quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah sorry, hard aan het werk. Waar is die 1-meter-dwerg als je hem nodig hebt?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:28 schreef Keltie het volgende:
Jah sorry, hard aan het werk. Waar is die 1-meter-dwerg als je hem nodig hebt?
[ afbeelding ]
wk 98quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:09 schreef FJD het volgende:
Wel beetje lekker in de sfeer komen nu met Andere Tijden Sport en nu Studio Sportzomer![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wk 98
kreeg gewoon kippenvel. Als je beseft hoe dicht we erbij zaten zeg!
Wat doet die kluivert eigenlijk tegenwoordig?
Aldus www.patrick-kluivert.comquote:Kluivert to train Brisbane strikers Date: 25 January 2010 08:11
Brisbane Roar have signed Kluivert for a two-week coaching masterclass. The former Dutch striker will travel to Australia this week and will mainly focus on working with the club's strikers during his stay.
Discussion
Kluivert receives coaching certificate Date: 11 December 2009 01:28
After studying for 15 months, Patrick Kluivert has received his certification to be professional football trainer. He received his certificate after the game between Young PSV vs Young Allemania Aachen. The all-time topscorer of the Dutch national team is not planning to immediately start as a head coach, but prefers to start as an assistant to an experienced coach.
Discussion
Ja dat zou net moeten kunnen ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:16 schreef FJD het volgende:
Dus je kunt elke avond al snel 100,- uitsparen, dan moet je binnen twee maanden die reis wel hebben toch?
Jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:51 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/x(...)s/review.html?page=2
Deze?
BoF! op reisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja dat zou net moeten kunnen ja.
Ik heb al wel gemerkt dat ik nog eens kritisch naar de offerte moet kijken. Er staan prijzen in alsof ik me hele familie meeneem
Nou ik zoek nog reisgenoten, dat scheelt mij weer aanzienlijk in de prijsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef FJD het volgende:
[..]
BoF! op reis
MogguhHalf dagje werken en dan hele middag zeilen op t Hollands Diep
De reis die hier staat is denk ik zo rond de 3200 euro pp wanneer je met 2 personen bent.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:40 schreef FJD het volgende:
Ik bied 60,-!
Nee maar serieus, wat zou dat kosten excl rondtrekken China dus vanuit Bejing terug?
Kan je toch van Alfa bier overstappen naar Best Bierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na heel kort even prijzen zoeken, heb ik al gevonden dat ik voor 50 euor naar St Peterburg kan. En voor 350 euro vanuit Hong Kong weer naar huis. Dat scheelt alweer 230 euro
Als je het niet erg vind, kies ik toch voor een keukenkastjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je toch van Alfa bier overstappen naar Best Bier
Ik doe alleen aan poules mee die ik leuk vindquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:19 schreef ursel het volgende:
Zo, de eerste 10 punten in de WK pool zijn binnen..
Zijn er nog meer BoFFers die mee gaan doen of blijven we maar met z'n 5-en?
[edit]
6, sickert had een verkeerde uitslag en daarom 0 punten
[/edit]
Kleredingenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kunnen die kut toeters niet uit. Damn ik heb 30sec gekeken en ben het nu al zat!
Ik ben het hele wk al zatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kunnen die kut toeters niet uit. Damn ik heb 30sec gekeken en ben het nu al zat!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 04:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Weet je..... alle vrouwen zijn kuthoeren!!!!!!!!
Als dit de Belgische visie op talent is dan begrijp ik wel waarom ze nergens komenquote:Zo denkt niet iedereen erover. En dat is nog een eufemisme, zegt François Colin. De Vlaming, een wandelende Belgische voetbalencyclopedie, is al decennia het voetbalgeweten van de Belgische journalistiek en verslaat het WK voor De Standaard.....
....
Er zijn weinig landen die zich in dat opzicht kunnen meten met Oranje.'' Dat betwijfelt Colin. ,,Robben en Sneijder zijn echt niet voor niets weggestuurd door Real Madrid. Die zijn daar gewoon niet goed genoeg bevonden.''
ik zal m Zaterdag meenemen, kom je nog wel op je woorden terug als ik 115 db in je oor tetter!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef ursel het volgende:
Stelletje jankerds over die toeters benne jullie zeg..
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom zaterdag ook, dan toeter ik even in je oor. Kijken of je het dan nog zo grappig vindt
Of bel morgenmiddag JP even voor een review van dat ding
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef jpjedi het volgende:
Damn, Duitsland speelt sterk zeg.. :/
toeters
Dat dus..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef ursel het volgende:
Moet zeggen dat het meer te maken heeft met ut slechte Australie.
australie was drama maar dat combinatiespel van die moffen was indrukwekkend!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat dus..
Hoe simpel ze er doorheen tikken, alsof er een stel pionnetjes staan.
vertrek in Prinsenbeek rond 12:00. Dus rond 12:30 zeker in Bruxelles.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef FJD het volgende:
Dat Duitsland kijken heb ik niet echt gehaaldAch ja, hoef ik voor morgenmiddag iig geen vrije dag op te nemen
Vanaf hoe laat ben je in de kroeg Arie?
Gewoon niet goed opgelet, slecht fietspad, obstakel en voor ik het wist lag ik op mijn schouder. Verder weinig schade mijn schouder heeft de volledige klap opgevangen denk ikquote:Op maandag 14 juni 2010 14:22 schreef FJD het volgende:
Dat wordt ARBO arts op bezoekMaarum watskebeurt?
1, 2, 3, 4 Dennis bier
quote:
Gewoon liegen dat er platinum kabels inzitten, dan ziet Frankie ook het verschilquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Sickert het volgende:
Plasma is me te duur. En om dan te kunnen patsen m
oet ik ook nog eens platinum hdmi kabels hebben. We zijn niet allemaal ambtenaar
Wel balen zegquote:Op maandag 14 juni 2010 15:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gewoon niet goed opgelet, slecht fietspad, obstakel en voor ik het wist lag ik op mijn schouder. Verder weinig schade mijn schouder heeft de volledige klap opgevangen denk ik
Kleding en fiets zijn ook nog heel gelukkig
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef Sickert het volgende:
Plasma is me te duur. En om dan te kunnen patsen m
oet ik ook nog eens platinum hdmi kabels hebben. We zijn niet allemaal ambtenaar
Zal JP gewoon weer drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel balen zegGing t hard?
Kom je zaterdag nog wel hierheen? Denk dat we de Irish Pub induiken
Prima, luchtbed is ook goed. Moet ik nog een slaapzak meenemen? Anders kan ik alles in een rugzakje doen, welke ik wel in een hoek van de kroeg kan dumpenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:53 schreef FJD het volgende:
Avondprogramma ja, BBQ, bier drinkenJe bent helaas wel verschoven van matras naar luchtbed
Weet niet precies wie ik eerst t luchtbed had beloofd maar die heeft pech
Geloof aan Frank maar die slaapt nu thuis.
Je mag ook vrijdag al aankomen als je t zaterdag te vroeg vindt.
quote:'De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa'
GROOT-BIJGAARDEN - In de Belgische krant De Standaard is vandaag een opmerkelijke column te lezen van ex-Nederlandcorrespondent Steven De Foer. "De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", concludeert hij na de matige wedstrijd van Oranje.
"Die Duitsers zien spelen zondagavond? Champagnevoetbal, of noemen ze dat daar Sektfussball? Die kwikzilveren Özil, dat leek wel een Braziliaan. De Mannschaft de Brazilianen van Europa? Kan niet, dat waren toch de Nederlanders? Die Hollanders zien spelen gisternamiddag? Zeventig minuten lang was het niet om aan te zien. Veel grote namen, maar geen hoogstandjes of emoties, geen kansen - tot de Denen zelf een domme own goal maakten. Na negentig minuten wonnen de Nederlanders wel netjes. De Hollanders zijn Duitsers geworden, en vice versa", klinkt het.
De Foer was van 1997 tot 2000 correspondent in ons land voor De Standaard. Hij heeft heimwee naar het Oranje van Kluivert, Seedorf en de broertjes De Boer. "Het Nederlandse team hoort arrogantie uit te stralen, zijn aanhang hoort schreeuwerig te zijn, hun media horen de wereldtitel te eisen en de hele natie hoort in zak en as te zitten na de onverwachte uitschakeling. Wij spelen het leukste en aanvallendste voetbal, waarom weigeren de voetbalgoden dat te belonen?"
Redelijkheidsvirus
"Maar dit jaar is het anders. Je zag het al meteen in de tribunes van het Sokkerstadion. Minder schreeuwerig oranje. Vrouwen in een DutchDress. Vergeleken met de gebruikelijke dronken idioten met een pluchen koe op hun hoofd, leken ze haast... gereserveerd. Ronduit schokkend was de peiling vorige week, waaruit bleek dat twaalf procent van de Nederlanders Oranje wereldkampioen zien worden. Twaalf procent? Wat voor akelig redelijkheidsvirus is er over Nederland gewaaid?"
"Helaas zijn redelijkheid en terughoudendheid ook in het spel geslopen. Oranje hoort te staan voor Robben en Van Persie, voor genialiteit en speelsheid, niet voor Van Bommel en De Jong en goede balrecuperatie. Van zulke teams zijn er al genoeg op deze Wereldbeker. En dat commentaar op de NOS dan. Een normale Nederlandse commentator moedigt het team bij 2-0 aan om de derde goal nog veel mooier te maken. Gisteren regende het opmerkingen als 'de neutrale toeschouwer heeft hier niets aan, maar we hebben de drie punten en dat is het belangrijkste'. Deze commentator leek wel een Belg, zo bang."
Nederland wereldkampioen
De Foer wijst meteen de schuldige aan: "Het komt door die trainer, Bert van Marwijk. Komt uit Deventer. Geen Hollander. Speelde voor MVV en Fortuna Sittard, en één keer voor Oranje. Van zo'n man kun je echt niet verwachten dat hij frivool voetbal predikt. Hij heeft zich waarschijnlijk geërgerd aan de creativiteit van Elia en Affalay. Nergens voor nodig, zag je Van Marwijk denken. Als we de goede organisatie maar niet uit het oog verliezen en geen onnodige risico's meer nemen. Zó onhollands, foei."
Hóe Duits Nederland dan geworden is? "Volgens mij wordt Nederland wereldkampioen. Na een heel lelijke, doelpuntenloze finale. Met de strafschoppen." Zó Duits.
nee niks jonguuhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rustig maar. Zoveel scheelt Plasma niet t.o.v. LCD.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:59 schreef jpjedi het volgende:
pik ommhoog![]()
![]()
*dingding*
ik heb uit de googlecache hier een foto van een indo met 2 guns van paintballen in de bossen,heel stoer.is dat die jpde gast?
Pak mquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef Sickert het volgende:
nee niks jonguuh
Als ze al naar huis toe gaan..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:26 schreef jpjedi het volgende:
Toch leuke wedstrijd met een ander Korea als dat ik verwacht had!
Jammer dat dit elftal meteen bij terugkomst naar de werkkampen mag.
Mooie trap hoor, maar ben ik dan echt de enige die vind dat die keeper die bal gewoon had moeten hebben....quote:
Wat is er toch met die bal? Is die rond ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef FJD het volgende:
Die had de keeper idd moeten hebben ja. Die bal gaat er met een goede curve in en ook een vd Sar had zich kunnen laten verrassen maar als je zoveel ruimte overlaat in de korte hoek dan ben je net zo goed schuldig.
Chili - Honduras is ook wel geinig trouwensNiet heel goed maar wel actie. Jammer van die bal dan weer maar goed.
keeper anticipeerde op een voorzet en kon zijn korte hoek niet dekken. Kwestie van keuze en inschatting. Niks mis mee dat hij inschat dat die bal daar niet door past.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef FJD het volgende:
Die had de keeper idd moeten hebben ja. Die bal gaat er met een goede curve in en ook een vd Sar had zich kunnen laten verrassen maar als je zoveel ruimte overlaat in de korte hoek dan ben je net zo goed schuldig.
Chili - Honduras is ook wel geinig trouwensNiet heel goed maar wel actie. Jammer van die bal dan weer maar goed.
De bal was idd al dermate ciht bij de achterlijn dat je een doelpoging bijna niet meer mag verwachten. Maar goed. Toch zou het niet mogen gezien hij zelf die hoek moet verdedigen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
keeper anticipeerde op een voorzet en kon zijn korte hoek niet dekken. Kwestie van keuze en inschatting. Niks mis mee dat hij inschat dat die bal daar niet door past.
Had hem in mijn ogen niet kunnen hebben want dan was de mandekking niet afdoende en kreeg hij hem sowieso rond zijn oren!
Misschien dat we onze mening en de mening van JP even moeten relateren aan de uitslagen in de Voetbalpoule van de afgelopen 4 jaar en op basis daarvan kijken welke mening het meest waarschijnlijkst waar is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mooie trap hoor, maar ben ik dan echt de enige die vind dat die keeper die bal gewoon had moeten hebben....
Zegt weer genoeg over mijn voetbalkennis
Quequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
Flessenpost!
Zou hij niet moeten dekken op een lage voorzet en toch die hoek zo klein mogelijk maken dat een goal onwaarschijnlijk zal zijn??quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef ursel het volgende:
[..]
De bal was idd al dermate ciht bij de achterlijn dat je een doelpoging bijna niet meer mag verwachten. Maar goed. Toch zou het niet mogen gezien hij zelf die hoek moet verdedigen.
Spanje![]()
Als ze nu nog winnen istie de meest geniale coach ooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef jpjedi het volgende:
Die wissels van ZA zijn echt onnavolgbaar.
'94 heeft hij het wk gewonnen dus je zou denken dat hij het spelletje snapt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ze nu nog winnen istie de meest geniale coach ooit
Kut-toeterquote:
Goeie tipquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef FJD het volgende:
Oude Haven dus dat gaat helemaal goed komenMoet je met trein naar Blaak overigens. Lopend vanaf CS ist erg ver
Zeg dan gewoon dat je zondag geen kater wil hebben flikkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan eventueel wel een treinreiziger ophalen van een station..? Ik doe ff geen bier, beetje ziek geweest na maandag
Oude Haven
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zondag geen kater wil hebben flikker
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, fijn 2 uur en 15min treinen en 3x overstappen.
@Frank: als jij toch rijdt, kun je me dan oppikken van Station Apeldoorn Woudhuis
Flessenpost... Je post wat en hoopt dat er na een tijdje een reactie terug komt... Maar het is een erg stille zee hier...quote:
Hoeft niet hoor, ik loop wel vanaf Blaak, tenzij ik dan heel lang moet lopen natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
! Ik bedoelde een station in Rotterdam
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik loop wel vanaf Blaak, tenzij ik dan heel lang moet lopen natuurlijk
Dan ga ik graag in op je aanbod
Dat red ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van Station Blaak naar Oude Haven is 7 min. lopen. Red je dat?
Doe dat 's avonds laat maar, dan heb ik weer andere prioriteitenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja kan wel maar moet ook ff schoonmaken in huis, komt goed
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef FJD het volgende:
Het gaat zaterdag trouwens regenen in het binnenland dus je kunt beter komen zuipen aan de kust pik
Had je wind mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef ursel het volgende:
Nondeju wat een wind zeg.
Toen ik vol tegen wind op een open vlakte moest ging het niet harder dan 20 met een hartslag van 180![]()
Inderdaar leuke potquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef jpjedi het volgende:
Fr-mex is leuke pot! Ik gun het de mexicanen wel (en mijn poule)
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
nog een e-tje achter de u en hij klopt helemaal
sortie pour les bleues
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef ursel het volgende:
Denk dat die wel eerder in R'dam gejat gaat worden hoor
Jullie zijn er dus tussen 12:30 en 13:00.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:43 schreef FJD het volgende:
Morgen 12:00 bij mij pik! Vanaf daar lopen we in een half uurtje naar Oude Haven en daar voetbal kijken
Zo treinkaartjes zijn geregeldquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:20 schreef FJD het volgende:
Rdam Zuid
Je kan ook er heen lopen is ook een half uurtje..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Is er ook een mogelijkheid dat iemand mij zondag op Rotterdam CS afzet.
Vanaf Zuid moet ik een half uur wachten op CS voordat ik verder kan
Hoeft die nog maar een kwartier te wachten ipv een half uurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:58 schreef FJD het volgende:
Er is nog 1 slaper die met de auto komt dus zal hem wel even vragen.
Lopen is trouwens 45min dus dat heeft geen zin
Of Algerije is zo goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wat is dat Engeland bedroevend slecht zeg..
Aangezien james 3 ballen heeft gezien in de tweede helft kunnen we dat ook niet zeggen... Veldspel is scherp bij Algerije maar rendement werkelijk 0,0quote:
Levert toch een punt opquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:14 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien james 3 ballen heeft gezien in de tweede helft kunnen we dat ook niet zeggen... Veldspel is scherp bij Algerije maar rendement werkelijk 0,0
He? Sorry, maar hoezo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:59 schreef FJD het volgende:
2 of 3 kratten bier, ow wacht Jorrit komt, doe maar 8 dan.
Hebben jullie die vlekken er nog uitgekregen?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef FJD het volgende:
Gister kwam zelfs Katerman nog even op bezoek. Heb hem maar wat water een asprientje gegevenUiteindelijk kwamen we na een tussenstop voor ontbijt & filmpje om 17:00 echt uit bed...
Mooie nacht wel. Beetje jammer van Guitar Hero maar toch
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickquote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef Sickert het volgende:
Is die data niet over te zetten op een usb stickje? al is het alleen maar van Red dead
quote:Antwerpse Oranjefans leggen bus in naar Breda
ANTWERPEN/BREDA - Ons land is er opnieuw niet bij op het WK voetbal in Zuid-Afrika en dus supporteren heel wat Belgen voor onze noorderburen. The Orange Club - een groepje Antwerpse studenten - trok zaterdag voor het eerst met een volle bus naar Breda.
Het was tijdens het WK in Duitsland, vier jaar geleden, dat de Antwerpse studenten Tom Van Grieken (23) en David Anné (24) de Oranjekoorts flink te pakken kregen. Ze keken thuis met een aantal vrienden naar de wedstrijden van Nederland en merkten dat de sfeer altijd optimaal was. Om die sfeer nog beter te kunnen beleven trokken ze tijdens het EK 2008 met een paar vrienden naar Breda. ‘Wat je daar meemaakt, dat vind je nergens anders', zegt Tom. ‘Alle mensen komen er op straat en leven mee met de ploeg. Dat ga je in België nooit meemaken, denk ik.'
Tijdens hun uitstapjes naar Breda kwamen ze steeds meer Vlamingen tegen die ook voor de Nederlandse ploeg kwamen supporteren. ‘We hebben dan The Orange Club opgericht en wilden voor de wedstrijd Nederland-Japan een bus inleggen om de wedstrijd te gaan bekijken in Breda, en meteen zien hoeveel mensen we mee zouden krijgen.'
En dat bleek een goed idee. De eerste officiële bus van The Orange Club zat afgeladen vol. Met een flinke voorraad bier en de nodige supportersattributen (ook de beruchte vuvuzela mocht niet ontbreken) vertrokken de Oranje-fans met een goed gevoel naar Nederland.
Brazilië of Spanje
In de bus zitten ook Klaas De Hert en Tim Spruyt, beiden 21. Zij zien een overwinning tegen Japan helemaal zitten. ‘Het wordt 6-0', zegt Tim. Klaas houdt het bij een 4-1. Over de kansen van Oranje om wereldkampioen te worden zijn ze iets minder enthousiast. ‘Dat gaat andere koek worden', legt Tim uit. ‘Ik zie ze wel tot in de halve finale geraken, maar volgens mij gaat de titel naar Brazilië of Spanje.'
In Breda is de sfeer opperbest, ondanks een moeizame eerste helft van het Nederlands Elftal. ‘Ik voel dat we nog gaan scoren', zegt Tom. ‘We moeten hier winnen.' En in de tweede helft komt die voorspelling ook uit. Wesley Sneijder ziet zijn schot binnengaan na een mistasten van de Japanse keeper. Het feest in Breda is meteen gelanceerd. The Orange Club bouwt na de wedstrijd nog een stevig feestje, om daarna moe maar tevreden terug naar Antwerpen te keren.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=RQ2RPGGM
Tis niks maar t was niet eens haar eigen shirt dus heb ik nu twee shirts met vlekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie die vlekken er nog uitgekregen?
Jullie lagen er zo mooi bij, ik kon me echt niet meer inhouden...
Beetje bidden is het wel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickFer heeft er één
hey indo... heb je die paintball guns (uzis)nog zoals op die ardennen foto's?quote:
lukt sinds de laatste update ook met een normalequote:Op maandag 21 juni 2010 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickFer heeft er één
Die staan in KPD.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef jpjedi het volgende:
Waar blijven die foto`s nu van zaterdag?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die staan in KPD.
BoF? nee wegens te weinig boffers hebben we er een feestje van gemaakt met mannen en (jawel) vrouwenquote:
Als ze verliezen van Chili kunnen ze nu zelfs met 20-0 winnen, naar huis gaan ze dan toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef jpjedi het volgende:
niet te geloven zeg...had al 10-0 kunnen zijn
zou dat wat zijn.... Als ze de boot in gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze verliezen van Chili kunnen ze nu zelfs met 20-0 winnen, naar huis gaan ze dan toch.
Ja het was knap om te zien hoe ze elke aanval heel mooi opbouwen om vervolgens keihard kapot te combinerenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou dat wat zijn.... Als ze de boot in gaan.
Wat ik niet snap is dat ze zo staan te kutten rond de 16 met dat 7 keer overtikken.
en daar maakte ie dan ook meteen dubieuze vlekken opquote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BoF? nee wegens te weinig boffers hebben we er een feestje van gemaakt met mannen en (jawel) vrouwen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef FJD het volgende:
[..]
en daar maakte ie dan ook meteen dubieuze vlekken op
Zo bijna klaar hiero, lekker even naar huis crossen op een lege snelweg
Om deze reden heb ik het vanaf het begin af aan al afgezworen..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef jpjedi het volgende:
zo eerst eens die accounts van hyves en facebook verwijderd. Bleef maar lompe mails ontvangen van mensen die willen linken.![]()
Die accounts heeft Lies ooit aangemaakt en mocht ik nu net een schurft hekel aan hyves en Facebook hebben.
Ah dan weet ik in ieder geval waarom ik een vriendje minder heb straksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef jpjedi het volgende:
zo eerst eens die accounts van hyves en facebook verwijderd. Bleef maar lompe mails ontvangen van mensen die willen linken.![]()
Die accounts heeft Lies ooit aangemaakt en mocht ik nu net een schurft hekel aan hyves en Facebook hebben.
Mag ik nog wel op je feestje komenquote:
dubbele bbq booking ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef FJD het volgende:
Ik moet nog even kijken hoe alles loopt maar zoals t er nu naar uitziet ga ik t niet redden die zaterdag/zondag.
MogguhWerd t gisteren toch nog even middernacht, wel lekker terugvlammen zo met een 2 liter onder je reet
Wat! En dan kom je gewoon nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef FJD het volgende:
Dubbele boeking ja en normaal gesproken heb ik BoF! hoger in prio staan maar andere BBQ is op Zuidplein en ik vind het eigenlijk waanzin om op de dag van de Tour start weg te gaan uit Rotterdam om dan zondag naar dezelfde Tour te gaan kijken omdat het zo leuk is
Zondag heen en weer fietsen zie ik dan weer niet zo zitten![]()
1 serie is vd zaak ja omdat ik nu 4 weken op andere locatie zit. Mooie bak
Ik ga nog wel, alleen weet nog niet hoe..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
@Ursel: Ga jij nog wel? En dan met de auto? Anders kan ik het laatste stuk met jou meerijden.
Apeldoornquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ga nog wel, alleen weet nog niet hoe..
M'n auto wordt dan gemaakt, dus zal denk met Sanne der auto verder gaan. Weet niet of jij je fiets nog meeneemt?
In dat geval moet ik de plannen ff verder uitwerken.
Kunnen op zich wel 2 fietsen in een golfje. Waar zou ik je ook alweer ophalen?
Ik denk dat de planning voor mij sowieso handiger gaat worden om in Dordrecht af te spreken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Apeldoorn![]()
Nee station in Den Haag. Ik neem in de trein geen fiets mee, mocht ik de auto kunnen regelen neem ik wel een fiets mee en laat ik je dat nog wel weten.
Ook prima denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat de planning voor mij sowieso handiger gaat worden om in Dordrecht af te spreken.
In dat geval dump ik Sanne en Aaron in 's Gravendeel en rij daarvandaan door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Narf!
Oohja.. slaapplaats.. Wel zo handig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, ik ga toch serieus maar eens kijken of ik de auto kan lenen, dit schiet allemaal niet op
JP, kan ik de slaapplaats van Fer overnemen
En heb je meer informatie?
Wat is nu precies het programma en het adres? Mag ook via PM of Mail
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:20 schreef Sickert het volgende:
Mochten jullie nog langs Scharendijke willen komen die Zaterdag je bent welkom hoor
Geen idee hoe laat jullie naar JP gaan of daar willen zijn
Wil je langs komen om het huis te checken evt PM me dan evendan kunnen we evt erna met zn allen door crossen naar JP
Overigens zijn jullie alvast allemaal uitgenodigd om een weekend (Vr vanaf: 18:00/Za/Zo tot: 15:00) Mailing volgt nog ergens in JuliFifa, BBQ, Bier, Poker, Slap ouwehoeren en geen Guitar Hero te komen doen
daar hou ik dan rekening meequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een auto geregeld
En als ik dan toch die kant op ga wil ik natuurlijk wel even jullie huis komen bekijken
Een en ander is wel afhankelijk van JP, aangezien ik wel moet weten hoe laat het bier koud genoeg is om gedronken te worden
Oh en ik hoop dat ik kan voor het feestje bij jullie thuis
De 10de kan ik niet en de 18de (zwarte cross) ook niet. Maar goed als ik kan kom ik natuurlijk zeker langs
Heel misschien dat ik in dat geval een beroep op jou wil doen dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb een auto geregeld
En als ik dan toch die kant op ga wil ik natuurlijk wel even jullie huis komen bekijken
Een en ander is wel afhankelijk van JP, aangezien ik wel moet weten hoe laat het bier koud genoeg is om gedronken te worden
Oh en ik hoop dat ik kan voor het feestje bij jullie thuis
De 10de kan ik niet en de 18de (zwarte cross) ook niet. Maar goed als ik kan kom ik natuurlijk zeker langs
Ergens in september. Mailing in juli. Vergat ik erbij te postenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:20 schreef Sickert het volgende:
Mochten jullie nog langs Scharendijke willen komen die Zaterdag je bent welkom hoor
Geen idee hoe laat jullie naar JP gaan of daar willen zijn
Wil je langs komen om het huis te checken evt PM me dan evendan kunnen we evt erna met zn allen door crossen naar JP
Overigens zijn jullie alvast allemaal uitgenodigd om een weekend (Vr vanaf: 18:00/Za/Zo tot: 15:00) Mailing volgt nog ergens in JuliFifa, BBQ, Bier, Poker, Slap ouwehoeren en geen Guitar Hero te komen doen
Gefeliciteerd jongenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ergens in september. Mailing in juli. Vergat ik erbij te posten
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ergens in september. Mailing in juli. Vergat ik erbij te posten
Dat wist ik! hoef ik niet zoveel bier in te slaan. Ach volgend jaar willen we trouwen en is er hier bbq.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Denk dat ik dan maar over 1,5 week even langs kom
September kan ik namelijk niet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat wist ik! hoef ik niet zoveel bier in te slaan. Ach volgend jaar willen we trouwen en is er hier bbq.
Ik denk dat het een hele lange gaat wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:31 schreef ursel het volgende:
Ik wacht iig nog ff geduldig op een mailtje.
Zou De Jong nu ook een paar miljoen aan die zielige kindertjes hebben gegeven?quote:Tot slot praat De Jong ook over het bezoek aan een sloppenwijk in Durban, waar Oranje moest trainen. "Als ik dan die kinderen zo zie leven... Dat is niet eerlijk, dat zou niet moeten", aldus de 25-jarige speler. "Dan wil ik ze allemaal wel mee naar huis nemen. Op zo'n moment besef ik nog meer dat ik gezegend ben met het leven dat ik leid en dat je daar alles uit moet halen wat mogelijk is."
Heerlijk Hollands. Als ze niets geven zijn ze arrogant, geven ze iets dan is het altijd te weinig en kunnen ze het makkelijk missen. Overigens hebben ze geloof ik vorige week nog wel een Cruyf-court gesponsord?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zou De Jong nu ook een paar miljoen aan die zielige kindertjes hebben gegeven?
Ze gaan er allemaal kijken, ze vinden het allemaal zielig, maar ik hoor er niet 1 zeggen dat ze er iets aan willen doen
Had hem geladen maar bijna elke rar was incompleet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands. Als ze niets geven zijn ze arrogant, geven ze iets dan is het altijd te weinig en kunnen ze het makkelijk missen. Overigens hebben ze geloof ik vorige week nog wel een Cruyf-court gesponsord?
Niet dat Amerikanen veel beter zijn overigens, die zijn van het "ik wil dat iedereen weet dat ik anoniem veel geld heb overgemaakt aan een goed doel".
@Rudy; Sniper Ghost Warrior zou ook wel geinig moeten zijn
Staat er eentje op van een dag oud en die heeft tot nu toe alles perfect binnen gehaald. Staat nu even op pauze omdat ik Prodigy Rock am Ring binnenhaal om de audio te rippen. Keihard raggen straks in de autoquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef RudyCarell het volgende:
Had hem geladen maar bijna elke rar was incompleet...
Klopt. Ik ben zelf ook echt niet beter hoor. Maar ik ben dan toch wel nieuwsgierig wat zo iemand dan geeft. 2 jaar geleden was De Jong nog de meest verdienende speler van Nederland dus je verwacht dat hij iets kan doen. Aan de andere kant kan ik me ook weer goed begrijpen als hij wel wat probeert en er niks over zegt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Heerlijk Hollands. Als ze niets geven zijn ze arrogant, geven ze iets dan is het altijd te weinig en kunnen ze het makkelijk missen. Overigens hebben ze geloof ik vorige week nog wel een Cruyf-court gesponsord?
Niet dat Amerikanen veel beter zijn overigens, die zijn van het "ik wil dat iedereen weet dat ik anoniem veel geld heb overgemaakt aan een goed doel".
@Rudy; Sniper Ghost Warrior zou ook wel geinig moeten zijn
sterker nog.. In de US is dat verplicht!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben zelf ook echt niet beter hoor. Maar ik ben dan toch wel nieuwsgierig wat zo iemand dan geeft. 2 jaar geleden was De Jong nog de meest verdienende speler van Nederland dus je verwacht dat hij iets kan doen. Aan de andere kant kan ik me ook weer goed begrijpen als hij wel wat probeert en er niks over zegt.
Je kan zeggen wat je wil over een Bill (& Melinda) Gates, maara hij geeft wel heel erg veel aan het goeie doel. Tuurlijk hij kan het missen, maar dan nog. Heb ik wel respect voor
Alleen maar geld geven zal inderdaad maar weinig uithalen, dat geloof ik direct ja. Wel spijtig natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sterker nog.. In de US is dat verplicht!
Toch kan ik me in het gevoel van de spelers verplaatsen door mijn ervaring in India. Wat ik daar heb geleerd is dat geld niets oplost. Lies was dan ook druk bezig met ingezameld geld kleding te kopen en dat in de sloppenwijken uit te delen. Dat geeft echt een goed gevoel!
Dat cruyff court was toch door de spelers betaald inclusief opknappen van de omgeving en jeugdprogramma?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sterker nog.. In de US is dat verplicht!
Toch kan ik me in het gevoel van de spelers verplaatsen door mijn ervaring in India. Wat ik daar heb geleerd is dat geld niets oplost. Lies was dan ook druk bezig met ingezameld geld kleding te kopen en dat in de sloppenwijken uit te delen. Dat geeft echt een goed gevoel!
Kwam dit niet uit de Cruyf Foundation dan?quote:Dat cruyff court was toch door de spelers betaald inclusief opknappen van de omgeving en jeugdprogramma?
[/edit]quote:Een Cruyff Court is een klein voetbalveld van kunstgras, een hedendaagse versie van het trapveldje. De Courts zijn een project van de Johan Cruyff Foundation waarvan Johan Cruijff een van de oprichters is. Het eerste was het Cruyff Court Aron Winter Veld in Lelystad. Tegenwoordig worden de voetbalvelden aangelegd door Cruyff Courts KNVB Velden (CCKV), een samenwerkingsverband met de KNVB; sinds 2003 mag het Talent van het Jaar een locatie kiezen voor een nieuw court.
Volgens mij hebbeb de spelers wel degelijk mee betaald aan dat trapveldje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Kwam dit niet uit de Cruyf Foundation dan?
Snap anders namelijk niet echt waarom zijn naam eraan gekoppeld zit.
[edit]
Ja dus.
[..]
[/edit]
ja druiloorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
Kwam dit niet uit de Cruyf Foundation dan?
Snap anders namelijk niet echt waarom zijn naam eraan gekoppeld zit.
[edit]
Ja dus.
[..]
[/edit]
Snap ik ook wel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja druiloor, geld geven natuurlijk.
Snap ik ook. Maar dat is nog steeds een algemene pot en niet alleen vanuit de spelers betaald. Sterker nog, buiten dat ze hem geopend hebben heb ik nog nergens gelezen dat ze zelf er aan meebetaald hebben.quote:en die JC stichting is geen privefonds hoor. Iemand zal het potje moeten vullen.
Ja maar dat is weer typisch we lezen het niet, dus doen ze het niet. Lezen we het wel geven ze te weinig of vinden "wij" dat ze weer lopen te showen met hoe goed ze zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Maar als iedereen vrijwilligerswerk doet en niet geeft valt er nog steeds niets te doen en is geld geven dus nog steeds nodig.
Zelf geef ik iig alleen geld aan vrijwilligers projecten, waarvan ik weet dat praktisch alles op de plek aankomt.
[..]
Snap ik ook. Maar dat is nog steeds een algemene pot en niet alleen vanuit de spelers betaald. Sterker nog, buiten dat ze hem geopend hebben heb ik nog nergens gelezen dat ze zelf er aan meebetaald hebben.
Mij boeit ut verder niet zo wat ze doen. Ik stel alleen wat vraagtekens bij het feit dat iedereen hier er gelijk vanuit gaat dat ze ut zelf betaald hebben, terwijl ze alleen maar hun koppie hebben laten zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer typisch we lezen het niet, dus doen ze het niet. Lezen we het wel geven ze te weinig of vinden "wij" dat ze weer lopen te showen met hoe goed ze zijn.
Hoe dan ook ze kunnen het voor het gros van het (klootjes)volk niet goed doen.
Voor mij kunnen ze het ook niet goed doen, maar dat is gewoon jaloezie
tja er werd een item aan gewijd bij studio sport waarin meerdere malen ter sprake kwam dat zij dit zelf betaald hebben. Ik heb geen reden hieraan te twijfelen eigenlijk. De ambassadeur was ook deel van de uitzending.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Mij boeit ut verder niet zo wat ze doen. Ik stel alleen wat vraagtekens bij het feit dat iedereen hier er gelijk vanuit gaat dat ze ut zelf betaald hebben, terwijl ze alleen maar hun koppie hebben laten zien.
Kijk, die heb ik dan weer gemist. Eerste keer dat ik dit hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tja er werd een item aan gewijd bij studio sport waarin meerdere malen ter sprake kwam dat zij dit zelf betaald hebben. Ik heb geen reden hieraan te twijfelen eigenlijk. De ambassadeur was ook deel van de uitzending.
Nee nu mogen ze echt aan het werkquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef ursel het volgende:
Zo, de italiaantjes mogen nu echt aan het werk.
En hier kunnen we nu Slovenië of Paraguay aan toevoegenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm wie gaat de verrassing worden van het WK?
Het zal zeer waarschijnlijk 1 van de volgende 4 worden:
Uruguay
Zuid-Korea
Verenigde Staten
Ghana
Dat geloof je toch niet, voordeel is wel dat 1 van die dan de mogelijke tegenstander wordt van Nederland
Opgeven kan natuurlijk ook..quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef ursel het volgende:
Zo, de italiaantjes mogen nu echt aan het werk.
Waarom begonnen ze niet om 10:00 eigenlijk. Toen was het al licht en kunnen ze langer doorgaan.quote:
68-68quote:
quote:Klachten over de eerste problemen rond de iPhone 4 duiken op. De telefoon zou bereik verliezen wanneer hij door de gebruiker in de hand wordt gehouden. De antenne lijkt niet goed tegen contact met handen te kunnen. Apple ziet dit niet als probleem.
quote:
"Geef je ze geld en eten of een hengel en leer je ze vissen?", zo liet een leraar ons nadenken over hoe ontwikkelingshulp eruit zou moeten zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alleen maar geld geven zal inderdaad maar weinig uithalen, dat geloof ik direct ja. Wel spijtig natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |