Speldmg n spelpen is for to traps!quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:14 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ik ben healer/dps op me pala en tank op me DK. ik ben dus in elke rol beschikbaar![]()
daarom weet ik ook hoe het is om te moeten wachten op iemand omdat ze afk gaan. enige wanneer ik mezelf hoger inschat dan anderen als er weer een typisch noob gevalletje is..hunters die spell dmg gebruiken enzo
Wut?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:24 schreef effex1000 het volgende:
[..]
Speldmg n spelpen is for to traps!
Dat snap ik, maar die zin an sichquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:32 schreef Knut het volgende:
"Spelldamage and spell penetration is for the hunter traps"![]()
vroegah, in vanilla (en miss begin van TBC) kon je SP stacken als hunter en dan ging de dmg van je arcane shot als een gek omhoog. toen scalde het nog van spell powerquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:04 schreef SharQueDo het volgende:
Spell Pen voor Hunters is voor Explosive Shot, Chimaera Shot en traps. Heb je ook maar 75 max van nodig trouwens, om Improved Mark of the WIld te negaten. Dus 3x Stormy Majesic Zircon in Gloves, Belt en Legs (blauwe sockets). Rest vol met Agi tyfen.
Maar Spell Power?Voor zover ik weet zit er geen eens meer een SP coefficient op traps. Is allemaal gebaseerd op AP.
Ja en vergeet mend pet niet. Kon je leuk draakjes met soloen als hunter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:08 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
vroegah, in vanilla (en miss begin van TBC) kon je SP stacken als hunter en dan ging de dmg van je arcane shot als een gek omhoog. toen scalde het nog van spell power
Ik post wel, maar ik word consequent genegeerdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef Metonae het volgende:
Dat Fok!kers in WoW! gedeelte staat vol met mensen die hier nooit posten. Inkorten die hap imo.
Je GS is niet hoog genoeg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 18:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik post wel, maar ik word consequent genegeerd
Zoiets dacht ik alquote:
Klopt, GS + Achievement or gtfo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al
Ik speel ondertussen al sinds wow bestaat, maar da's ondergeschikt natuurlijk
http://eu.wowarmory.com/character-achievements.xml?r=Al%27Akir&cn=Nyxx&gn=Rapturequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef ufopiloot het volgende:
The Insane op deze char kom ik net tegen;
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Radulphes
Ook wel uniek denk ik zo
En fuuuuuuuuuuuuuuu, morgen heel de dag geen WoW, onze realm gaat plat
quote:Op donderdag 17 juni 2010 02:16 schreef Sapstengel het volgende:
Die ene sunspring village oid, met die murkblood gasten is wel een goede plek om te farmen, veel mobs en ook van die noobs met maar 1000 hp. En je krijgt een berg tijdens dat je warbeads farmt voor de andere talbuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |