Ja leuk, alleen slaat je eerste quote dan als een lul op een drumstel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:05 schreef Righteous het volgende:
[..]
Het overgrote merendeel van de Jensenkijkers stemt PVV .Ik zou jouw stelling dus eerder om willen draaien
Nee hoor, ik prefereer handhaving van de Grondwet . Daarin staat duidelijk dat discrimineren niet toegestaan is .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn dat jij spitsroede wil lopen, gelet op het feit dat ik zelfs mensen tot een soort van RAF praktijken zie oproepen nav een democratisch proces sla ik even over.
Ik had het niet over jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:08 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nee hoor, ik prefereer handhaving van de Grondwet . Daarin staat duidelijk dat discrimineren niet toegestaan is .
Dus zolang dhr Wilders er niet in is geslaagd zijn wens Artikel 1 aan te passen mag ik een vuist maken tegen zijn uitlatingen .
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja leuk, alleen slaat je eerste quote dan als een lul op een drumstel.
OP de een of andere manier denk ik dat jij denkt dat je posts een bepaald punt maken, echter mis ik dat volledig. Je woordkeuze bevestigt echter mijn punt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?
Dan had je gisteren wat minder moeten drinken ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
OP de een of andere manier denk ik dat jij denkt dat je posts een bepaald punt maken, echter mis ik dat volledig.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:10 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Wilders klant ? Janken over polarisatie en respect voor de democratie, maar ondertussen wel een hele bevolkingsgroep buiten spel zetten ?
Ga hier anders op inquote:Het is geen ideologie, het is een religie. En je kunt de religieuze beoefenaars toch niet zomaar los zien van de religie..
Geef het nou gewoon toe, PVV'ers, jullie haten Moslims en Marrokanen. Niet omdat ze iets doen wat je niet tof vindt, maar gewoon omdat het Moslims en Marrokanen zijn. Precies zoals de Nazi's de Joden haatten. Stiekem weten de meeste mensen die een beetje op hebben gelet tijdens de middelbare school geschiedenislessen heel goed dat er genoeg vergelijkingen zijn tussen de PVV en de Nazistische ideologie die prima op gaan. Het is allen wél taboe om die vergelijking te maken, maar géén taboe om moslims te ontmenselijken door ze te vergelijken met dieren..
+
Dat is natuurlijk een interessante semantische discussie, maar feitelijk is het zo dat het islamisme (dus de politieke vorm van de islam) vrijwel géén invloed heeft in Nederland: zo is er geen politieke partij, lobby of wat dan ook die alle vrouwen wil verplichtten een hoofddoekje te dragen. De opvattingen en voorstellen van de grote blonde leider gaan verder dan de bestrijding van islamitische politieke invloeden. Zo stelt hij maatregelen voor die het recht om een hoofddoekje te dragen wil inperken. Wilders heeft het wel degelijk over de religieuze vorm van de Islam en bestrijd de geloofsvrijheid.
Prima dat je PVV stemt, maar kom er dan in ieder geval voor uit dat je de Islam, Moslims en Marrokanen haat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |