Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
En PSV wordt een spannende 2-2 waar we in de 90e minuut de gelijkmaker scoren.
dat was idd een geweldige wedstrijd, die ontlading die er toen loskwam was heerlijk. En ook heerlijk om sef lalalala-geld zijn bidon op de grond te zien smijten van frustratie.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hopelijk net als de 1-1 van twee jaar geleden in de stromende regen, nadat het van tevoren al dagenlang geregend heeft. Geweldige wedstrijden vind ik dat altijd, in de regen of in de vrieskou.
Dat zuipen valt nog reuze mee, aangezien ik meestal nog met de auto naar huis moet. Ik begin gewoon oud te worden, ik moet maar eens een paar plaatsen op de tribune gaan verhuizen en tussen de grauwelopa's gaan zitten.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef planethugo het volgende:
moet soms ook weleens hard nadenken wat een bepaalde wedstrijd geworden is, maar dit seizoen weet ik alles (nog) wel
minder zuipen, beter opletten in het stadion voortaan?
vanavond live op eredivisie livequote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef TheYoung1 het volgende:
Is er nou werkelijk nergens meer live knvb-beker op tv te zien?
Triest eigenlijk.....
Ga overigens uit van een sublieme overwinning vanavond. Niet spetterend, maar wel degelijk en gecontroleerd.
idd, gisteren ook vanaf de 2de helft Zwolle-Twente gezien. Vermakelijke wedstrijdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
vanavond live op eredivisie live
Eerst maar eens afwachten of het überhaupt doorgaat, het veld zou nu op dit moment gekeurd worden. Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef Tha_Duck het volgende:
En wat denken we hier van vanavond?
Ik, vanuit Utrecht oogpunt, hoop dat we jullie niet de kans geven terug te komen in het ritme (daar staan we wel om bekend helaas). Als we goed spelen dan hoop ik op een 0-2 in de rust, en 1-3 eindstand.
Als we jullie wel de kans geven om weer in het ritme te komen dan hou ik me hart vast voor een 2-0 of 3-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |