Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom post je dan op een forum? als daar kennelijk toch alleen maar politiek correcte hypocrieten rondlopen, en je eigen vriendenkring een veel betere doorsnee van de samenleving is?
...en met wat voor stakkers ga jij in godsnaam om...?![]()
Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.
onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.
Verder zijn mijn vrienden gewone mensen van verscheidene aard en achtergrond hoor. Jong en oud. Hippies, ex-hippies met hbo en een sociaal culturele baan, skaters, lom-kinderen, volwassnen met magement functies, volwassenen met een uitkering, carriere yuppies, webdesigners, grafitti spuiters, islamtische buurmannen die freefighten, negers, mannen die bij een kerkelijk gemeenschap zitten, mkb-ers, mannen die buffelen in een plastic fabriek, mannen met een uni achtergond en iets met IT of industrial design etc.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Litpho het volgende:
Is het niet heel logisch om te denken dat juist het internet waar dat geen verdere consequenties heeft méér de ruimte laat om te zeggen wat je werkelijk denkt dan in een hechte vriendengroep waar je toch niet teveel af wil wijken?
Wat kortzichtig ben je.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef mirved het volgende:
[..]
onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.
Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.
En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik moet douchen en dan is het maar over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me daar wat van aantrkeken dan, is dat dan goed advies?
Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?
Dus iedereen die het niet met hem eens is, heeft geen verstand van zaken inzake intersexueel verkeer?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebben.
waarom kom je dan op fok en ga je met mensen in indiscussie of vraag je om advies als je deze ervaringen hebt?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
@barbusse:
Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
Dude, je pretendeert alles te weten over een onderwerp waar je zelf maar zijdelings mee te maken hebt gehad. Als mensen je dan iets anders vertellen, klopt dat sowieso al niet want "jouw vrienden zeggen anders en dat is wat klopt."quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?
Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. Zeg 98 v/d 100 ofzo. Dus zeg maar alle manen op een paar geemancipeerde douchbags na of casanovas die zelf zat hebben gehad dus niet hoeven omkijken..quote:Op maandag 14 juni 2010 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?
Dat beweer ik ook niet. Ik denk ik zet het er maar even expliciet neer voor mezelf en voor anderen.quote:
Ik maak er een politiek-correcte discussie van? Hoe kom je daar bij? Ik zou gewoon graag willen weten, om jouw bewering te staven dat mannen een hekel zouden hebben aan sletten, wanneer men een vrouw als slet moet gaan beschouwen. Want ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggen
stel je leert een meisje kennen, ze is lief, aardig heeft humor past perfect bij je, je leert dr beter kennen en bent stapel verliefd.
Na een paar weken/ maanden what ever kom je er achter door gesprekken dat ze meer bedpartners heeft gehad dan jij had verwacht. Maar ze blijft dezelfde verder en het voelt gewoon goed.
Echt niet dat jij dat meisje dan opeens gaat dumpen!
En niet iedere slet is echt een slet. Sommige meisjes/ vrouwen kiezen er in een bepaalde periode van hun leven gewoon voor om ook even helemaal los te gaan. Dat wil niet zeggen dat dat blijvend is.
Daarnaast blijft t feit gewoon bestaan dat vrouwen de naam slet krijgt als ze meerdere bedpartners gehad heeft en een man is gewoon een coole gast die van aanpakken weet!
Niet alleen bij mannen, ook vrouwen zullen sneller een andere vrouw een slet noemen denk ik danquote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.
Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:
En het is heftig. het is volgens mij onlosmakelijk verbonden met onze jachtinstincten ofzo? Gewoon dat mannelijke, macho, dominante. Dat hoort daar dus bij. Als je daar erg gevoelig voor bent als man betekent dus volgens mij niet dat je minder zou zijn als persoon. Maar juist méér een man. Omdat in onze hersens alles waar wij bang voor zijn, ons juist stimuleert om het uit de weg te gaan. Om het niet meetemaken. Het is wat onze drive creeert om veel vrouwtjes te bevruchten en om de enige te zijn die telt ofzo (effe heel plat)
Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! Dat is dat gevoel, dat is de de drijfveer wat tot pro-creatie lijdt (genuanceerd bekeken vanuit evolutionair en biologisch schoolboeken oogpunt enzo). Wij worden namelijk niet gedreven door aangeboren ieeën maar door ingebakken gevoelens en behoeften. Dus niet iedere man heeft ten alle tijde bewust de intentie om kindeeren te willen maken, maar willen neuken komt op hetzelfde neer zeg maar.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijkOf die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Dat vind ik een rare opmerking. Sommige mensen zijn nou eenmaal genetisch beter gebouwd. Als je een hele rits van dit soort dingen hebt dan is je zaad nou eenmaal niet al te sterk. Heeft weinig met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Of die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Dan is een slet een voordeel toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! .
Dat haal ik er anders niet uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij zegt zij dus precies wat jij wilt zeggen, of ik interpreteer niet goed.
Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt. Maak je iig niet zo druk om wat anderen kunnen vinden.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef special_character het volgende:
Dus mijn vraag... is die trots misplaatst? Zouden vrouwen mij in de toekomst minder serieus nemen als ik nu maar gewoon in ga op één van de uitnodigingen die ik heb gekregen van meiden die niet aan mijn eigen standaarden voldoen?
Ik ook niet meer...quote:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt.
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef heksehiel het volgende:
Het aantal bedpartners heeft sowieso te maken met het aantal lange relaties of juist lange periodes van single zijn te maken. Dus een getal zegt vrij weinig, zonder dat je leeftijd en relaties ook meeneemt in je oordeel.
Daarbij kan ik uit ervaring melden dat een gast die een hele rits vrouwen in bed heeft gehad (dmv one-night-stands) er over het algemeen minder van bakt dan mannen die hun ervaringen hebben opgedaan in relaties en daardoor tijd hebben genomen om de vrouw te leren kennen ipv 'm er lomp inhangen, op en neer gaan en klaarkomen.
Dus wat mij betreft zegt een getal niets over bedkwaliteiten. Daarbij gaat er niets boven sex hebben met iemand waarop je verliefd bent en zijn zelfs bedkwaliteiten daaraan ondergeschikt, want die kunnen bijgeschaafd worden.
Conclusie: het zou mij een worst wezen hoeveel bedpartners iemand heeft gehad
Wat jouw drijfveren ook zijn om rond te neuken, geniet ervan en als het meehelpt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen, dan is dat toch prima? De één krijgt dat door flink carriere te maken, de ander door zich enorm uit te sloven in een sportschool, weer een ander gaat ervoor naar een psych, sommige hebben het van nature en jij doet het door rond te neuken. Niets mis mee:) Beter dan een super onzeker mannetje dat continu bevestiging nodig heeft, want dat is sowieso een mega turn off.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef special_character het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.
Ik zeg bewust "overkomen", want in werkelijkheid vind ik het zelf wél wanhopig. Maarja, misschien ben ik dat wel.
Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logicaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
Live & learn...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?
Nadat 19 op de 20 mannen hier zeggen dat ze dat niet hebben...
* stbabylon pakt er een boek over statistiek bij
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?
Nadat 19 op de 20 mannen hier zeggen dat ze dat niet hebben...
* stbabylon pakt er een boek over statistiek bij
Halveer het. En dan nog een keer. Dan nog kom je niet in de buurt van wat onze Grootte Schenkstrooptm zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
geef effe met 'bold' aan wat je precies bedoelt dat fout is in mijn commentaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logica
Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
Jij zegt dat vrijwel iedereen (99 van de 100) een hekel heeft aan 'sletten', hier ben je de enige (19 van de ~20). En jij denkt dat minstens 18 man liegt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |