abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88549256
verwacht vanavond toch een moeilijke pot, twente was ook het ploeteren gisteren en Go Ahead heeft wel aardig publiek dat erachter staat. Maar toch winnen we: 1-2
pi_88556484
De Eagles uit, zonder Hempte, Delorge, en ik las ergens dat het nog niet zeker is of Junker kan spelen, wordt gewoon een hele lastige pot.

(sub)topper van de Jupiler League tegen een sub-topper uit de eredivisie. En dan hebben de Eagles ook nog een fanatiek publiek.

Ik hoop dat de wedstrijd beslist wordt binnen 90 minuten, een verlenging en evt. penalty's kunnen zwaar op de vermoeidheid drukken met enkele belangrijke wedstrijden voor ons. Komende 6 wedstrijden krijgen we namelijk FC Utrecht, De Graafschap, FC Groningen, VVV, ADO en PSV. Dat zijn 2 concurenten, 1 titelkandidaat en de 'derby' als je het niet beter gewoon streekduel kunt noemen. 6 wedstrijden moet je toch 4 wedstrijden winnen om de aansluiting niet kwijt te raken.
Of saté?
  woensdag 10 november 2010 @ 14:59:04 #253
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88556815
Ik dacht even dat er een grapje werd gemaakt, maar GAE uit lastig? Jullie Roda staat 5e en speelt aardig voetbal...als het tegen de eagles misgaat ligt dat puur aan mentaliteit.
  woensdag 10 november 2010 @ 14:59:44 #254
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_88556839
Utrecht kunnen we van winnen.
Graafschap moeten we van winnen.
Groningen kunnen we van winnen.
VVV moeten we van winnen.
ADO moeten we van winnen.
PSV kunnen we van winnen.

Uiteindelijk gaan we a la Roda spelen en krijgen we onderstaande scores.

Utrecht 3-2 winnen.
Graafschap 3-0 verliezen.
Groningen 4-0 compleet van de mat afgespeeld.
VVV 5-4 nipte winst.
ADO verliezen we met 2-0.
En PSV wordt een spannende 2-2 waar we in de 90e minuut de gelijkmaker scoren.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_88556999
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88557075
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.
dat was idd een geweldige wedstrijd, die ontlading die er toen loskwam was heerlijk. En ook heerlijk om sef lalalala-geld zijn bidon op de grond te zien smijten van frustratie.

Maar die wedstrijd was thuis en daar hebben we psv al gehad ;)
pi_88557322
Epic fail van mijn kant dus... :P

Triest eigenlijk; iedere thuiswedstrijd in het stadion staan, maar niet weten wie we wél en niet op bezoek hebben gehad. Ik begin te verkienzje...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_88557959
moet soms ook weleens hard nadenken wat een bepaalde wedstrijd geworden is, maar dit seizoen weet ik alles (nog) wel

minder zuipen, beter opletten in het stadion voortaan?
pi_88558282
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef planethugo het volgende:
moet soms ook weleens hard nadenken wat een bepaalde wedstrijd geworden is, maar dit seizoen weet ik alles (nog) wel

minder zuipen, beter opletten in het stadion voortaan?
Dat zuipen valt nog reuze mee, aangezien ik meestal nog met de auto naar huis moet. Ik begin gewoon oud te worden, ik moet maar eens een paar plaatsen op de tribune gaan verhuizen en tussen de grauwelopa's gaan zitten. :+
  woensdag 10 november 2010 @ 16:38:17 #260
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_88560687
Is er nou werkelijk nergens meer live knvb-beker op tv te zien?
Triest eigenlijk.....

Ga overigens uit van een sublieme overwinning vanavond. Niet spetterend, maar wel degelijk en gecontroleerd.
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_88560854
quote:
6s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Is er nou werkelijk nergens meer live knvb-beker op tv te zien?
Triest eigenlijk.....

Ga overigens uit van een sublieme overwinning vanavond. Niet spetterend, maar wel degelijk en gecontroleerd.
vanavond live op eredivisie live
pi_88560940
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

vanavond live op eredivisie live
idd, gisteren ook vanaf de 2de helft Zwolle-Twente gezien. Vermakelijke wedstrijd :)
  woensdag 10 november 2010 @ 17:27:32 #263
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_88562779
Erg jammer dat zelfs de bekerwedstrijden (en vooral de samenvattingen!) achter een kastje gaan. Zitten namelijk best leuke wedstrijden tussen zoals ook gister Zwolle - Twente ja...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_88562839
ach die 16 euro per maand heb ik er wel voor over. De uitwedstrijden wil ik zowiezo altijd zien en als ik een cafe ga kijken ben ik 16 euro per wedstrijd kwijt :P

Samenvattingen komen donderdag pas op Veronica, das idd beetje jammer want zo krijgt de massa weinig mee van die hele beker
  woensdag 10 november 2010 @ 18:07:48 #265
154193 TheYoung1
pi_88564007
Bij mij gaat het er gewoon niet in hè. Is die beker dan slecht voor de kijkcijfers? Zitten toch wel wat aantrekkelijke wedstrijden tussen, waar een zender wel wat kijkcijfers zou krijgen..

En voor die aantal wedstrijden die ik dan al live zou willen zien, niet alleen die van Roda, heb ik geen 16 euro over.. Kijk ik simpelweg te weinig tv voor, ook sport.

Allez bon, FORZA RJC!!!!

(gaat een streampje zoeken)
Patat, dat is het!!
pi_88580239
Wat een kutwedstrijd maar ach we zijn door!

En stein en Meulens hebben een goaltje meegepikt altijd mooi voor het vertrouwen.
Of saté?
pi_88586037
pfoe idd wat een ontzettende kutwedstrijd. GAE had eigenlijk het betere van het spel, ze deden het goed om onze verdediging altijd op te jagen zodat de opbouw steeds mislukte. En als het voorin dan ook totaal niet loopt dan krijg je zo een wedstrijd. Slordige passes, vreemde vrije trappen, spelers die elkaar niet begrepen.... Maar gelukkig toch nog gewonnen dus we mogen niet klagen.

Idd goed dat juist 2 spelers de 1ste ooit in het geel-zwart maken. Huysegems kon me vandaag opnieuw niet bekoren, hij heeft een paar jaar heel weinig gespeeld, hopelijk heeft ie gewoon nog wat tijd nodig
pi_88619043
Weer thuis tegen psv voor de beker. Had makkelijker gekund met nog paar amateurclubs erbij :{
pi_88619811
Hmm, opzich is PSV wel gunstiger dan Ajax of Twente denk ik. Mooie loting trouwens, veel - op papier - sterke ploegen tegen elkaar.

Mocht het gunstig verlopen voor ons en goed voor de Alkmaarders, en evt. de Arnhemmers krijgen we wie weet weer eens een finale met provincieclubs die de beker nog echt als hoofdprijs zien.
Of saté?
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:46:06 #270
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_88620562
Eigenlijk gaat PSV thuis ons vaak vrij goed af. Laatste keer 0-0 hadden we best kunnen winnen.
pi_88626769
kansloos zijn we zeker niet. Tis misschien op mijn verjaardag dus dat ze me maar een mooi cadeau geven ^O^
pi_88636703
verrek, 19 december is psv-uit en dan paar dagen later psv-thuis

altijd typisch met die bekerwedstrijden dat dat vaak zo uitkomt
  zaterdag 13 november 2010 @ 13:14:11 #273
60704 LeonH
pi_88668997
Kan vanavond niet gaan maar denk ook niet dat ik een wedstrijd ga missen. Wat een tyfusweer!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_88670256
En wat denken we hier van vanavond?

Ik, vanuit Utrecht oogpunt, hoop dat we jullie niet de kans geven terug te komen in het ritme (daar staan we wel om bekend helaas). Als we goed spelen dan hoop ik op een 0-2 in de rust, en 1-3 eindstand.

Als we jullie wel de kans geven om weer in het ritme te komen dan hou ik me hart vast voor een 2-0 of 3-0.
pi_88670291
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef Tha_Duck het volgende:
En wat denken we hier van vanavond?

Ik, vanuit Utrecht oogpunt, hoop dat we jullie niet de kans geven terug te komen in het ritme (daar staan we wel om bekend helaas). Als we goed spelen dan hoop ik op een 0-2 in de rust, en 1-3 eindstand.

Als we jullie wel de kans geven om weer in het ritme te komen dan hou ik me hart vast voor een 2-0 of 3-0.
Eerst maar eens afwachten of het überhaupt doorgaat, het veld zou nu op dit moment gekeurd worden. Ben benieuwd...
pi_88670346
Ik mag het hopen van wel.. Ik haat afgelastingen.

Hoe is het veld bij jullie normaal? Ken het alleen van de samenvattingen en een sporadische uit wedstrijd. Ik kan er dus niet echt een waarde oordeel over vellen.

Ik weet dat ons veld wel een dagje regen kan hebben, maar ook waterballetten gezien, al is het niet vaak.
pi_88670527
Én... Afgelast!

quote:
RODA JC FC UTRECHT AFGELAST!!!!
zaterdag 13 nov 2010 12:39uur

De wedstrijd Roda JC Kerkrade - FC Utrecht van hedenavond, 13 november, is afgelast, omdat het veld als onbespeelbaar is verklaard. De KNVB afgevaardige heeft om 13.45 uur het veld gekeurd en niet speelwaardig bevonden. Mede op basis van de weersverwachtingen voor de rest van de dag, Over verplaatsing en kaartinfo volgt op een later tijdstip meer informatie.

Bron: rodajcfans.nl
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:16:50 #278
60704 LeonH
pi_88670544
En terecht... Anders kreeg je toch maar een kutwedstrijd met glijpartijen en een bal die niet rolt. Ook al kan het veld er zo goed uit zien en regen"absorberend" zijn.
pi_88671879
Jammer, had me erop verheugd. Maar voor ons gunstig ivm het gedoe rond de auto/bus-combi.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:41:47 #280
154193 TheYoung1
pi_88673825
Het regent ook echt al 3 dagen bijna on-ophoudelijk. Lijkt mij een goede beslissing, ook gezien de wedstrijd gisteren.
Dan beter helemaal niet, ipv na een uur moeten staken.

Inhaal zal wel iets voor volgend jaar worden schat ik zoo
Patat, dat is het!!
pi_88674274
Wel apart, hier in Utrecht is het serieus de hele dag droog en lekker warm met 12 graden. Heeft vannacht wel geregend, maar niet echt indrukwekkend.
pi_88675490
jammer dat het niet doorgaat maar voor het voetbal wel het beste. Lijkt me niet dat er met die bakken met regen een serieuze wedstrijd gespeeld kan worden, ondanks alle technologieën waarmee het veld onderhouden kan worden
  zaterdag 13 november 2010 @ 18:16:56 #283
154193 TheYoung1
pi_88676471
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel apart, hier in Utrecht is het serieus de hele dag droog en lekker warm met 12 graden. Heeft vannacht wel geregend, maar niet echt indrukwekkend.
Eén blik op buienradar laat je zien dat het ook vooral onder de rivieren zwaar nat is.. Net alsof ze in GB een regenpijp open hebben gegooit.
Patat, dat is het!!
  maandag 15 november 2010 @ 17:36:26 #284
154193 TheYoung1
pi_88744918
Dus 24 november om 20:00u
Lekker midweeks..
Patat, dat is het!!
pi_88745112
Loat ze mer komme :)
  maandag 15 november 2010 @ 17:53:03 #286
154193 TheYoung1
pi_88745591
En voor de beker: PSV gaat woensdag 22 december op bezoek bij Roda JC (aanvang: 20.45 uur).
Patat, dat is het!!
pi_88839430
omfg wat zijn ze in Sittard toch in paniek. Er is een nepbrief verstuurd en ze roepen om aangifte tegen de daders. Niemand weet wie het zijn maar roda is het haasje, en als iets vanuit kerkrade lijkt te komen eisen ze dat de daders moeten hangen _O- _O- _O-

Heerlijk die reacties op fortunahome en voetbalzone. Sjonge jonge waar men zich druk om kan maken :O
pi_88843089
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef planethugo het volgende:
Loat ze mer komme :)
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  zondag 21 november 2010 @ 01:50:01 #289
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_88964355
Carnaval weer begonnen?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zondag 21 november 2010 @ 02:11:39 #290
154193 TheYoung1
pi_88964802
Leek meer op een openhuis bij de schutterij...
2de helft leek er weer een beetje op, maar kom op hey.

Woensdag gehaktdag!!
Patat, dat is het!!
  zondag 21 november 2010 @ 09:35:58 #291
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_88967002
Pfff,
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 01:50 schreef blonchi het volgende:
Carnaval weer begonnen?
Pff, droeftoeter. Roda verliest eens en Blonchi komt weer, waar was je het afgelopen half jaar? Chemo?
pi_88971740
Het verval begint er in te komen, mooie openingsstart is weer teniet gedaan. Als je goed presteerd tegen Twente en PSV maar niet wint van Willem II, NEC en De Graafschap, tja...

Maar aan de andere kant, daar stond een elftal op het veld dat echt beneden niveau was.

We misten Hempte, Delorge, Skoubo, (een fitte) Junker, Hadouir, Is eventjes je halve team. En dan hebben we al een dunne selectie.
Of saté?
  maandag 22 november 2010 @ 04:27:23 #293
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_89002197
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:35 schreef RD4 het volgende:
Pfff,
[..]

Pff, droeftoeter. Roda verliest eens en Blonchi komt weer, waar was je het afgelopen half jaar? Chemo?
Nee, Cherso. :|W

Niet doen alsof ik anti-Roda ben, lieve schat.
Roda doet het zelfs uitstekend.
Ik ben slechts pro-fusie.

Probeer eens wat liever te zijn, de volgende keer. O+
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  maandag 22 november 2010 @ 08:01:06 #294
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89002667
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef De-Hamster het volgende:
Het verval begint er in te komen, mooie openingsstart is weer teniet gedaan. Als je goed presteerd tegen Twente en PSV maar niet wint van Willem II, NEC en De Graafschap, tja...
De Graafschap heeft thuis maar 2x verloren (ook AZ heeft er verloren) en ook NEC verliest weinig. Die verliespunten tegen Willem II mag je je wel aanrekenen, aangezien bijna iedere club wel 3 punten pakt tegen hen.
Bovendien moet je dan ook al je winstpunten kritisch bekijken: heeft het nooit een keer meegezeten? Je moet bijvoorbeeld misschien wel blij zijn dat je al vroeg tegen Twente en Den Haag hebt gespeeld, toen die nog stroef draaiden

Kortom: as is verbrande turf
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_89006609
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef Mark het volgende:

[..]

De Graafschap heeft thuis maar 2x verloren (ook AZ heeft er verloren) en ook NEC verliest weinig. Die verliespunten tegen Willem II mag je je wel aanrekenen, aangezien bijna iedere club wel 3 punten pakt tegen hen.
Bovendien moet je dan ook al je winstpunten kritisch bekijken: heeft het nooit een keer meegezeten? Je moet bijvoorbeeld misschien wel blij zijn dat je al vroeg tegen Twente en Den Haag hebt gespeeld, toen die nog stroef draaiden

Kortom: as is verbrande turf
sow wat een wijsheden zeg :P
maar je hebt idd wel gelijk. Roda heeft het uit bij de graafschap altijd moeilijk gehad, net als bij Volendam etc. Had er ook al geen goed gevoel over.

Tegen NEC, Feyenoord en Willem II hadden er gewoon 3 punten gepakt moeten worden. Alle 3 de wedstrijden geef je in de laatste 10 minuten een voorsprong uit handen terwijl er kansen waren om uit te lopen. Jammer, gemiste kans en nu wél eindelijk weereens winnen tegen Utrecht en Grunn
  maandag 22 november 2010 @ 11:33:53 #296
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_89006798
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Kn0x het volgende:
Utrecht kunnen we van winnen.
Graafschap moeten we van winnen.
Groningen kunnen we van winnen.
VVV moeten we van winnen.
ADO moeten we van winnen.
PSV kunnen we van winnen.

Uiteindelijk gaan we a la Roda spelen en krijgen we onderstaande scores.

Utrecht 3-2 winnen.
Graafschap 3-0 verliezen.
Groningen 4-0 compleet van de mat afgespeeld.
VVV 5-4 nipte winst.
ADO verliezen we met 2-0.
Eerste prognose aardig in de buurt ;)
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_89007113
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Eerste prognose aardig in de buurt ;)
Groningen wordt gewonnen neem ik aan?
En Ado thuis winnen we ook wel, die houden dit ook niet vol
pi_89091779
Skoubo weer een tijdje eruit met een nieuwe blessure, Hadouir, Junker en Delorge kunnen waarschijnlijk wel gewoon meedoen. Dan scheelt toch wel natuurlijk
pi_89093337
het schiet ook weer niet op met die skoubo he, van mij hoeven ze hem na dit seizoen niet opnieuw te halen, helft van het seizoen is die gast geblesseerd...

mja hopelijk vanavond nog es een leuke wedstrijd, en 3 punten
  woensdag 24 november 2010 @ 13:57:23 #300
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_89093433
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:
het schiet ook weer niet op met die skoubo he, van mij hoeven ze hem na dit seizoen niet opnieuw te halen, helft van het seizoen is die gast geblesseerd...

mja hopelijk vanavond nog es een leuke wedstrijd, en 3 punten
Heb alleen tegen heracles in het stadion gezeten maar daar was hij geweldig..
Wat doe ik hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')