abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82792574
Is het niet heel logisch om te denken dat juist het internet waar dat geen verdere consequenties heeft méér de ruimte laat om te zeggen wat je werkelijk denkt dan in een hechte vriendengroep waar je toch niet teveel af wil wijken?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_82792689
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82792815
Maar Schenkstroop, ik zit hier met smart te wachten op het vervolg van onze inhoudelijke discussie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:37:35 #204
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82792888
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

waarom post je dan op een forum? als daar kennelijk toch alleen maar politiek correcte hypocrieten rondlopen, en je eigen vriendenkring een veel betere doorsnee van de samenleving is?

...en met wat voor stakkers ga jij in godsnaam om...?
Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.

Verder zijn mijn vrienden gewone mensen van verscheidene aard en achtergrond hoor. Jong en oud. Hippies, ex-hippies met hbo en een sociaal culturele baan, skaters, lom-kinderen, volwassnen met magement functies, volwassenen met een uitkering, carriere yuppies, webdesigners, grafitti spuiters, islamtische buurmannen die freefighten, negers, mannen die bij een kerkelijk gemeenschap zitten, mkb-ers, mannen die buffelen in een plastic fabriek, mannen met een uni achtergond en iets met IT of industrial design etc.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82792958
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das een goeie vraag. Toch proberen denk ik, en koppig blijven volhouden dat mensen wel tot een inkeer kunnen komen. of iets nieuws kunen leren. Helaas.
Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:39:12 #206
167595 mirved
Infobesitas
pi_82792970
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Verder zijn mijn vrienden gewone mensen van verscheidene aard en achtergrond hoor. Jong en oud. Hippies, ex-hippies met hbo en een sociaal culturele baan, skaters, lom-kinderen, volwassnen met magement functies, volwassenen met een uitkering, carriere yuppies, webdesigners, grafitti spuiters, islamtische buurmannen die freefighten, negers, mannen die bij een kerkelijk gemeenschap zitten, mkb-ers, mannen die buffelen in een plastic fabriek, mannen met een uni achtergond en iets met IT of industrial design etc.
onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:39:55 #207
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793015
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:30 schreef Litpho het volgende:
Is het niet heel logisch om te denken dat juist het internet waar dat geen verdere consequenties heeft méér de ruimte laat om te zeggen wat je werkelijk denkt dan in een hechte vriendengroep waar je toch niet teveel af wil wijken?
Blijkbaar niet.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 14 juni 2010 @ 16:40:59 #208
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793064
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef mirved het volgende:

[..]

onzin jij komt nauwelijks buiten dat heb je vaak genoeg in je topics laten zien.
Wat kortzichtig ben je.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:43:57 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793196
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat klinkt heel vreemd uit de mond van iemand die totaal niet openstaat voor opmerkingen of feiten van een ander straatje dan dat van hemzelf. Maar maybe it's just me.
Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?
pi_82793249
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik moet douchen en dan is het maar over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me daar wat van aantrkeken dan, is dat dan goed advies?
En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_82793274
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En vanwaar deze opmerking? Of moeten we dit zien als een relevante vergelijking?
Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebben .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_82793279
Ik snap geen fuck meer van dit topic.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:47:34 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793337
@barbusse:

Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
pi_82793343
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is een relevante vergelijking. Mensen moeten niet denken de waarheid in pacht te hebben over iets waar ze geen verstand van hebben .
Dus iedereen die het niet met hem eens is, heeft geen verstand van zaken inzake intersexueel verkeer?
  maandag 14 juni 2010 @ 16:48:50 #215
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_82793390
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
@barbusse:

Men zegt hier dat ik zelf nooit wat met de "adviezen/opmerkingen" doe van fokkers. Dus adh. van een voorbeeld, probeer ik aentegeven hoe vervelend bepaalde (non) "adviezen" kunnen zijn. En dat het dus nergsn op slaat dat ik niks met adviezen zou doen. Men blaat hier maar een end in de ruimte ook en dan verwachten ze dat ik luister.
waarom kom je dan op fok en ga je met mensen in indiscussie of vraag je om advies als je deze ervaringen hebt?
pi_82793410
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?
pi_82793470
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als men op fok mij aanvalt op mijn eczeem bijvoorbeeld, dat dat maar niets zou zijn en dat ik mij maar zou aanstellen. Dat ik maar moet douchen en dan is het over. Dat men dus niet weet hoe erg vervelend/pijnlijk dat kan zijn. Als men hier klaarblijkelijk niet weet hoe eczeem is ut eerste hand, en dat blijkt uit de opmerkingen. Moet ik me wat gaan aantrkeken van die zogenaamde adviezen dan? En als ik e rniks mee doe dan ligt het allemaal aan mij?
Dude, je pretendeert alles te weten over een onderwerp waar je zelf maar zijdelings mee te maken hebt gehad. Als mensen je dan iets anders vertellen, klopt dat sowieso al niet want "jouw vrienden zeggen anders en dat is wat klopt."

En verder blaat je zodanige kul dat ik niet eens echt begrijp wat je hiermee wil zeggen.

Edit: En ik val je niet aan, je vijandige houding lokt dit soort reacties uit.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:56:24 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793713
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat zijn adviezen. Misschien geen goede adviezen, maar dan nog. Jij presenteert het als een feit dat mannen een hekel hebben aan sletten, maar wanneer is een vrouw een slet? Wanneer ze meer bedpartners dan jij gehad heeft?
Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. Zeg 98 v/d 100 ofzo. Dus zeg maar alle manen op een paar geemancipeerde douchbags na of casanovas die zelf zat hebben gehad dus niet hoeven omkijken..
pi_82793738
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren.

Slotje.
  maandag 14 juni 2010 @ 16:58:42 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793800
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:57 schreef Kluts het volgende:
Alle vrouwen zijn gewoon kuthoeren.

Slotje.
Dat beweer ik ook niet. Ik denk ik zet het er maar even expliciet neer voor mezelf en voor anderen.
pi_82793887
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Ik maak er een politiek-correcte discussie van? Hoe kom je daar bij? Ik zou gewoon graag willen weten, om jouw bewering te staven dat mannen een hekel zouden hebben aan sletten, wanneer men een vrouw als slet moet gaan beschouwen. Want ik heb eerlijk gezegd geen idee.

Maar als je dat denigrerende toontje blijft handhaven blijf je natuurlijk gelijk hebben voor jezelf, tegenover notabene iemand die het misschien niet eens met je oneens is. Wat natuurlijk wel een prestatie is!
  maandag 14 juni 2010 @ 17:01:18 #222
238120 Duimelot
pi_82793892
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je maakt er weer een politiek-correcte discussie van. Als ik ja zou zeggen is dat dus fout en foei enzo en heb jij voor je gevoel gewonnen en kun je op mij neerkijken. Maar nee, dat is het niet. Maar dat vergelijken van hoeveel heb jij gehad en hoeveel heb ik gehad. Het klinkt fout om zo te denken maar diep van binnen steken wij toch zo in mekaar of niet? Dat wil dus niet zeggen (volgens mij) dat een man zich zou ergeren aan een paar ex-bedpartners bij een partner, zeg 5-6 of zelfs tien het vershcilt. Maar dat er wel een grens is voor je gevoel. Dat je eindeloos rondslet onder het mom van girlpower kun je niet maken bij mannen. En ik beweer dat alle mannen dit hebben, ok. de meesten dan. 98 v/d 100 ofzo.
Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggen
stel je leert een meisje kennen, ze is lief, aardig heeft humor past perfect bij je, je leert dr beter kennen en bent stapel verliefd.
Na een paar weken/ maanden what ever kom je er achter door gesprekken dat ze meer bedpartners heeft gehad dan jij had verwacht. Maar ze blijft dezelfde verder en het voelt gewoon goed.
Echt niet dat jij dat meisje dan opeens gaat dumpen!

En niet iedere slet is echt een slet. Sommige meisjes/ vrouwen kiezen er in een bepaalde periode van hun leven gewoon voor om ook even helemaal los te gaan. Dat wil niet zeggen dat dat blijvend is.

Daarnaast blijft t feit gewoon bestaan dat vrouwen de naam slet krijgt als ze meerdere bedpartners gehad heeft en een man is gewoon een coole gast die van aanpakken weet!
  maandag 14 juni 2010 @ 17:02:41 #223
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82793947
En om niet helemaal koppig overtekomen moet ik zeggen, dat gevoel en idee kan ws. slijten met de jaren bij mannen. Daar kan ik het mee eens zijn. Plus dat je mischien denkt ik heb ook mijn aandeel gehad. of.. ja het is logisch dat vrouwen ook mogen rondsexen. Dus je denkt, ach waar hebben we het over. Maar in beginsel.... En. het speelt afentoe toch nog heftig de kop op bij mannen al zijn het casanovas die niks te verliezen hebben dus.. Het speelt altijd. Het zit er.
  maandag 14 juni 2010 @ 17:06:02 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82794096
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:01 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in de praktijk nog wel eens heel anders kan liggen
stel je leert een meisje kennen, ze is lief, aardig heeft humor past perfect bij je, je leert dr beter kennen en bent stapel verliefd.
Na een paar weken/ maanden what ever kom je er achter door gesprekken dat ze meer bedpartners heeft gehad dan jij had verwacht. Maar ze blijft dezelfde verder en het voelt gewoon goed.
Echt niet dat jij dat meisje dan opeens gaat dumpen!

En niet iedere slet is echt een slet. Sommige meisjes/ vrouwen kiezen er in een bepaalde periode van hun leven gewoon voor om ook even helemaal los te gaan. Dat wil niet zeggen dat dat blijvend is.

Daarnaast blijft t feit gewoon bestaan dat vrouwen de naam slet krijgt als ze meerdere bedpartners gehad heeft en een man is gewoon een coole gast die van aanpakken weet!
Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.

En het is heftig. het is volgens mij onlosmakelijk verbonden met onze jachtinstincten ofzo? Gewoon dat mannelijke, macho, dominante. Dat hoort daar dus bij. Als je daar erg gevoelig voor bent als man betekent dus volgens mij niet dat je minder zou zijn als persoon. Maar juist méér een man. Omdat in onze hersens alles waar wij bang voor zijn, ons juist stimuleert om het uit de weg te gaan. Om het niet meetemaken. Het is wat onze drive creeert om veel vrouwtjes te bevruchten en om de enige te zijn die telt ofzo (effe heel plat)

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 14-06-2010 17:12:47 ]
  maandag 14 juni 2010 @ 17:11:38 #225
238120 Duimelot
pi_82794321
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. En Dat laatste staat natuurlijk heel fout en niet correct, maar dat fenomeen ontkennen dat het bestaat, is dan wel naiëf. Je kunt alleen met het verstand die foute ideen en gevoelens tegengaan, maar in beginsel is het ingeprogrammeerd bij mannen. dat beweer ik eigenlijk.
Niet alleen bij mannen, ook vrouwen zullen sneller een andere vrouw een slet noemen denk ik dan
alleen om dan te zeggen dat 98% van de mannen ook geen slet wil daar ben ik het niet mee eens omdat het relativeren (verstand gebruiken) dan ook direct gaat werken.
En als je iemand leuk vind vind je iemand gewoon leuk en dan moet diegene alwel heel veel hebben uitgevreten voor je gaat twijfelen (nog geeneens afkappen meteen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')