abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82633769
Even ter inleiding.

Toen ik 25 was, ging ik ongeveer 1 jaar lang uit met een heel leuk meisje. Terwijl we op bed lagen te kletsen, vroeg ze met hoeveel vrouwen ik toen naar bed ben geweest en vertelde dat ze toen de 3e was. Ze kon het bijna niet geloven dat het er zo weinig waren... en vertelde me direct daarna, dat ze wel eens heel erg verliefd op me zou kunnen worden.

Voordat ze die opmerking maakte was ik al kieskeurig, maar sindsdien heb ik meer vrouwen afgewezen dan ooit daarvoor. Inmiddels 5 jaar later heb ik nog steeds met maar met 7 vrouwen sex gehad, omdat.... ze ook een beetje speciaal voor me moeten zijn.

Nu merk ik wel dat zodra ik regelmatig sex heb, mijn humeur er duidelijk op vooruit gaat en ik makkelijker met vrouwen omga. Dit heeft als gevolg dat mijn aanbod groter wordt en daarbij meer aantrekkelijkere vrouwen interesse tonen.

Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?

Zou je het antwoord willen toelichten met daarbij evt. je leeftijd en eigen ervaringen?
pi_82633944
Ik denk dat, in zekere zin, het feit dat je met meerdere vrouwen naar bed bent geweest, het zorgt dat het onbewust zijn weet dat jij vruchtbaar bent.

Weet ik veel, ik heb geen verstand van dit onderwerp.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:06:01 #3
167595 mirved
Infobesitas
pi_82633977
Je moet eerst ook iets hebben voordat je met x aantal vrouwen het bed kunt delen. Dus volgens mij draai je de zaken om. Vrouwen zien niet iets in je omdat je veel vrouwen neukt. Je neuk veel vrouwen omdat ze iets in je zien.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_82634138
3 vrouwen op je 25e
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:10:05 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82634188
Dat is wetenschappelijk bewezen, geloof ik. Er komen bepaalde hormonen los of je hersen maakt een stof aan waardoor je beter kan flirten en vrolijk en spontaan bent.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82634222
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.

voor een niet-sexverslaafde vind ik dat nog veel.

Maarja het zal wel aan mij liggen

maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.
Hoe meer vrouwen; hoe sneller ik afhaak.

Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''
Voel me liever ''speciaal'' natuurlijk.

Ben 18 BTW

-edit- oh op 25 jarige leefdtijd waren het er 3, dat vind ik dan wel weer netjes.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:11:12 #7
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_82634252
Zou kunnen, maar ik vind iemand dan minder aantrekkelijk.
pi_82634352
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:
Ik vind het een afknapper als je op 25 jarige leefdtijd nog maagd ben natuurlijk, maar als je al 7 vrouwen hebt gehad.

maar Ik vind niet dat ze aantrekkelijker worden als ze met meer vrouwen naar bed zijn geweest.

Want als ik dan met diegene naar bed ga voel ik me echt '' een van al die anderen''

Ben 18 BTW

-edit- oh op 25 jarige leefdtijd waren het er 3, dat vind ik dan wel weer netjes.
7 vrouwen veel.. kak.. dan zijn 3 in een weekend helemaal veel!
pi_82634398
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:13 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Held.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:14:17 #10
167595 mirved
Infobesitas
pi_82634409
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:10 schreef Latina-Loca het volgende:

Ben 18 BTW
7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:17:17 #11
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82634582
quote:

[..]

Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82634657
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Stoerdoenerij. En nee, als je daar zo prat op gaat, dat is niet aantrekkelijk naar vrouwen toe
Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.
pi_82634753
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:14 schreef mirved het volgende:

[..]

7 veel? Je hebt als je 20+ bent toch wel seks na 2-3 dates. Je kan makkelijk in een jaar 3-4 korte relaties hebben dan zit je op 2 jaar al op die 7 hoor. Nog niet eens de tienerjaren mee gerekend of one nightstands etc.
ja nja.. ik ben gewoon heeel moeilijk in dat soort dingen denk ik haha.
Ben nu 18 en nog steeds maagd.
pi_82634785
quote:
dit
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:23:33 #15
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82634923
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:18 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je hoeft het niet te vertellen, de ervaring wordt in bed wel opgemerkt, zo werken dat soort dingen.
Je hebt nog veel te leren, da's duidelijk. Het gaat niet zozeer om kwantiteit (hoewel enigzins oefening baart kunst) maar vooral om kwaliteit. Iedere vrouw is weer anders en moet je opnieuw 'ontdekken'
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_82635325
Ik oordeel sowieso niet op het aantal sexpartners, dat is toch allemaal voor mijn tijd? Ja is het nou een chick van 20 die al met 20 dudes naar bed is geweest dan krijg ik wel me bedenkingen, maar je kan tegenwoordig zo makkelijk sex krijgen dat het allemaal wel te verwaarlozen is die aantallen...
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:31:58 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82635342
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef Latina-Loca het volgende:

[..]

ja nja.. ik ben gewoon heeel moeilijk in dat soort dingen denk ik haha.
Ben nu 18 en nog steeds maagd.
Een persoonlijke vraag:

Heb je liever dat je toekomstige vriend waarmee je seks gaat hebben niet maagd is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82635386
Laat ik dan even toevoegen

Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?

En indien dit getal extreem laag is.... of juist extreem hoog
- is dat vleiend (dat hij zijn uitbundige seks-leven voor jou opgeeft)
- of juist een reden om te wantrouwen?

Wederom hoor ik graag toelichting

[ Bericht 1% gewijzigd door special_character op 10-06-2010 20:39:48 ]
pi_82635718
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Een persoonlijke vraag:

Heb je liever dat je toekomstige vriend waarmee je seks gaat hebben niet maagd is?
Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:40:18 #20
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82635761
Ik weet niet of het aantal sex partners perse invloed heeft op je aantrekkelijkheid

Ik denk wel dat als je wat ervaring hebt met vrouwen, je als man zelfverzekerder overkomt... en dat is iets wat vrouwen liever zien dan een stuntelig jochie
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:40:34 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82635786
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik het anders zeggen.

Als je voor het eerst met een jongen naar bed gaat, wil je dan persé vooraf weten hoevaak hij seks heeft gehad? En zoniet, is er een moment in je relatie dat je wél graag wil weten?

Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.

Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.

Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
pi_82635879
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik weet niet of het aantal sex partners perse invloed heeft op je aantrekkelijkheid

Ik denk wel dat als je wat ervaring hebt met vrouwen, je als man zelfverzekerder overkomt... en dat is iets wat vrouwen liever zien dan een stuntelig jochie
dit
pi_82635957
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Als een jongen (van in de 20) er nog geen heeft gehad ook trouwens.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:43:24 #24
167595 mirved
Infobesitas
pi_82635960
Het is sowieso heel erg slecht om in een vaste langdurige relatie te zitten met iemand die niet meerdere sexpartners in het verleden heeft gehad. Diegene zal dan altijd twijfelen hoe het is met andere en dat gaat knagen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 20:44:43 #25
306296 angels_on_the_sideline
Wat doe je hier. Ga weg.
pi_82636044
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hangt af van het meisje en wat ze zoekt enzo. Dat moet je zelf kunnen inschatten.

Als mensen mij vragen hoeveel keer ik seks heb gehad, dan verzin ik altijd een aantal. Als ik denk dat een hoge aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 15 ofzo. Als ik denk dat een lager aantal mij beter zal uitkomen, dan zeg ik 4 ofzo.

Ik denk dat als je echt een liefdesrelatie zoekt, dan kan je beter een nette lage aantal zeggen, tussen vier en zeven (als je zeg maar 25 bent).
Juist, anders krijg je dit soort praktijken!

donderdag 10 juni 2010 @ 20:46:03 #26
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82636125
Echte liefde geeft de mooiste en beste sex...!!!!!!
En een vent die tig vrouwen heeft gehad zie ik zelf eerder als iemand die onzeker is.

Geef mij maar een die gaat voor goud...doe ik zelf ook nml.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snollebolt
  donderdag 10 juni 2010 @ 21:17:59 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82637987
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Als een jongen veel seks gehad heeft met verschilllende meiden, dan vind ik dat wel een reden om hem te wantrouwen. Ofja dat klinkt ook weer zo overdreven. Maar ik ga er dan wel over nadenken.
Het beste vind ik een jongen die wat langere relaties heeft gehad met een aantal meiden. Denk ik.
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:07:33 #28
167595 mirved
Infobesitas
pi_82640575
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
pi_82641032
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:

[..]

Op die leeftijd nog steeds geen relatie gehad hebben die uit is gelopen op seks is best een indicatie dat het geen casa nova is.
Misschien is hij wel steeds verkeerde vrouwen tegengekomen?
  donderdag 10 juni 2010 @ 22:58:01 #30
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_82643370
Ik beoordeel iemand niet op hoeveel sexpartners diegene heeft gehad.
Zelf heb ik er niet veel gehad, maar ik ben ook wel erg kieskeurig
Ja, behalve soms.
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:24:27 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82644684
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:07 schreef mirved het volgende:

[..]

Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?
pi_82644810
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja maar niet alle vrouwen willen toch een casa nova? Er zullen vast veel normale leuke jongens zijn die min of meer uit eigen keuze nog maagd zijn op hun 20ste?
Nee, dat denk ik niet.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_82644951
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Inverted_World het volgende:
3 vrouwen op je 25e
Daar is helemaal niks mis mee
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82645744
nu op de 10 of 11 en ben 20... maar wat ik niet begrijp, ben je dan juist wel of niet aantrekkelijk? Mn huidige vriendin heeft voor mij maar met 1 persoon seks gehad.. zelf ben ik ontzettend los met de seks en ik denk dat zij daardoor nu ook echt een beest is
pi_82647421
Ik vind het aantrekkelijker wanneer iemand niet met heel veel vrouwen het bed heeft gedeeld.

Voordat ik met iemand naar bed ga, hoef ik geen specifiek aantal te weten. Later ook niet. Wel wil ik graag weten hoe makkelijk iemand daarin is, en daarmee of het vooral om de seks gaat, of dat hij mij echt leuk vindt.

Extreem hoog vind ik zeker niet vleiend. Het zou mij het idee geven dat het moeilijk wordt om met die persoon een vaste relatie aan te gaan omdat hij blijkbaar sterk de behoefte heeft (gehad) om zonder al te veel kieskeurigheid over vele meiden heen te gaan. Zou me afvragen of hij zich dan wel kan/wil binden aan één persoon.

Wat ik van extreem laag zou vinden, hangt ook wat af van de duur van de relatie. Beter 1 meisje waarmee hij lang samen is geweest en ervaring heeft opgedaan dan 5 meisjes waarmee hij 1 keer seks heeft gehad.

Maar wat iemand al schreef, het is wel fijn als iemand een beetje zelfverzekerd is en zich niet als een bloednerveuze tiener gedraagt.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_82647923
Ik vind mannen aantrekklijker wanneer ze niet heel veel bedpartners hebben gehad en ik denk dat dit ook niet zal veranderen. Dat maakt het toch nog wat specialer, of zo. En ik hou ook niet zo van jongens/mannen die heel lang maar wat rondgeslet hebben, zijn sowieso meestal niet mijn type.
pi_82647965
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef Inverted_World het volgende:
3 vrouwen op je 25e
Als dat relaties zijn geweest lijkt me dat geheel normaal. Niet iedereen houdt van sletjes neuken, sommige mensen prefereren relaties (waarin je ook heel vaak seks hebt trouwens ).
pi_82647993
quote:

[..]

Ja, bah bah.
pi_82648034
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:43 schreef caroline1234 het volgende:
Eens. Alhoewel ik wel jongens ken die op hun 20e nog maagd zijn. Dat heeft vaak wel een oorzaak, maar niet iets dat afstotend of heel abnormaal is.

Kut, 4 posts achter elkaar. Sorry.
pi_82648048
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:

Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
Absoluut! Als een man mij zou vertellen nog maagd te zijn dan denk ikd at ik daar heel erg op af zou knappen.
Maar als hij het even niet weet omdat het er zoveel waren, dan is dat ook wel een afknapper
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82648410
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, bah bah.
Hehe, het was bij wijze van spreken.. hoewel...

op een bepaald moment.. single.. 25+, dan gaat het gewoon makkelijker.. je scharrelt wat.. en het is niet gelijk een relatie.. Seks vind ik iets leuks, fijns, tofs... maar een relatie, dat moet echt speciaal zijn.
pi_82651059
Hoeveel bedpartners is normaal dan? Dus niet te weinig, en niet te veel.
pi_82651706
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:32 schreef special_character het volgende:
Laat ik dan even toevoegen

ach, natuurlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat er meisjes zijn die als het niet ter sprake komt, het gesprek éérst op het aantal bedpartners krijgt, vóór er seks plaatsvind.

De rest van je vragen kan ik alleen persoonlijk op antwoorden, weet niet hoe generaliseerbaar dat is, maar goed. In de eerste drie maanden zou ik ergens wel willen weten of er exen zijn, en zo ja, hoeveel. Ik zou niet weten hoe ik reageer op een echte casanova... ben nu 5 jaar samen met een jongen die er niet zoveel voor mij had, en de casanova daarvóór was 17 toen we wat kregen, dus 5 was al veel.
And the druids turn to stone...
pi_82651712
Een vrouw die mij beoordeelt op het aantal sexpartners trap ik gelijk mijn bed uit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_82651768
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 08:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoeveel bedpartners is normaal dan? Dus niet te weinig, en niet te veel.
Drie. Precies (!) drie.
pi_82651891
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Drie. Precies (!) drie.
Dat is toch best weinig? Afhankelijk van hoe oud je bent...
pi_82651940
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:08 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Drie. Precies (!) drie.
Ralphie May
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_82652482
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

nee nee, 3 is goed.. minder is onervaren en gaat later vreemd.. meer is een slet en gaat sowieso vreemd.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:45:53 #49
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82652799
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:14 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
pi_82652881
Als een vrouw mij dat bij de eerste keer, of erger nog, ervoor, vraagt, krijgt ze van mijn een goedgemeende: gaat je geen hol aan

Je gaat met elkaar naar bed omdat je elkaar leuk/sexy/lekker vindt, klaar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:57:28 #51
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82653196
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partners
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')