Heb jij niks beters te melden?quote:
QFTquote:
QFT QFT QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:Naar huis, en mezelf klaarmaken en zulks, later
Die tekst op die kaart van anita van jouquote:
Zal meehelpen duimen dat het allemaal niks zal blijken te zijn dan een ontsteking en slijtage bij je mamsquote:
Nou ik ga trouwen is dat ook goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te melden?
Puppy updates en fotos willen we ja!
Ze zegt dat ik over gestapt benquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die tekst op die kaart van anita van jou
Was je nog niet getrouwd dan?quote:
Die van mij denkt altijd dat er iets ergs en erfelijks aan de hand is ipv positief te denken. En soms ben ik heel erg bang dat dat juist zal gebeuren omdat ze zo blijft denken. En ik leef wel mee, maar probeer zo min mogelijk drama te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte met je moeder Greys. Die van mij zegt ook altijd dat er niets aan de hand is. Of zwakt het heel erg af.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal meehelpen duimen dat het allemaal niks zal blijken te zijn dan een ontsteking en slijtage bij je mams
Nou, ik hou mezelf maar voor dat als het héél erg was geweest, dat ze haar dan niet pas eind augustus lieten terugkomen. De dokter waar ze nu weer heen moet had maar eens in de twee maanden spreekuur (WTF??) zei ze en omdat die man van dinsdag (die van de MRI) met haar mee wil naar die afspraak, kon het niet eerder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus eigenlijk is er nog geen zekerheid Greys?
quote:
Duim ook mee Greys, vond je al zo rustig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoals oh-oh al zei, het is ook het beste om gewoon mee te gaan in haar positiviteit en dat weet ik ook. Maar soms heb ik de neiging om bij wijze van spreken de onderste steen boven te halen en haar uit te horen, ook al zal ze daar zelf niet op zitten te wachten én ik waarschijnlijk hetzelfde had gedaan.
Dus ik weet het wel, maar soms maak ik me toch nog best erge zorgen.
[..]
Nou, ik hou mezelf maar voor dat als het héél erg was geweest, dat ze haar dan niet pas eind augustus lieten terugkomen. De dokter waar ze nu weer heen moet had maar eens in de twee maanden spreekuur (WTF??) zei ze en omdat die man van dinsdag (die van de MRI) met haar mee wil naar die afspraak, kon het niet eerder.
Ja zoiets lijkt me ook heel veel van je te vragen, zo'n instelling. Het is puur angst natuurlijk en dat schakel je ook niet zomaar uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij denkt altijd dat er iets ergs en erfelijks aan de hand is ipv positief te denken. En soms ben ik heel erg bang dat dat juist zal gebeuren omdat ze zo blijft denken. En ik leef wel mee, maar probeer zo min mogelijk drama te maken.
Bijvoorbeeld: ik had een tijd geleden een knobbeltje in mijn borst. Ik ging naar de HA voor de zekerheid. Ik wist dat het best een kleine cyste kon zijn of zo. Maar voor de zekerheid wilde ik het navragen. De HA dacht er net zo over en stuurde me door voor een mammografie. Ik lig daar niet wakker van. Mijn moeder wel. Gaat huilen of bijna huilen. Mijn oma had borstkanker, dus.........
Toen ze zelf een vlekje had op een mammo kwam men tot de conclusie dat het onschuldig was, maar ze lag er tijden van wakker. Haar bloeddruk is ook hoog. Die houding baart me echt meer zorgen.
Jij begrijpt het tenminstequote:
Ja hoor. Was wel een duidelijk voelbaar knobbeltje. Er bleken er nog meer te zitten die ik toevallig niet kon voelen. Maar als je ooit borstvoeding hebt gegeven raken die kliertjes op een gegeven moment verstopt nadat ze open zijn geweest en dan kun je dat krijgen. Kans is er dat je die nooit voelt en ook dat er opeens eentje naar de oppervlakte komt. Is ook alweer een tijd geleden hoor. 1,5 jaar of zo? Ik weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook heel veel van je te vragen, zo'n instelling. Het is puur angst natuurlijk en dat schakel je ook niet zomaar uit.
Maar het was dus onschuldig bij je?
Wat leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Maes gaat écht trouwen!
En de rest mag ze allemaal lekker zelf vertellen
Hou op met je geen big dealquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef Maes het volgende:
Dank jullie wel hoor, eigenlijk geen big deal maar ik vond wel dat ik het jullie even moest vertellen
Gevraagd, op zijn knieënquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuulk is het wel een big deal.
Heeft ie je gevraagd of hebben jullie t gewoon besloten?
Oh wat leuk, en had je m aan zien komen of was het echt een verrassing????quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Gevraagd, op zijn knieënHij wist dat ik dat prachtig zou vinden want mijn eerste aanzoek was meer van: nou zullen we dan maar gaan trouwen? (door de telefoon, de man was beroepsmilitair en nooit thuis
) Mijn antwoord: nou oké, leuk
Wat jomantisch!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Gevraagd, op zijn knieënHij wist dat ik dat prachtig zou vinden want mijn eerste aanzoek was meer van: nou zullen we dan maar gaan trouwen? (door de telefoon, de man was beroepsmilitair en nooit thuis
Complete verrassing vooral omdat hij altijd gezegd heeft nooit weer te zullen trouwen. Niet groots maar we maken er wel een feestje van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat leuk, en had je m aan zien komen of was het echt een verrassing????
Gaan jullie uitgebreid groots trouwen???
Goede reden voor een reprise van de Wilde Wieven tour.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Complete verrassing vooral omdat hij altijd gezegd heeft nooit weer te zullen trouwen. Niet groots maar we maken er wel een feestje van.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Hans is weer keihyper, over mn tafel aan het rennen, op de kast aan het vliegen en al mn fotolijstjes om aan het smijten, over de laptop lopen, en met snippers aan het spelen op tafel , en maar pruttelen erbij ook, zo gezellig
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Graseter het volgende:
Schrik me kapot, mijn hamster loopt opeens over m'n voet heen.
Maes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ahwwquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Hij loopt door m'n kamer heen. Hij slaapt in mijn kast.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Hij is zelf uit z'n kooi geklommen? XD
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij loopt door m'n kamer heen. Hij slaapt in mijn kast.
Geweldig dat 1e filmpje! XDquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:00 schreef Graseter het volgende:
Daar gaat ie naar mijn kast.
Hier zit ie in mijn kast.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij kroop een keer onder de radio door. Die staat nog geen cm van de grond.
Nee?quote:
Maar morgen heb ik duits en engels.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee?
Oh, je doet MBO ICT zie ik? Heeft mn man ook gedaanVond ie echt verschrikkelijk
Al heeft ie 'm wel heel stoer afgemaakt en werkt ie nu alweer een aantal jaar
Oh bah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar morgen heb ik duits en engels.
Maar die opdrachten nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah.
Engels valt nog wel mee toch?
Oh okequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die opdrachten niet
Programmeren vind ik topna mbo hbo gaan doen
Ja, stel je voor dat je 'm afpaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:19 schreef Graseter het volgende:
Stomme hamster heb ik![]()
ik ben vanuit mn bed zonnebloem pitten aan het geven, pakt ie een pit, gaat ie in een hoekje onder mijn bed zitten en dan komt ie weer terug.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Graseter het volgende:
MEH!! Opeens komt er een vieze dikke zwarte spin uit dat bakje omhoog gekropen! Ik schrik me de... Ik hou niet van spinnen, nu kan ik heel de nacht niet slapen.
Als ik bij ons onder de kast kijk ziiten er al +10 en dat is van een kast.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoeveel spinnen er gemiddeld in je huis zitten..
Ik ga slapen! Trusten
Ach Greys, vooral die onzekerheid nekt je.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus eigenlijk is er nog geen zekerheid Greys?
Maes gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef Maes het volgende:
Dank jullie wel hoor, eigenlijk geen big deal maar ik vond wel dat ik het jullie even moest vertellen
Dacht het al Wat doet ze zo vroeg opquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maes, wat leukGefeliciteerd.
Bah, ben ik vrij. Zit ik als nog om zeven uur rechtop![]()
Misselijkheid is stom
Oh sorryquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht het al Wat doet ze zo vroeg open toen oh ja...
Mogge trouwens!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh sorryGoedemorgen Ml!
En zelfs op de dagen dat ik moet werken ben ik op dit tijdstip nog niet op
Ja die ligt nog heerlijk te ronken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
![]()
Ik word altijd wakker achter de pcligt MrDML nog te slapen?
Hihi eigenlijk heeft hij wel een beetje gelijk, anders ga jij straks of vanmiddag nog even lekker een Ingetje doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die ligt nog heerlijk te ronken.
Om acht uur komt er een monteur en ik mocht blijven liggen dan en hij zou opstaan.
Ik wil wedden dat hij zo komt. 'Als jij toch al op bent....'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen,
Nog een dagje en dan weekend.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik bij ons onder de kast kijk ziiten er al +10 en dat is van een kast.
Trusten, ik ga ook maar slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik spinnen vind zet ik ze meestal netjes buitenBen er niet zo bang voor, gelukkig. Geleerd van mn vader
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, als ze niet in de weg zitten. zoals laatst; zat ik op de bank en zakte er ineens een spin naast me omlaagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt dol op spinnen, en ik laat ze meestal fijn zitten waar ze zitten
Oh die worden bij mij opgegeten door Kees Karel of Sjonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, als ze niet in de weg zitten. zoals laatst; zat ik op de bank en zakte er ineens een spin naast me omlaagToen heb ik 'm wel even vriendelijk de deur uitgezet
![]()
XDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die worden bij mij opgegeten door Kees Karel of Sjon
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Lieve Ing,
Vane gefeliciteerd met je 24e verjaardag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misselijkheid is goed. Dan weet je dat euh.... horrrrmoontjeeee powerrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maes, wat leukGefeliciteerd.
Bah, ben ik vrij. Zit ik als nog om zeven uur rechtop![]()
Misselijkheid is stom
quote:
Beer moet er zo af. Ik ga zo met hem pipi machenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Puk heeft gister ook de hele middag op ons bed liggen meurenslapenPas rond etenstijd kwam ie eens bij ons bedelen om wat brokjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |