quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.
voor een niet-sexverslaafde vind ik dat nog veel.
Maarja het zal wel aan mij liggen![]()
maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.
Hoe meer vrouwen; hoe sneller ik afhaak.
Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''
Voel me liever ''speciaal'' natuurlijk.
Ben 18 BTW
-edit- oh op 25 jarige leefdtijd waren het er 3, dat vind ik dan wel weer netjes.
Held.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]7 vrouwen veel.. kak.. dan zijn 3 in een weekend helemaal veel!
7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.
voor een niet-sexverslaafde vind ik dat nog veel.
Maarja het zal wel aan mij liggen![]()
maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.
Hoe meer vrouwen; hoe sneller ik afhaak.
Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''
Voel me liever ''speciaal'' natuurlijk.
Ben 18 BTW
Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
ja nja..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef mirved het volgende:
[..]
7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.
ditquote:Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
Je hebt nog veel te leren, da's duidelijk. Het gaat niet zozeer om kwantiteit (hoewel enigzins oefening baart kunst) maar vooral om kwaliteit. Iedere vrouw is weer anders en moet je opnieuw 'ontdekken'quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.
Een persoonlijke vraag:quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
ja nja..ik ben gewoon heeel moeilijk in dat soort dingen denk ik haha.
Ben nu 18 en nog steeds maagd.
Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een persoonlijke vraag:
Heb je liever dat je toekomstige vriend waarmee je seks gaat hebben niet maagd is?
Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik het anders zeggen.
Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?
En indien dit getal extreem laag is.... of juist extreem hoog
- is dat vleiend (dat hij zijn uitbundige seks-leven voor jou opgeeft)
- of juist een reden om te wantrouwen?
Wederom hoor ik graag toelichting
ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik weet niet of het aantal sex partners perse invloed heeft op je aantrekkelijkheid
Ik denk wel dat als je wat ervaring hebt met vrouwen, je als man zelfverzekerder overkomt... en dat is iets wat vrouwen liever zien dan een stuntelig jochie
Juist, anders krijg je dit soort praktijken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.
Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.
Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snollebolt
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Als een jongen (van in de 20) er nog geen heeft gehad ook trouwens.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Misschien is hij wel steeds verkeerde vrouwen tegengekomen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?
Daar is helemaal niks mis meequote:
Als dat relaties zijn geweest lijkt me dat geheel normaal. Niet iedereen houdt van sletjes neuken, sommige mensen prefereren relaties (waarin je ook heel vaak seks hebt trouwensquote:
Ja, bah bah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Als een jongen (van in de 20) er nog geen heeft gehad ook trouwens.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
Absoluut! Als een man mij zou vertellen nog maagd te zijn dan denk ikd at ik daar heel erg op af zou knappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:
Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
Hehe, het was bij wijze van spreken.. hoewel...quote:
ach, natuurlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat er meisjes zijn die als het niet ter sprake komt, het gesprek éérst op het aantal bedpartners krijgt, vóór er seks plaatsvind.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik dan even toevoegen
Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?
En indien dit getal extreem laag is.... of juist extreem hoog
- is dat vleiend (dat hij zijn uitbundige seks-leven voor jou opgeeft)
- of juist een reden om te wantrouwen?
Wederom hoor ik graag toelichting
Drie. Precies (!) drie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoeveel bedpartners is normaal dan? Dus niet te weinig, en niet te veel.
Ralphie Mayquote:
nee nee, 3 is goed.. minder is onervaren en gaat later vreemd.. meer is een slet en gaat sowieso vreemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is toch best weinig? Afhankelijk van hoe oud je bent...
Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is toch best weinig? Afhankelijk van hoe oud je bent...
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partnersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partners
Mee eensch!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Als een vrouw mij dat bij de eerste keer, of erger nog, ervoor, vraagt, krijgt ze van mijn een goedgemeende: gaat je geen hol aan
Je gaat met elkaar naar bed omdat je elkaar leuk/sexy/lekker vindt, klaar.
*proest*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben 28 en heb met 'slechts' 3 vrouwen het bed gedeeld. Nou heb ik altijd al redelijk lange relaties gehad, dus dat is ook niet zo vreemd. En verder ben ik niet iemand die zomaar met een wildvreemde het bed induikt. Zal wel met opvoeding te maken hebben, maar ik heb liever dat het gelijk raak is dan twintig keer mis. En ik kan geen seks hebben met iemand waarbij ik geen gevoelens heb. Maar goed, ik voel die druk om zoveel mogelijk vrouwen te neuken dan ook totaal niet. Als je zo tussen de 15-25 bent dan heb je kennelijk een andere instelling.
Ik had het meer over mijn opvoeding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Dus dat ik met veel vrouwen naar bed ben geweest, komt omdat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Flikker toch op!
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?
Of dat je minimaal met ... mensen geneukt moet hebben naarmate je ouder word ?
In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:
Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
Haha. Voor mij hoeft dat niet hoor. Maar je hoort het weinig. Het is gewoon niet standaard. Vooral omdat tegenwoordig dus alles om seks lijkt te draaien. Ik ken in mijn omgeving geen enkele jongen die echt nog wacht op HET meisje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?
Of dat je minimaal met ... mensen geneukt moet hebben naarmate je ouder word ?
Ohh latina,, jij bent verry speciaal voor mijjquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.
Het hangt heel erg van je levensloop af natuurlijk. Ik was ook 'traag' op jonge leeftijd, maar toen ik uit een lange relatie kwam op m'n 25e was het een tijd juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dit dus.
blijkbaar moet de jeugd zodra ze last krijgen van hun hormonen maar zo snel mogelijk met andere het bed induiken. ik vind 3 op je 20ste al veel.
Vrouwen zouden vaak ook wat meer training kunnen gebruiken eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Plus het feit dat veel vrouwen geen geklungel in bed willen.
Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."
Mensen blijven sociale wezens.
En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
Geloof het of niet.. maar daardoor wordt de man wel degelijk aantrekkelijker gevonden door de vrouw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:07 schreef TryX het volgende:
[..]
En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ook
Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
Ach wat een onzin. Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Bij het merendeel kan het misschien zo werken, maar denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die daar doorheen prikken hoor. Klinkt meer alsof jij jezelf voor de domme probeert te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.
Maar ze zijn nog steeds biologische, natuurlijke wezens als ieder ander. Derhalve vallen er ook algemene conclusies te trekken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:32 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Ach wat een onzin. Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar.
Zeker. Het onderzoek waar verrektezakhooi? het over had, vind ik dan ook heel aannemelijk. Als je merkt dat veel meiden achter hem aanzitten en wanneer hij bekend staat als "die gast die iedereen kan krijgen ", dan wordt iemand aantrekkelijker. Absoluut.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog steeds biologische, natuurlijke wezens als ieder ander. Derhalve vallen er ook algemene conclusies te trekken.
Waarom? Kun je niet zelfstandig een mening over een jongen vormen? Is dat te moeilijk? Als de een in de sloot springt doet de ander dat ook? Wil je graag een van de velen zijn bij die gozer? Waarom ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Zeker. Het onderzoek waar verrektezakhooi? het over had, vind ik dan ook heel aannemelijk. Als je merkt dat veel meiden achter hem aanzitten en wanneer hij bekend staat als "die gast die iedereen kan krijgen ", dan wordt iemand aantrekkelijker. Absoluut.
Maar dat werkt niet andersom? Als een vrouw met 50 mannen naar bed is geweest, is ze toch niet interessant meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog steeds biologische, natuurlijke wezens als ieder ander. Derhalve vallen er ook algemene conclusies te trekken.
Dan is ze blijkbaar niet vruchtbaar als ze er geen kinderen aan over heeft gehoudenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet andersom? Als een vrouw met 50 mannen naar bed is geweest, is ze toch niet interessant meer.
www.durex.nlquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dan is ze blijkbaar niet vruchtbaar als ze er geen kinderen aan over heeft gehouden.
Omdat alfamannetjes altijd aantrekkelijker zijn. Oerinstinken, verzetten heeft geen zin. Duhquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Wil je graag een van de velen zijn bij die gozer? Waarom ?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Waarom? Kun je niet zelfstandig een mening over een jongen vormen? Is dat te moeilijk? Als de een in de sloot springt doet de ander dat ook? Wil je graag een van de velen zijn bij die gozer? Waarom ?
Waarom kunnen mannen wel onafhankelijk een mening over een meid vormen?
Ten eerste bestaat er tussen mannen onderling meer consensus over wat wel en wat niet aantrekkelijk wordt gevonden en zal men het derhalve sowieso eerder eens zijn. Ten tweede bleek uit dat onderzoek dus al (en daar kan ik me volledig in vinden) dat het geen zak uit maakt wat anderen mannen van een meisje vinden m.b.t. het uiterlijk van haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Klinkt een klein beetje gefrustreerd. Maar dat is dus precies waar we het net over hadden. Was dat ook niet iets met veel zaad rondspreiden? :p Trouwens maakt het jongens echt geen moer uit of het meisje door vrienden e.d. Leuk wordt gevonden? Dat ze ook aantrekkelijk wordt gevonden door andere gasten? Dat je bijvoorbeeld zegt: kijk die is lekker. Terwijl verder iedereen zegt: nehh.
Lekker belangrijk wat anderen ervan vinden, denk ik dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Klinkt een klein beetje gefrustreerd. Maar dat is dus precies waar we het net over hadden. Was dat ook niet iets met veel zaad rondspreiden? :p Trouwens maakt het jongens echt geen moer uit of het meisje door vrienden e.d. Leuk wordt gevonden? Dat ze ook aantrekkelijk wordt gevonden door andere gasten? Dat je bijvoorbeeld zegt: kijk die is lekker. Terwijl verder iedereen zegt: nehh.
De vraag is dus waarom jullie dat wel belangrijk vinden. Is het omdat je graag pronkt met je verovering bij je vriendinnen (dat doe je alleen als je weet dat die jongen bij veel andere meiden in de smaak valt) en dat je daar een stukje eigenwaarde uit haalt? Zou ik persoonlijk wel ietwat sneu vindenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef TryX het volgende:
[..]
Ohh latina,, jij bent verry speciaal voor mijj![]()
![]()
![]()
Hmm. Nee, want de jongen waar ik het langst een relatie mee heb gehad, werd door sommige vriendinnen echt totaal niet leuk en aantrekkelijk gevonden. Het is ook niet dat ik me er volledig door laat leiden. Als je verliefd wordt, dan word je verliefd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De vraag is dus waarom jullie dat wel belangrijk vinden. Is het omdat je graag pronkt met je verovering bij je vriendinnen (dat doe je alleen als je weet dat die jongen bij veel andere meiden in de smaak valt) en dat je daar een stukje eigenwaarde uit haalt? Zou ik persoonlijk wel ietwat sneu vinden
Gezien je hyves kan ik het me niet zo goed voorstellen eigenlijk. Hoe zagen jouw exen eruit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Dus dat ik met veel vrouwen naar bed ben geweest, komt omdat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Flikker toch op!
Nee natuurlijk, dat is ook niet iets wat je verbaal moet uiten, maar via lichaamstaal en alles duidelijk moet maken. Opscheppen helpt helemaal niets; je moet juist vrouwen het idee zelf geven dat deze vent met alles kan neuken dat los en vast zit. Een womanizer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:01 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
MAAR als een jongen zelf loopt te lullen tegen mij dat hij iedereen in bed kan krijgen als hij dat wil, dan kan ik niet anders als daar om lachen. Omdat het zo doorzichtig is.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:14 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Maar dat werkt niet andersom? Als een vrouw met 50 mannen naar bed is geweest, is ze toch niet interessant meer.
1) hoe kom jij in hemelsnaam op mijn hyves terecht?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Gezien je hyves kan ik het me niet zo goed voorstellen eigenlijk. Hoe zagen jouw exen eruit?
En jij wint de beste speller award??quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:53 schreef Ripley het volgende:
Het kan me niks schellen. Het gaat er om hoe hij hier en nu is
Maagd vind ik niet erg, ex-slettebak ook niet
Als je niet hoeft (bijvoorbeeld je hebt een vriendin, of wat jij zegt, je kunt toch wel iets krijgen), heb je VEEL meer aanspraak. Je straalt dan niet uit dat je haar naar de grot wil meeslepen. En meer aanspraak, is meer van de restquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:14 schreef special_character het volgende:
Ik plaatste mijn bericht oorspronkelijk omdat ik dus denk dat vrouwen het éxtra aantrekkelijk vinden als je zekerheid uitstraalt.... alsof je niet persé op seks uit bent (omdat je dat blijkbaar toch ook wel ergens anders kunt krijgen) maar uiteindelijk blijkt dat je niet zo bent. Ik zou graag dat beetje extra graag inzetten om een beetje indrukwekkender te zijn voor die leuke vrouw die ik eens in de zoveel jaar tegenkom. Dan maar een tijdje vrijgezel.
Maar tegelijkertijd merk ik dat mijn zekerheid (veroorzaakt door voldoende intimiteit) achteruit gaat als ik een tijd geen vrouw heb gehad. Dus ik kan ook gewoon een tijdje rondscharrelen met minder aantrekkelijke vrouwen, tot ik die geweldige meid tegenkom en misschien vind ze het juist wel extra leuk dat ik het scharrelen voor haar opgeef.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |