Voor huizen zijn geen helers te vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:02 schreef Isegrim het volgende:
LHO is een sukkel.Zijn sleutels zitten ook in die jas.
Jullie kunnen nu ons huis jatten.
Ja, zowel het gaspedaal als de rem kunnen alleen 0 of 1 zijnquote:
Dat maakt Alicey een uitstekend taxichauffeur.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, zowel het gaspedaal als de rem kunnen alleen 0 of 1 zijn
Kom je het in Berkel ophalen, kom je het bij ons thuis ophalen, ben je aan het eind van de middag thuis en wil je dat ik het langsbreng, wil je dat ik het per post verstuur of?quote:
Op Berkel en Post na, zijn het goede optiesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je het in Berkel ophalen, kom je het bij ons thuis ophalen, ben je aan het eind van de middag thuis en wil je dat ik het langsbreng, wil je dat ik het per post verstuur of?
dat gaat dan nog flink in de beredderingskosten lopen, zo'n akkefietje...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Op Berkel en Post na, zijn het goede opties
Ik voel nog een fles wijn opkomen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat gaat dan nog flink in de beredderingskosten lopen, zo'n akkefietje...
Sterkte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:20 schreef Isegrim het volgende:
De meteropnemer is geweest dus hopelijk gelooft Eneco nu wel dat onze meterstanden echt zijn wat ze zijn.
Ik gok dat ik het nodig zal hebben. En uithoudingsvermogen, dat vooral.quote:
Ik ben 17:30 klaar, dus rond 17:35.... ligt het voor Jou op de route? Anders fiets ik langs schiedam...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:55 schreef Alicey het volgende:
Hoe laat ben je vanavond thuis?
Je moet ook eerst de wijn uit de fles halen alvorens deze oraal toe te dienen; anders kun je de klok erop gelijk zetten dat je maag gaat protesteren.quote:
Of het op mijn route ligt hangt af van hoe ik rijd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben 17:30 klaar, dus rond 17:35.... ligt het voor Jou op de route? Anders fiets ik langs schiedam...
Alicey is Jezus of God niet, dat je 'Jou' met een hoofdletter moet schrijven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben 17:30 klaar, dus rond 17:35.... ligt het voor Jou op de route? Anders fiets ik langs schiedam...
Nou, heel veel scheelt het toch niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alicey is Jezus of God niet, dat je 'Jou' met een hoofdletter moet schrijven.![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet ook eerst de wijn uit de fles halen alvorens deze oraal toe te dienen; anders kun je de klok erop gelijk zetten dat je maag gaat protesteren.
Ten eerste ben je een vrouw en zijn Jezus en God mannen. Ten tweede heb ik nog geen tekenen van almacht bij je kunnen ontdekken en ten derde heb je niemand op wonderbaarlijke wijze genezen.quote:
Dan heb ik per ongeluk een . gezet, dan wil mijn telefoon graag een hoofdletter neerzetten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alicey is Jezus of God niet, dat je 'Jou' met een hoofdletter moet schrijven.![]()
Apparaten met een eigen wil.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb ik per ongeluk een . gezet, dan wil mijn telefoon graag een hoofdletter neerzetten.
Tja, dat eerste dat is wel al een probleem. Voor dat tweede zijn er mensen die er anders over denken en ik heb weldegelijk mensen van sommige dingen genezen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ten eerste ben je een vrouw en zijn Jezus en God mannen. Ten tweede heb ik nog geen tekenen van almacht bij je kunnen ontdekken en ten derde heb je niemand op wonderbaarlijke wijze genezen.
Ik begin er steeds meer een hekel aan te krijgen; dat we gewoon domweg doen wat apparaten vragen. Dan print je iets, dan zegt de printer "Voer papier in lade 1". Dan pak je vervolgens een stapeltje papier en legt het in lade 1.quote:
je hebt mij in ieder geval mooi over mijn stofzuig-angst heen geholpenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dat eerste dat is wel al een probleem. Voor dat tweede zijn er mensen die er anders over denken en ik heb weldegelijk mensen van sommige dingen genezen.
quote:
Ok heel verstandigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Die conclusie had je toch al getrokken? Nee, wij hebben een koopwoning. Met een hypotheek. Die lager is dan ons gezamenlijke jaarinkomen. En een balkon. En een tuin met een terras. In een drukke buurt in Schiedam waar 70% allochtoon is en dus nooit iets gebeurt waar we last van hebben (alleen worden onze fietsen steeds gestolen).
Ja. Wraak nemen op apparaten is ultiem zinloos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer een hekel aan te krijgen; dat we gewoon domweg doen wat apparaten vragen. Dan print je iets, dan zegt de printer "Voer papier in lade 1". Dan pak je vervolgens een stapeltje papier en legt het in lade 1.
Aan de andere kant, als ik assertief ga doen en hem gewoon eens een keer niet zijn zin geef, dan slaapt die printer er geen minuut minder om. Die gaat dan 10 minuten later gewoon naar sleep mode.
Geen idee. Is er geen IT'er aanwezig die dat weet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja. Wraak nemen op apparaten is ultiem zinloos.
"PC load letter? What the fuck is PC load letter?"
Dit is nog maar het begin, geloof mequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik begin er steeds meer een hekel aan te krijgen; dat we gewoon domweg doen wat apparaten vragen. Dan print je iets, dan zegt de printer "Voer papier in lade 1". Dan pak je vervolgens een stapeltje papier en legt het in lade 1.
Aan de andere kant, als ik assertief ga doen en hem gewoon eens een keer niet zijn zin geef, dan slaapt die printer er geen minuut minder om. Die gaat dan 10 minuten later gewoon naar sleep mode.
Ik bemoei me er niet mee. Vrouwen die hun man naar de wasserette sturen...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:36 schreef Alicey het volgende:
Je bent lekker bezig.Dit wordt je volgende wapenfeit?
Nee, helaas..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:05 schreef SingleCoil het volgende:
Ik bemoei me er niet mee. Vrouwen die hun man naar de wasserette sturen...
stel je voor, ik kom de wasserette binnen en zie daar LHO zitten. Wat doen we dan? Eerst maken we snel foto's van de situatie voor op Fok! natuurlijk (hebje die foto trouwens nog van die Allerhande die gisteren prominent bij LHO op de tafel lag?)
Nouja, jij had je taak als gezinshoofd toch al afgelegd vanwege nevenactiviteiten als voetbalhooligan?quote:maar daarna dan? Hoe verbergen we onze schaamte? Hoe kun je elkaar nog recht in de ogen kijken, na zo'n demancipatie-incident? Kun je nog wel functioneren als gezinshoofd als er zoiets speelt?
Klacht: mannen die bij de wasserette komen!
Wel de wasmachine in de keuken zetten, want dat is de enige plek voor de vrouwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:07 schreef junkiexp het volgende:
Echte mannen hebben een wasmachine thuis en laten de vrouw de was doen![]()
Checkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wel de wasmachine in de keuken zetten, want dat is de enige plek voor de vrouw
Dat hoeft helemaal niet hoor. Een moderne vrouw heeft tegenwoordig meer rechten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:15 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wel de wasmachine in de keuken zetten, want dat is de enige plek voor de vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |