Bel jij mijn baas ff, 0800-0403 3 2.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Isegrim het volgende:
Mensen nemen maar lekker vrij als ze voetbal willen kijken.
Wat is de ouderlijke dependance?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Breuls het volgende:
Ben vandaag even bij de ouderlijke dependance langs geweest, met de auto, en ik ben helemaal blij met mezelf dat ik zelf heen en weer gereden heb.
Ja, er wordt zelfs een groot scherm op het evenemententerrein opgezet. Mensen worden geacht later de verloren uren in te halen, maar ik betwijfel of dat ook echt gaat gebeuren. Verder zou het toch niet veel uitmaken, omdat de vakgroep vanwege verhuizing een week gesloten is, en ik dus min of meer verplicht thuiswerk komende week.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:09 schreef junkiexp het volgende:
Mogen jullie maandag gewoon voetbal kijken tijdens het werk ?
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:43 schreef Isegrim het volgende:
Had je nou nog lessen genomen hier, of niet?
Waarschijnlijk Noorderkade, staat nu nog op trailerquote:
Schroef gekoppeld aan inboard Ford motor met 185 PKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Erg gaaf ding verderHydro of schroef? Geen buitenboord, of wel? Hoeveel PK?
Dat wil wep ja. Wat w iets is om rekening mee te houden is dat je in de rotte en dergelijke 9 km/u mag varen, en op de plassen 6 :p In de maas mag je harder maar is vaarbewijs2 verplichtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:34 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Schroef gekoppeld aan inboard Ford motor met 185 PK.
Lekker om te watersporten dus.
De boot is nog niet in bezit, maar waarschijnlijk vanavond wel
Het scheelt dat ik haar kreeg toen ze een week of 12 was. Dat is in de inprentingsfase, dingen uit die tijd vergeten ze niet. Ze zat meteen bij me op schoot en ik werd uitgebreid afgelebberd.quote:
Jij bent toch de BOB ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef Breuls het volgende:
Damn, ik wilde precies die vraag stellen.
Ja, dat ben ik wel wat te laat thuis, waardoor ik maandag wat sneller moet werkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:55 schreef Isegrim het volgende:
Kan het ook om 20:46? Wij redden het anders niet op tijd.
Je bent te herkennen aan de bootschoenen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef junkiexp het volgende:
Toevallig daar om 21:30 afgesproken met vrienden.
Tot straks dan maar
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent te herkennen aan de bootschoenen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zwaai eens ter herkenning :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |