abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:08:12 #201
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82903111
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat bewijs is er wel, alleen schuiven 'jullie' dat bewijs steeds weg (vliegtuigen in de torens, passports, etc etc).
En enkelt een computer-simulatie.. ach laat ook maar zitten ik ben dit zo ontzettend beu..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82903122
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef Schenkstroop het volgende:

Ik denk dat jij de overheden gewoon te veel vertrouwd.
Dat mag je prima denken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:09:13 #203
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_82903164
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je weet best wat ik daarmee wilde zeggen.
Ja, je dringt hem een vraag op en schept daarmee een schijnprobleem.
quote:
"Niemand kan eigenlijk uitsluitsel geven over 9/11". over de daders niet, hoe de towers precies in mekaar zijn geklapt. Er is gewoon geen tastbaar bewijs. Dus er kan helemaal niks worden uitgesloten.
Maar het volgende is wel tastbaar?
quote:
Wel oorlog, geen weapons of mass destruction, wel immense schulden, Patriot-act. Allerlei rare maatregelen die alle facetten van een mensenleven dekken en bedreigen (economie, gezondheid, veiligheid en privacy). We kunnen dus ook naar het groter plaatje kijken. En die lijkt langzaamaan toch wel te voltooien volgens de theorieën van de truthers !
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_82903194
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En enkelt een computer-simulatie.. ach laat ook maar zitten ik ben dit zo beu..
Vliegtuigonderdelen, ooggetuigen etc etc, allemaal bewijs die het officiele verhaal ondersteunen.

Maar ga maar weg, laat je door mij niet tegenhouden.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:11:39 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82903304
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Maar er speelt ook nog iets anders, ik weet gewoon 100% zeker dat de rede waarom de V.S. nu nog in Iraq en Afghanistan zit helemaal 0% met de aanslagen van 9/11 te maken heeft.

Ik weet ook dat de 100.000'den Irakezen die dat helaas met de dood hebben moeten bekopen een oorlogs misdaad betekend van een vrijwel even grote omvang als de holocoast.

En dat de daders vrijwel allemaal nog vrij rondlopen alsof er helemaal nooit iets is gebeurt, dat steekt mij nogal

Dat de ander daar echter even veel last van heeft als van bvb een vlieg in zijn glas bier wil nog niet zeggen dat ik daar bijvoorbeeld niet een geheel andere mening over kan hebben
Die vind ik mooi gezegd. ook de debunkers in dit topic zien daar absoluut geen erg in. Over wandaden van overheden gesproken en dat zij dat niet zouden kunnen of doen..

Bush sr en jr zijn ook ontzettend veel rijker geworden door de verkoop van wapens via hun eigen Carlysle-group. Gewoon achteloos belastinggeld via een omweg de eigen zakken in sluizen. En de wapens aan medeburgers geven en die heensturen om de oliebelangen veilig te stellen.

Neehoor, niks ergs aan zeker. Rijk worden over de lijken van je jonge landgenoten van 23. Want alles is onde rhet mom terrorists terrorists terrosists. The terrorists did it. En nu heb je ook 'domestic terrosists'. Iedereen aan banden!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_82903363
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef Redux het volgende:

[..]

Jij hebt een te negatieve kijk op overheden. Dat is mij wel duidelijk. Elke fout die een overheid maakt zal jou bevestiging geven in jouw opvatting dat de/een overheid niet goed bezig is en onderdeel is van *vul willekeurig occulte beweging in*
Ik zeg alleen dat G.W. Bush de grootste oorlogsmisdadiger is sinds Adolf Hitler
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:13:56 #207
235357 TitusPullo
pi_82903428
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Over wandaden van overheden gesproken en dat zij dat niet zouden kunnen of doen..
Ja, precies.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:14:35 #208
235357 TitusPullo
pi_82903469
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat G.W. Bush de grootste oorlogsmisdadiger is sinds Adolf Hitler
Wat op een bedroevend niveau van historische kennis wijst.
pi_82903596
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Redux het volgende:
Vliegtuigonderdelen, ooggetuigen etc etc, allemaal bewijs die het officiele verhaal ondersteunen.

Maar ga maar weg, laat je door mij niet tegenhouden.
Vliegtuigonderdelen ... btw de site met fotos Pentagon al bestudeerd ?
En ooggetuigen ? Er zijn er evenveel die het officiele verhaal tegenspreken...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:17:37 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82903624
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Wat op een bedroevend niveau van historische kennis wijst.
Ik zie jou nooit openlijk iets naars zeggen over Bush. Hij mag mischien niet de grootste oorlogs-misdadiger zijn. Maar je verdedigt hem indirekt wel met je laconieke retoriek. Alsof je de waarheid in pacht heb. Geen enkele complot-theorie is goed genoeg of aannemelijk voor jou. Dat geeft te denken. 4000 Amerikaanse soldaten alleen al om niets om het leven gekomen telt voor jou en alle debunkers niet schijnt. Neuh..

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 16-06-2010 21:38:00 ]
pi_82903718
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef UncleScorp het volgende:
btw de site met fotos Pentagon al bestudeerd ?
Nee nog niet
Wel bedankt dat je me er nog aan herinnert, blijf dat vooral doen
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:19:12 #212
235357 TitusPullo
pi_82903723
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

ik zie jou nooit openlijk iets naars zeggen over Bush.
Waar kijk je zoal?
quote:
Hij mag mischien niet de grootste oorlogs-misdadiger zijn. Maar je verdeigt hem indirekt wel.
Dit is misschien niet de slechtste redenering die ontstond nadat Goebbels de pen neerlegde, maar slecht is-ie wel degelijk.
quote:
4000 Amerikaanse sollaten alleen al om niets om het leven gekomen telt voor jou en alle debunkers niet.
Weer een leugen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:21:35 #213
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82903872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:36 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit. En daarom lees ik hier ook jullie theorieën hier, daarentegen ontbreken gewoon de feiten om jullie theorieën te ondersteunen. E het erge is dat jullie dat zelf niet door hebben, door een systematisch gebrek aan begrip van wetenschappelijke methoden en kennis. Wat erg jammer is, want er gebeurt genoeg in de wereld wat je wel degelijk als complotten kan bestempelen.
En wat dan zo al in jouw ogen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:22:18 #214
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82903917
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Waar kijk je zoal?
[..]

Dit is misschien niet de slechtste redenering die ontstond nadat Goebbels de pen neerlegde, maar slecht is-ie wel degelijk.
[..]

Weer een leugen.
Jij bent echt zo onuitstaanbaar met je verdomde hoogmoedige houding. Maar daar kick je volgens mij wel op he?
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:24:10 #215
235357 TitusPullo
pi_82904029
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En wat dan zo al in jouw ogen?
A)hologrammen, B) een complot van de illuminati, C)nano-thermiet, D)mini-nukes , E)controlled demolition
F) Een combi van bovenstaande.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:24:44 #216
235357 TitusPullo
pi_82904073
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij bent echt zo onuitstaanbaar met je verdomde hoogmoedige houding. Maar daar kick je volgens mij wel op he?
Heerlijk vind ik het.
pi_82904101
Ik wil mezelf beslist geen truther noemen. In de verste verte ben ik geen persoon die overal maar een complot in ziet. Wel ben ik iemand die gesteld is op privacy en vrijheid van meningsuiting. Het toeval wil dat het voornamelijk met die eerste een stuk minder aan het worden is sinds 9/11. De Amerikanen willen alles controleren. Kijk bijvoorbeeld maar weer naar het volgende artikeltje van afgelopen maandag:
quote:
VS krijgt inzage bankgegevens

De Europese Commissie heeft een akkoord bereikt met de Amerikaanse regering over de inzage in bankgegevens van Europese burgers door de Amerikaanse autoriteiten. Dat heeft EU-commissaris Cecilia Malmström (Binnenlandse Zaken) bevestigd.

"We hebben het voorbije weekeinde een akkoord bereikt. We hebben praktisch alles verkregen wat we gevraagd hadden op het vlak van de bescherming van de persoonlijke gegevens van Europese burgers'', aldus Malmström.

Het akkoord moet nog worden goedgekeurd worden door de lidstaten van de Europese Unie en het Europees Parlement. Het parlement keurde in februari een eerder ontwerpakkoord met de VS af.

De VS wil inzage in de bankoverschrijvingen om geldstromen voor terroristen te kunnen natrekken.

http://www.spitsnieuws.nl(...)ge_bankgegevens.html
Ik bedoel... WTF!?

Het ergste is dat dit slechts 1 van de vele privacy beperkende maatregelen is en wij laten dat gewoon allemaal maar gebeuren. Als je reëel bent, is dat eigenlijk allemaal in sneltreinvaart doorgevoerd sinds 9/11. Hoe bang hebben ze (de media en de overheid) ons niet willen maken voor Moslimterreur?

Gezien de Amerikanen Pearl Harbor ook hebben laten gebeuren (en kijk ook bijvoorbeeld eens naar het Gulf of Tonkin incident), vermoed ik dat ze het met 9/11 wederom hebben geflikt of in iedergeval voorkennis hebben gehad en het verhaal hebben "opgeleukt".

Zoek eens op Youtube naar oud CIA en/of oud FBI mensen die uit de school klappen over wat de CIA en FBI allemaal niet flikt. Ik zie niet in waarom dat met 9/11 niet het geval kan zijn geweest.

Rond die dag zijn gewoonweg teveel anomalieën, van in elkaar stortende gebouwen tot paspoorten, van dubieuze videobeelden/foto's, tot vreemde aandelen transacties en weet ik wat nog meer, dat ik gewoon sterk mijn twijfels heb bij het officiële verhaal.

Oorlog met Irak onder valse voorwendselen beginnen.... ook zoiets. Waar waren die WMD's dan? Ze hadden ze toch zo mooi op satelietfoto's? Gewoon KEIHARD voorgelogen, eigen militairen hebben daardoor het leven verloren en dat gebeurt tot op de dag van vandaag nog steeds. Om maar te zwijgen over wat ze het volk daar aan doen.

Bij thuiskomst in de VS worden de militairen lekker aan hun lot overgelaten. Niets doet de overheid voor deze gasten.

Betrouwbare lui hoor daar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2010 21:34:41 ]
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:28:13 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82904256
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:24 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Heerlijk vind ik het.
Gewoon hoogmoedig blijven doen, doen alsof je ongenaakbaar bent. "niks kan je raken". Kun je niet antwoorden verklein het maar tot een grapje 'hahaha'. Typische Hollandsche mentaliteit.. Kom je ver mee helaas. Maar er zijn mensen die dat niet pikken.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:33:01 #219
235357 TitusPullo
pi_82904527
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Kun je niet antwoorden verklein het maar tot een grapje 'hahaha'. .
Jij bent anders degene die om een antwoord verlegen zit.
quote:
Maar er zijn mensen die dat niet pikken.
Dat klopt, afschuwelijke mensen zijn zij.
pi_82904773
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

OK maar wat is dan volgens jou waar. Weet jij dan wel wat de absolute en onbetwiste waarheid is mbt 9/11?
Ik kan die vraag voor je beantwoorden en dat is Nee!
Ik heb daar nog niets over gezegd. Ik betwijfel of er een 'absolute en onbetwistbare waarheid' bestaat. En ik ben onzeker over wat je daar mee bedoelt. Ik kan - nogmaals - wel in waarschijnlijkheden spreken. Het lijkt me onnoemlijk veel waarschijnlijker dat een stel moslimextremisten een paar vliegtuigen gekaapt heeft en daarmee, wat niemand zag aankomen, de twin towers in ingevlogen.Tamelijk wild-west, maar het is heel goed mogelijk binnen de politieke realiteit. Een theorie waarin dit allemaal door de VS overheid zou zijn bedacht om een oorlog tegen Irak te beginnen, of binnenlandse probleem te... eh, ja, wat?...
Appels. En peren.
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:38:04 #221
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82904809
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil mezelf beslist geen truther noemen. In de verste verte ben ik geen persoon die overal maar een complot in ziet. Wel ben ik iemand die gesteld is op privacy en vrijheid van meningsuiting. Het toeval wil dat het voornamelijk met die eerste een stuk minder aan het worden is sinds 9/11. De Amerikanen willen alles controleren. Kijk bijvoorbeeld maar weer naar het volgende artikeltje van afgelopen maandag:
[..]

Ik bedoel... WTF!?

Het ergste is dat dit slechts 1 van de vele privacy beperkende maatregelen zijn en wij laten dat gewoon allemaal maar gebeuren. Als je reëel bent, is dat eigenlijk allemaal in sneltreinvaart doorgevoerd sinds 9/11. Hoe bang hebben ze (de media en de overheid) ons niet willen maken voor Moslimterreur?

Gezien de Amerikanen Pearl Harbor ook hebben laten gebeuren (en kijk ook bijvoorbeeld eens naar het Gulf of Tonkin incident), vermoed ik dat ze het met 9/11 wederom hebben geflikt of in iedergeval voorkennis hebben gehad en het verhaal hebben "opgeleukt".

Zoek eens op Youtube naar oud CIA en/of oud FBI mensen die uit de school klappen over wat de CIA en FBI allemaal niet flikt. Ik zie niet in waarom dat met 9/11 niet het geval kan zijn geweest.

Rond die dag zijn gewoonweg teveel anomaliën, van in elkaar stortende gebouwen tot paspoorten, van dubieuze videobeelden/foto's, tot vreemde aandelen transacties en weet ik wat nog meer, dat ik gewoon sterk mijn twijfels heb bij het officiële verhaal.

Oorlog met Irak onder valse voorwendselen beginnen.... ook zoiets. Waar waren die WMD's dan? Ze hadden ze toch zo mooi op satelietfoto's? Gewoon KEIHARD voorgelogen, eigen militairen hebben daardoor het leven verloren en dat gebeurt tot op de dag van vandaag nog steeds. Om maar te zwijgen over wat ze het volk daar aan doen.
... en nu weer de olieramp-gedoe met Obama. Zijn campagne is gesponsord door Barrack Petroleum (BP).

Diezelfde controleurs bepalen wel dat Griekenland weer verlaagd is in de rating. Maar een UK of de VS niet, die al véél langer aan het kutten zijn dan een Portugal of Griekenland. Lekker op z'n Zimbabwaans bankieren en bijdrukken. Wallstreet heeft boter op z'n hoofd.

Het is wel duidelijk hoe een A-tuinhek, Amos en FruityLoop achter de feiten aanlopen. Zij zijn zo overtuigd dat een overheid zo eerlijk is en dergelijke activiteiten nooit zal doen, ook al is keer op keer gebleken dat ze liegen dat ze barsten. Het is zo overduidelijk dat zij géén enkele achtergrond info lezen of kijken. Een Zembla uitz. is al te veel gevraagd. De enige bronnen die zij als 'goed' beschouwen zijn nu net de bronnen waar je de grootst mogelijke vraagtekens bij dient te plaatsten vanwege hun objectiviteit, integriteit en belangenverstrengeling. Kennelijk is de wijze hoe onze MSM werkt en bestuurd wordt compleet onbekend.
Het zijn dan ook flatearthers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82904871
quote:

[..]

Gewoon hoogmoedig blijven doen, doen alsof je ongenaakbaar bent. "niks kan je raken". Kun je niet antwoorden verklein het maar tot een grapje 'hahaha'. Typische Hollandsche mentaliteit.. Kom je ver mee helaas. Maar er zijn mensen die dat niet pikken.
Dit bedoel ik dus met 'rancuneus'.
Appels. En peren.
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 21:40:21 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_82904964
quote:

[..]

woensdag 16 juni 2010 @ 21:49:50 #224
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_82905529
Ach whatever.

9/11 offcial commission report = absolute truth.

Wat maakt het ook uit. Slotje.
pi_82905678
@ UncleScorp: Ik heb nu even de tijd om je linkje te bekijken. Damn... hele vreemde foto's.

Lekker ontspannen na zo'n aanslag

Nog meer @ http://www.911studies.com/911photostudies1.htm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')