Hebben jullie die vlekken er nog uitgekregen?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:48 schreef FJD het volgende:
Gister kwam zelfs Katerman nog even op bezoek. Heb hem maar wat water een asprientje gegevenUiteindelijk kwamen we na een tussenstop voor ontbijt & filmpje om 17:00 echt uit bed...
Mooie nacht wel. Beetje jammer van Guitar Hero maar toch
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickquote:Op zondag 20 juni 2010 12:41 schreef Sickert het volgende:
Is die data niet over te zetten op een usb stickje? al is het alleen maar van Red dead
quote:Antwerpse Oranjefans leggen bus in naar Breda
ANTWERPEN/BREDA - Ons land is er opnieuw niet bij op het WK voetbal in Zuid-Afrika en dus supporteren heel wat Belgen voor onze noorderburen. The Orange Club - een groepje Antwerpse studenten - trok zaterdag voor het eerst met een volle bus naar Breda.
Het was tijdens het WK in Duitsland, vier jaar geleden, dat de Antwerpse studenten Tom Van Grieken (23) en David Ann (24) de Oranjekoorts flink te pakken kregen. Ze keken thuis met een aantal vrienden naar de wedstrijden van Nederland en merkten dat de sfeer altijd optimaal was. Om die sfeer nog beter te kunnen beleven trokken ze tijdens het EK 2008 met een paar vrienden naar Breda. ‘Wat je daar meemaakt, dat vind je nergens anders', zegt Tom. ‘Alle mensen komen er op straat en leven mee met de ploeg. Dat ga je in Belgi nooit meemaken, denk ik.'
Tijdens hun uitstapjes naar Breda kwamen ze steeds meer Vlamingen tegen die ook voor de Nederlandse ploeg kwamen supporteren. ‘We hebben dan The Orange Club opgericht en wilden voor de wedstrijd Nederland-Japan een bus inleggen om de wedstrijd te gaan bekijken in Breda, en meteen zien hoeveel mensen we mee zouden krijgen.'
En dat bleek een goed idee. De eerste officile bus van The Orange Club zat afgeladen vol. Met een flinke voorraad bier en de nodige supportersattributen (ook de beruchte vuvuzela mocht niet ontbreken) vertrokken de Oranje-fans met een goed gevoel naar Nederland.
Brazili of Spanje
In de bus zitten ook Klaas De Hert en Tim Spruyt, beiden 21. Zij zien een overwinning tegen Japan helemaal zitten. ‘Het wordt 6-0', zegt Tim. Klaas houdt het bij een 4-1. Over de kansen van Oranje om wereldkampioen te worden zijn ze iets minder enthousiast. ‘Dat gaat andere koek worden', legt Tim uit. ‘Ik zie ze wel tot in de halve finale geraken, maar volgens mij gaat de titel naar Brazili of Spanje.'
In Breda is de sfeer opperbest, ondanks een moeizame eerste helft van het Nederlands Elftal. ‘Ik voel dat we nog gaan scoren', zegt Tom. ‘We moeten hier winnen.' En in de tweede helft komt die voorspelling ook uit. Wesley Sneijder ziet zijn schot binnengaan na een mistasten van de Japanse keeper. Het feest in Breda is meteen gelanceerd. The Orange Club bouwt na de wedstrijd nog een stevig feestje, om daarna moe maar tevreden terug naar Antwerpen te keren.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=RQ2RPGGM
Tis niks maar t was niet eens haar eigen shirt dus heb ik nu twee shirts met vlekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hebben jullie die vlekken er nog uitgekregen?
Jullie lagen er zo mooi bij, ik kon me echt niet meer inhouden...
Beetje bidden is het wel hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickFer heeft er n
hey indo... heb je die paintball guns (uzis)nog zoals op die ardennen foto's?quote:
lukt sinds de laatste update ook met een normalequote:Op maandag 21 juni 2010 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar alleen met de MS memory stickFer heeft er n
Die staan in KPD.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:53 schreef jpjedi het volgende:
Waar blijven die foto`s nu van zaterdag?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Die staan in KPD.
BoF? nee wegens te weinig boffers hebben we er een feestje van gemaakt met mannen en (jawel) vrouwenquote:
Als ze verliezen van Chili kunnen ze nu zelfs met 20-0 winnen, naar huis gaan ze dan toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef jpjedi het volgende:
niet te geloven zeg...had al 10-0 kunnen zijn
zou dat wat zijn.... Als ze de boot in gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Als ze verliezen van Chili kunnen ze nu zelfs met 20-0 winnen, naar huis gaan ze dan toch.
Ja het was knap om te zien hoe ze elke aanval heel mooi opbouwen om vervolgens keihard kapot te combinerenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
zou dat wat zijn.... Als ze de boot in gaan.
Wat ik niet snap is dat ze zo staan te kutten rond de 16 met dat 7 keer overtikken.
en daar maakte ie dan ook meteen dubieuze vlekken opquote:Op maandag 21 juni 2010 20:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BoF? nee wegens te weinig boffers hebben we er een feestje van gemaakt met mannen en (jawel) vrouwen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef FJD het volgende:
[..]
en daar maakte ie dan ook meteen dubieuze vlekken op
Zo bijna klaar hiero, lekker even naar huis crossen op een lege snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |