quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.
voor een niet-sexverslaafde vind ik dat nog veel.
Maarja het zal wel aan mij liggen![]()
maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.
Hoe meer vrouwen; hoe sneller ik afhaak.
Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''
Voel me liever ''speciaal'' natuurlijk.
Ben 18 BTW
-edit- oh op 25 jarige leefdtijd waren het er 3, dat vind ik dan wel weer netjes.
Held.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]7 vrouwen veel.. kak.. dan zijn 3 in een weekend helemaal veel!
7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.
voor een niet-sexverslaafde vind ik dat nog veel.
Maarja het zal wel aan mij liggen![]()
maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.
Hoe meer vrouwen; hoe sneller ik afhaak.
Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''
Voel me liever ''speciaal'' natuurlijk.
Ben 18 BTW
Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toequote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
ja nja..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef mirved het volgende:
[..]
7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.
ditquote:Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
Je hebt nog veel te leren, da's duidelijk. Het gaat niet zozeer om kwantiteit (hoewel enigzins oefening baart kunst) maar vooral om kwaliteit. Iedere vrouw is weer anders en moet je opnieuw 'ontdekken'quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.
Een persoonlijke vraag:quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
ja nja..ik ben gewoon heeel moeilijk in dat soort dingen denk ik haha.
Ben nu 18 en nog steeds maagd.
Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Een persoonlijke vraag:
Heb je liever dat je toekomstige vriend waarmee je seks gaat hebben niet maagd is?
Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik het anders zeggen.
Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?
En indien dit getal extreem laag is.... of juist extreem hoog
- is dat vleiend (dat hij zijn uitbundige seks-leven voor jou opgeeft)
- of juist een reden om te wantrouwen?
Wederom hoor ik graag toelichting
ditquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik weet niet of het aantal sex partners perse invloed heeft op je aantrekkelijkheid
Ik denk wel dat als je wat ervaring hebt met vrouwen, je als man zelfverzekerder overkomt... en dat is iets wat vrouwen liever zien dan een stuntelig jochie
Juist, anders krijg je dit soort praktijken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.
Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.
Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snollebolt
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Als een jongen (van in de 20) er nog geen heeft gehad ook trouwens.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Misschien is hij wel steeds verkeerde vrouwen tegengekomen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?
Daar is helemaal niks mis meequote:
Als dat relaties zijn geweest lijkt me dat geheel normaal. Niet iedereen houdt van sletjes neuken, sommige mensen prefereren relaties (waarin je ook heel vaak seks hebt trouwensquote:
Ja, bah bah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Als een jongen (van in de 20) er nog geen heeft gehad ook trouwens.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
Absoluut! Als een man mij zou vertellen nog maagd te zijn dan denk ikd at ik daar heel erg op af zou knappen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:
Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
Hehe, het was bij wijze van spreken.. hoewel...quote:
ach, natuurlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat er meisjes zijn die als het niet ter sprake komt, het gesprek éérst op het aantal bedpartners krijgt, vóór er seks plaatsvind.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik dan even toevoegen
Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?
En indien dit getal extreem laag is.... of juist extreem hoog
- is dat vleiend (dat hij zijn uitbundige seks-leven voor jou opgeeft)
- of juist een reden om te wantrouwen?
Wederom hoor ik graag toelichting
Drie. Precies (!) drie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoeveel bedpartners is normaal dan? Dus niet te weinig, en niet te veel.
Ralphie Mayquote:
nee nee, 3 is goed.. minder is onervaren en gaat later vreemd.. meer is een slet en gaat sowieso vreemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is toch best weinig? Afhankelijk van hoe oud je bent...
Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Dat is toch best weinig? Afhankelijk van hoe oud je bent...
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partnersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |