Heeft wilders ook niet, dat heeft hij al tig keer gezegtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:25 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik kan niet discussieren met mensen die denken dat Wilders niets tegen moslims heeft
Heb ik overwogen, maar ergens heb ik het gevoel dat de VVD lang niet zo daadkrachtig dingen wil veranderen als de PVV. Want elke partij roept voor de verkiezingen dat ze dingen gaan veranderen, en als ze eenmaal in de regering zitten verandert er helemaal niets. Van Wilders heb ik de indruk dat hij dat wel gaat doen. Hij komt in elk geval een stuk fanatieker op me over en wellicht dat dat resulteert in een daadkrachtiger beleid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zoals ik deze post lees kun je dus ook gewoon VVD stemmen, die willen ook wat jij wil.
Ja, maar een ideologie geloof wordt aangehangen door mensen ... zonder die mensen zou dat geloof niet bestaan ... dus hij heeft ook wat tegen de mensen die dat geloof aanhangen. Waarom mogen die moslims anders niet hun eigen gebedsgebouwen bouwen en hun eigen boeken lezen, als het niet om de moslims gaat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef Idiota het volgende:
[..]
Heeft wilders ook niet, dat heeft hij al tig keer gezegtHij heeft wat tegen de ideologie
Waarom verwacht je dat dan, hij is toch geen klap beter dan al die andere partijen? Natuurlijk had hij een reden om zijn breekpunt te laten vallen, maar alle politieke partijen hebben altijd een reden voor kiezersbedrog. Die reden is vrijwel altijd het zicht op regeringsdeelname.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
. Alleen van Wilders verwacht ik een echt daadkrachtige aanpak. Terwijl alle kabinetten Kok en Balk niets hebben veranderd.
Het is geen ideologie, het is een religie. En je kunt de religieuze beoefenaars toch niet zomaar los zien van de religie..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:33 schreef Idiota het volgende:
[..]
Heeft wilders ook niet, dat heeft hij al tig keer gezegtHij heeft wat tegen de ideologie
Als we morgen Scientologie of Mormonen in Nederland verbieden nog meer gebedsgebouwen te bouwen en Cohen morgen zegt dat hij Scientologie of de Mormonen een verwerpelijke godsdienst vindt... ligt niemand daar wakker van. Dat laat maar zien hoe subjectief het respect is voor verschillende godsdiensten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar een ideologie geloof wordt aangehangen door mensen ... zonder die mensen zou dat geloof niet bestaan ... dus hij heeft ook wat tegen de mensen die dat geloof aanhangen. Waarom mogen die moslims anders niet hun eigen gebedsgebouwen bouwen en hun eigen boeken lezen, als het niet om de moslims gaat?
Het gaat over het Islamisme, de Ideologische Islam. Je kunt hoog op laag springen, maar de de term ideologische Islam (Islamisme) is internationaal geaccepteerd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar een ideologie geloof wordt aangehangen door mensen ... zonder die mensen zou dat geloof niet bestaan ... dus hij heeft ook wat tegen de mensen die dat geloof aanhangen. Waarom mogen die moslims anders niet hun eigen gebedsgebouwen bouwen en hun eigen boeken lezen, als het niet om de moslims gaat?
Dat is natuurlijk een interessante semantische discussie, maar feitelijk is het zo dat het islamisme (dus de politieke vorm van de islam) vrijwel géén invloed heeft in Nederland: zo is er geen politieke partij, lobby of wat dan ook die alle vrouwen wil verplichtten een hoofddoekje te dragen. De opvattingen en voorstellen van de grote blonde leider gaan verder dan de bestrijding van islamitische politieke invloeden. Zo stelt hij maatregelen voor die het recht om een hoofddoekje te dragen wil inperken. Wilders heeft het wel degelijk over de religieuze vorm van de Islam en bestrijd de geloofsvrijheid.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het gaat over het Islamisme, de Ideologische Islam. Je kunt hoog op laag springen, maar de de term ideologische Islam (Islamisme) is internationaal geaccepteerd.
Prima dat je aardbeien lust, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je peren, appels en druiven haat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Prima dat je PVV stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je de Islam, Moslims en Marrokanen haat.
Neh , te makkelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Prima dat je aardbeien lust, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je peren, appels en druiven haat.
Prima dat jij GL stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je asfalt, auto's en kolenfabrieken haat.
Prima dat jij PVDA stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je allochtonen belangrijker vindt dan autochtonen.
etc.
Net zo onzinnige zwart-wit redenaties dus.
De redenen waarom mensen op de pvv stemmen zijn een stuk genuanceerder dan jij zwart-wit schetst.
WTF IS DIT! Ik kom met een - voor fok! dan - redelijk genuanceerd verhaal, ik presteer het zelfs om hier een paar enigszins consistente argumenten in te stoppen, en dan is dit de reactie!? PVV is toch een tegen partij dikke klapjosti dat je der bent; tegen Moslims, tegen Marrokanen et cetera. Je stemt écht niet op de PVV omdat je zo voor behoud van de AOW bent of voor het aanpakken van straattuig. Daarvoor kun je beter bij andere partijen terecht. Verder blijf ik bij mijn vorige post, lees die anders nog een keer ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Prima dat je aardbeien lust, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je peren, appels en druiven haat.
Prima dat jij GL stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je asfalt, auto's en kolenfabrieken haat.
Prima dat jij PVDA stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je allochtonen belangrijker vindt dan autochtonen.
etc.
Net zo onzinnige zwart-wit redenaties dus.
De redenen waarom mensen op de pvv stemmen zijn een stuk genuanceerder dan jij zwart-wit schetst.
Had je anders verwacht van zo'n PVV stemmert ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:05 schreef Compatibel het volgende:
[..]
WTF IS DIT! Ik kom met een - voor fok! dan - redelijk genuanceerd verhaal, ik presteer het zelfs om hier een paar enigszins consistente argumenten in te stoppen, en dat is dit de reactie!? PVV is toch een tegen partij dikke klapjosti dat je der bent; tegen Moslims, tegen Marrokanen et cetera. Je stemt écht niet op de PVV omdat je zo voor behoud van de AOW bent of voor het aanpakken van straattuig. Daarvoor kun je beter bij andere partijen terecht. Verder blijf ik bij mijn vorige post, lees die anders nog een keer ofzo.
Dit misselijkmakend dédain is de reden dat je alleen pvv stemmers van zulk allooi in de discussie tegenkomt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:50 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van zo'n PVV stemmert ?
De reden dat ze PVV stemmen is in 90% toch puur veroorzaakt omdat ze te dom zijn om de stemwijzer in te vullen
Ja want :quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit misselijkmakend dédain is de reden dat je alleen pvv stemmers van zulk allooi in de discussie tegenkomt.
Je hebt volkomen gelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit misselijkmakend dédain is de reden dat je alleen pvv stemmers van zulk allooi in de discussie tegenkomt.
Dus je conclusie is nu dat alle wilders stemmers jensen fan zijn? En dan pvv stemmers verwijten dom te zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:00 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ja want :
Jensenkijkers stemmen masaal PVV !
Dat doet nog steeds niets af aan het feit dat het onmogelijk is dat anderhalf miljoen mensen in het Wilders electoraat te dom zijn om te poepen. Maar goed, als je dat graag wil geloven moet je dat vooral doen. Waarmee wederom het bagatelliseren hoogtij viert.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk
Toch zou ik graag eens een onderzoek willen onder de Wilders stemmers om te onderzoeken of hun IQ statistisch gezien lager is dan het landelijk gemiddelde .
Ik denk eerder dat ze een probleem hebben met gezag. Ze denken dat iedereen die het nu "voor het zeggen" heeft in de politiek hen bedriegt en verhaaltjes wijsmaakt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk
Toch zou ik graag eens een onderzoek willen onder de Wilders stemmers om te onderzoeken of hun IQ statistisch gezien lager is dan het landelijk gemiddelde .
Fijn dat jij spitsroede wil lopen, gelet op het feit dat ik zelfs mensen tot een soort van RAF praktijken zie oproepen nav een democratisch proces sla ik even over.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Compatibel het volgende:
Ga anders even op de inhoud in, en laat Jensen er buiten. Dédain wordt gebezigd aan beide kanten van het spectrum, dus zet je daar maar even over heen (doe ik immers ook).
Het overgrote merendeel van de Jensenkijkers stemt PVV .Ik zou jouw stelling dus eerder om willen draaienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus je conclusie is nu dat alle wilders stemmers jensen fan zijn? En dan pvv stemmers verwijten dom te zijn.
Ach mensen leren als collectief niks wat is daar nieuw aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen slaat je eerste quote dan als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:05 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de Jensenkijkers stemt PVV .Ik zou jouw stelling dus eerder om willen draaien
Nee hoor, ik prefereer handhaving van de Grondwet . Daarin staat duidelijk dat discrimineren niet toegestaan is .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn dat jij spitsroede wil lopen, gelet op het feit dat ik zelfs mensen tot een soort van RAF praktijken zie oproepen nav een democratisch proces sla ik even over.
Ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee hoor, ik prefereer handhaving van de Grondwet . Daarin staat duidelijk dat discrimineren niet toegestaan is .
Dus zolang dhr Wilders er niet in is geslaagd zijn wens Artikel 1 aan te passen mag ik een vuist maken tegen zijn uitlatingen .
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen slaat je eerste quote dan als een lul op een drumstel.
OP de een of andere manier denk ik dat jij denkt dat je posts een bepaald punt maken, echter mis ik dat volledig. Je woordkeuze bevestigt echter mijn punt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?
Dan had je gisteren wat minder moeten drinken ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OP de een of andere manier denk ik dat jij denkt dat je posts een bepaald punt maken, echter mis ik dat volledig.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?
Ga hier anders op inquote:Het is geen ideologie, het is een religie. En je kunt de religieuze beoefenaars toch niet zomaar los zien van de religie..
Geef het nou gewoon toe, PVV'ers, jullie haten Moslims en Marrokanen. Niet omdat ze iets doen wat je niet tof vindt, maar gewoon omdat het Moslims en Marrokanen zijn. Precies zoals de Nazi's de Joden haatten. Stiekem weten de meeste mensen die een beetje op hebben gelet tijdens de middelbare school geschiedenislessen heel goed dat er genoeg vergelijkingen zijn tussen de PVV en de Nazistische ideologie die prima op gaan. Het is allen wél taboe om die vergelijking te maken, maar géén taboe om moslims te ontmenselijken door ze te vergelijken met dieren..
+
Dat is natuurlijk een interessante semantische discussie, maar feitelijk is het zo dat het islamisme (dus de politieke vorm van de islam) vrijwel géén invloed heeft in Nederland: zo is er geen politieke partij, lobby of wat dan ook die alle vrouwen wil verplichtten een hoofddoekje te dragen. De opvattingen en voorstellen van de grote blonde leider gaan verder dan de bestrijding van islamitische politieke invloeden. Zo stelt hij maatregelen voor die het recht om een hoofddoekje te dragen wil inperken. Wilders heeft het wel degelijk over de religieuze vorm van de Islam en bestrijd de geloofsvrijheid.
Prima dat je PVV stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je de Islam, Moslims en Marrokanen haat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |