Hihi eigenlijk heeft hij wel een beetje gelijk, anders ga jij straks of vanmiddag nog even lekker een Ingetje doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die ligt nog heerlijk te ronken.
Om acht uur komt er een monteur en ik mocht blijven liggen dan en hij zou opstaan.
Ik wil wedden dat hij zo komt. 'Als jij toch al op bent....'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen,
Nog een dagje en dan weekend.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ik bij ons onder de kast kijk ziiten er al +10 en dat is van een kast.
Trusten, ik ga ook maar slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik spinnen vind zet ik ze meestal netjes buitenBen er niet zo bang voor, gelukkig. Geleerd van mn vader
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, als ze niet in de weg zitten. zoals laatst; zat ik op de bank en zakte er ineens een spin naast me omlaagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt dol op spinnen, en ik laat ze meestal fijn zitten waar ze zitten
Oh die worden bij mij opgegeten door Kees Karel of Sjonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, als ze niet in de weg zitten. zoals laatst; zat ik op de bank en zakte er ineens een spin naast me omlaagToen heb ik 'm wel even vriendelijk de deur uitgezet
![]()
XDquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die worden bij mij opgegeten door Kees Karel of Sjon
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
Lieve Ing,
Vane gefeliciteerd met je 24e verjaardag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misselijkheid is goed. Dan weet je dat euh.... horrrrmoontjeeee powerrrrrrrrquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maes, wat leukGefeliciteerd.
Bah, ben ik vrij. Zit ik als nog om zeven uur rechtop![]()
Misselijkheid is stom
quote:
Beer moet er zo af. Ik ga zo met hem pipi machenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Puk heeft gister ook de hele middag op ons bed liggen meurenslapenPas rond etenstijd kwam ie eens bij ons bedelen om wat brokjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |