Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partnersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partners
Mee eensch!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Als een vrouw mij dat bij de eerste keer, of erger nog, ervoor, vraagt, krijgt ze van mijn een goedgemeende: gaat je geen hol aan
Je gaat met elkaar naar bed omdat je elkaar leuk/sexy/lekker vindt, klaar.
*proest*quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben 28 en heb met 'slechts' 3 vrouwen het bed gedeeld. Nou heb ik altijd al redelijk lange relaties gehad, dus dat is ook niet zo vreemd. En verder ben ik niet iemand die zomaar met een wildvreemde het bed induikt. Zal wel met opvoeding te maken hebben, maar ik heb liever dat het gelijk raak is dan twintig keer mis. En ik kan geen seks hebben met iemand waarbij ik geen gevoelens heb. Maar goed, ik voel die druk om zoveel mogelijk vrouwen te neuken dan ook totaal niet. Als je zo tussen de 15-25 bent dan heb je kennelijk een andere instelling.
Ik had het meer over mijn opvoeding.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*proest*
Dus dat ik met veel vrouwen naar bed ben geweest, komt omdat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?
Flikker toch op!
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?
Of dat je minimaal met ... mensen geneukt moet hebben naarmate je ouder word ?
In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:
Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
Haha. Voor mij hoeft dat niet hoor. Maar je hoort het weinig. Het is gewoon niet standaard. Vooral omdat tegenwoordig dus alles om seks lijkt te draaien. Ik ken in mijn omgeving geen enkele jongen die echt nog wacht op HET meisje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?
Of dat je minimaal met ... mensen geneukt moet hebben naarmate je ouder word ?
Ohh latina,, jij bent verry speciaal voor mijjquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef Latina-Loca het volgende:
[..]
Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.
Het hangt heel erg van je levensloop af natuurlijk. Ik was ook 'traag' op jonge leeftijd, maar toen ik uit een lange relatie kwam op m'n 25e was het een tijd juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dit dus.
blijkbaar moet de jeugd zodra ze last krijgen van hun hormonen maar zo snel mogelijk met andere het bed induiken. ik vind 3 op je 20ste al veel.
Vrouwen zouden vaak ook wat meer training kunnen gebruiken eerlijk gezegd...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Plus het feit dat veel vrouwen geen geklungel in bed willen.
Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."
Mensen blijven sociale wezens.
En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
Geloof het of niet.. maar daardoor wordt de man wel degelijk aantrekkelijker gevonden door de vrouw.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
Bij mij nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:07 schreef TryX het volgende:
[..]
En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ook
Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
Ach wat een onzin. Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Bij het merendeel kan het misschien zo werken, maar denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die daar doorheen prikken hoor. Klinkt meer alsof jij jezelf voor de domme probeert te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |