abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:57:28 #51
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_82653196
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:45 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Officiele onderzoeken zeggen een gemiddelde van drie bij vrouwen en bij mannen zeven.
De onderzoekers breken zich bij dit paradox wel het hoofd hoe het kan dat het verschil zo groot is, aangezien de bevolking grofweg een 1:1 verhouding van mannen en vrouwen kent
Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partners
pi_82653378
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:57 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Homo's hebben meer seks, mogelijk ook eerder meerdere partners
Of het onderzoek slaat gewoon nergens op.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 10:05:06 #53
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_82653489
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Als een vrouw mij dat bij de eerste keer, of erger nog, ervoor, vraagt, krijgt ze van mijn een goedgemeende: gaat je geen hol aan

Je gaat met elkaar naar bed omdat je elkaar leuk/sexy/lekker vindt, klaar.
Mee eensch!

Ik heb eigenlijk bijna nooit een vrouw gehad die vroeg met hoeveel vrouwen ik naar bed was geweest, behalve een keer:

Toen we in bed lagen, vroeg ze of ik soms veel sexpartners heb gehad, waarop ik antwoordde dat dit voor haar niet belangrijk is om te weten. Ik zei vervolgens dat het een normaal aantal is, maar dat dit niet terzake doet omdat de kwaliteit telt en niet de kwantiteit. Vervolgens bleef ze er over door ouwehoeren, waarop ik haar het bed uittrok met de vraag "koffie"? Na de koffie meteen een taxi voor haar bestelt en het huis uitgetrapt.

Dat soort onzeker gedrag is niet aan mij besteed, maar goed, ze was ook een wat jongere vrouw en ik ouder, misschien voelde ze zich daarom onzeker
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:20:43 #54
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82656536
Ik ben 28 en heb met 'slechts' 3 vrouwen het bed gedeeld. Nou heb ik altijd al redelijk lange relaties gehad, dus dat is ook niet zo vreemd. En verder ben ik niet iemand die zomaar met een wildvreemde het bed induikt. Zal wel met opvoeding te maken hebben, maar ik heb liever dat het gelijk raak is dan twintig keer mis. En ik kan geen seks hebben met iemand waarbij ik geen gevoelens heb. Maar goed, ik voel die druk om zoveel mogelijk vrouwen te neuken dan ook totaal niet. Als je zo tussen de 15-25 bent dan heb je kennelijk een andere instelling.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82656664
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben 28 en heb met 'slechts' 3 vrouwen het bed gedeeld. Nou heb ik altijd al redelijk lange relaties gehad, dus dat is ook niet zo vreemd. En verder ben ik niet iemand die zomaar met een wildvreemde het bed induikt. Zal wel met opvoeding te maken hebben, maar ik heb liever dat het gelijk raak is dan twintig keer mis. En ik kan geen seks hebben met iemand waarbij ik geen gevoelens heb. Maar goed, ik voel die druk om zoveel mogelijk vrouwen te neuken dan ook totaal niet. Als je zo tussen de 15-25 bent dan heb je kennelijk een andere instelling.
*proest*

Dus dat ik met veel vrouwen naar bed ben geweest, komt omdat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?

Flikker toch op!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:47:32 #56
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_82657826
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

*proest*

Dus dat ik met veel vrouwen naar bed ben geweest, komt omdat mijn ouders me niet goed hebben opgevoed?

Flikker toch op!
Ik had het meer over mijn opvoeding.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_82657927
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 21:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom is het verdacht als een jongen van 20 nog maagd is?
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.
pi_82658031
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben zelf ook niet iemand die met iedereen het bed induikt. Ik ben daar zelfs heel moeilijk in. Maar je gaat er wel over nadenken. Ik zou hem er zeker niet op afwijzen, zeker niet als ik hem leuk vind, maar ik zou me wel afvragen/willen weten waarom het nog nooit tot seks is gekomen. Iedereen heeft tegenwoordig zo makkelijk seks.
Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?

Of dat je minimaal met ... mensen geneukt moet hebben naarmate je ouder word ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:05:07 #59
306766 dakgootezel
gek dak vies
pi_82658656
ben 25. bij mannen vind ik hoe meer vrouwen, hoe onaantrekkelijker. Voor mijn ex was ik de eerste (hij was 21) en voor mijn huidige vriend de 3e (hij is 23). Als een man weet ik hoe veel wijven heeft gehad vind ik dat niet overeenkomen met mijn manier van leven, ik heb er ook geen begrip voor ga bijna vermoeden dat ie een soort probleem heeft, buiten het feit dat ik het enorm oppervlakkig vind.
plakboek
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:18:59 #60
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_82659339
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vraag me toch echt af waar dit vandaan komt, is er ergens een handboek voor het leven waarin staat dat je geneukt moet hebben voor een bepaalde leeftijd ofzo ?

Dit dus.
blijkbaar moet de jeugd zodra ze last krijgen van hun hormonen maar zo snel mogelijk met andere het bed induiken. ik vind 3 op je 20ste al veel.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:21:09 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82659428
tvp.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82659850
Het zou mij niet uitmaken voor een partner of hij veel of weinig bedpartners heeft gehad.
Ja, oké, er was één keer eentje die beweerde de honderd gepasseerd te zijn, dat vond ik stiekem toch te veel, al ben ik zelf best vrij met sex.
Maar ik vind het geen schande om zo nu en dan sex te hebben om de sex opzich, als je single bent dan.. Dus als een jongen er meer dan drie heeft gehad is dat niet direct een probleem. Maar als ik iets serieus met diegene zou willen, zou ik wel het gevoel willen hebben dat hij ook serieus kan zijn.
pi_82660030
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef special_character het volgende:
Aan de vrouwen hier heb ik een vraagje: Klopt het dat het invloed heeft op de aantrekkelijkheid van een man met hoeveel vrouwen hij naar bed is geweest in zijn leven?
In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.
pi_82662564
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Haha. Voor mij hoeft dat niet hoor. Maar je hoort het weinig. Het is gewoon niet standaard. Vooral omdat tegenwoordig dus alles om seks lijkt te draaien. Ik ken in mijn omgeving geen enkele jongen die echt nog wacht op HET meisje.
Plus het feit dat veel vrouwen geen geklungel in bed willen.
pi_82662577
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 20:39 schreef Latina-Loca het volgende:

[..]

Ik zou wel willen dat hij wat ervaring heeft.
Bijvoorbeeld 2/3 meisjes voor mij vind ik niet erg, maar een hele waslijst..
Alhoewel, als ik écht verliefd op hem ben, maak het niet meer zo veel uit, maar hij moet wel echt bewijzen dat ik speciaal ben en niet 1 van de duizend andere meisjes.
Ohh latina,, jij bent verry speciaal voor mijj

© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_82662734
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:35 schreef Friek_ het volgende:

[..]

In feite niet als je dat kunt faken. Je moet juist je opstellen dat je elke vrouw kan krijgen en zij vervangbaarder is dan een potlood. Dat kan door enorm veel te neuken, dat kan door een instelling aan te nemen.
Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:41:51 #67
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_82663205
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Dit dus.
blijkbaar moet de jeugd zodra ze last krijgen van hun hormonen maar zo snel mogelijk met andere het bed induiken. ik vind 3 op je 20ste al veel.
Het hangt heel erg van je levensloop af natuurlijk. Ik was ook 'traag' op jonge leeftijd, maar toen ik uit een lange relatie kwam op m'n 25e was het een tijd juist het tegenovergestelde.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:43:36 #68
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_82663278
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:29 schreef caroline1234 het volgende:

[..]
Plus het feit dat veel vrouwen geen geklungel in bed willen.
Vrouwen zouden vaak ook wat meer training kunnen gebruiken eerlijk gezegd...
(dat gaat overigens alleen over ONS, voor een relatie vind je dat samen wel uit is mijn ervaring)
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_82663517
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Waarom doen mannen/jongens dit eigenlijk? Waarom willen jullie zo graag dat wij vrouwen denken dat jullie 10.000 andere vrouwen binnen no time in bed kunnen krijgen? Is dat ego? onzekerheid? Waarom?
Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."

Mensen blijven sociale wezens.
pi_82664199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:49 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee, omdat het werkt om jullie in bed te krijgen. Als één van de vrouwtjes eraan knabbelt denkt de rest automatisch "Hmm, dat zal wel lekker zijn!". Als iemand maagd is denkt een vrouw gelijk "Oei, volgens mij is daar vast een reden voor.."

Mensen blijven sociale wezens.
Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
pi_82664310
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Ja maar er is een verschil tussen het daadwerkelijk met 10.000 meiden doen of doen alsof je dat kan. Bij mij kwam het altijd over alsof hij (ook zo'n gast die deze tactiek hanteerde) juist onzeker was en mij zo jaloers probeerde te maken.
En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ook
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_82664328
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:33 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Geloof het of niet.. maar daardoor wordt de man wel degelijk aantrekkelijker gevonden door de vrouw.

Was ooit onderzoek naar geweest: Hierin werden foto's van mannen getoond aan vrouwen en werd aan de vrouwen gevraagd hoe aantrekkelijk ze die man vonden. Wanneer er bij werd verteld dat die man door vele andere vrouwen begeerd werd, werd deze als aantrekkelijker beoordeeld --> of tewel, vrouwen hebben geen onafhankelijke mening / hebben meer moeite om voor zich zelf een mening te vormen.

Dus kunnen vanwege jullie kromme gedachtegang beter gedragen dat we iedereen kunnen krijgen, want daardoor worden we aantrekkelijker gevonden , stomme vrouwen

edit/ andersom werd dat dus ook getest, en bleek dat bij de beoordeling van vrouwen door mannen niet van belang te zijn
pi_82664707
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:07 schreef TryX het volgende:

[..]

En het leuke is nog dat wanneer het je overkomt het nog werkt ook
Bij mij niet
pi_82665553
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:04 schreef caroline1234 het volgende:

[..]

Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.
pi_82665741
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:29 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat hangt ook maar af van de acteerprestaties van de beste kerel. Het mooie is ook dat je in het begin moet acteren, maar als dat acteren succesvol is (en je met veel vrouwen naar bed bent geweest) ben je gewoon dat persoon geworden. Dus je mag jezelf best speciaal voelen en denken dat het bij jou niet lukt, maar ik denk dat je jezelf dan opzettelijk van de domme probeert te houden.
Ach wat een onzin. Niet elke vrouw zit hetzelfde in elkaar. Bij het merendeel kan het misschien zo werken, maar denk dat er ook genoeg vrouwen zijn die daar doorheen prikken hoor. Klinkt meer alsof jij jezelf voor de domme probeert te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')