Mooie trap hoor, maar ben ik dan echt de enige die vind dat die keeper die bal gewoon had moeten hebben....quote:
Wat is er toch met die bal? Is die rond ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef FJD het volgende:
Die had de keeper idd moeten hebben ja. Die bal gaat er met een goede curve in en ook een vd Sar had zich kunnen laten verrassen maar als je zoveel ruimte overlaat in de korte hoek dan ben je net zo goed schuldig.
Chili - Honduras is ook wel geinig trouwensNiet heel goed maar wel actie. Jammer van die bal dan weer maar goed.
keeper anticipeerde op een voorzet en kon zijn korte hoek niet dekken. Kwestie van keuze en inschatting. Niks mis mee dat hij inschat dat die bal daar niet door past.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:53 schreef FJD het volgende:
Die had de keeper idd moeten hebben ja. Die bal gaat er met een goede curve in en ook een vd Sar had zich kunnen laten verrassen maar als je zoveel ruimte overlaat in de korte hoek dan ben je net zo goed schuldig.
Chili - Honduras is ook wel geinig trouwensNiet heel goed maar wel actie. Jammer van die bal dan weer maar goed.
De bal was idd al dermate ciht bij de achterlijn dat je een doelpoging bijna niet meer mag verwachten. Maar goed. Toch zou het niet mogen gezien hij zelf die hoek moet verdedigen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
keeper anticipeerde op een voorzet en kon zijn korte hoek niet dekken. Kwestie van keuze en inschatting. Niks mis mee dat hij inschat dat die bal daar niet door past.
Had hem in mijn ogen niet kunnen hebben want dan was de mandekking niet afdoende en kreeg hij hem sowieso rond zijn oren!
Misschien dat we onze mening en de mening van JP even moeten relateren aan de uitslagen in de Voetbalpoule van de afgelopen 4 jaar en op basis daarvan kijken welke mening het meest waarschijnlijkst waar is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mooie trap hoor, maar ben ik dan echt de enige die vind dat die keeper die bal gewoon had moeten hebben....
Zegt weer genoeg over mijn voetbalkennis
Quequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:04 schreef RudyCarell het volgende:
Flessenpost!
Zou hij niet moeten dekken op een lage voorzet en toch die hoek zo klein mogelijk maken dat een goal onwaarschijnlijk zal zijn??quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:21 schreef ursel het volgende:
[..]
De bal was idd al dermate ciht bij de achterlijn dat je een doelpoging bijna niet meer mag verwachten. Maar goed. Toch zou het niet mogen gezien hij zelf die hoek moet verdedigen.
Spanje![]()
Als ze nu nog winnen istie de meest geniale coach ooitquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:14 schreef jpjedi het volgende:
Die wissels van ZA zijn echt onnavolgbaar.
'94 heeft hij het wk gewonnen dus je zou denken dat hij het spelletje snapt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ze nu nog winnen istie de meest geniale coach ooit
Kut-toeterquote:
Goeie tipquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:57 schreef FJD het volgende:
Oude Haven dus dat gaat helemaal goed komenMoet je met trein naar Blaak overigens. Lopend vanaf CS ist erg ver
Zeg dan gewoon dat je zondag geen kater wil hebben flikkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan eventueel wel een treinreiziger ophalen van een station..? Ik doe ff geen bier, beetje ziek geweest na maandag
Oude Haven
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je zondag geen kater wil hebben flikker
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, fijn 2 uur en 15min treinen en 3x overstappen.
@Frank: als jij toch rijdt, kun je me dan oppikken van Station Apeldoorn Woudhuis
Flessenpost... Je post wat en hoopt dat er na een tijdje een reactie terug komt... Maar het is een erg stille zee hier...quote:
Hoeft niet hoor, ik loop wel vanaf Blaak, tenzij ik dan heel lang moet lopen natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
! Ik bedoelde een station in Rotterdam
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik loop wel vanaf Blaak, tenzij ik dan heel lang moet lopen natuurlijk
Dan ga ik graag in op je aanbod
Dat red ik welquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van Station Blaak naar Oude Haven is 7 min. lopen. Red je dat?
Doe dat 's avonds laat maar, dan heb ik weer andere prioriteitenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja kan wel maar moet ook ff schoonmaken in huis, komt goed
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef FJD het volgende:
Het gaat zaterdag trouwens regenen in het binnenland dus je kunt beter komen zuipen aan de kust pik
Had je wind mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:18 schreef ursel het volgende:
Nondeju wat een wind zeg.
Toen ik vol tegen wind op een open vlakte moest ging het niet harder dan 20 met een hartslag van 180![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |