Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
En PSV wordt een spannende 2-2 waar we in de 90e minuut de gelijkmaker scoren.
dat was idd een geweldige wedstrijd, die ontlading die er toen loskwam was heerlijk. En ook heerlijk om sef lalalala-geld zijn bidon op de grond te zien smijten van frustratie.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.
Dat zuipen valt nog reuze mee, aangezien ik meestal nog met de auto naar huis moet. Ik begin gewoon oud te worden, ik moet maar eens een paar plaatsen op de tribune gaan verhuizen en tussen de grauwelopa's gaan zitten.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef planethugo het volgende:
moet soms ook weleens hard nadenken wat een bepaalde wedstrijd geworden is, maar dit seizoen weet ik alles (nog) wel
minder zuipen, beter opletten in het stadion voortaan?
vanavond live op eredivisie livequote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Is er nou werkelijk nergens meer live knvb-beker op tv te zien?
Triest eigenlijk.....
Ga overigens uit van een sublieme overwinning vanavond. Niet spetterend, maar wel degelijk en gecontroleerd.
idd, gisteren ook vanaf de 2de helft Zwolle-Twente gezien. Vermakelijke wedstrijdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
vanavond live op eredivisie live
Eerst maar eens afwachten of het überhaupt doorgaat, het veld zou nu op dit moment gekeurd worden. Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef Tha_Duck het volgende:
En wat denken we hier van vanavond?
Ik, vanuit Utrecht oogpunt, hoop dat we jullie niet de kans geven terug te komen in het ritme (daar staan we wel om bekend helaas). Als we goed spelen dan hoop ik op een 0-2 in de rust, en 1-3 eindstand.
Als we jullie wel de kans geven om weer in het ritme te komen dan hou ik me hart vast voor een 2-0 of 3-0.
quote:RODA JC FC UTRECHT AFGELAST!!!!
zaterdag 13 nov 2010 12:39uur
De wedstrijd Roda JC Kerkrade - FC Utrecht van hedenavond, 13 november, is afgelast, omdat het veld als onbespeelbaar is verklaard. De KNVB afgevaardige heeft om 13.45 uur het veld gekeurd en niet speelwaardig bevonden. Mede op basis van de weersverwachtingen voor de rest van de dag, Over verplaatsing en kaartinfo volgt op een later tijdstip meer informatie.
Bron: rodajcfans.nl
Eén blik op buienradar laat je zien dat het ook vooral onder de rivieren zwaar nat is.. Net alsof ze in GB een regenpijp open hebben gegooit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Wel apart, hier in Utrecht is het serieus de hele dag droog en lekker warm met 12 graden. Heeft vannacht wel geregend, maar niet echt indrukwekkend.
quote:
Pff, droeftoeter. Roda verliest eens en Blonchi komt weer, waar was je het afgelopen half jaar? Chemo?quote:
Nee, Cherso.quote:Op zondag 21 november 2010 09:35 schreef RD4 het volgende:
Pfff,
[..]
Pff, droeftoeter. Roda verliest eens en Blonchi komt weer, waar was je het afgelopen half jaar? Chemo?
De Graafschap heeft thuis maar 2x verloren (ook AZ heeft er verloren) en ook NEC verliest weinig. Die verliespunten tegen Willem II mag je je wel aanrekenen, aangezien bijna iedere club wel 3 punten pakt tegen hen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef De-Hamster het volgende:
Het verval begint er in te komen, mooie openingsstart is weer teniet gedaan. Als je goed presteerd tegen Twente en PSV maar niet wint van Willem II, NEC en De Graafschap, tja...
sow wat een wijsheden zegquote:Op maandag 22 november 2010 08:01 schreef Mark het volgende:
[..]
De Graafschap heeft thuis maar 2x verloren (ook AZ heeft er verloren) en ook NEC verliest weinig. Die verliespunten tegen Willem II mag je je wel aanrekenen, aangezien bijna iedere club wel 3 punten pakt tegen hen.
Bovendien moet je dan ook al je winstpunten kritisch bekijken: heeft het nooit een keer meegezeten? Je moet bijvoorbeeld misschien wel blij zijn dat je al vroeg tegen Twente en Den Haag hebt gespeeld, toen die nog stroef draaiden
Kortom: as is verbrande turf
Eerste prognose aardig in de buurtquote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Kn0x het volgende:
Utrecht kunnen we van winnen.
Graafschap moeten we van winnen.
Groningen kunnen we van winnen.
VVV moeten we van winnen.
ADO moeten we van winnen.
PSV kunnen we van winnen.
Uiteindelijk gaan we a la Roda spelen en krijgen we onderstaande scores.
Utrecht 3-2 winnen.
Graafschap 3-0 verliezen.
Groningen 4-0 compleet van de mat afgespeeld.
VVV 5-4 nipte winst.
ADO verliezen we met 2-0.
En PSV wordt een spannende 2-2 waar we in de 90e minuut de gelijkmaker scoren.
Groningen wordt gewonnen neem ik aan?quote:
Heb alleen tegen heracles in het stadion gezeten maar daar was hij geweldig..quote:Op woensdag 24 november 2010 13:54 schreef Biertjuhhhh het volgende:
het schiet ook weer niet op met die skoubo he, van mij hoeven ze hem na dit seizoen niet opnieuw te halen, helft van het seizoen is die gast geblesseerd...
mja hopelijk vanavond nog es een leuke wedstrijd, en 3 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |