De vrouw mag enkel bij hoge uitzondering het eten bereiden. Voor de rest is dat het domein van het gezinshoofd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wel de wasmachine in de keuken zetten, want dat is de enige plek voor de vrouw
Toilet, badkamer, slaapkamer. Dit omdat de vrouw deze ruimtes moet schoonmaken en daar zichzelf moet schoonmaken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet hoor. Een moderne vrouw heeft tegenwoordig meer rechten.
Ik kook altijd uiteraard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De vrouw mag enkel bij hoge uitzondering het eten bereiden. Voor de rest is dat het domein van het gezinshoofd.
Heb je Office Space niet gezien?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee. Is er geen IT'er aanwezig die dat weet?
Dat ook weer niet, maar ik heb 2 aanrechten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Toilet, badkamer, slaapkamer. Dit omdat de vrouw deze ruimtes moet schoonmaken en daar zichzelf moet schoonmaken.
Dat dan weer wel. Echter, het breken van (alle 6quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik kook altijd uiteraard.
De vrouw mag de vaatwasser in en uitruimen !
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Echter, het breken van (alle 6) de wijnglazen mag hard bestraft worden!
Nou, het volgende:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef Alicey het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een kantooroverlevingspakket?
Ik dacht aan andere naakte fysieke dienstverleningquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat wordt een halve dag naakt schoonmaken stel ik voor.
Wat moet ik mij bij een geurpen eigenlijk voorstellen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het volgende:
- 1 vrolijk gekleurde nietmachine
- 1 bijpassende vrolijk gekleurde perforator
- 1 bijpassend gekleurde glitterlineaal
- 1 bijpassend gekleurd schaartje
- 5 megapaperclips
- 1 setje gekleurde gelglittergeurpennen ()
- 1 ontnieter (helaas in zwart)
- 1 mini-rekenmachientje
Tjeempiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, het volgende:
- 1 vrolijk gekleurde nietmachine
- 1 bijpassende vrolijk gekleurde perforator
- 1 bijpassend gekleurde glitterlineaal
- 1 bijpassend gekleurd schaartje
- 5 megapaperclips
- 1 setje gekleurde gelglittergeurpennen ()
- 1 ontnieter (helaas in zwart)
- 1 mini-rekenmachientje
Ook een gasfornuis in de waskeukenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef SingleCoil het volgende:
Het is gewoon een glitterpen. DIe smeren ze in met een soort gel en de geur komt dan later vanzelf wel.
Vieze wijven.
Mijn vrouw is heel tevreden over haar rechten. Zeker nu we in de waskeuken ook een aanrecht hebben.
Ja kan ook, het zijn tenslotte wel 6 wijnglazenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik dacht aan andere naakte fysieke dienstverlening
Een pen die lekker ruikt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat moet ik mij bij een geurpen eigenlijk voorstellen?
Dat lukt hem echt niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja kan ook, het zijn tenslotte wel 6 wijnglazen.
Maar het kan ook juist een straf zijn om die dienstverlening voor een week of 2-3 te staken
Je mag pas over 'je vrouw' reppen na een ceremonie met gratis bier.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn vrouw is heel tevreden over haar rechten. Zeker nu we in de waskeuken ook een aanrecht hebben.
Ja!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Je mag pas over 'je vrouw' reppen na een ceremonie met gratis bier.
Srsly? Nu kunnen wij ook munitie gaan zoeken bij Soesterberg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De Android-Metaldetector software op mn telefoon werkt echtIemand enig idee hoe? Storing op mobiel signaal of op het kompas ofzo?
Niet met een HTC Loserquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:00 schreef Isegrim het volgende:
Grappig. Ik heb altijd al een metaaldetector gewild. Alleen ziet het er misschien wat stom uit als je je telefoon aan een touwtje over de grond aan het slepen bent.
Het is via www.nos.nl live te volgendquote:
Nee, streaming gaat echt werken ja, met 3300 man (400 in Nederland) terwijl de kantoren in Nederland onderlin met slechts 1GB lijnen verbonden zijn en al dat soort verkeer eigenlijk geblokkeerd wordtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:25 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het is via www.nos.nl live te volgend
Wij moeten ook weer een ingewikkelde constructie gaan maken omdat we geen kabelaansluiting hebben op het werk
Wordt weer een hoop gezeurquote:Beste Collegae,
Omdat hier meerdere vragen over zijn binnengekomen stuur ik deze mail naar iedereen.
Streaming audio en video (lees video bekijken of radio luisteren via internet) zijn binnen onze organisatie afgeschermd binnen het netwerk. Daar zijn goede redenen voor (lees hieronder).
Nu geloof ik graag dat er altijd wel mensen zijn die de beveiliging weten te omzeilen….
Ik wil jullie echter benadrukken dat dit niet is toegestaan! Onze internetlijnen kunnen dit niet aan waardoor belangrijke andere processen in de verdrukking kunnen komen.
Met name de speciale verbindingen tussen de vestigingen en het hoofdkantoor zijn hier totaal niet op berekend. Voetbal kijken op 1 PC in een vestiging is al genoeg om de verbinding bijna volledig te blokkeren. Een internetlijn van een bedrijf is nu eenmaal niet te vergelijken met je internet thuis (vanwege garanties, aansprakelijkheid, beschikbaarheid etc..) Daardoor zijn ze vele male duurder en dus vaak minder snel.
Dus… zet een radio (zo’n ding met een antenne) aan volgende week, neem je TV van huis mee, of verzin iets anders, maar niet via de PC aub...
Ondanks dit wellicht teleurstellende bericht, veel voetbalplezier toegewenst
En dat is de IT-Managerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nogal logisch, met zo'n mailtje met halve waarheden.
Die van ons was zo slim om niks te doen. Tot om 14:00 de ceremonie begonquote:
Bij een eerdere werkgever van mij bleek het pand geen radiosignaal door te laten. Wat ze daar toen deden, was van drie zenders het signaal 1 maal capturen, en daar lokale ip's voor geven zodat je ze via "internet" kon beluisteren. Een argument waarmee dit hele verhaal van tafel gaat.quote:
Gaat mij al boven mij pet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij een eerdere werkgever van mij bleek het pand geen radiosignaal door te laten. Wat ze daar toen deden, was van drie zenders het signaal 1 maal capturen, en daar lokale ip's voor geven zodat je ze via "internet" kon beluisteren. Een argument waarmee dit hele verhaal van tafel gaat.
Neemt niet weg dat je voor fussball gewoon vrij moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |