Heb jij niks beters te melden?quote:
QFTquote:
QFT QFT QFTquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:Naar huis, en mezelf klaarmaken en zulks, later
Die tekst op die kaart van anita van jouquote:
Zal meehelpen duimen dat het allemaal niks zal blijken te zijn dan een ontsteking en slijtage bij je mamsquote:
Nou ik ga trouwen is dat ook goed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb jij niks beters te melden?
Puppy updates en fotos willen we ja!
Ze zegt dat ik over gestapt benquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die tekst op die kaart van anita van jou
Was je nog niet getrouwd dan?quote:
Die van mij denkt altijd dat er iets ergs en erfelijks aan de hand is ipv positief te denken. En soms ben ik heel erg bang dat dat juist zal gebeuren omdat ze zo blijft denken. En ik leef wel mee, maar probeer zo min mogelijk drama te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte met je moeder Greys. Die van mij zegt ook altijd dat er niets aan de hand is. Of zwakt het heel erg af.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal meehelpen duimen dat het allemaal niks zal blijken te zijn dan een ontsteking en slijtage bij je mams
Nou, ik hou mezelf maar voor dat als het héél erg was geweest, dat ze haar dan niet pas eind augustus lieten terugkomen. De dokter waar ze nu weer heen moet had maar eens in de twee maanden spreekuur (WTF??) zei ze en omdat die man van dinsdag (die van de MRI) met haar mee wil naar die afspraak, kon het niet eerder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus eigenlijk is er nog geen zekerheid Greys?
quote:
Duim ook mee Greys, vond je al zo rustig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoals oh-oh al zei, het is ook het beste om gewoon mee te gaan in haar positiviteit en dat weet ik ook. Maar soms heb ik de neiging om bij wijze van spreken de onderste steen boven te halen en haar uit te horen, ook al zal ze daar zelf niet op zitten te wachten én ik waarschijnlijk hetzelfde had gedaan.
Dus ik weet het wel, maar soms maak ik me toch nog best erge zorgen.
[..]
Nou, ik hou mezelf maar voor dat als het héél erg was geweest, dat ze haar dan niet pas eind augustus lieten terugkomen. De dokter waar ze nu weer heen moet had maar eens in de twee maanden spreekuur (WTF??) zei ze en omdat die man van dinsdag (die van de MRI) met haar mee wil naar die afspraak, kon het niet eerder.
Ja zoiets lijkt me ook heel veel van je te vragen, zo'n instelling. Het is puur angst natuurlijk en dat schakel je ook niet zomaar uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij denkt altijd dat er iets ergs en erfelijks aan de hand is ipv positief te denken. En soms ben ik heel erg bang dat dat juist zal gebeuren omdat ze zo blijft denken. En ik leef wel mee, maar probeer zo min mogelijk drama te maken.
Bijvoorbeeld: ik had een tijd geleden een knobbeltje in mijn borst. Ik ging naar de HA voor de zekerheid. Ik wist dat het best een kleine cyste kon zijn of zo. Maar voor de zekerheid wilde ik het navragen. De HA dacht er net zo over en stuurde me door voor een mammografie. Ik lig daar niet wakker van. Mijn moeder wel. Gaat huilen of bijna huilen. Mijn oma had borstkanker, dus.........
Toen ze zelf een vlekje had op een mammo kwam men tot de conclusie dat het onschuldig was, maar ze lag er tijden van wakker. Haar bloeddruk is ook hoog. Die houding baart me echt meer zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |