Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:
En het is heftig. het is volgens mij onlosmakelijk verbonden met onze jachtinstincten ofzo? Gewoon dat mannelijke, macho, dominante. Dat hoort daar dus bij. Als je daar erg gevoelig voor bent als man betekent dus volgens mij niet dat je minder zou zijn als persoon. Maar juist méér een man. Omdat in onze hersens alles waar wij bang voor zijn, ons juist stimuleert om het uit de weg te gaan. Om het niet meetemaken. Het is wat onze drive creeert om veel vrouwtjes te bevruchten en om de enige te zijn die telt ofzo (effe heel plat)
Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! Dat is dat gevoel, dat is de de drijfveer wat tot pro-creatie lijdt (genuanceerd bekeken vanuit evolutionair en biologisch schoolboeken oogpunt enzo). Wij worden namelijk niet gedreven door aangeboren ieeën maar door ingebakken gevoelens en behoeften. Dus niet iedere man heeft ten alle tijde bewust de intentie om kindeeren te willen maken, maar willen neuken komt op hetzelfde neer zeg maar.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zijn ook zat mannen die helemaal nietw illen bevruchten natuurlijkOf die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Dat vind ik een rare opmerking. Sommige mensen zijn nou eenmaal genetisch beter gebouwd. Als je een hele rits van dit soort dingen hebt dan is je zaad nou eenmaal niet al te sterk. Heeft weinig met vertrouwen te maken.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:20 schreef Ripley het volgende:
Of die man genoeg zijn om genoeg vertrouwen in zichzelf te hebben dat hun zaad het sterkste is
Dan is een slet een voordeel toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nee ok. ik bedoel die sex-dwang. in de praktijk denkt niet iedere man ik wil kinderen maken, ik wil kinderen maken waaaah!! Maar meer ik wil sex en neuken neuken neuken!! .
Dat haal ik er anders niet uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij zegt zij dus precies wat jij wilt zeggen, of ik interpreteer niet goed.
Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt. Maak je iig niet zo druk om wat anderen kunnen vinden.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:11 schreef special_character het volgende:
Dus mijn vraag... is die trots misplaatst? Zouden vrouwen mij in de toekomst minder serieus nemen als ik nu maar gewoon in ga op één van de uitnodigingen die ik heb gekregen van meiden die niet aan mijn eigen standaarden voldoen?
Ik ook niet meer...quote:
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je leeft maar één keer en spijt kun je alleen krijgen van dingen die je niet gedaan hebt. Je merkt snel genoeg of jij het type bent dat geniet van random neuken of dat je toch meer wil voelen voor iemand voordat je sex hebt.
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:53 schreef heksehiel het volgende:
Het aantal bedpartners heeft sowieso te maken met het aantal lange relaties of juist lange periodes van single zijn te maken. Dus een getal zegt vrij weinig, zonder dat je leeftijd en relaties ook meeneemt in je oordeel.
Daarbij kan ik uit ervaring melden dat een gast die een hele rits vrouwen in bed heeft gehad (dmv one-night-stands) er over het algemeen minder van bakt dan mannen die hun ervaringen hebben opgedaan in relaties en daardoor tijd hebben genomen om de vrouw te leren kennen ipv 'm er lomp inhangen, op en neer gaan en klaarkomen.
Dus wat mij betreft zegt een getal niets over bedkwaliteiten. Daarbij gaat er niets boven sex hebben met iemand waarop je verliefd bent en zijn zelfs bedkwaliteiten daaraan ondergeschikt, want die kunnen bijgeschaafd worden.
Conclusie: het zou mij een worst wezen hoeveel bedpartners iemand heeft gehad
Wat jouw drijfveren ook zijn om rond te neuken, geniet ervan en als het meehelpt om wat meer zelfvertrouwen te krijgen, dan is dat toch prima? De één krijgt dat door flink carriere te maken, de ander door zich enorm uit te sloven in een sportschool, weer een ander gaat ervoor naar een psych, sommige hebben het van nature en jij doet het door rond te neuken. Niets mis mee:) Beter dan een super onzeker mannetje dat continu bevestiging nodig heeft, want dat is sowieso een mega turn off.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef special_character het volgende:
[..]
Ik ken mezelf goed genoeg om te weten of ik van random neuken hou.... ja daar hou ik van. Maar ik kan het alleen doen, als ik mijn standaarden verlaag. Ben jij nog geinteresseerd in seks met een man als hij zover gaat (of ooit is gegaan) om te neuken? En dat hij dit bewust doet... om ervoor te zorgen dat hij vrouwen zoals JOU fatsoenlijk kan versieren, zonder wanhopig over te komen.
Ik zeg bewust "overkomen", want in werkelijkheid vind ik het zelf wél wanhopig. Maarja, misschien ben ik dat wel.
Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logicaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
Live & learn...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja dies wel leuk om te onthouden. Ik denk verder dat, als ik een vriend mij neem als vorbeeld ene "J". Hij heeft toen zijn relatie uitging daarna flink de bloemen buitengezet. Het was zijn fout dat hij vreemd ging en kon het niet hebben dat zijn vriendin hem daardoor verliet. Prachtig meisje was dat overigens. Hij heeft toen naar eigen zeggen daarna 50 meisjes geneukt. Ik moet zeggen dat hij daar flink van opgeknapt is kwa uiterlijk. Dus zijn aantrekkelijkheid werd verhoogt. Maar dat komt volgens mij oa. doordat hij in ene als een metroman ging leven. Zalfjes, gezichtsmaskertjes, colbertje, gel etctera. Heel ijdel werd ie. Ik denk dat hij ook wel geholpen werd door die meisjes. Hele jonge meisjes overigens 18-22 en veelal nog maagd enzo.
mag ie ook wer in zn zak steken dattie dat met mijn leeftijd heeft mogen meemaken. Ik dnek ook wel dat vrouwen zelf meehelpen aan het creeren van monsters. Die het niet verdienen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?
Nadat 19 op de 20 mannen hier zeggen dat ze dat niet hebben...
* stbabylon pakt er een boek over statistiek bij
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef stbabylon het volgende:
Zei er hier nou echt iemand dat 98 op de 100 mannen een hekel hebben aan zogenaamde sletten?
Nadat 19 op de 20 mannen hier zeggen dat ze dat niet hebben...
* stbabylon pakt er een boek over statistiek bij
Halveer het. En dan nog een keer. Dan nog kom je niet in de buurt van wat onze Grootte Schenkstrooptm zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
geef effe met 'bold' aan wat je precies bedoelt dat fout is in mijn commentaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat zeg je nou eigenlijk? Je zinnen lopen niet, je typt 'mijn' waar 'zijn' moet staan. Het is een onsamenhangend verhaal zonder logica
Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:04 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik vraag mij af op dit forum nou zo'n goede statistische dwarsdoorsnede geeft...
Jij zegt dat vrijwel iedereen (99 van de 100) een hekel heeft aan 'sletten', hier ben je de enige (19 van de ~20). En jij denkt dat minstens 18 man liegt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helemaal correct. Daarom vertrouw ik meer op de mensen uit mijn omgeving en hun oprechte meningen. Dan de moreel genuanceerde antwoorden op een publieke forum. Als st.babylon dat al niet begrijpt, gaat hij een boekje over statistiek dan wel snappen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |