Ja hoor. Was wel een duidelijk voelbaar knobbeltje. Er bleken er nog meer te zitten die ik toevallig niet kon voelen. Maar als je ooit borstvoeding hebt gegeven raken die kliertjes op een gegeven moment verstopt nadat ze open zijn geweest en dan kun je dat krijgen. Kans is er dat je die nooit voelt en ook dat er opeens eentje naar de oppervlakte komt. Is ook alweer een tijd geleden hoor. 1,5 jaar of zo? Ik weet het niet meer precies.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook heel veel van je te vragen, zo'n instelling. Het is puur angst natuurlijk en dat schakel je ook niet zomaar uit.
Maar het was dus onschuldig bij je?
Wat leukquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
Maes gaat écht trouwen!
En de rest mag ze allemaal lekker zelf vertellen
Hou op met je geen big dealquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:27 schreef Maes het volgende:
Dank jullie wel hoor, eigenlijk geen big deal maar ik vond wel dat ik het jullie even moest vertellen
Gevraagd, op zijn knieënquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Tuulk is het wel een big deal.
Heeft ie je gevraagd of hebben jullie t gewoon besloten?
Oh wat leuk, en had je m aan zien komen of was het echt een verrassing????quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Gevraagd, op zijn knieënHij wist dat ik dat prachtig zou vinden want mijn eerste aanzoek was meer van: nou zullen we dan maar gaan trouwen? (door de telefoon, de man was beroepsmilitair en nooit thuis
) Mijn antwoord: nou oké, leuk
Wat jomantisch!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Gevraagd, op zijn knieënHij wist dat ik dat prachtig zou vinden want mijn eerste aanzoek was meer van: nou zullen we dan maar gaan trouwen? (door de telefoon, de man was beroepsmilitair en nooit thuis
Complete verrassing vooral omdat hij altijd gezegd heeft nooit weer te zullen trouwen. Niet groots maar we maken er wel een feestje van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat leuk, en had je m aan zien komen of was het echt een verrassing????
Gaan jullie uitgebreid groots trouwen???
Goede reden voor een reprise van de Wilde Wieven tour.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Complete verrassing vooral omdat hij altijd gezegd heeft nooit weer te zullen trouwen. Niet groots maar we maken er wel een feestje van.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Hans is weer keihyper, over mn tafel aan het rennen, op de kast aan het vliegen en al mn fotolijstjes om aan het smijten, over de laptop lopen, en met snippers aan het spelen op tafel , en maar pruttelen erbij ook, zo gezellig
quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:54 schreef Graseter het volgende:
Schrik me kapot, mijn hamster loopt opeens over m'n voet heen.
Maes!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Ahwwquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |