quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
Het sloeg ook nergens op dat Wilders op economisch gebied zo links was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef Tain het volgende:
PVV laat AOW-breekpunt vallen
Nog niets echt officieel bekend en nu al gaan draaien
In de zin van: "Het is compleet debiel als je een tv op afbetaling koopt"?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 2 is echt om te lachen :/
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat Wilders op economisch gebied zo links was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Rossdale het volgende:
De rijken moeten maar betalen voor de armenLeuk dat de paupers vergeten dat het overgrote deel van de wat rijkeren wel werkweken draaien van 80 uur of meer. kortzichtigheid van links
Het enige waar ze goed in zijn is geld uitgeven wat er niet is
Je doet alsof we hier in Luxemburg, Liechtenstein of Zwitserland wonen kerelquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 2 is echt om te lachen :/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderen
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je doet alsof we hier in Luxemburg, Liechtenstein of Zwitserland wonen kerel
Alsof iedereen geld kan uitgeven als water om dingen te kunnen doen.
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.
Weet hoe jij in elkaar zit, maar dat is gewoon logisch nadenken. Geld wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven
Helaas doet een vrij grote groep mensen dat welquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.
Weet hoe jij in elkaar zit, maar dat is gewoon logisch nadenken. Geld wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven
Klopt maar je had van te voren kunnen weten dat hij er toch niet achter stondquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderen
En in Amerika is de stront gaan rollen door de Credit-Card Cultuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.
Het is nu gewoon kiezersbedrogquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar je had van te voren kunnen weten dat hij er toch niet achter stond![]()
Het is een sluwe vos die Geertje.
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.
Klopt ook Tain maar je kunt er helaas niets aan doen. Ze moeten gewoon sowieso geen breekpunten noemen want die houden niet vaak stand.quote:
Gewoon altijd zorgen dat je een potje achter de hand hebt en sparen voor dingen ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnen
Banken is iets anders dan een gezin met 4 personen, die geld uitgeven alsof het water is, dan ben je gewoon niet snugger
Ik heb daar zelf ook geen probleem mee, Als ik geld heb geef ik het uit, heb ik dat niet dan kan ik blijven dromen over dingen, maar dan moet ik ze toch echt later kopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ook Tain maar je kunt er helaas niets aan doen. Ze moeten gewoon sowieso geen breekpunten noemen want die houden niet vaak stand.
[..]
Gewoon altijd zorgen dat je een potje achter de hand hebt en sparen voor dingen ja.
Kerel, je kent me niet, je hebt geen idee wat ik doe en niet doe. Lul niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnen
Banken is iets anders dan een gezin met 4 personen, die geld uitgeven alsof het water is, dan ben je gewoon niet snugger
Omdat ze er niet veel van snappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt niet
Wie welquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ze er niet veel van snappen
(En ik ook op sommige vlakken niet)
het zou een wonder zijn als het hier echt over spellen zou gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Politiek in een GAM thread, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
En dan hebben ze het nog niet eens over piraterij gehad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Politiek in een GAM thread, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Links en rechts zijn marketingproducten geworden. Écht links bestaat al lang niet meer, zoals écht rechts ook al lang niet meer bestaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie welIk geloof dat er bijna niemand is die echt wat snapt van politiek, zelfs genoeg politici die echt met een bord voor hun kop lopen.
En voor mensen rare dingen gaan zeggen, nee ik snap ook lang niet alles in de wereld van de politiek en economie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Gehuurd voor Wimbledon(de lens, niet de camera)
Agh, ik denk dat links en rechts nog wel bestaan, maar wat je ook zegt is dat het vooral marketingtermen zijn in de huidige politiek. Links is er vooral voor het sociale stelsel, veel overheidsinmening voor de burger, dat soort zaken. Rechts is liberaal, weinig overheid, veel burgerlijke vrijheden. Dat is de traditionele tegenstelling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Links en rechts zijn marketingproducten geworden. Écht links bestaat al lang niet meer, zoals écht rechts ook al lang niet meer bestaat.
Ik zeg ook niet dat ik je ken. En was het tegen jou persoonlijk dan? Dat jij geld lenen voor vakantie en tv normaal vind is jou mening. Dat ik hem achterlijk vind, is dan iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kerel, je kent me niet, je hebt geen idee wat ik doe en niet doe. Lul niet.
PS. Wilders is een hebzuchtige hond die de LPF achterna gaat
Ik heb het niet over links gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt niet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je ken. En was het tegen jou persoonlijk dan? Dat jij geld lenen voor vakantie en tv normaal vind is jou mening. Dat ik hem achterlijk vind, is dan iets anders
Maar goed, zoals AQ al zei, normaal reageren kun je niet
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verder baseer ik me op het harde feit dat we leenland nummer 1 op de wereld zijn (Ja, we verslaan zelfs Amerika dat toch echt miljoenen keren groter is dan NL. Hell, alleen de stad New York (nog niet eens de staat dus) is al 15 keer groter dan Nederland)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.
Sig zegt ook nergens dat hij geld leent voor een tv of voor een vakantie, maar wel dat het gewoontjes is om wel te doen.
http://www.google.nl/search?q=geld+lenen+vakantie&ie=utf-8
Die websites die google hier laat zien zouden echt niet bestaan als er geen mensen waren die dit soort dingen niet deden
Tof dingquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Gehuurd voor Wimbledon(de lens, niet de camera)
Die lens kost wel dik 1000 euro jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ding![]()
Ik heb niets met camera's enzo hoorde ook pas dat zo'n lens vaak nog duurder is dan de camera zelf
Linkje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verder baseer ik me op het harde feit dat we leenland nummer 1 op de wereld zijn (Ja, we verslaan zelfs Amerika dat toch echt miljoenen keren groter is dan NL. Hell, alleen de stad New York (nog niet eens de staat dus) is al 15 keer groter dan Nederland)
Nee dat is het niet. Ik vraag eerder hoe hij in elkaar zit. Nergens staat dat Sig niet logisch kan nadenken, die conclusie trek jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.
Sig zegt ook nergens dat hij geld leent voor een tv of voor een vakantie, maar wel dat het gewoontjes is om wel te doen.
http://www.google.nl/search?q=geld+lenen+vakantie&ie=utf-8
Die websites die google hier laat zien zouden echt niet bestaan als er geen mensen waren die dit soort dingen niet deden
quote:Als je een waardig mens ontmoet, tracht hem dan na te volgen.
Als je een onwaardig mens tegen komt, beproef dan jezelf!
Beter dan dat ge-emmer... Hoe ging het studeren spankert?quote:
quote:
Dat zie je bij je eigen nietquote:
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen inquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Beter dan dat ge-emmer... Hoe ging het studeren spankert?
dat betekend dat je nog steeds subsilver gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef lkb9000 het volgende:
Wat zijn dat voor dinoooo's?
subsilverquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog steeds subsilver gebruikt
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen in
Ik ga iets betogen met multiculturele staten, maar kom er echt niet uit wat.... denk iets dat twee dudes (de een enorm voor het beschermen van ethnische minderheden, de ander tegen die bescherming) stiekempjes dezelfde mening hebben (in ieder geval op een bepaald punt), moet het alleen nog ff hard maken
Hij valt de laatste tijd steeds meer tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!
http://www.cinemassacre.com/2010/06/09/avgn-cheetahmen/
Meh, nee...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!
http://www.cinemassacre.com/2010/06/09/avgn-cheetahmen/
AVGN is niet DGVF hequote:
Als je het youtube kanaal van crashmanexe zo'n 3 jaar geleden gevolgd had(of zn nieuwe nu), had je meer dan de helft van de grappen al kunnen lezen/voorspellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AVGN is niet DGVF he![]()
Maar Paro ik vond die van ninja gaiden wel tof en ook die 52 games.
Heb ik er ook 1? Mijn layout is wel grijzigquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb ik er ook 1? Mijn layout is wel grijzig
Gelukkig maar, dat kan ik als moderne jongedame natuurlijk niet gebruikenquote:
Pff dat klinkt nog best ingewikkeld, wiskunde is in dat opzicht wel simpel.... gewoon rationeel 1 + 1 = 2, geen gezeikquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen in
Ik ga iets betogen met multiculturele staten, maar kom er echt niet uit wat.... denk iets dat twee dudes (de een enorm voor het beschermen van ethnische minderheden, de ander tegen die bescherming) stiekempjes dezelfde mening hebben (in ieder geval op een bepaald punt), moet het alleen nog ff hard maken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gebruik baggerlayout maar ik kan niet wisselen naar New, dan gaat ie naar profiel wijzigen
Die kende ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het youtube kanaal van crashmanexe zo'n 3 jaar geleden gevolgd had(of zn nieuwe nu), had je meer dan de helft van de grappen al kunnen lezen/voorspellen.
De baggerlayout heeft als directorynaam new en de forumsoftware vindt dat new dus in het lijstje moet staan. Danny heeft handmatig baggerlayout erin gezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De nieuwe layout is dezelfde als baggerlayout? Of de nieuwe layout is gewoon bagger?
Zo kwam het op me over ieder geval, misinterpretatie dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ik vraag eerder hoe hij in elkaar zit. Nergens staat dat Sig niet logisch kan nadenken, die conclusie trek jij.
Tering, wel logisch dat mensen zo op AQ en FL reageren
*gooit water over fok! servers*quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik blijf die silver houden tot het EIND.
Dat gevoel had ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo kwam het op me over ieder geval, misinterpretatie dus
Mooi stukkie spankert, en ik ben het wel met je eens denk ik. Zo veel verschilt jouw vakgebied toch niet van de mijnequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben er achter, en ik ga het hier neerkwakken!Oh Happy Joy!
Will Kymlicka zegt dat het noodzakelijk is dat mensen in een cultuur opgroeien, want onderdeel van de Liberale Mens is het kunnen beslissen over zijn eigen leven, en de keuzes die hem aangeboden worden komen uit zijn cultuur (het is niet zo dat iemand in zijn eentje in zijn nakie op een rots gaat zitten, bedenkt wat hij wil in het leven om vervolgens dat uit te voeren, er is altijd een soort van voor-sortering door de cultuur waarin de persoon opgroeit). De eigen cultuur is dus essentieel voor (liberale) mensen, zonder eigen cultuur geen keuzes, zonder keuzes geen vrijheid.
Jeremy Waldron zegt daarentegen (terecht) dat hij niet beperkt is door één cultuur, maar leeft in meedere culturen: hij woont in california, maar komt uit Engeland, en eet in California allemaal lekkere Japanse gerechten, doet aan Boedhistische meditatie en luister naar arias van Verdie gezongen door een Maori diva op Duitse apparatuur. Hij leeft dus in meerdere culturen, en daarmee is ontkracht dat men één cultuur nodig heeft om een volwaardig mens te zijn.
Kymlicka (en Spanky ook) antwoordt daarop dat Waldron een domme aap is dat hij niet doorheeft dat hij stiekempjes ook maar in één cultuur leeft, namelijk de Amerikaanse, kenmerk van de Amerikaanse cultuur is namelijk dat hij leentjebuur leent en allemaal culturele "entiteiten" uit andere culturen jat en in zichzelf opneemt. Dit is een bepaalde vorm van multiculturalisme die je Polyglot Multiculturalisme kan noemen, en deze cultuur kan je zelfs beter noemen dan culturen die niet dingen van andere culturen jatten. Je verbreedt hiermee namelijk je "culturele horizon" en daarmee de keuzevrijheid van mensen: in plaats van de optie om te gaan voor Jager of Sjaman hebben kleine stammetjes in de Amazone nu ook de mogelijkheid om Zakenman te worden, Piloot, Schipper of Kaasboer. Meer keuzevrijheid -> meer vrijheid -> meer liberaal -> betere samenleving. Kortom, Polyglote Multiculturele samenlevingen zijn beter dan beschermende samenlevingen, die angstvallig proberen vast te houden aan hun oude tradities en niets nieuws toe willen laten (beter bekend als monoculturele samenlevingen).
Stiekempjes vinden Waldron en Kymlicka elkaar dus helemaal niet dom, maar hebben ze gewoon hetzelfde idee.
En nu dit nog uitschrijven in max 3000 woorden, en ik heb weer n paper klaar
Ik wil Waldron zijn: Japans etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben er achter, en ik ga het hier neerkwakken!Oh Happy Joy!
Will Kymlicka zegt dat het noodzakelijk is dat mensen in een cultuur opgroeien, want onderdeel van de Liberale Mens is het kunnen beslissen over zijn eigen leven, en de keuzes die hem aangeboden worden komen uit zijn cultuur (het is niet zo dat iemand in zijn eentje in zijn nakie op een rots gaat zitten, bedenkt wat hij wil in het leven om vervolgens dat uit te voeren, er is altijd een soort van voor-sortering door de cultuur waarin de persoon opgroeit). De eigen cultuur is dus essentieel voor (liberale) mensen, zonder eigen cultuur geen keuzes, zonder keuzes geen vrijheid.
Jeremy Waldron zegt daarentegen (terecht) dat hij niet beperkt is door één cultuur, maar leeft in meedere culturen: hij woont in california, maar komt uit Engeland, en eet in California allemaal lekkere Japanse gerechten, doet aan Boedhistische meditatie en luister naar arias van Verdie gezongen door een Maori diva op Duitse apparatuur. Hij leeft dus in meerdere culturen, en daarmee is ontkracht dat men één cultuur nodig heeft om een volwaardig mens te zijn.
Kymlicka (en Spanky ook) antwoordt daarop dat Waldron een domme aap is dat hij niet doorheeft dat hij stiekempjes ook maar in één cultuur leeft, namelijk de Amerikaanse, kenmerk van de Amerikaanse cultuur is namelijk dat hij leentjebuur leent en allemaal culturele "entiteiten" uit andere culturen jat en in zichzelf opneemt. Dit is een bepaalde vorm van multiculturalisme die je Polyglot Multiculturalisme kan noemen, en deze cultuur kan je zelfs beter noemen dan culturen die niet dingen van andere culturen jatten. Je verbreedt hiermee namelijk je "culturele horizon" en daarmee de keuzevrijheid van mensen: in plaats van de optie om te gaan voor Jager of Sjaman hebben kleine stammetjes in de Amazone nu ook de mogelijkheid om Zakenman te worden, Piloot, Schipper of Kaasboer. Meer keuzevrijheid -> meer vrijheid -> meer liberaal -> betere samenleving. Kortom, Polyglote Multiculturele samenlevingen zijn beter dan beschermende samenlevingen, die angstvallig proberen vast te houden aan hun oude tradities en niets nieuws toe willen laten (beter bekend als monoculturele samenlevingen).
Stiekempjes vinden Waldron en Kymlicka elkaar dus helemaal niet dom, maar hebben ze gewoon hetzelfde idee.
En nu dit nog uitschrijven in max 3000 woorden, en ik heb weer n paper klaar
je bent geen dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
dan wil ik wel een T-rex zijn, RAWRRRR
[ afbeelding ]
gouden ouwequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
[ afbeelding ]
hij vraagt er om met zijn nature finds a wayquote:
Dan kan ik niet eens rustig naar het toiletquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
[ afbeelding ]
nomm nommquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens rustig naar het toilet
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Daar zitten wel lekkere units bij jaquote:
Heb ze laatst allebei weer gekeken. Toen was het een mega-revolutionair iets, nu is de CGI echt ultra-obvious en ziet het eruit als een doorsnee B-filmquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
[ afbeelding ]
een doorsnee b-film kent geen special effects, tenzij ketchup.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb ze laatst allebei weer gekeken. Toen was het een mega-revolutionair iets, nu is de CGI echt ultra-obvious en ziet het eruit als een doorsnee B-film
Een film als Megashark vs Giant octopus heeft ongeveer dezelfde CGI.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een doorsnee b-film kent geen special effects, tenzij ketchup.
ik vind de CGI echt nog wel mee vallen , het is minder indrukwekkend dat zeker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb ze laatst allebei weer gekeken. Toen was het een mega-revolutionair iets, nu is de CGI echt ultra-obvious en ziet het eruit als een doorsnee B-film
Dan spreek je over 17 jaar later, netzo goed als ze in de jaren 90 ook nog goedkope bloedeffecten uit de jaren 70 in b-films gebruikten, het zegt niks over de impact van de film op dat moment(heb hem zelfs in de bios gezien).quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Een film als Megashark vs Giant octopus heeft ongeveer dezelfde CGI.
GTA met dinosquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Jurrasic Parc is nu ook nog super vet![]()
Ik las net dat er een game voor kwam toen deed ik >>Maar toen las ik dat het een XBLA game werd dus was het weer zo >>
![]()
Ik wil gewoon een free-roam dino game
Dat werkt nietquote:
Jurassic Park- en Back to the Future-games door Telltale Gamesquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Wanneer komt die arcade game dan AQ? Zal niks bijzonders worden
lolquote:
en nog steeds Flodderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
en nog steeds FlodderMisschien is er een verband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was je verkiezingsfeestje trouwens?RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Gezellig, wilde vroeg slapen, maar ben om 2.15 pas afgetaaid. Uitslag uit Groningen liet verdomd lang op zich wachten. Echt gaaf met al die vrijwilligers in een kroeg zitten, juichen bij echt mooie uitslagen van D66, men werd gek toen we tijdelijk op 11 zetels stondenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:06 schreef koei het volgende:
[..]
Misschien is er een verband?
Hoe was je verkiezingsfeestje trouwens?
Klinkt wel leuk! Zag er ook wel gezellig uit op tv allemaal, ook al was dat landelijk. Den Haag liet nog langer op zich wachten overigens. En met een opkomst van 65% ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gezellig, wilde vroeg slapen, maar ben om 2.15 pas afgetaaid. Uitslag uit Groningen liet verdomd lang op zich wachten. Echt gaaf met al die vrijwilligers in een kroeg zitten, juichen bij echt mooie uitslagen van D66, men werd gek toen we tijdelijk op 11 zetels stonden. En natuurlijk hard gejuicht toen bleek dat we in Grunn dik 10% hadden gescoord.
Jammer was dat een bestuurlid van de Jonge Democraten echt straalbezopen was en over iedereen heen stond te spugen (speeksel, niet braaksel gelukkig)
Den Haag is dan ook wel wat groter dan Groningenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:14 schreef koei het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk! Zag er ook wel gezellig uit op tv allemaal, ook al was dat landelijk. Den Haag liet nog langer op zich wachten overigens. En met een opkomst van 65% ofzo
Ja, maar Amsterdam was er wel al redelijk vroeg, dus dat zegt niet zoveel. Juist kleine steden en dorpen waren laat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Den Haag is dan ook wel wat groter dan Groningen
Leuk is dat we in zo'n standaard feestkroeg stonden. Dus regelmatig kwamen er weer jongelui binnen die echt niet van plan waren om met ons naar de verkiezingsuitslag te kijken
Gedraag jij je ook eens normaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt de SC nog nooit meegemaakt loser.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
en nog steeds FlodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moest eigenlijk nog best wel hard lachen![]()
Wat een rare duim is dat... Zit niks van een nagel of een vingerafdrukpatroon op ofzo... Het lijkt net een stompjequote:
Maak er een mix van.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:55 schreef koei het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen... Schieten, springen of sporten...
Als je nou leuke spellen had verkocht had ik misschien interesse gehad...quote:
Waarom denk je dat ik ze weg doe?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Als je nou leuke spellen had verkocht had ik misschien interesse gehad...
In de hoop dat ik er eentje koop en bij je thuis op kom halen!quote:
Ohh dan ga ik ook maar eens een paar spellen verkopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:09 schreef koei het volgende:
[..]
In de hoop dat ik er eentje koop en bij je thuis op kom halen!
duh!
quote:
hier 3 vrouwen die het ietjes makkelijker maken voor je als je wakker bent straks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mis je me nou....
Ik was doodmoe, maar nu kan ik niet slapen, grr ik haat datEn moet morgen zo echt om 7 uur op want ik heb een afspraak om 9 uur....
Naakte vrouwenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hier 3 vrouwen die het ietjes makkelijker maken voor je als je wakker bent straks.
[ afbeelding ]
quote:
Thanks, nu is er nog iets mooi aan vanochtenquote:
Ik hoop het ook niet voor jouquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:30 schreef Pheno het volgende:
Ach, dan heeft GB ook haar pleziertje. Hoop ik, zo'n kijk op mannen heb ik niet
Voor jou wel. Bij mij gaat de dag niet opschieten geloof ikquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Thanks, nu is er nog iets mooi aan vanochten
Homofoobquote:
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor jou wel. Bij mij gaat de dag niet opschieten geloof ik
Inderdaadquote:
Werkgeneuzel, te saai om over te beginnenquote:
Een certificaat halen klinkt goed, wat zou je dan gaan doen? Neuspeuteren klinkt niet goed, voor mij zou het echt een reden zijn om te gaan solliciteren als er te weinig werk is... Niets doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werkgeneuzel, te saai om over te beginnen
Gelukkig vanaf volgende week wat rustiger, dan heb ik geloof ik nog een verplichting en dan kan ik gaan neuspeuteren. Of eens een certificaatje halen die ik al een tijdje wilde, maar geen tijd voor had (of wilde maken). Dan kan dat onder werktijd.
Ik kijk ook al rond, maar in de zomertijd is het altijd bagger qua werk. Alsof heel Nederland op vakantie gaatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:11 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een certificaat halen klinkt goed, wat zou je dan gaan doen? Neuspeuteren klinkt niet goed, voor mij zou het echt een reden zijn om te gaan solliciteren als er te weinig werk is... Niets doen
Een datequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:18 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Man wat een drukke dag had ik gisteren. Eerst tandarts, toen naar Utrecht gesjeest voor een werkgroep (8,5 voor mijn paper over coherentie van humor in reclames, fuck yeah) en toen naar Apeldoorn voor een date!
Ik denk niet dat hij koffie gedronken heeft.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een dateTell me more! Wie wat waar (dat weet ik al) wanneer (ook al) waarom
Niet in de slowchatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een dateTell me more! Wie wat waar (dat weet ik al) wanneer (ook al) waarom
Nee, daarvoor wel want ik viel al bijna om van de drukke dag. Komen er op het perron een stel mocro's naast me zitten om te vragen of ik op Wilders had gestemd. So it begint...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij koffie gedronken heeft.
Niets mis met koffie drinken/ een hapje eten op een eerste date hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij koffie gedronken heeft.
Komen er steeds meer muren bij om te verven? Wat moet je allemaal nog doen dan dude?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Vandaag voor de verandering maar weer eens lekker klussen
Begin het behoorlijk beu te worden moet ik zeggen
Wat deed het zusje van Ritse in Apeldoorn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:18 schreef Nebo het volgende:
Goeie smorgens! Man wat een drukke dag had ik gisteren. Eerst tandarts, toen naar Utrecht gesjeest voor een werkgroep (8,5 voor mijn paper over coherentie van humor in reclames, fuck yeah) en toen naar Apeldoorn voor een date!
PM danquote:
Muren, plafonds, deuren, deurposten, zolder, leidingen verleggen, wc slopen en nieuwe plaatsen, nieuwe vloeren etc etc.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Komen er steeds meer muren bij om te verven? Wat moet je allemaal nog doen dan dude?
Nee daar was ik gisteren mee in Zutphenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat deed het zusje van Ritse in Apeldoorn?
Er is altijd iets mis met koffie drinken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niets mis met koffie drinken/ een hapje eten op een eerste date hoor.
Ik denk dat dat meer kans van slagen heeft dat dat je meteen in bed beland...
Shit. Is het huisje dat jullie gekocht hebben in niet meer zo goede staat of willen jullie álles gewoon helemaal anders hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Muren, plafonds, deuren, deurposten, zolder, leidingen verleggen, wc slopen en nieuwe plaatsen, nieuwe vloeren etc etc.
Meeeeer dan genoeg werk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:18 schreef Nebo het volgende:
Ik kan me zo'n slechte Mr. Bean aflevering herinneren met vuurwerk in een verfpot. Niets voor jou om te proberen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Vandaag voor de verandering maar weer eens lekker klussen
Begin het behoorlijk beu te worden moet ik zeggen
Geen dag zonder koffie ook in het weekend.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef Pheno het volgende:
Er is altijd iets mis met koffie drinken.
Koffie
Het laatstequote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Shit. Is het huisje dat jullie gekocht hebben in niet meer zo goede staat of willen jullie álles gewoon helemaal anders hebben?
Minstens een paar koppen per dagquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen dag zonder koffie ook in het weekend.
Ik krijg het niet naar binnenquote:
Is er al bekend waar die ene trailer van is? Leek wel een film of serie ofzo en dat zag er echt bruut uit met reptile enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:50 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)amping-mortal-kombat
nieuwe Mortal Kombathopelijk wordt de game zo bloederig als op het einde wordt geïmpliceerd
Was een teaser gemaakt door een onbekende director. Had niets van doen op een nieuwe film/game of iets.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:59 schreef AQuila360 het volgende:
Is er al bekend waar die ene trailer van is? Leek wel een film of serie ofzo en dat zag er echt bruut uit met reptile enzo
Dat waren de vaste afspraken die ik had, het is niet zo dat ik ook maar één moment uit mijn neus kon eten tussendoor op 3 uur slaap ow zo groots drukke Morthie!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:36 schreef Morthill het volgende:
[..]en dat noem je een drukke dag
zo onschuldig, zo naïef
oh, broelie wat heb je toch een ongelofelijk zwaar leven Nebo. De hele wereld leeft met je mee. Moeten we Giro 555 inschakelen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:01 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat waren de vaste afspraken die ik had, het is niet zo dat ik ook maar één moment uit mijn neus kon eten tussendoor op 3 uur slaap ow zo groots drukke Morthie!
Hij was echt vet jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Was een teaser gemaakt door een onbekende director. Had niets van doen op een nieuwe film/game of iets.
Was om te tonen wat er gemaakt kan worden, al vond ik deze wel erg vet. Ze mogen er gerust een film van bouwen.
Jongens, drukheid is heel persoonlijk. Ik doe al jaren een fulltime baan, een duale studie en een eigen bedrijf en zo druk voel ik me niet...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, broelie wat heb je toch een ongelofelijk zwaar leven Nebo. De hele wereld leeft met je mee. Moeten we Giro 555 inschakelen?
Respect is voor watjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jongens, drukheid is heel persoonlijk. Ik doe al jaren een fulltime baan, een duale studie en een eigen bedrijf en zo druk voel ik me niet...
Ook op dit gebied, een beetje respect voor elkaar
Maar van daten voel je je wel druk inderdaadIs toch stiekem een beetje spannend en zulks.
Dude, neem even je derde kop koffiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
oh, broelie wat heb je toch een ongelofelijk zwaar leven Nebo. De hele wereld leeft met je mee. Moeten we Giro 555 inschakelen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Tain het volgende:ik mag weer opdagen voor een MRI scan en afhankelijk van de uitslag op voor operatie 4
Dat is een uitspraak voor mensen zonder zelfrespectquote:
Jij hoeft echt nooit naar school of werk he?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:37 schreef AQuila360 het volgende:
Maar weer even verder met TR
Jeeeeeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Tain het volgende:
ik mag weer opdagen voor een MRI scan en afhankelijk van de uitslag op voor operatie 4
Hoop alleen dat alles nog dit jaar gaat gebeuren ivm het voornemen van de VVD om het eigen risico te verhogenquote:
Ik verwacht nu ook nog wel even een run dit jaar op medische zorg, wat logisch is natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop alleen dat alles nog dit jaar gaat gebeuren ivm het voornemen van de VVD om het eigen risico te verhogen
Ik ben net klaar met school en zoek nu werkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij hoeft echt nooit naar school of werk he?
Waaromquote:
Eerder wat stond er inquote:
Ga eens hard solliciteren dan ipv hier rondhangen op onze kostenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met school en zoek nu werk
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:13 schreef Tain het volgende:
ik mag weer opdagen voor een MRI scan en afhankelijk van de uitslag op voor operatie 4
Dat dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ga eens hard solliciteren dan ipv hier rondhangen op onze kosten
Joh ik heb mijn date verhaal hier toen ook gedropt, en ohja nebo shake shake shake shake a-shake itquote:
Ik zou hier niet eens neerzetten dat ik een date hebquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:16 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Joh ik heb mijn date verhaal hier toen ook gedropt, en ohja nebo shake shake shake shake a-shake it
Ik zit op werk en hang hier ook nog rond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef GameBabe het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zou hier niet eens neerzetten dat ik een date heb
En maar geld innen via een uitkeringquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met school en zoek nu werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Ik moet werken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Vanavond Frankrijk - Uruguay jongens!
Ik ga mn Franse shirt aandoen, mn pruik, mn twee-tonige toeter gaat mee en frisse bleu-blanc-rouge op mn wangen en GAAN!Lekker in het café met mn broer!
Ik moet toch wel werken als NL voetbald, dus veel meekrijgen doe ik sowieso niet. Net als het EK trouwens van 2 jaar terug. Kon ik eindelijk kijken, vliegen ze eruitquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:49 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moet toch wel werken als NL voetbald, dus veel meekrijgen doe ik sowieso niet. Net als het EK trouwens van 2 jaar terug. Kon ik eindelijk kijken, vliegen ze eruit
Nope, daar zie ik de logica ook niet van in, misschien om uit te stralen naar buiten toe dat ze voetbal liefhebbers zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
De directie heeft besloten om de TV's niet aan te zetten met voetbal.
Ondertussen is de hele afdeling oranje, de nieuwsbrief had ook een oranje thema en er is zelfs een oranje poule.
Snap jij het?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dude, neem even je derde kop koffieik probeer niet zielig over te komen, vind het gewoon flauw dat jij op zo'n indirecte manier even moet melden dat ik me niet aan moet stellen en dat jij blijkbaar echt weet wat een drukke dag is
Geld mag je overigens ook gewoon direct over maken naar mijn rekening.
Hoezo op jullie kosten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat kost ik jullie danquote:
Ze hebben genoeg aan anderhalf miljoen mongolen hoorquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg aan anderhalf miljoen mongolen hoor
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
dan zit ik dus met jouquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:11 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap, slechte poging zelfs. Same shit everyday.quote:
Ik geloof er geen zak van, er is genoeg klapvee dat er helemaal blij van wordt. Ten tijde van de Wii zei ook iedereen: "lol kutding niemand wil dit" maar blijkbaar wilde men het toch, ook al zei iedere studie dat niemand er een zak aan zou vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:29 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)t-for-motion-control
schokkend, men zit niet te wachten op meer motion controlMS en Sony lopen weer eens achter de feiten aan.
Niet veel verschil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef CraniuM het volgende:
Your musical compatibility with Morthill is Very Low.
Het is een doelgroep die enorm moeilijk te pollen is volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, er is genoeg klapvee dat er helemaal blij van wordt. Ten tijde van de Wii zei ook iedereen: "lol kutding niemand wil dit" maar blijkbaar wilde men het toch, ook al zei iedere studie dat niemand er een zak aan zou vinden.
mja ik heb nu ook maar pas 540 plays, op mijn vorige account had ik toch heel wat meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet veel verschil.
Your musical compatibility with Craneh is Low.
Dat motion is best leuk, maar voor sommige type games compleet niet nodig of van toegevoegde waarde.
Inderdaad. Het moet iets worden dat je ook in je eentje kunt gebruiken. Niet zoiets falends als de LiveCam bijv. waar je een paar games hebt zoals you're in the movies e.d.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is een doelgroep die enorm moeilijk te pollen is volgens mij.
Laat maar komen, we zien vanzelf wel of het wat wordt!
Yeah dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Het is een doelgroep die enorm moeilijk te pollen is volgens mij.
Laat maar komen, we zien vanzelf wel of het wat wordt!
Ooooooow dat was jouw humor? En waarom zou ik hier in godsnaam zelfspot moeten hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef Morthill het volgende:
[..]krijg een keer een gevoel voor humor en zelfspot is ook handig. Dan schiet je niet gelijk in de verdediging als iemand maar iets zegt wat je niet zint.
En nu ga ik inderdaad maar eens mijn derde kop koffie nemenstuderen is slaapverwekkend en tentamens maken schijnt niet goed te gaan als je ligt te snurken
Omdat een beetje zelfspot goed isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ooooooow dat was jouw humor? En waarom zou ik hier in godsnaam zelfspot moeten hebben?![]()
Giro 555, gun Nebo ook wat zelfspot. Komt u maar!
Naja dat was een eerste versie en daar ging van alles misquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Hoe gevoellig gaat het ding sowieso zijn, als bijv. negers niet of amper worden herkend door de software
(Bij de Livecam word ik ook niet volledig herkend bijv. )
Weet ik, ik heb zelfspot zat maar ik zie niet waar ik dat hier kan toepassen hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Omdat een beetje zelfspot goed isMannen die zichzelf bespotten cq niet te serieus nemen
Dat vind jijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap, slechte poging zelfs. Same shit everyday.
Wel lullig voor de zombies en vampieren dat Natal ook met infrarood werktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naja dat was een eerste versie en daar ging van alles misvergeet niet dat het ding ook werkt met infrarood en dus prima negers kan herkennen (want ook negers zijn warm)
Nee joh, die van jou was echt hilarisch .. wat een gillerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Slechte grap, slechte poging zelfs. Same shit everyday.
Yeah het is een veel vergeten doelgroep voor electronicaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel lullig voor de zombies en vampieren dat Natal ook met infrarood werkt
Wat vind je van TR? Best leuk toch? Beetje rondklauteren, tijgers doodschietenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Final Fantasy 13 binnen
TR bijna uit dan begin ik er mee.
Ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat vind je van TR? Best leuk toch? Beetje rondklauteren, tijgers doodschieten
u bent een vrouw ding ?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 03:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Naakte vrouwenThanks, nu kan ik hopelijk wel lekker slapen
![]()
Doe maar lekkere mannen voor morgenochtend 7.30
Ik ga weer een poging doen om te slapen...
Nee, 'zij' is een vadsige, Turks behaarde lelijke man van 50 jaar met zo'n jaren '70 bril op die zich voordoet als een meisje van rond de 20 jaar.quote:
Ik dacht dat je herpes wilde typen, maar toen las ik verder.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat je herpes wilde typen, maar toen las ik verder.
Ik had een jurkje aan vorig weekend op de meet in ieder geval...quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had een jurkje aan vorig weekend op de meet in ieder geval...
Jij bent de grappigste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit zijn geen dingen om grapjes over te maken Ritse... Ik heb nog steeds een mental image in mn hoofd gebrand van een man die vorige week in Walibi rond liep in zo'n Bavaria Dutchy dressquote:
Poit?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef koei het volgende:
[..]
Dit zijn geen dingen om grapjes over te maken Ritse... Ik heb nog steeds een mental image in mn hoofd gebrand van een man die vorige week in Walibi rond liep in zo'n Bavaria Dutchy dressMet borsthaar dar er bovenuit kwam enzo
Borsthaarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:12 schreef koei het volgende:
[..]
Dit zijn geen dingen om grapjes over te maken Ritse... Ik heb nog steeds een mental image in mn hoofd gebrand van een man die vorige week in Walibi rond liep in zo'n Bavaria Dutchy dressMet borsthaar dar er bovenuit kwam enzo
Die zou dat ook doen, alleen zou ie dan schijtend aan een boom hangen.quote:
Ik hou van borsthaar, maar niet van borsthaar dat boven een jurk uit komtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
BorsthaarGeen borsthaar
--> ontblote mannenbovenlijven
Jij bent kieskeurigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ik hou van borsthaar, maar niet van borsthaar dat boven een jurk uit komtEn nee, het was geen Poit Lenny, deze jongeman had ook nog haar op zn hoofd
dat zegt niksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had een jurkje aan vorig weekend op de meet in ieder geval...
Gebektheid?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Jij bent kieskeurigIk heb alleen een criterium op lengte gewicht en gebektheid, kleding daarentegen
Dan moet je maar bij de rest van de BBQ-ers informeren of ze ervan overtuigd zijn dat ik een vrouwtje benquote:
Als ik denk dat iemand mij geen tegengewicht kan geven dan ga ik er niet mee uit nee...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gebektheid?
Dus als je een knappe man ziet die doofstom is ga je er niet mee uit?
er zijn geen vrouwen op tha intrawebz !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan moet je maar bij de rest van de BBQ-ers informeren of ze ervan overtuigd zijn dat ik een vrouwtje ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Doofstommen kunnen dat heel goed, al klinkt het niet echt jofelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als ik denk dat iemand mij geen tegengewicht kan geven dan ga ik er niet mee uit nee...
Waarom zou je wel uit gaan met een doofstom iemand? Die moet echt heel erg goed zijn best doen wil hij een date scoren. Ik denk dat zelfs iemand in een rolstoel het nog gemakkelijker heeft...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gebektheid?
Dus als je een knappe man ziet die doofstom is ga je er niet mee uit?
Doe mij maar een doofstom iemand... met een rolstoel wordt het niets in bedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou je wel uit gaan met een doofstom iemand? Die moet echt heel erg goed zijn best doen wil hij een date scoren. Ik denk dat zelfs iemand in een rolstoel het nog gemakkelijker heeft...
misschien is die kerel in die rol stoel wel een heer en meester op het orale gebiedquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Doe mij maar een doofstom iemand... met een rolstoel wordt het niets in bed
Ja misschien is Wilders dat ook wel, dat wil niet zeggen dat ik er ooit mee in bed zou willen eindigenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
misschien is die kerel in die rol stoel wel een heer en meester op het orale gebied
Waarom? Het gaat toch om wat iemand doet, niet om hoe verbaal iemand is?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:31 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zou je wel uit gaan met een doofstom iemand? Die moet echt heel erg goed zijn best doen wil hij een date scoren. Ik denk dat zelfs iemand in een rolstoel het nog gemakkelijker heeft...
jij wil niet die meid zijn die dan in het cafe staat , ja ja mensen die wilders die heb ik geneukt !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja misschien is Wilders dat ook wel, dat wil niet zeggen dat ik er ooit mee in bed zou willen eindigen
En lichaamstaal begrijpen we allemaal... Als het een toffe kerel is zou ik daar persoonlijk niet zo veel moeite mee hebben denk ik... alleen het jawoord is wat lastigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch om wat iemand doet, niet om hoe verbaal iemand is?
(Tenzij je een narcist bent die er van geniet dat de doofstomme niet meer dan 'om nom nom nom' of 'hmmmm hmmmm hmmm hmmm' kan uitbrengen)
Wat iemand doet? Een bankdirecteur is dus interessanter dan een schoenmaker? Het belangrijkste aan een man is juist zijn taal. Kan je goede gesprekken met hem hebben, begrijpt hij je en krijg je feedback, heeft hij humor. Ik zou niet weten hoe een doofstomme meer indruk kan maken dan een normaal persoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch om wat iemand doet, niet om hoe verbaal iemand is?
(Tenzij je een narcist bent die er van geniet dat de doofstomme niet meer dan 'om nom nom nom' of 'hmmmm hmmmm hmmm hmmm' kan uitbrengen)
Ligt eraan, wordt toch altijd officieel op papier. Dat zal hem wel lukken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:40 schreef GameBabe het volgende:
En lichaamstaal begrijpen we allemaal... Als het een toffe kerel is zou ik daar persoonlijk niet zo veel moeite mee hebben denk ik... alleen het jawoord is wat lastig
Ik ook.quote:
Maar ja, liefde is niet rationeel, je kan zo hard roepen dat je op een bepaald type nooit zou vallen, maar als er chemie is is er chemie...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:44 schreef koei het volgende:
[..]
Wat iemand doet? Een bankdirecteur is dus interessanter dan een schoenmaker? Het belangrijkste aan een man is juist zijn taal. Kan je goede gesprekken met hem hebben, begrijpt hij je en krijg je feedback, heeft hij humor. Ik zou niet weten hoe een doofstomme meer indruk kan maken dan een normaal persoon.
Ik moet er niet aan denken om nooit normaal te kunnen communiceren met mijn partner. Dat als het ligt uit is het ook echt stil is, want nog wat zeggen heeft geen zin. Hetzelfde met gezellig uit eten gaan, zit je twee uur lang stil aan tafel een beetje half te gebaren. Nee, de doofstomme mensen hun ik graag aan iemand anders. Iemand die bijvoorbeeld gebarentaal goed beheerst. Maar goed, zelfs als ik dat zou doen dan zou ik er nog niet bewust aan beginnen.
Chemie moet je echter wel bewust een kans geven en dat zou ik niet zo snel doen. Zo iemand moet van erg goede huize komen om uberhaupt een kans te maken in vergelijking met een gezond persoon. Natuurlijk is veel communicatie non verbaal, maar ik hecht erg veel waarde aan verbale communicatie. Ik ga graag in discussie over van alles. Een goede partner is voor mij meer dan alleen een schouder, maar ook een klankbord die mij met bepaalde dingen kan sturen. Zonder taal kan dat toch niet zo diepgaand als dat ik wil. zwakbegaafden zijn over het algemeen ook nog wel vaardig in lichaamstaal, zou je die dan ook als geschikte partner zien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ja, liefde is niet rationeel, je kan zo hard roepen dat je op een bepaald type nooit zou vallen, maar als er chemie is is er chemie...
En gesprekken zijn heel belangrijk, maar communicatie gaat niet alleen via woorden... even een hand op je schouder op een moeilijk moment heb je soms veel meer aan dan de meest uitgebreide gesprekken. Het gaat erom dat je weet dat iemand er voor je is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |