Behalve Amsterdam dan, maar goed, daar wonen niet zoveel mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef zquing het volgende:
[..]
20% is meestal meer dan genoeg om een goede voorspelling te doen, en imho is er ook genoeg spreiding van gemeenten
Bron?quote:
Dan ben ik wel benieuwd wat die 'doorberekening' inhoudt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
20% is in principe prima, maar niet representatief.
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef henrydg het volgende:
[..]
Bron?
en
RITA IN DE TWEEDE KAMER TERUG!
Ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef VerseKoffie het volgende:
pvda... de moslimpartij van Nederland... en moslims groeien als een virus over stemmend nederland, waarbij ja mag concluderen dat mijn land wordt bestuurd door het resultaat van allochtone stemmen...
wat een fijn gevoel
Niet genoeg om het verschil tussen 30/32 en 31/31 te zien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef zquing het volgende:
[..]
20% is meestal meer dan genoeg om een goede voorspelling te doen, en imho is er ook genoeg spreiding van gemeenten
Ze blijven sinds Amsterdam steeds inlopen en dat zal nog wel even blijven duren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:36 schreef Fir3fly het volgende:
20%, VVD blijft inlopen.
Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop.
Deze tussenstand zegt nietsquote:
Idd, dat begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Sheepcidus het volgende:
Als Amsterdam het allemaal al geteld heeft waarom de rest niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |