quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Dat is ook zo. Rijke mensen en ondernemers zijn gebaat bij de financiële plannen van de VVD. Op de dag dat ze er niet meer voor die mensen staan, knuffelt Wilders moslims plat.
2. Die dingen die jij noemt zijn geleend. Een televisie koop je op afbetaling, een vakantie van je deeltje vakantiegeld en een lening.
3. Bij jou misschien. Ik ben echt benieuwd hoe je het zou vinden als je dood lag te gaan en mensen lieten je liggen, want 'die pauper kan het toch niet betalen'. En dan nog, vaker ziek worden of niet. God, wat een lachwekkend niveau van denken
Goh, het is opzettelijk iemands schuld als hij of zij morgen hoort dat hij of zij met kanker wordt gediagnosticeerd
Het sloeg ook nergens op dat Wilders op economisch gebied zo links was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 11:59 schreef Tain het volgende:
PVV laat AOW-breekpunt vallen
Nog niets echt officieel bekend en nu al gaan draaien
In de zin van: "Het is compleet debiel als je een tv op afbetaling koopt"?quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 2 is echt om te lachen :/
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op dat Wilders op economisch gebied zo links was.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Rossdale het volgende:
De rijken moeten maar betalen voor de armenLeuk dat de paupers vergeten dat het overgrote deel van de wat rijkeren wel werkweken draaien van 80 uur of meer. kortzichtigheid van links
Het enige waar ze goed in zijn is geld uitgeven wat er niet is
Je doet alsof we hier in Luxemburg, Liechtenstein of Zwitserland wonen kerelquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Puntje 2 is echt om te lachen :/
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderen
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je doet alsof we hier in Luxemburg, Liechtenstein of Zwitserland wonen kerel
Alsof iedereen geld kan uitgeven als water om dingen te kunnen doen.
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.
Weet hoe jij in elkaar zit, maar dat is gewoon logisch nadenken. Geld wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven
Helaas doet een vrij grote groep mensen dat welquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik geen geld heb om een tv te kopen, dan koop ik hem niet. Geen geld voor vakantie, dan moet je niet naar Aruba gaan.
Weet hoe jij in elkaar zit, maar dat is gewoon logisch nadenken. Geld wat je niet hebt, kun je ook niet uitgeven
Klopt maar je had van te voren kunnen weten dat hij er toch niet achter stondquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zieltjes winnen van de ouderen
En in Amerika is de stront gaan rollen door de Credit-Card Cultuur.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.
Het is nu gewoon kiezersbedrogquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt maar je had van te voren kunnen weten dat hij er toch niet achter stond![]()
Het is een sluwe vos die Geertje.
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnenquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niet, leg dat uit aan alle burgers en handelaren? Als men stopt met geld uitgeven dat er niet is stort de economie in. Banken verzinnen continu geld, bedrijven lenen miljarden om te kunnen investeren en al jaren krijgen we hypotheken aangesmeerd die we soms niet eens kunnen betalen.
Klopt ook Tain maar je kunt er helaas niets aan doen. Ze moeten gewoon sowieso geen breekpunten noemen want die houden niet vaak stand.quote:
Gewoon altijd zorgen dat je een potje achter de hand hebt en sparen voor dingen ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnen
Banken is iets anders dan een gezin met 4 personen, die geld uitgeven alsof het water is, dan ben je gewoon niet snugger
Ik heb daar zelf ook geen probleem mee, Als ik geld heb geef ik het uit, heb ik dat niet dan kan ik blijven dromen over dingen, maar dan moet ik ze toch echt later kopenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt ook Tain maar je kunt er helaas niets aan doen. Ze moeten gewoon sowieso geen breekpunten noemen want die houden niet vaak stand.
[..]
Gewoon altijd zorgen dat je een potje achter de hand hebt en sparen voor dingen ja.
Kerel, je kent me niet, je hebt geen idee wat ik doe en niet doe. Lul niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kun je er altijd iets op verzinnen
Banken is iets anders dan een gezin met 4 personen, die geld uitgeven alsof het water is, dan ben je gewoon niet snugger
Omdat ze er niet veel van snappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt niet
Wie welquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Omdat ze er niet veel van snappen
(En ik ook op sommige vlakken niet)
het zou een wonder zijn als het hier echt over spellen zou gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Politiek in een GAM thread, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
En dan hebben ze het nog niet eens over piraterij gehad!quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Politiek in een GAM thread, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Links en rechts zijn marketingproducten geworden. Écht links bestaat al lang niet meer, zoals écht rechts ook al lang niet meer bestaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie welIk geloof dat er bijna niemand is die echt wat snapt van politiek, zelfs genoeg politici die echt met een bord voor hun kop lopen.
En voor mensen rare dingen gaan zeggen, nee ik snap ook lang niet alles in de wereld van de politiek en economie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Gehuurd voor Wimbledon(de lens, niet de camera)
Agh, ik denk dat links en rechts nog wel bestaan, maar wat je ook zegt is dat het vooral marketingtermen zijn in de huidige politiek. Links is er vooral voor het sociale stelsel, veel overheidsinmening voor de burger, dat soort zaken. Rechts is liberaal, weinig overheid, veel burgerlijke vrijheden. Dat is de traditionele tegenstelling.quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Links en rechts zijn marketingproducten geworden. Écht links bestaat al lang niet meer, zoals écht rechts ook al lang niet meer bestaat.
Ik zeg ook niet dat ik je ken. En was het tegen jou persoonlijk dan? Dat jij geld lenen voor vakantie en tv normaal vind is jou mening. Dat ik hem achterlijk vind, is dan iets andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kerel, je kent me niet, je hebt geen idee wat ik doe en niet doe. Lul niet.
PS. Wilders is een hebzuchtige hond die de LPF achterna gaat
Ik heb het niet over links gehadquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
No shit, maar waarom is dat in vredesnaam "links". Dat snap ik echt niet
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik je ken. En was het tegen jou persoonlijk dan? Dat jij geld lenen voor vakantie en tv normaal vind is jou mening. Dat ik hem achterlijk vind, is dan iets anders
Maar goed, zoals AQ al zei, normaal reageren kun je niet
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Verder baseer ik me op het harde feit dat we leenland nummer 1 op de wereld zijn (Ja, we verslaan zelfs Amerika dat toch echt miljoenen keren groter is dan NL. Hell, alleen de stad New York (nog niet eens de staat dus) is al 15 keer groter dan Nederland)quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.
Sig zegt ook nergens dat hij geld leent voor een tv of voor een vakantie, maar wel dat het gewoontjes is om wel te doen.
http://www.google.nl/search?q=geld+lenen+vakantie&ie=utf-8
Die websites die google hier laat zien zouden echt niet bestaan als er geen mensen waren die dit soort dingen niet deden
Tof dingquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:57 schreef Morthill het volgende:
[ afbeelding ]
Gehuurd voor Wimbledon(de lens, niet de camera)
Die lens kost wel dik 1000 euro jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof ding![]()
Ik heb niets met camera's enzo hoorde ook pas dat zo'n lens vaak nog duurder is dan de camera zelf
Linkje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Verder baseer ik me op het harde feit dat we leenland nummer 1 op de wereld zijn (Ja, we verslaan zelfs Amerika dat toch echt miljoenen keren groter is dan NL. Hell, alleen de stad New York (nog niet eens de staat dus) is al 15 keer groter dan Nederland)
Nee dat is het niet. Ik vraag eerder hoe hij in elkaar zit. Nergens staat dat Sig niet logisch kan nadenken, die conclusie trek jij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon persoonlijk op Sig reageren? Je zegt eigenlijk dat Sig niet logisch kan nadenken.
Sig zegt ook nergens dat hij geld leent voor een tv of voor een vakantie, maar wel dat het gewoontjes is om wel te doen.
http://www.google.nl/search?q=geld+lenen+vakantie&ie=utf-8
Die websites die google hier laat zien zouden echt niet bestaan als er geen mensen waren die dit soort dingen niet deden
quote:Als je een waardig mens ontmoet, tracht hem dan na te volgen.
Als je een onwaardig mens tegen komt, beproef dan jezelf!
Beter dan dat ge-emmer... Hoe ging het studeren spankert?quote:
quote:
Dat zie je bij je eigen nietquote:
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen inquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Beter dan dat ge-emmer... Hoe ging het studeren spankert?
dat betekend dat je nog steeds subsilver gebruiktquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef lkb9000 het volgende:
Wat zijn dat voor dinoooo's?
subsilverquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat betekend dat je nog steeds subsilver gebruikt
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen in
Ik ga iets betogen met multiculturele staten, maar kom er echt niet uit wat.... denk iets dat twee dudes (de een enorm voor het beschermen van ethnische minderheden, de ander tegen die bescherming) stiekempjes dezelfde mening hebben (in ieder geval op een bepaald punt), moet het alleen nog ff hard maken
Hij valt de laatste tijd steeds meer tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!
http://www.cinemassacre.com/2010/06/09/avgn-cheetahmen/
Meh, nee...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil je graag de nieuwe AVGN aanbieden misschien helpt dat!
http://www.cinemassacre.com/2010/06/09/avgn-cheetahmen/
AVGN is niet DGVF hequote:
Als je het youtube kanaal van crashmanexe zo'n 3 jaar geleden gevolgd had(of zn nieuwe nu), had je meer dan de helft van de grappen al kunnen lezen/voorspellen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
AVGN is niet DGVF he![]()
Maar Paro ik vond die van ninja gaiden wel tof en ook die 52 games.
Heb ik er ook 1? Mijn layout is wel grijzigquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Heb ik er ook 1? Mijn layout is wel grijzig
Gelukkig maar, dat kan ik als moderne jongedame natuurlijk niet gebruikenquote:
Pff dat klinkt nog best ingewikkeld, wiskunde is in dat opzicht wel simpel.... gewoon rationeel 1 + 1 = 2, geen gezeikquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds bezig, ik kan me standpunt niet zo goed formuleren, dus ik moet terug de artikelen in
Ik ga iets betogen met multiculturele staten, maar kom er echt niet uit wat.... denk iets dat twee dudes (de een enorm voor het beschermen van ethnische minderheden, de ander tegen die bescherming) stiekempjes dezelfde mening hebben (in ieder geval op een bepaald punt), moet het alleen nog ff hard maken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:20 schreef lkb9000 het volgende:
Ik gebruik baggerlayout maar ik kan niet wisselen naar New, dan gaat ie naar profiel wijzigen
Die kende ik nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het youtube kanaal van crashmanexe zo'n 3 jaar geleden gevolgd had(of zn nieuwe nu), had je meer dan de helft van de grappen al kunnen lezen/voorspellen.
De baggerlayout heeft als directorynaam new en de forumsoftware vindt dat new dus in het lijstje moet staan. Danny heeft handmatig baggerlayout erin gezet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De nieuwe layout is dezelfde als baggerlayout? Of de nieuwe layout is gewoon bagger?
Zo kwam het op me over ieder geval, misinterpretatie dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ik vraag eerder hoe hij in elkaar zit. Nergens staat dat Sig niet logisch kan nadenken, die conclusie trek jij.
Tering, wel logisch dat mensen zo op AQ en FL reageren
*gooit water over fok! servers*quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik blijf die silver houden tot het EIND.
Dat gevoel had ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo kwam het op me over ieder geval, misinterpretatie dus
Mooi stukkie spankert, en ik ben het wel met je eens denk ik. Zo veel verschilt jouw vakgebied toch niet van de mijnequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben er achter, en ik ga het hier neerkwakken!Oh Happy Joy!
Will Kymlicka zegt dat het noodzakelijk is dat mensen in een cultuur opgroeien, want onderdeel van de Liberale Mens is het kunnen beslissen over zijn eigen leven, en de keuzes die hem aangeboden worden komen uit zijn cultuur (het is niet zo dat iemand in zijn eentje in zijn nakie op een rots gaat zitten, bedenkt wat hij wil in het leven om vervolgens dat uit te voeren, er is altijd een soort van voor-sortering door de cultuur waarin de persoon opgroeit). De eigen cultuur is dus essentieel voor (liberale) mensen, zonder eigen cultuur geen keuzes, zonder keuzes geen vrijheid.
Jeremy Waldron zegt daarentegen (terecht) dat hij niet beperkt is door één cultuur, maar leeft in meedere culturen: hij woont in california, maar komt uit Engeland, en eet in California allemaal lekkere Japanse gerechten, doet aan Boedhistische meditatie en luister naar arias van Verdie gezongen door een Maori diva op Duitse apparatuur. Hij leeft dus in meerdere culturen, en daarmee is ontkracht dat men één cultuur nodig heeft om een volwaardig mens te zijn.
Kymlicka (en Spanky ook) antwoordt daarop dat Waldron een domme aap is dat hij niet doorheeft dat hij stiekempjes ook maar in één cultuur leeft, namelijk de Amerikaanse, kenmerk van de Amerikaanse cultuur is namelijk dat hij leentjebuur leent en allemaal culturele "entiteiten" uit andere culturen jat en in zichzelf opneemt. Dit is een bepaalde vorm van multiculturalisme die je Polyglot Multiculturalisme kan noemen, en deze cultuur kan je zelfs beter noemen dan culturen die niet dingen van andere culturen jatten. Je verbreedt hiermee namelijk je "culturele horizon" en daarmee de keuzevrijheid van mensen: in plaats van de optie om te gaan voor Jager of Sjaman hebben kleine stammetjes in de Amazone nu ook de mogelijkheid om Zakenman te worden, Piloot, Schipper of Kaasboer. Meer keuzevrijheid -> meer vrijheid -> meer liberaal -> betere samenleving. Kortom, Polyglote Multiculturele samenlevingen zijn beter dan beschermende samenlevingen, die angstvallig proberen vast te houden aan hun oude tradities en niets nieuws toe willen laten (beter bekend als monoculturele samenlevingen).
Stiekempjes vinden Waldron en Kymlicka elkaar dus helemaal niet dom, maar hebben ze gewoon hetzelfde idee.
En nu dit nog uitschrijven in max 3000 woorden, en ik heb weer n paper klaar
Ik wil Waldron zijn: Japans etenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik ben er achter, en ik ga het hier neerkwakken!Oh Happy Joy!
Will Kymlicka zegt dat het noodzakelijk is dat mensen in een cultuur opgroeien, want onderdeel van de Liberale Mens is het kunnen beslissen over zijn eigen leven, en de keuzes die hem aangeboden worden komen uit zijn cultuur (het is niet zo dat iemand in zijn eentje in zijn nakie op een rots gaat zitten, bedenkt wat hij wil in het leven om vervolgens dat uit te voeren, er is altijd een soort van voor-sortering door de cultuur waarin de persoon opgroeit). De eigen cultuur is dus essentieel voor (liberale) mensen, zonder eigen cultuur geen keuzes, zonder keuzes geen vrijheid.
Jeremy Waldron zegt daarentegen (terecht) dat hij niet beperkt is door één cultuur, maar leeft in meedere culturen: hij woont in california, maar komt uit Engeland, en eet in California allemaal lekkere Japanse gerechten, doet aan Boedhistische meditatie en luister naar arias van Verdie gezongen door een Maori diva op Duitse apparatuur. Hij leeft dus in meerdere culturen, en daarmee is ontkracht dat men één cultuur nodig heeft om een volwaardig mens te zijn.
Kymlicka (en Spanky ook) antwoordt daarop dat Waldron een domme aap is dat hij niet doorheeft dat hij stiekempjes ook maar in één cultuur leeft, namelijk de Amerikaanse, kenmerk van de Amerikaanse cultuur is namelijk dat hij leentjebuur leent en allemaal culturele "entiteiten" uit andere culturen jat en in zichzelf opneemt. Dit is een bepaalde vorm van multiculturalisme die je Polyglot Multiculturalisme kan noemen, en deze cultuur kan je zelfs beter noemen dan culturen die niet dingen van andere culturen jatten. Je verbreedt hiermee namelijk je "culturele horizon" en daarmee de keuzevrijheid van mensen: in plaats van de optie om te gaan voor Jager of Sjaman hebben kleine stammetjes in de Amazone nu ook de mogelijkheid om Zakenman te worden, Piloot, Schipper of Kaasboer. Meer keuzevrijheid -> meer vrijheid -> meer liberaal -> betere samenleving. Kortom, Polyglote Multiculturele samenlevingen zijn beter dan beschermende samenlevingen, die angstvallig proberen vast te houden aan hun oude tradities en niets nieuws toe willen laten (beter bekend als monoculturele samenlevingen).
Stiekempjes vinden Waldron en Kymlicka elkaar dus helemaal niet dom, maar hebben ze gewoon hetzelfde idee.
En nu dit nog uitschrijven in max 3000 woorden, en ik heb weer n paper klaar
je bent geen dinoquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
dan wil ik wel een T-rex zijn, RAWRRRR
[ afbeelding ]
gouden ouwequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
[ afbeelding ]
hij vraagt er om met zijn nature finds a wayquote:
Dan kan ik niet eens rustig naar het toiletquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:28 schreef DJ_ het volgende:
ben ik een dino ?
[ afbeelding ]
nomm nommquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens rustig naar het toilet
[ afbeelding ]
Lekkerquote:
Daar zitten wel lekkere units bij jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |