abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:48:29 #201
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82629820
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef zquing het volgende:

[..]

doe dat maar
Sowieso vind ik dit een beetje een dubieuze opmerking. Ik lever constructief bijdrages aan de discussie, maar je hebt ze blijkbaar niet gelezen, zodat ik ze nog eens kan quoten voor je.

Maar vooruit:
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Bragi het volgende:
Je ziet het vandaag toch ook? Geen getroll van buitenaf (een Lamon, of een piemels postende Adelante), geen gedoe.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Bragi het volgende:
Klopt. Maar dan moet 'ie wel met een aardige insteek onze SC binnenkomen en niet met steken onder water ons proberen uit te lokken. Hij post bewust met als enige intentie om ons op te naaien en zo een ban aan te naaien. En ja, sommigen happen dan en veroorzaken gedonder. Maar dat gedonder is er niet als Lamon niet post. Neem dat ook eens in overweging, behalve enkel naar zijn PM'tjes te kijken.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Bragi het volgende:
Dat snijdt geen hout, dat begrijp je hopelijk ook wel. Iemand die trollend de SC binnenkomt, moeten wij "maar gewoon negeren", terwijl degene die trollt "gewoon welkom" is en wij normaal tegen diegene moeten doen.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
De kans dat van de twintig users er één hapt op een troll is groot en haast onontkoombaar. Toch verdedig je die ene troll ten opzichte van de grote groep. Da's krom beredeneren en slaat gewoon nergens op.

Je meet met twee maten.

Als je tegen ons zegt "negeer hem maar gewoon", dan zou je datzelfde ook tegen hem moeten zeggen over de SC.

Het komt toch van twee kanten nietwaar?

En wat is makkelijker in het gareel te houden c.q. te controleren? Een grote groep losse individuen of één individu die intentioneel ruzie probeert te stoken.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Bragi het volgende:
Als het zo wordt dat "wij" geband gaan worden als er gedonder is, zal ik iedere seconde dat het nodig is dit soort posts TR'en en aankaarten in de FB. Dat wordt dus erg druk in de FB. Succes.
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
Doe je normaal, word je zo omarmd. Zie een WillFerrell, een TheKC, een Japsnars, een ynuhh. Allemaal mensen die normaal doen. Die nooit de intentie hebben gehad om onrust te zaaien.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:52:22 #202
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82629991
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:50 schreef Bragi het volgende:

[..]

Dat snijdt geen hout, dat begrijp je hopelijk ook wel.

Iemand die trollend de SC binnenkomt, moeten wij "maar gewoon negeren", terwijl degene die trollt "gewoon welkom" is en wij normaal tegen diegene moeten doen.
Dus als ik zeg dat jij een grote neus hebt, dan moet ik opkankeren? Want Bragi, zo staat het er met regelmaat echt. Is het dan echt zo moeilijk zoiets te negeren? In het echte leven kun je bepaalde impulsen toch ook negeren? Of geef je aan alles toe?

En jij reageert dan nog normaal en volwassen, maar ik zie echt, echt met regelmaat de meest ziekelijke verwensingen. En dan begint de policy in m'n achterhoofd te borrelen en die leef ik dan na. Met alle gevolgen van dien.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:53:50 #203
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630052
En geef die trolls maar aan in het FB-topic of PM ze me. Dan kijk ik en ga ik teruglezen en neem ik maatregelen waar nodig.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_82630152
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
En geef die trolls maar aan in het FB-topic of PM ze me. Dan kijk ik en ga ik teruglezen en neem ik maatregelen waar nodig.
En wat doen we met alle bashposts?
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:56:06 #205
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82630154
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:52 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dus als ik zeg dat jij een grote neus hebt, dan moet ik opkankeren? Want Bragi, zo staat het er met regelmaat echt. Is het dan echt zo moeilijk zoiets te negeren? In het echte leven kun je bepaalde impulsen toch ook negeren? Of geef je aan alles toe?
Zulke dingen kun je negeren, ja. Maar niet als ze consequent (en onderhuids) in elke post worden geplaatst. Uitgerekend door iemand die normaliter niet in de SC post (van je vrienden kan je ook meer hebben dan van anderen, nietwaar? ). Dan kan ik dus best begrijpen dat je niet meer in staat bent om het te blijven negeren.
quote:
En jij reageert dan nog normaal en volwassen, maar ik zie echt, echt met regelmaat de meest ziekelijke verwensingen.
Klopt. Ik ben het dan zeker ook niet eens met alle reacties die dan gemaakt worden. Maar ik denk dat zulke opmerkingen een combinatie zijn van a) de persoonlijkheid van die user en b) het feit dat zo'n opmerking niet als op zich zelf staand wordt opgevat, maar gekleurd wordt door eerdere opmerkingen van de troll. Kun je dat de ontvanger kwalijk nemen? Misschien. Misschien ook niet.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:56:36 #206
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630176
En nou word ik niet warm of koud van de sfeer in een topic (forumbreed), maar die in die SC van jullie is heel apart. Jullie zijn een soort van constant op je hoede. Met als gevolg dat er soms iets te scherp geageerd wordd.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:57:21 #207
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630213
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

En wat doen we met alle bashposts?
Context.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:57:51 #208
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82630239
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Voor zover ik conclusies kan trekken naar aanleiding van één post doet Lamon. (voor nu) weer normaal.

Maar als hij weer gaat posten zoals gisteren en de dagen ervoor, dan kun je echt héél veel PM's, TR's en feedbackposts verwachten. En na verloop van tijd zul je denken: "jezus, doe 's normaal, stel je niet zo aan! " Want het is niet één bikkelharde post die het 'm doet, het zijn die tientallen zuigende posts.

Zo stelde Lamon. mij gister constant de vraag waarom ik lieg over mijn vriendin. Kun je negeren, ja, maar hij bleef er maar op ingaan, ook als ik niet op hem reageerde.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:58:30 #209
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_82630282
Komt ook deels door de hoeveelheid alpha-mannetjes in de slowchat.
pi_82630303
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:58 schreef ynuhh het volgende:
Komt ook deels door de hoeveelheid alpha-mannetjes in de slowchat.
Rugnummers!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:59:17 #211
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630320
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:57 schreef Bragi het volgende:

[..]

Voor zover ik conclusies kan trekken naar aanleiding van één post doet Lamon. (voor nu) weer normaal.

Maar als hij weer gaat posten zoals gisteren en de dagen ervoor, dan kun je echt héél veel PM's, TR's en feedbackposts verwachten. En na verloop van tijd zul je denken: "jezus, doe 's normaal, stel je niet zo aan! " Want het is niet één bikkelharde post die het 'm doet, het zijn die tientallen zuigende posts.

Zo stelde Lamon. mij gister constant de vraag waarom ik lieg over mijn vriendin. Kun je negeren, ja, maar hij bleef er maar op ingaan, ook als ik niet op hem reageerde.
En dat laatste wil ik dan graag weten, want ik kan dan wellicht iets voor je betekenen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:00:53 #212
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82630409
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:56 schreef Biogarde het volgende:
En nou word ik niet warm of koud van de sfeer in een topic (forumbreed), maar die in die SC van jullie is heel apart. Jullie zijn een soort van constant op je hoede. Met als gevolg dat er soms iets te scherp geageerd wordd.
Ik weet ook niet hoe dat gaat in andere SC's, maar wij zijn in de KLB SC ook vrij zelfregulerend. Relletjes of woordenwisselingen onderling worden vaker zonder dan met tussenkomst van mods opgelost, gesust of in de kiem gesmoord. Dus in dat licht begrijp ik het ook wel dat het soms wat uit de hand loopt als zo'n rel/woordenwisseling plaatsvindt in de SC met iemand van 'buitenaf' (lees: iemand die normaal niet meepost).
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:59 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En dat laatste wil ik dan graag weten, want ik kan dan wellicht iets voor je betekenen.
Tsja, dan kom ik wellicht toch terug op het bovenstaande; dat we het zelf willen oplossen. Dat zijn we gewend van de kleine relletjes onderling, dus we denken dat we het in dit geval ook wel aankunnen.

Maar ik wil best gaan TR'en voortaan. Als de rest van de SC dat dan ook doet...

Jullie zullen het waarschijnlijk dan wel druk krijgen , maar als dat ervoor nodig is.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:04:46 #213
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630589
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:00 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ik weet ook niet hoe dat gaat in andere SC's, maar wij zijn in de KLB SC ook vrij zelfregulerend. Relletjes of woordenwisselingen onderling worden vaker zonder dan met tussenkomst van mods opgelost, gesust of in de kiem gesmoord. Dus in dat licht begrijp ik het ook wel dat het soms wat uit de hand loopt als zo'n rel/woordenwisseling plaatsvindt in de SC met iemand van 'buitenaf' (lees: iemand die normaal niet meepost).
[..]

Tsja, dan kom ik wellicht toch terug op het bovenstaande; dat we het zelf willen oplossen. Dat zijn we gewend van de kleine relletjes onderling, dus we denken dat we het in dit geval ook wel aankunnen.

Maar ik wil best gaan TR'en voortaan. Als de rest van de SC dat dan ook doet...

Jullie zullen het waarschijnlijk dan wel druk krijgen , maar als dat ervoor nodig is.
Afgesproken. Maar reguleer het dan ook zo dat men stopt met opzoeken en dan ook echt stopt met rellen/vloeken/you name it. Want mijn collega's (moderators) en ik kunnen niets voor je doen wanneer het een tenniswedstrijd wordt/is geworden. Want je krijgt het anders never nooit opgelost. Dus het moet in dit geval echt van twee kanten komen.

En het is niet allemaal negatief hoor, jullie lossen het idd ook zelf regelmatig op.
pi_82630661
Bio De man met objectiviteit.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:06:46 #215
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_82630705
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Afgesproken. Maar reguleer het dan ook zo dat men stopt met opzoeken en dan ook echt stopt met rellen/vloeken/you name it. Want mijn collega's (moderators) en ik kunnen niets voor je doen wanneer het een tenniswedstrijd wordt/is geworden. Want je krijgt het anders never nooit opgelost. Dus het moet in dit geval echt van twee kanten komen.

En het is niet allemaal negatief hoor, jullie lossen het idd ook zelf regelmatig op.
Ik wil mensen best even een reminder geven als het de verkeerde op dreigt te gaan.

Maar ik ga niet voor vloekpolitie spelen. Want dan kom je gewoon op het persoonsgebonden/subjectieve uit en zoiets is dus ook niet aan mij.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:08:59 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630821
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:06 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ik wil mensen best even een reminder geven als het de verkeerde op dreigt te gaan.

Maar ik ga niet voor vloekpolitie spelen. Want dan kom je gewoon op het persoonsgebonden/subjectieve uit en zoiets is dus ook niet aan mij.
Neuh, maar een TR van wie dan ook is afdoende. Wij/ik lees met regelmaat mee (of post mee), maar ben er ook niet altijd.

En vloeken best, maar hou het 'netjes' en niet tegen elkaar. Want ik kan geen context vinden/bedenken in bewoordingen als kankerjong
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:11:12 #217
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82630937
En ik ga er vanuit dat iedereen hier meeleest. De rust moet terug, maar dat begint bij jezelf.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:13:53 #218
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82631061
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:11 schreef Biogarde het volgende:
En ik ga er vanuit dat iedereen hier meeleest. De rust moet terug, maar dat begint bij jezelf.
Maar natuurlijk
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:17:41 #219
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82631250
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:13 schreef wise het volgende:

[..]

Maar natuurlijk
Hope so, want ik heb nogal de neiging 'm te slussen. En dat is wel het laatste waar ik zin in heb.

Maar goed, een mens kan veranderen
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:18:39 #220
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_82631307
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hope so, want ik heb nogal de neiging 'm te slussen.
Dat zou jammer zijn. En oneerlijk aan de ene kant. Maar goed. We zien wel hoe het loopt. Anders zal de SC naar PUB SC moeten
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:18:57 #221
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_82631327
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:18 schreef wise het volgende:

[..]

Dat zou jammer zijn. En oneerlijk aan de ene kant. Maar goed. We zien wel hoe het loopt. Anders zal de SC naar PUB SC moeten
Doe maar niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_82631346
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hope so, want ik heb nogal de neiging 'm te slussen. En dat is wel het laatste waar ik zin in heb.

Maar goed, een mens kan veranderen
Noh, neem een biertje en geniet van het leven.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:25:55 #223
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_82631705
Ik reken op jullie, dan kunnen jullie dat op mij/ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')