abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82660099
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:

[..]

Goh Waar ken ik die uitspraak "wij gaan het anders doen" toch van?

O ja, de PvdA

Ik heb de afgelopen jaren niets anders gehoord dan "wij gaan het anders doen". Iedereen roept dat, dus om dat nu alleen Wilders te verwijten is echt weer je oogkleppen opzetten. Kijk dan ook eens in de spiegel. Iets met splinter en balk (haha ik zei Balk).

De afgelopen jaren is er ondanks mooie beloftes van allerlei partijen geen fuck veranderd. Alleen van Wilders verwacht ik een echt daadkrachtige aanpak. Terwijl alle kabinetten Kok en Balk niets hebben veranderd. Ja ze hebben de lasten verzwaard en ons de dodelijk zware EU door de strot geduwd. En weet je wat ze voor de rest hebben gepresteerd? NIKS. Veel beloven en andermans geld uitgeven, dat kunnen ze.
En wilders draait binnen 12 uur als een blad aan boom op zijn breekpunt en jij verwacht dat hij het wél helemaal anders gaat doen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:37:20 #127
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82660125
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
En de PVV wil niet met de PvdA regeren en ook niet met GroenLinks. En nu?
Het verschil is alleen dat rechts nu aan zet is en niet groenlinks of de PvdA. En links toont zich weer eens de slechte verliezer door alleen maar vanaf de zijlijn te blijven huilen. Maar ja, ik heb eerlijk gezegd ook nooit iets anders gezien van links.
quote:
Wil de PvdA de rechten van de PVV'er grondwettelijk inperken?
Waar slaat dat op?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_82660480
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:37 schreef EINZ het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat rechts nu aan zet is en niet groenlinks of de PvdA. En links toont zich weer eens de slechte verliezer door alleen maar vanaf de zijlijn te blijven huilen. Maar ja, ik heb eerlijk gezegd ook nooit iets anders gezien van links.
Que? Job Cohen zelf zegt dat eerst naar een coalitie over rechts gekeken moet worden omdat dat het meest recht doet aan de uitslag van de verkiezingen.

En denk jij bijvoorbeeld dat Wilders met een linkse partij in zee wil? Hij loopt er constant op af te geven.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:49:37 #129
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_82660675
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 04:30 schreef Righteous het volgende:
Een lijst van miz bizarre en opruiende uitspraken die we niet mogen vergeten . Zeker niet nu hij met een gemaakte milde toon die ons allen vreemd is, nu ook in het parlement dreigt plaats te nemen :

<snip quotes>

De man is een regelrechte racist, die waar mogelijk het niet zal nalaten onrust te blijven stoken in onze samenleving
Het heeft 24 zetels opgeleverd, dus een groot deel van de Nederlandse bevolking zal er wel achter staan.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_82660907
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Het heeft 24 zetels opgeleverd, dus een groot deel van de Nederlandse bevolking zal er wel achter staan.
Een groot deel van de Nederlandse bevolking is dan ook zo rascistisch als de pest. Al zullen de meesten dat nooit toegeven. Ze willen wel kunnen discrimineren maar als je het dan discrimineren noemt gaan ze huillie doen.

Het levert wel kostelijk vermaak op, dat wel
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:57:03 #131
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_82660991
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef EINZ het volgende:

Jouw denkfout is precies hetzelfde. Als het ons uitkomt verwijten we Wilders zijn halsstarrige houding, als het ons zo uitkomt verwijten we hem geen halsstarrige houding.
Ook zo'n veel gehoorde: 'Wilders ontwijkt het debat'.
Voorlopig was hij de enige die bij PW aanschoof en de rest kwam niet opdagen.
LOL
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_82661155
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ook zo'n veel gehoorde: 'Wilders ontwijkt het debat'.
Voorlopig was hij de enige die bij PW aanschoof en de rest kwam niet opdagen.
LOL
Na de verkiezingen

Wilders heeft heel vaak het debat ontweken of vragen in de media. Als het hem niet zinde liet hij gewoon niks van zich horen. Dat is politiek heel slim maar het is niet eerlijk tegenover de kiezer en zeker niet tegenover je eigen kiezers.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:11:23 #133
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82661660
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een groot deel van de Nederlandse bevolking is dan ook zo rascistisch als de pest. Al zullen de meesten dat nooit toegeven. Ze willen wel kunnen discrimineren maar als je het dan discrimineren noemt gaan ze huillie doen.

Het levert wel kostelijk vermaak op, dat wel
Ik ben geen racist. Echt niet. Ik vind alleen dat aan dat constante gezeik met moslims een eind moet komen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:13:26 #134
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82661766
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Na de verkiezingen

Wilders heeft heel vaak het debat ontweken of vragen in de media. Als het hem niet zinde liet hij gewoon niks van zich horen. Dat is politiek heel slim maar het is niet eerlijk tegenover de kiezer en zeker niet tegenover je eigen kiezers.
Wie ontliep de dodenherdenking op de dam ook alweer?

Daarbij, Wilders is meerdere malen verkozen tot beste debater dus schuw voor het debat zal hij zeker niet zijn. Job "ik heb die getallen niet paraat" Cohen komt nog niet tot aan de enkels van Geert Wilders als het om debatteren gaat. Simpel gezegd, er valt niet veel te ontlopen.
pi_82662297
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Wie ontliep de dodenherdenking op de dam ook alweer?

Daarbij, Wilders is meerdere malen verkozen tot beste debater dus schuw voor het debat zal hij zeker niet zijn. Job "ik heb die getallen niet paraat" Cohen komt nog niet tot aan de enkels van Geert Wilders als het om debatteren gaat. Simpel gezegd, er valt niet veel te ontlopen.
Wilders kiest zijn momenten. Maar als hem dat niet uitkomt geeft hij niet thuis. Zoals met al die belachelijk voorstellen die hij de afgelopen jaren de media in geslingerd heeft. Of toen hij met zijn hele fractie wegliep, hoogst verontwaardigd dat hij als oppositie niet mocht bepalen wat de regering voor beleid voerde.

Overigens vind ik wat de lijsttrekkers doen in die schreeuwsessies geen debatteren. wmb wordt dat accuut afgeschaft.
pi_82662367
ik kan niet discussieren met mensen die denken dat Wilders niets tegen moslims heeft
  vrijdag 11 juni 2010 @ 13:26:58 #137
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82662439
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik kan niet discussieren met mensen die denken dat Wilders niets tegen moslims heeft
Niemand verplicht je daartoe. Maar bedenk wel dat jijzelf degene bent die jouw overtuigingen bepaalt en die aan je vooroordelen vastklampt.
pi_82662493
Ik vind Wilders niet opeens fatsoenlijk. Ik vind Wilders het prototype van een populist. Zijn plotselinge switch naar allerlei sociale onderwerpen, zoals AOW-leeftijd en uitkeringen, onderstreept dat nog eens.
pi_82662598
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:26 schreef EINZ het volgende:

[..]

Niemand verplicht je daartoe. Maar bedenk wel dat jijzelf degene bent die jouw overtuigingen bepaalt en die aan je vooroordelen vastklampt.
Waar heb ik vooroordelen?
pi_82662664
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:11 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ik ben geen racist. Echt niet. Ik vind alleen dat aan dat constante gezeik met moslims een eind moet komen.
En dat kan alleen door hen de koran af te pakken, een bouwstop in te luiden voor moskeeen en hoofddoekjes te belasten? Boehoe, ik ben geen racist, ik gun moslims alleen minder rechten
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:11:27 #141
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82664505
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Waar heb ik vooroordelen?
In elk geval overtuigingen. En je zou de eerste zijn die geen vooroordelen heeft. Zo vermoed ik jou ervan vooral vooroordelen jegens PVV stemmers te hebben.
pi_82664594
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:11 schreef EINZ het volgende:

[..]

Zo vermoed ik jou ervan vooral vooroordelen jegens PVV stemmers te hebben.
Een vooroordeel van jouw kant dus.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 14:13:46 #143
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82664644
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat kan alleen door hen de koran af te pakken, een bouwstop in te luiden voor moskeeen en hoofddoekjes te belasten? Boehoe, ik ben geen racist, ik gun moslims alleen minder rechten
Nee, helemaal niet. Maar nu wordt er thee gedronken met moslims en worden ze zowat doodgeknuffeld. Gewoon een grens trekken en zeggen "tot hier en niet verder". Ga je daar overheen, dan word je aangepakt. Dat moet voor iedereen gelden, en dat is nu niet zo. Moslims worden onder het "cultuur" motto eerder zielig slachtoffer gevonden dan criminele dader.
pi_82664745
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef EINZ het volgende:
Nee, helemaal niet. Maar nu wordt er thee gedronken met moslims en worden ze zowat doodgeknuffeld. Gewoon een grens trekken en zeggen "tot hier en niet verder". Ga je daar overheen, dan word je aangepakt. Dat moet voor iedereen gelden, en dat is nu niet zo. Moslims worden onder het "cultuur" motto eerder zielig slachtoffer gevonden dan criminele dader.
Wat een bullshit alweer.
Criminelen met een Moslim achtergrond worden op dit moment NIET anders behandelt.
pi_82664925
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nope, wel door in te grijpen in het immigratiebeleid, eisen te stellen aan taal en integratie, opleidingsniveau, etc etc. Het gaat ook niet alleen om moslims. Feit is wel dat als ik door Rotterdam centrum loop ik meer niet nederlands hoor dan wel. Persoonlijk zal het me bouten welke taal je spreekt, maar je moet niet gaan huilen dat de bakker je niet verstaat en daar een punt van maakt. Je stelt jezelf achter. Als ik in Spanje ga wonen ga ik toch ook niet eisen dat ze nederlands tegen mij spreken. Of zelf weigeren spaans te spreken en dan boos worden dat ik bij de overheid geen zaken geregeld krijg?

Hier hebben we inmiddels compleet de andere weg gekozen. Verstaan wij u niet? We halen een tolk. U mag ook op onze kosten de taal leren. Hoe lang u daar over doet moet u zelf weten. etc etc. Het is toch van de gekke dat mijn vrouw tijdens oudergesprekken op school een TOLK nodig heeft? Say what?
pi_82664973
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef EINZ het volgende:

[..]

Zoals ik deze post lees kun je dus ook gewoon VVD stemmen, die willen ook wat jij wil.
pi_82665492
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:18 schreef MSLOVER het volgende:

[..]

Nope, wel door in te grijpen in het immigratiebeleid, eisen te stellen aan taal en integratie, opleidingsniveau, etc etc. Het gaat ook niet alleen om moslims. Feit is wel dat als ik door Rotterdam centrum loop ik meer niet nederlands hoor dan wel. Persoonlijk zal het me bouten welke taal je spreekt, maar je moet niet gaan huilen dat de bakker je niet verstaat en daar een punt van maakt. Je stelt jezelf achter. Als ik in Spanje ga wonen ga ik toch ook niet eisen dat ze nederlands tegen mij spreken. Of zelf weigeren spaans te spreken en dan boos worden dat ik bij de overheid geen zaken geregeld krijg?

Hier hebben we inmiddels compleet de andere weg gekozen. Verstaan wij u niet? We halen een tolk. U mag ook op onze kosten de taal leren. Hoe lang u daar over doet moet u zelf weten. etc etc. Het is toch van de gekke dat mijn vrouw tijdens oudergesprekken op school een TOLK nodig heeft? Say what?
Ben ik helemaal met je eens. Dat is echter nog geen reden om PVV te stemmen.
pi_82666171
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Dat is echter nog geen reden om PVV te stemmen.
Ligt eraan. Wilders benadert een specifieke groep en daar ben ik het niet mee eens (daarom heb ik ook VVD gestemd). Maar dat aan het immigratiebeleid het nodige moet veranderen is wel duidelijk.
pi_82666509
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef MSLOVER het volgende:

[..]

Ligt eraan. Wilders benadert een specifieke groep en daar ben ik het niet mee eens (daarom heb ik ook VVD gestemd). Maar dat aan het immigratiebeleid het nodige moet veranderen is wel duidelijk.
Immigratie is niet eens zozeer het probleem. Want zoveel komen er niet binnen. Het probleem is het gedrag van dat straattuig. En die moeten gewoon worden aangepakt.
pi_82668391
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 14:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Immigratie is niet eens zozeer het probleem. Want zoveel komen er niet binnen. Het probleem is het gedrag van dat straattuig. En die moeten gewoon worden aangepakt.
Zie het andere topic, waarom worden marokkanen kutmarokkanen. En met bovenstaande, daar ben ik het wel mee eens. Maar is maar 1 deel van het probleem. Indien je bij immigratie de eisen een stuk hoger legt, heb je de problemen op straat ook minder. En hopenlijk met een generatie of wat niet meer.

Maar het kan inderdaad niet zo zijn dat je op straat loopt de gallen en de politie alleen een vingertje opsteekt. De vaan erg jeugdige dissidenten moet je gelijk in de kraag vatten en eens een serieus potje gaan praten met de ouders. Bi jherhaling korten oip de uitkering of andere maatregelen. De ouders dienen veel meer verantwoordelijkheid te nemen en uit te oefenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')