Wat zei ie?quote:
quote:
NOS noemt het een "Stabiele tussenstand"...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Is nog niet betrouwbaar genoeg. Pas 20% geteld. Maar de PvdA staat wel voor op dit moment.
20% is in principe prima, maar niet representatief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Is nog niet betrouwbaar genoeg. Pas 20% geteld. Maar de PvdA staat wel voor op dit moment.
ik dacht dat de grootste coalitie >75 moesten wezen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef JopJuh het volgende:
Rechts 76![]()
![]()
@ Reactie, je hoeft niet de grootste te zijn om een kabinet te vormen. Als deze 3 voet bij stuk houden komt het er gewoon.
20% is meestal meer dan genoeg om een goede voorspelling te doen, en imho is er ook genoeg spreiding van gemeentenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef Gillette_M5 het volgende:
sharia kan worden ingevoerd bij winst pvda?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef TNA het volgende:
De NOS had 20, nu is er 27, PvdA blijft de grootste![]()
Het zegt pas echt iets als bijvoorbeeld Rotterdam of Den Haag of misschien Almere bekend zijn. Nu weegt Amsterdam nog net iets te zwaar mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:34 schreef capricia het volgende:
Behalve Amsterdam dan, maar goed, daar wonen niet zoveel mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef zquing het volgende:
[..]
20% is meestal meer dan genoeg om een goede voorspelling te doen, en imho is er ook genoeg spreiding van gemeenten
Bron?quote:
Dan ben ik wel benieuwd wat die 'doorberekening' inhoudt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
20% is in principe prima, maar niet representatief.
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bron?
en
RITA IN DE TWEEDE KAMER TERUG!
Ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef VerseKoffie het volgende:
pvda... de moslimpartij van Nederland... en moslims groeien als een virus over stemmend nederland, waarbij ja mag concluderen dat mijn land wordt bestuurd door het resultaat van allochtone stemmen...
wat een fijn gevoel
Niet genoeg om het verschil tussen 30/32 en 31/31 te zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef zquing het volgende:
[..]
20% is meestal meer dan genoeg om een goede voorspelling te doen, en imho is er ook genoeg spreiding van gemeenten
Ze blijven sinds Amsterdam steeds inlopen en dat zal nog wel even blijven duren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
20%, VVD blijft inlopen.
Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop.
Deze tussenstand zegt nietsquote:
Idd, dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Amsterdam het allemaal al geteld heeft waarom de rest niet?
En Rotterdam zou de hoofdstad zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef marcodej het volgende:
Zonder Amsterdam zou VVD de grootste zijn.
Wordt tijd dat die eens binnenkomen dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Boldface het volgende:
Ter info:
mauricedehond #TK2010 Nogmaals: Pas Na R'dam, Den Haag en Utrecht is duidelijk of VVD of PvdA grootste wordt.
Dat gaat snel achteruitquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef eriksd het volgende:
PvdA nu 10.000 voor.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef eriksd het volgende:
Overigens, ongeacht onze voorkeur, dit is wel democratie in topvorm natuurlijk![]()
Hoogtepunt sinds de presidentsverkiezingen van 2000quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:38 schreef eriksd het volgende:
Overigens, ongeacht onze voorkeur, dit is wel democratie in topvorm natuurlijk![]()
Je staat btw 5de bij de dagcijfersquote:
zuurpruim...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef VerseKoffie het volgende:
pvda... de moslimpartij van Nederland... en moslims groeien als een virus over stemmend nederland, waarbij je mag concluderen dat mijn land wordt bestuurd door het resultaat van allochtone stemmen...
wat een fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |