onze drive creeert om veel vrouwtjes te bevruchten en om de enige te zijn die telt ofzo (effe heel plat)

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 14-06-2010 17:12:47 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 17:11:38 #225
238120 Duimelot
pi_82794321
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.
Niet alleen bij mannen, ook vrouwen zullen sneller een andere vrouw een slet noemen denk ik dan
alleen om dan te zeggen dat 98% van de mannen ook geen slet wil daar ben ik het niet mee eens omdat het relativeren (verstand gebruiken) dan ook direct gaat werken.
En als je iemand leuk vind vind je iemand gewoon leuk en dan moet diegene alwel heel veel hebben uitgevreten voor je gaat twijfelen (nog geeneens afkappen meteen)
  maandag 14 juni 2010 @ 17:20:35 #226
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82794651
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:

En het is heftig. het is volgens mij onlosmakelijk verbonden met onze jachtinstincten ofzo? Gewoon dat mannelijke, macho, dominante. Dat hoort daar dus bij. Als je daar erg gevoelig voor bent als man betekent dus volgens mij niet dat je minder zou zijn als persoon. Maar juist méér een man. Omdat in onze hersens alles waar wij bang voor zijn, ons juist stimuleert om het uit de weg te gaan. Om het niet meetemaken. Het is wat onze drive creeert om veel vrouwtjes te bevruchten en om de enige te zijn die telt ofzo (effe heel plat)
Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijk Of die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:21:38 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82794688
Ja das wel waar. Ik zie om mij heen dat jongens meisjes eerst voor gore slet uitmaken. Maar wel reuze blij zijn als ze met die slet naar bed mogen of met ze een relatie mogen aangaan. Ja dus das de paktijk, even afgezien wat jongens in beginsel vinden/denken. En blijven denken.

Effe terzijde, ik vind het darrom meer een Womans-World dan een Mans-World. Vrouwen hebben eigenlijk meer mcht dan mannen vind ik. Vrouwen geven groenlicht, anders wordt het dwang. Vrouwen krijgen zelfs de meest kritische gasten op hun knieén. IEgenlijk zijn mannen heel zwakzinnig als het op sex aankomt en vrouwen.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:26:57 #228
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82794878
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:

[..]

Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijk Of die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! Dat is dat gevoel, dat is de de drijfveer wat tot pro-creatie lijdt (genuanceerd bekeken vanuit evolutionair en biologisch schoolboeken oogpunt enzo). Wij worden namelijk niet gedreven door aangeboren ieeën maar door ingebakken gevoelens en behoeften. Dus niet iedere man heeft ten alle tijde bewust de intentie om kindeeren te willen maken, maar willen neuken komt op hetzelfde neer zeg maar.
pi_82795132
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:

Of die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Dat vind ik een rare opmerking. Sommige mensen zijn nou eenmaal genetisch beter gebouwd. Als je een hele rits van dit soort dingen hebt dan is je zaad nou eenmaal niet al te sterk. Heeft weinig met vertrouwen te maken.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:36:34 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82795226
Volgens mij zegt zij dus precies wat jij wilt zeggen, of ik interpreteer niet goed. Maar dat kan wellicht hoor in de biologie heb ik vaak genoeg gelezen dat slecht zaad het eerst ontspruit enzo.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:43:03 #231
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82795438
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! .
Dan is een slet een voordeel toch?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82795581
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?

Nadat 19 op de 20 mannen hier zeggen dat ze dat niet hebben...

* stbabylon pakt er een boek over statistiek bij
pi_82796464
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij zegt zij dus precies wat jij wilt zeggen, of ik interpreteer niet goed.
Dat haal ik er anders niet uit.
pi_82796474
Hallo hé!
Wat een discussie ineens.

In mijn specifieke geval gaat het erom dat ik de kans heb om even flink de mannelijke slet uit te hangen.... en of ik daar later op aangekeken zal worden.

Mijn ervaring is dat vrouwen bij mij vaak het idee hebben dat ik met veel vrouwen (20+) naar bed ben geweest. De laatste zat serieus te gokken of het er meer dan 50 waren geweest en vrijwel iedereen lijkt blij verrast zijn als het erg laag is (7 vrouwen, waarvan 3 relaties ... en op 1 relatie na, ben ik na afloop nog gewoon vriendschappelijk met iedereen omgegaan)

Ik ben ook dol op vrouwen en zou eerlijk gezegd gráág met zoveel mogelijk naar bed gaan... al die verschillende type lichamen. Ik word er helemaal warm van als ik eraan denk. Maar tegelijkertijd kijk ik terug en vond alle vrouwen wel erg aantrekkelijk voordat ik er iets mee deed. Het klinkt een beetje grof, maar het is ook een soort portfolio.... om jezelf nog serieus te nemen, wil je graag trots zijn op je geschiedenis.

Dus mijn vraag... is die trots misplaatst? Zouden vrouwen mij in de toekomst minder serieus nemen als ik nu maar gewoon in ga op één van de uitnodigingen die ik heb gekregen van meiden die niet aan mijn eigen standaarden voldoen?
pi_82801310
Het aantal bedpartners heeft sowieso te maken met het aantal lange relaties of juist lange periodes van single zijn te maken. Dus een getal zegt vrij weinig, zonder dat je leeftijd en relaties ook meeneemt in je oordeel.

Daarbij kan ik uit ervaring melden dat een gast die een hele rits vrouwen in bed heeft gehad (dmv one-night-stands) er over het algemeen minder van bakt dan mannen die hun ervaringen hebben opgedaan in relaties en daardoor tijd hebben genomen om de vrouw te leren kennen ipv 'm er lomp inhangen, op en neer gaan en klaarkomen.

Dus wat mij betreft zegt een getal niets over bedkwaliteiten. Daarbij gaat er niets boven sex hebben met iemand waarop je verliefd bent en zijn zelfs bedkwaliteiten daaraan ondergeschikt, want die kunnen bijgeschaafd worden.

Conclusie: het zou mij een worst wezen hoeveel bedpartners iemand heeft gehad
pi_82801488
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef special_character het volgende:
Dus mijn vraag... is die trots misplaatst? Zouden vrouwen mij in de toekomst minder serieus nemen als ik nu maar gewoon in ga op één van de uitnodigingen die ik heb gekregen van meiden die niet aan mijn eigen standaarden voldoen?
Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt. Maak je iig niet zo druk om wat anderen kunnen vinden.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:16:05 #237
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82802751
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Taurus het volgende:
Ik snap geen fuck meer van dit topic.
Ik ook niet meer...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82806238
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt.
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.

Ik zeg bewust "overkomen", want in werkelijkheid vind ik het zelf wél wanhopig. Maarja, misschien ben ik dat wel.
  maandag 14 juni 2010 @ 21:12:16 #239
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82806358
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef heksehiel het volgende:
Het aantal bedpartners heeft sowieso te maken met het aantal lange relaties of juist lange periodes van single zijn te maken. Dus een getal zegt vrij weinig, zonder dat je leeftijd en relaties ook meeneemt in je oordeel.

Daarbij kan ik uit ervaring melden dat een gast die een hele rits vrouwen in bed heeft gehad (dmv one-night-stands) er over het algemeen minder van bakt dan mannen die hun ervaringen hebben opgedaan in relaties en daardoor tijd hebben genomen om de vrouw te leren kennen ipv 'm er lomp inhangen, op en neer gaan en klaarkomen.

Dus wat mij betreft zegt een getal niets over bedkwaliteiten. Daarbij gaat er niets boven sex hebben met iemand waarop je verliefd bent en zijn zelfs bedkwaliteiten daaraan ondergeschikt, want die kunnen bijgeschaafd worden.

Conclusie: het zou mij een worst wezen hoeveel bedpartners iemand heeft gehad
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
pi_82812831
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef special_character het volgende:

[..]

Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.

Ik zeg bewust "overkomen", want in werkelijkheid vind ik het zelf wél wanhopig. Maarja, misschien ben ik dat wel.
Wat jouw drijfveren ook zijn om rond te neuken, geniet ervan en als het meehelpt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen, dan is dat toch prima? De één krijgt dat door flink carriere te maken, de ander door zich enorm uit te sloven in een sportschool, weer een ander gaat ervoor naar een psych, sommige hebben het van nature en jij doet het door rond te neuken. Niets mis mee:) Beter dan een super onzeker mannetje dat continu bevestiging nodig heeft, want dat is sowieso een mega turn off.

Wees alleen zo slim om dit niet te gaan vertellen aan het meisje waar je indruk op wilt maken
pi_82813085
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logica
  maandag 14 juni 2010 @ 23:04:22 #242
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82813546
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Live & learn...

Mensen zullen alles doen binnen hun eigen morele grenzen om hun doelen te bereiken. En zeker niet iedereen heeft hoogstaande doelen. Maar dat gedoe over neuken en hoeveel je wel niet gehad hebt, fuck man. Dat vind ik echt iets voor tieners.
pi_82821923
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?

dinsdag 15 juni 2010 @ 15:04:13 #244
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82835337
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:

Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82835400
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
Halveer het. En dan nog een keer. Dan nog kom je niet in de buurt van wat onze Grootte Schenkstrooptm zegt
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:50:20 #246
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82848728
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logica
geef effe met 'bold' aan wat je precies bedoelt dat fout is in mijn commentaar?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 19:52:58 #247
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82848853
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappen
pi_82852143
Aantallen zeggen mij persoonlijk niets, en daar zal ik mijn vriend ook echt niet op afrekenen. En zou het lullig vinden als hij of een andere jongen mij daar wel op zou afrekenen.

Dat is toch iets wat buiten die relatie is gebeurt, heeft er toch weinig mee te maken? Tenminste zo zie ik dat..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_82867366
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappen
Jij zegt dat vrijwel iedereen (99 van de 100) een hekel heeft aan 'sletten', hier ben je de enige (19 van de ~20). En jij denkt dat minstens 18 man liegt?
pi_82867669
Uitvragen over aantal bedpartners is niet iets wat je normaal in het begin al doet lijkt mij
Mocht het een keer ter sprake komen en het aantal zou erg hoog zijn,dan nog zou ik er niet echt wakker van kunnen liggen, het zijn tenslotte niet voor niks exen of maar bedpartners.
Iemands verleden maakt die persoon tot wie hij/zij is en daar val je op, niet op hoe die persoon op dat punt gekomen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')