Als je silver layout gebruiktquote:
Heb ik nu ook zo'n icoontje?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
Als je silver layout gebruikt. Die mensen leven nog in de oertijd.
Nijmegen studentenstad. Amsterdam hoerenstad!quote:
Utrecht kan er ook wel wat van qua hoerenstad hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijmegen studentenstad. Amsterdam hoerenstad!
Utrecht hoerenstaaaad!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Utrecht kan er ook wel wat van qua hoerenstad hoor.
En wat heb je gestemd? SGP?quote:
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Schieganger het volgende:
Livalo als je stufi in gevaar word gebracht mag je wel bij mij een kamer huren voor 5 euro per maand hoor
Ah, oké, top.quote:
Dan verhuis ik wel. Koop van nieuwe appartement is nog niet finaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!
En Schieganger verwacht dat je elke avond even op de knieën gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar jij woont niet in Nijmegen, en ik ben verliefd op Nijmegen!
Hoeft niet hoor, als ik zo ver gezonken ben dan ga ik wel weer thuis wonen of samen met een vriendin ofzo een appartementje huren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan verhuis ik wel. Koop van nieuwe appartement is nog niet finaal.
Neuh, kben verliefd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
En Schieganger verwacht dat je elke avond even op de knieën gaan.
zo ver gezonken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, als ik zo ver gezonken ben dan ga ik wel weer thuis wonen of samen met een vriendin ofzo een appartementje huren.
Oke.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
las net 'christelijke politiek krijgt klap'
ik:"EINDELIJK!"
Die gast is eeeeeecht niet goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)aast_bebloed_li.html
Ik hou van mijn ouders, maar ik hou meer van m'n vrijheid.quote:
Ga aan het bier!quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
En het mooiste is nog wel 'speedpillen', wtf.
Als iemand zo'n bekentenis aflegt, moet je toch bij jezelf al denken: speedpillen?quote:
Ja maar het is Joran, halloquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Als iemand zo'n bekentenis aflegt, moet je toch bij jezelf al denken: speedpillen?
Dan begin je toch al te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |