Nah, beginnen we niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:41 schreef padlarf het volgende:
En als de crew dan voortaan alle centrale topics opent?
Done.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef Saaaaab het volgende:
Kan iemand [+PIC!] in mijn TT zetten? Bloeddorstige honden [+ PIC]
Omdat het niet iets is voor KLB en je laatste zinquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef Fissen het volgende:
Ik heb een onderbouwde maatschappelijke klacht inclusief videomateriaal als bewijs. Waarom wordt hier een slotje op gedaan
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Lonker2.0 het volgende:
Halo ik laat me niet zomaar uitschelden door een mod zeg tjonge jone
Niks laat maar ik ben te emotioneel om nu te reageren xjequote:
Jij voelt je beledigd door dit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:27 schreef Lonker2.0 het volgende:
Halo ik laat me niet zomaar uitschelden door een mod zeg tjonge jone
Ah, prima sluitpost bij een meer dan terecht slotje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij voelt je beledigd door dit?
Naar de dokter moeten voor prikjes
Het is een klacht, KLB is om te klachen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat het niet iets is voor KLB en je laatste zin. Open een topic in POL zonder dat laatste zin.
Ik heb het gevoel dat je geen gevoel voor contexten hebt. Genoeg andere subfora om je topic te heropenen. Klaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef Fissen het volgende:
[..]
Het is een klacht, KLB is om te klachen.
Ik heb het gevoel dat je hier niet objectief bent
Klaagbaakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je geen gevoel voor contexten hebt. Genoeg andere subfora om je topic te heropenen. Klaar.
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:38 schreef Fissen het volgende:
[..]
Klaagbaak
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Dat is precies wat ik doe
Ik weet niet of ik jou een goede MOD vind.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.
Omdat we dan 10 hetzelfde topics krijgen over heel FOK!.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Splutje het volgende:
Paars plus van de baan
Er is voor alles een subforum. Waarom geen politieke klacht in KLB?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn vraag telkens verwijdert. Ik wil wten wat er bagger is aan mijn topic over "Alweer een kans"
Als je het niet kan onderbouwen zeg het dan gewoon in plaats van kinderachtig je macht te misbruiken.
Boeiend zeg. Echt iets om wakker van te blijven vannacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou een goede MOD vind.
Alsof het gros van KLB in andere subforums komtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat we dan 10 hetzelfde topics krijgen over heel FOK!.
Ik zou nog eens goed nadenken voor je anderen kinderachtig noemtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt mijn vraag telkens verwijdert. Ik wil wten wat er bagger is aan mijn topic over "Alweer een kans"
Als je het niet kan onderbouwen zeg het dan gewoon in plaats van kinderachtig je macht te misbruiken.
Ik heb het even afgewacht en het is okee. Hij is open.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof het gros van KLB in andere subforums komtGooi gewoon open man
Sorry, maar wat is er bagger aan? Ik erger me aan het nummer en aan het feit dat het ons door de DJ's door de strot geduwd wordt omdat ze John Bakker nou zo tof vinden.quote:
Mwah, zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Boeiend zeg. Echt iets om wakker van te blijven vannacht.
merkte het ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Hij is weer bezig met zijn irritant kutplaatje.
En je enige redenering is omdat het niks voor KLB is?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn, maar hij gaat niet meer open. Ik weet niet hoe vaak ik het moet herhalen.
O, jij was eerder ;pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kunnen de posts van deze idioot even weggehaald worden?
http://forum.fok.nl/user/history/307758
Komt alleen maar bagger uit
Je moet een bepaalde postcount hebben om FOK! te begrijpen, nu ben ik wel met klaar met je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef Fissen het volgende:
[..]
En je enige redenering is omdat het niks voor KLB is?
Waarom is het niks voor KLB? Het is een klacht, klachten horen in KLB thuis.
Dat je met een klacht oneens bent dat kan ik begrijpen maar nu maak je gewoon misbruik van je macht.
Ben bezig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Kunnen de posts van deze idioot even weggehaald worden?
http://forum.fok.nl/user/history/307758
Komt alleen maar bagger uit
Verwijderd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Klote user, klote post, mijn foto posten!
Wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef banaantjeEE het volgende:
Je bent het terras later toch gaan terugbrengen ou.s?
Hier zeg je duidelijk dat je een terras bent gaan pikken (lees:stelen)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef o.us het volgende:
Jezus zeg, ben ik ff een terrasje pikken met maten, is KLB een baggerzooi.
Hij heet o.us niet ou.squote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier zeg je duidelijk dat je een terras bent gaan pikken (lees:stelen)
Ik reageerde daar als volgt op: je bent het toch gaan terugbrengen later?
ous. bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |