Als je silver layout gebruiktquote:
Heb ik nu ook zo'n icoontje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je silver layout gebruikt. Die mensen leven nog in de oertijd.
Nijmegen studentenstad. Amsterdam hoerenstad!quote:
Utrecht kan er ook wel wat van qua hoerenstad hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijmegen studentenstad. Amsterdam hoerenstad!
Utrecht hoerenstaaaad!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Utrecht kan er ook wel wat van qua hoerenstad hoor.
En wat heb je gestemd? SGP?quote:
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Schieganger het volgende:
Livalo als je stufi in gevaar word gebracht mag je wel bij mij een kamer huren voor 5 euro per maand hoor
Ah, oké, top.quote:
Dan verhuis ik wel. Koop van nieuwe appartement is nog niet finaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!
En Schieganger verwacht dat je elke avond even op de knieėn gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!
Hoeft niet hoor, als ik zo ver gezonken ben dan ga ik wel weer thuis wonen of samen met een vriendin ofzo een appartementje huren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel. Koop van nieuwe appartement is nog niet finaal.
Neuh, kben verliefd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
En Schieganger verwacht dat je elke avond even op de knieėn gaan.
zo ver gezonken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als ik zo ver gezonken ben dan ga ik wel weer thuis wonen of samen met een vriendin ofzo een appartementje huren.
Oke.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
las net 'christelijke politiek krijgt klap'
ik:"EINDELIJK!"
Die gast is eeeeeecht niet goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aast_bebloed_li.html
Ik hou van mijn ouders, maar ik hou meer van m'n vrijheid.quote:
Ga aan het bier!quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
En het mooiste is nog wel 'speedpillen', wtf.
Als iemand zo'n bekentenis aflegt, moet je toch bij jezelf al denken: speedpillen?quote:
Ja maar het is Joran, halloquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Als iemand zo'n bekentenis aflegt, moet je toch bij jezelf al denken: speedpillen?
Dan begin je toch al te twijfelen.
Ja, daarom juist.quote:
quote:Bij het stembureau in de Lindenholtse vestiging van het Mondial College mochten de vroege kiezers alleen gebruik maken van het middelste van drie stemhokjes. De reden: de meegeleverde rode potloden waren nog niet geslepen. Alleen in het hokje in het midden was een potlood met adequate punt beschikbaar.
Nee, het was volgens het stembureau zeker geen beinvloeding van de kiezer om zijn stem vooral aan het midden van het politieke spectrum af te geven. Op de vraag of er al iemand op het idee was gekomen om een puntenslijper te gaan lenen, bijvoorbeeld bij de school, konden de vier (!) leden van het stembureau geen antwoord geven
Ik lig al in bed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Kom je er eentje gezellig hier drinken dan?
Die staat niet in MyAT.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
SHO XFA/IDO SURVIVAL GAME: DE FINALE!!! »
Nee, deze post voegt veel toe.quote:
Ik moest lachen toen ik het las. Maar eigenlijk is het te triest voor woorden, net zoals dat de gemeente Rotterdam niet genoeg stembiljetten had.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan ben je echt dom.
Maar de mensen die er hier achter zaten waren ook niet echt bijster slim.
Ik weet het wel zeker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik denk dat iemand het niet tof vind als ik erbij kom liggen.
Ach, van die gozert horenw e niet vele meer, als die zich er uit kan lullen in peru heeft die nog een rijke, boze papa die wel wat huurmoordenaars erop af stuurt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Als iemand zo'n bekentenis aflegt, moet je toch bij jezelf al denken: speedpillen?
Dan begin je toch al te twijfelen.
Precies, ze moeten gewoon de stemcomputers terug halen, verbeterd en betrouwbaarder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het las. Maar eigenlijk is het te triest voor woorden, net zoals dat de gemeente Rotterdam niet genoeg stembiljetten had.
Ze vinden het zo belangrijk dat mensen stemmen, maar dan moeten ze wel zorgen dat het ook mogelijk is!
Hee, rustig aan he. Alles gaat in etappes. We mogen al in onze handen wrijven dat ze niet met meer dan 1 persoon in een stemhokje stonden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het las. Maar eigenlijk is het te triest voor woorden, net zoals dat de gemeente Rotterdam niet genoeg stembiljetten had.
Ze vinden het zo belangrijk dat mensen stemmen, maar dan moeten ze wel zorgen dat het ook mogelijk is!
De vader van Joran is dood dwaasquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, van die gozert horenw e niet vele meer, als die zich er uit kan lullen in peru heeft die nog een rijke, boze papa die wel wat huurmoordenaars erop af stuurt.
Betrouwbaarder? Was er niet ophef over dat iemand een chip erin had gestopt en allemaal stemmen had omgezet naar 1 partij ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, ze moeten gewoon de stemcomputers terug halen, verbeterd en betrouwbaarder.
Ze moeten dus een nieuwe betrouwbaardere en verbeterde stemcomputer maken/inzetten, zoals die vandaag ook in 2 plaatsen getest is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Betrouwbaarder? Was er niet ophef over dat iemand een chip erin had gestopt en allemaal stemmen had omgezet naar 1 partij ofzo?
Dino?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef livalo het volgende:
Heb ik trouwens een dino? Ik wil namelijk een dino!
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:53 schreef livalo het volgende:
Heb ik trouwens een dino? Ik wil namelijk een dino!
Als je in een oude layout zit.quote:
Zolang ze het maar weten te verbeteren zodat het ook echt betrouwbaar is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, ze moeten gewoon de stemcomputers terug halen, verbeterd en betrouwbaarder.
En terecht!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En om nou allebei ruzie te hebben voor een biertje is het me ook niet waard, sorry.
Precies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Zolang ze het maar weten te verbeteren zodat het ook echt betrouwbaar is.
Dan hoef ik niet tot laat op te blijven om erachter te komen hoe het geeindigd is en hoe Nijmegen het heeft gedaan.quote:
Precies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:58 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet tot laat op te blijven om erachter te komen hoe het geeindigd is en hoe Nijmegen het heeft gedaan.
Ik ben echt te benieuwd.quote:
Nou, dan zal het nog wel veranderen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, er was pas 2% van de stemmen geteld toen iedereen los ging over de uitslag
Joah, al zal de globale lijn wel duidelijk zijn nuquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nou, dan zal het nog wel veranderen.
Ik ben benieuwd of Nijmegen weer zo links is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Vooral omdat ik benieuwd ben over Utrecht, met de PVV enzo.
En daar ben ik blij mee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
A'dam veel PvdA -> Buitenlanders en Job-aanhangers
Ach, meningen verschillen.quote:
Helmond, dan heb je het ook over een stad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Half Helmond heeft op de PVV gestemd blijkbaar.Kerkrade bijna 38%.
Ik heb D66 gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Helmond, dan heb je het ook over een stad.
Ik hoop op een paars+ coalitie.quote:
Bravebart D66.quote:
Mijn vader PvdA, m'n moeder zat in het hokje nog te twijfelen over de PvdA en groenlinks, en heeft uiteindelijk voor groenlinks gekozen. De rest van de familie bestond vooral uit PvdA, zoals m'n vader zei; we zijn niet voor niets een lerarenfamilie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb D66 gestemd.En mijn ouders SP.
Fapfapfap.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:06 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn vader PvdA, m'n moeder zat in het hokje nog te twijfelen over de PvdA en groenlinks, en heeft uiteindelijk voor groenlinks gekozen. De rest van de familie bestond vooral uit PvdA, zoals m'n vader zei; we zijn niet voor niets een lerarenfamilie.Mijn ouders
.
Mijn familie
.
Dat is niet eens echt links, dat weet je toch wel?quote:
quote:
Soms ben ik blij met mijn familie, metname als ik hun standpunten hoor en denk; goh, we denken zelfs over een hoop dingen hetzelfde!quote:
Vind 't zeer zeker ook een capabele partij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn oude lerares van maatschappijleer was D66'er.
Mwah, maatschappijleer mensen zijn vaak zo links als de hel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind 't zeer zeker ook een capabele partij.
Tja... Een beetje rechtse tendens mag beeestquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, maatschappijleer mensen zijn vaak zo links als de hel.
Daarom D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja... Een beetje rechtse tendens mag beeest
Maar dat vind ik ook van de PVV, zolang ze niet zeiken over moslims en immigratie en grenzen e.d.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind 't zeer zeker ook een capabele partij.
VVD zeikt ook over immigratie. Daarom hoop ik stiekem ook dat ze in de coalitie komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook van de PVV, zolang ze niet zeiken over moslims en immigratie en grenzen e.d.
Grapje toch hoop ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar dat vind ik ook van de PVV, zolang ze niet zeiken over moslims en immigratie en grenzen e.d.
Ach, draaikontthee Job is ook niet alles.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:09 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede tussenweg tussen de standpunten van PvdA, VVD, D66 en Groenlinks. Maar vraag me af of dat mogelijk gaat zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
VVD zeikt ook over immigratie. Daarom hoop ik stiekem ook dat ze in de coalitie komen.
Maar die standpunten trokken me meer dan die van de VVD of D66.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, draaikontthee Job is ook niet alles.
PvdA denkt heel anders over immigratie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede tussenweg tussen de standpunten van PvdA, VVD, D66 en Groenlinks. Maar vraag me af of dat mogelijk gaat zijn.
Purple plus!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede tussenweg tussen de standpunten van PvdA, VVD, D66 en Groenlinks. Maar vraag me af of dat mogelijk gaat zijn.
Kom op zegquote:
Thee drinken!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
PvdA denkt heel anders over immigratie.
Dat kan, maar ik vind Job Cohen geen MP voor Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar die standpunten trokken me meer dan die van de VVD of D66.
De manier waarop: Wildersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom op zegPVV een capabele partij? Laat me niet lachen
De enige capabele politicus is Wilders en dat is puur op hoe hij het doet en niet wat hij vindt of zegt.
En dat ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind Job Cohen geen MP voor Nederland.
PVV heeft niet eens genoeg mensen om de zetels te vullen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De enige capabele politicus is Wilders en dat is puur op hoe hij het doet en niet wat hij vindt of zegt.
Klopt, maar ik vind ze af en toe te soft. Een tussenweg zou ideaal zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
PvdA denkt heel anders over immigratie.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:13 schreef livalo het volgende:
Weet iemand hoe de vrouw van Geert Wilders eruit ziet en heeft iemand een foto van haar? Ben ik erg benieuwd naar.
Z'n vrouw is nog behoorlijk slim zo te zien.quote:Ze heet Krisztina Marfai en werkt voor een Amerikaanse multinational in medische apparatuur.
Een hoop van de standpunten die ze hebben lijken op die van de SP, en dat vind ik nog steeds een goede partij, zelfs al denk ik dat wat ze willen niet haalbaar is. Verder heb ik me niet in de partijleden verdiept, dus daar durf ik niets over te zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vond ik van Jan-Peter ook niet, en die heeft het ook 8 jaar volgehouden. Ik denk dat Cohen sowieso een grote verbetering gaat worden als je naar de afgelopen 8 jaar kijkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind Job Cohen geen MP voor Nederland.
Klinkt.. buitenlands?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Z'n vrouw is nog behoorlijk slim zo te zien.
Ach, ze hebben zo allemaal hun eigen streken zodra ze op hun plek zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat vond ik van Jan-Peter ook niet, en die heeft het ook 8 jaar volgehouden. Ik denk dat Cohen sowieso een grote verbetering gaat worden als je naar de afgelopen 8 jaar kijkt.
Ik kijk NED1.quote:
En Cohen hoeft zich dan in ieder geval niet meer druk te maken over de Noord-Zuidlijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, ze hebben zo allemaal hun eigen streken zodra ze op hun plek zitten.
Ah, oké..quote:
Het is niet te hopen dat hij ook zulke faal-projecten aanneemt voor heel Nederland...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef livalo het volgende:
[..]
En Cohen hoeft zich dan in ieder geval niet meer druk te maken over de Noord-Zuidlijn.
Mja, partijpunten schrijven heeft weinig te maken met hoe capabel een partij is vind ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Een hoop van de standpunten die ze hebben lijken op die van de SP, en dat vind ik nog steeds een goede partij, zelfs al denk ik dat wat ze willen niet haalbaar is. Verder heb ik me niet in de partijleden verdiept, dus daar durf ik niets over te zeggen.
Ze kunnen het wel roepen, maar uiteindelijk wordt er een groot deel bijgesteld omdat er compromissen moeten worden gesloten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, partijpunten schrijven heeft weinig te maken met hoe capabel een partij is vind ik
Ach, we hebben de Betuwelijn al.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat hij ook zulke faal-projecten aanneemt voor heel Nederland...
Dat en je moet het wel over kunnen brengen. En als je klootviolen in je partij hebt (zie het filmpje op Geenstijlquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel roepen, maar uiteindelijk wordt er een groot deel bijgesteld omdat er compromissen moeten worden gesloten...
Heee laten we van noord naar zuid een metrolijn doen waarvoor we ook noord en zuid NEDERLAND kunnen verbinden!!!quote:
Piratenpartijquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat en je moet het wel over kunnen brengen. En als je klootviolen in je partij hebt (zie het filmpje op Geenstijl), dan kom je nog nergens
Dat was nog ergerquote:
De standpunten zullen toch wel wat zeggen over waar ze naar streven. Dat er uiteindelijk compromissen gemaakt moeten worden is logisch, maar de standpunten maken wel al een beetje duidelijk hoe die compromissen zullen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, partijpunten schrijven heeft weinig te maken met hoe capabel een partij is vind ik
Mwah, ik denk dat het bij de PVV voornamelijk is om in een goed boekje te komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
De standpunten zullen toch wel wat zeggen over waar ze naar streven. Dat er uiteindelijk compromissen gemaakt moeten worden is logisch, maar de standpunten maken wel al een beetje duidelijk hoe die compromissen zullen zijn.
Dieper zinken kunnen we al niet met spoor-, metro-, en tramlijnen. En zolang ze van de wegen afblijven of ze in de aanleg van nieuwe in ieder geval niet gaan falen dan ben ik blij.quote:
Zelfs met wegen gaat het altijd mis, ze gooien het altijd op de drukste momenten overhoop.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef livalo het volgende:
[..]
Dieper zinken kunnen we al niet met spoor-, metro-, en tramlijnen. En zolang ze van de wegen afblijven of ze in de aanleg van nieuwe in ieder geval niet gaan falen dan ben ik blij.
Nja, ik zal er ook nooit op stemmen, maar ik begrijp de mensen die erop stemmen wel, mits het niet alleen om 'de buitenlanders' gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het bij de PVV voornamelijk is om in een goed boekje te komen.
Ja, maar punten schrijven is 1 ding, maar je moet het wel over kunnen brengenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef livalo het volgende:
[..]
De standpunten zullen toch wel wat zeggen over waar ze naar streven. Dat er uiteindelijk compromissen gemaakt moeten worden is logisch, maar de standpunten maken wel al een beetje duidelijk hoe die compromissen zullen zijn.
Wilders kan dat, alleen niet altijd even subtiel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar punten schrijven is 1 ding, maar je moet het wel over kunnen brengen
Zoals een vriend pas zei: 'In Nederland gaat het zo: Het wordt mooi weer, dus alle wegwerkers gaan overal gaten graven. Dan denkt de regering; ach, waarom niet, die weg moest toch een keertje verbeterd worden, dus uiteindelijk ligt half Nederland open.'quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zelfs met wegen gaat het altijd mis, ze gooien het altijd op de drukste momenten overhoop.
Wilders kan dat wel, dat moet je toegeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar punten schrijven is 1 ding, maar je moet het wel over kunnen brengen
Daar heeft ie best erg gelijk inquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Zoals een vriend pas zei: 'In Nederland gaat het zo: Het wordt mooi weer, dus alle wegwerkers gaan overal gaten graven. Dan denkt de regering; ach, waarom niet, die weg moest toch een keertje verbeterd worden, dus uiteindelijk ligt half Nederland open.'
Ja, maar dat is het probleem, net als met LPF, hij kan het en niemand andersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Wilders kan dat, alleen niet altijd even subtiel.
Maar de rest is er bang voor, dus willen ze niet met hen samenwerkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het probleem, net als met LPF, hij kan het en niemand anders
In Nijmegen ligt ook alles open, maar dat is omdat ze voor de vierdaagse klaar willen zijn. Maar in plaats dat die sukkels het om de vierdaagsefeesten heen plannen, willen ze alles in 2 maanden regelen waardoor je overal om moet rijdenquote:
Maar daarom krijgt hij het wel voor elkaar dat PVV zo groot wordt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het probleem, net als met LPF, hij kan het en niemand anders
Kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar de rest is er bang voor, dus willen ze niet met hen samenwerken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar daarom krijgt hij het wel voor elkaar dat PVV zo groot wordt.
quote:
Mosterd na de maaltijd zo he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel beetje verwacht dat VVD en PvdA de twee grootste partijen worden. Groei van PVV is ook niet onverwacht voor mij.
Nee.quote:
Tja kzie wel wat het wordquote:
quote:West Maas en Waal (opkomst: 78,7%)
Partij Deze verkiezingen 2006 Verschil
CDA 19,5% 37,1% -17,60%
PvdA 15,0% 16,6% -1,60%
SP 12,5% 18,5% -6,00%
VVD 22,7% 15,3% 7,40%
PVV 18,7% 5,0% 13,70%
GroenLinks 4,4% 2,5% 1,90%
ChristenUnie 0,5% 0,7% -0,20%
D66 4,7% 0,8% 3,90%
PvdD 1,0% 1,4% -0,40%
SGP 0,0% 0,1% -0,10%
Maar Eindhoven is nog niet geweest!quote:
CDA - 26%quote:
Ik hoop echt op Nijmegen nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:45 schreef -SG- het volgende:
Nuenen wel, en daar woon ik. Maar nog even de laatste uitslag meenemen.
Ja vind je het heel gekquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
Dat zegt al genoeg over hoe de mensen denken in R'dam
Daaromquote:
Ik heb er op gestemd voor mu moedur :$quote:
Slaap lekker!quote:
Ik heb de 2de gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Bijna iedereen stemt altijd de eerste.
Ik heb op de tweede gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:52 schreef Heroinjunk het volgende:
Bijna iedereen stemt altijd de eerste.
quote:
Fred Teefje!quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:53 schreef -SG- het volgende:
Ik hoop niet dat mensen op nummer 3 van de VVD hebben gestemd.
Hij wil niet in de tweede kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Neen, ik heb Pechtold gestemd. Ik vind Pechtold echt een topdude. Vind het heel jammer dat ie niet in de 2e kamer wil.
Toch vind ik zulke partijtjes wel leuk. Het gaat maar over één ding, maar daarom worden die onderwerpen wel bespreekbaar. Maar als ze gaan verwachten erg veel stemmen te krijgen of echt gaan debatteren (Partij voor de Dierenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat als iedereen schijt had en de Piratenpartij zou stemmen? Chaos
Ja precies, deze partijen hebben eigenlijk maar één ding om echt aan te kaarten.. Ze verwachten zelf vast ook niet veel bijzondersquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Toch vind ik zulke partijtjes wel leuk. Het gaat maar over één ding, maar daarom worden die onderwerpen wel bespreekbaar. Maar als ze gaan verwachten erg veel stemmen te krijgen of echt gaan debatteren (Partij voor de Dieren) mogen ze van mij oprotten.
Vind t wel een awesome dingquote:
Partij van de Dieren ging over de hypotheek discussiėren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja precies, deze partijen hebben eigenlijk maar één ding om echt aan te kaarten.. Ze verwachten zelf vast ook niet veel bijzonders
Kansloos jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Partij van de Dieren ging over de hypotheek discussiėren.
"MAAR WAT HEB JE ER AAN ALS JE HUIS BINNENKORT ONDER WATER STAAT? WE MOETEN WAT AAN HET MILIEU GAAN DOEN!"
Ze moet zelf gewoon een keer beestachtig hard genomen wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind Thieme zo vaag. Ze wil de dieren voor de mensen plaatsen. Gaan de varkens dan ook belasting betalen?
Tuurlijk wil 'ie wel in de tweede kamerquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja of zoiets.Ik weet niet meer precies wat het was.
Ze heeft het IQ van een varken, waarschijnlijk verklaart dat haar liefde voor de dieren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind Thieme zo vaag. Ze wil de dieren voor de mensen plaatsen. Gaan de varkens dan ook belasting betalen?
Ik zou t doenquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze moet zelf gewoon een keer beestachtig hard genomen worden
Ja, maar er was iets mee, dat weet ik 100% zeker!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Tuurlijk wil 'ie wel in de tweede kamer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |