quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zover ik kan zien nog maar 6 gemeentes?
IDDquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef henrydg het volgende:
Wel jammer dat TON een zetel verliest, Rita in de Kamer is toch hilarisch mensen
Zoals het hoort jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, Cohen feliciteert de rest ook netjes.
Dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Nog niet echt een inspirerende leider.
Met semi grappige grappen. Wat een faalhaasquote:
Humor is jou vreemd blijkbaar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie is die bruine neger op RTL?? wat een lul
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, Cohen feliciteert de rest ook netjes.
Die gast snapte er niets van, er is nog niets bekend.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Thas het volgende:
Net zei iemand dat op teletekst 440 meer uitslagen te vinden zijn..
Ehh, ik zie ze daar ook niet?
Elke gemeente die ik probeer staat nog niets in het rijtje " '10 "..
Fail, kijk ook even op die aparte pagina's!quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Elusive het volgende:
is er iets saaier dan mensen die hun dromen vertellen ?
Wilders?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Nuchterheid het volgende:
Wie is die sneue niet grappige negert?
Als ie het niet doet valt het ook opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Wel netjes dat hij de PVV feliciteert. Meer dan logisch natuurlijk, maar hij doet het wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef TNA het volgende:
Dit is toch wel historische televisie mensen, de winnaar nog lang niet bekend
Maar ze feliciteren elkaar allemaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Wel netjes dat hij de PVV feliciteert. Meer dan logisch natuurlijk, maar hij doet het wel
Ik merk daar niets vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef internal het volgende:
Hij verspreekt zich zelfs hier
Inderdaad, daar staat dus niets..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Fail, kijk ook even op die aparte pagina's!
WTF met die dino naast je naam ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Ook Cohen legt het verlies uit als winst.:')
Vol in spritzen inderdaadquote:
ARCEE er is een dino bij je username!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Arcee het volgende:
Ook Cohen legt het verlies uit als winst.:')
In dit tempo misschien morgen pas, lijkt me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef TNA het volgende:
Dit is toch wel historische televisie mensen, de winnaar nog lang niet bekend
Fijn, zo'n onafhankelijk geluidquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef kingmob het volgende:
Wow, als je niet in Nederland woont krijg je de hypes mooi mee in dit topic
Hij hakkelt niets, maar schijnbaar is dit een issue geweest?
Idd. Je zou het maar over moeten nemen van Wouter Bos. Lastige taak hoor!quote:
Zag anders net rellende mocro's bij de PvdA?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed zo Job: PVV feliciteren en spreekkoren de kop indrukken..
Doet ie goed![]()
Feliciteert iedereen netjes
Weet ik, daarom zeg ik ook dat het logisch is, maar hij kon zich er ook snel vanaf maken en dat deed ie niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Als ie het niet doet valt het ook op
Jij hebt er ook een wtf is ditquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat is met die dinosauriërs bij mensen hun naam?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Desunoto het volgende:
Cohen deed dan in ieder geval nog een beetje normaal. Rutte deed alsof hij gewonnen had. Cohen zegt gewoon helder dat hij het nog niet zeker weet. Plus voor Cohen hier. Hoewel dat niets meer verandert aan de uitslag zometeen.![]()
JIJ OOKquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat is met die dinosauriërs bij mensen hun naam?
wheheheheh idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef fratsman het volgende:
Wat is ie lekker casual he, die Wouter. Hij kan zo in een C&A reclame.
verander nou maar van partijquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef marcodej het volgende:
Wat een inspirerende leider die Cohen. Ik hoop dat Rutte net dat ene zeteltje meer pakt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je laatste bos bloemen!!
*Pakt pistool*
quote:
WTFquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt er ook een wtf is dit
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Daar wil ik wel een kindje mee maken..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
Na 0,3 procent van de getelde stemmen is de cda de grootste
Jij ziet liever Jack Sparrowquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd.. als dat Nederland moet leiden
Toch ziet 26% van Nederland hem als premier. Kansloos!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Daar wil ik wel een kindje mee maken..
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Er is een uitslag?
Dikke lul er zijn er al veel meer....
Fossiele users.quote:
Idd, ik dacht al vorige keer ging het toch veel sneller, maar dat waren natuurlijk gemeenteraad met een lagere opkomst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Arcee het volgende:
23:13 uur en we hebben Rens-fucking-woude binnen.
Omdat je een oude layout gebruikt, heb je een fossiel achter je naam staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Cassius het volgende:
Wat is dat geleuter over die dino's? Ik zie niks in foksilver..
Schiet niet op iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
7 Uitslagen nog maar hoor!
Veel te nuancerend en rationeel. DE BEUK ERIN JONGEquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef De_Hertog het volgende:
Netjes van Cohen. PVV en VVD feliciteren, zeggen dat het geen winst is en dat de definitieve uitslag nog niet bekend is..
Bovenaan staat '10 en '06quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
IK blijf erbij...... ik heb voor mijn gemeente en alle omliggende gemeentes de uitslag al..... PvdA is in het Noord-oosten weer ruim de grootste geworden....
Welterusten!
Volgens mij heeft het te maken met layouts, je zult wel een oude gebruiken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Cassius het volgende:
Wat is dat geleuter over die dino's? Ik zie niks in foksilver..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Die Nos touchscreen flikker zou ik ook wel doen.
En dan kom je met dit plaatje aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
IK blijf erbij...... ik heb voor mijn gemeente en alle omliggende gemeentes de uitslag al..... PvdA is in het Noord-oosten weer ruim de grootste geworden....
Welterusten!
geef eens wat voorbeelden dan..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Welterusten!
NOS stopt er om 1 uur meequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef zquing het volgende:
damn, ik vraag me af hoelaat ik vandaag kan gaan slapen
Dat ging vooral met de stemcomputer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, ik dacht al vorige keer ging het toch veel sneller, maar dat waren natuurlijk gemeenteraad met een lagere opkomst.
quote:
Ongeveer even oud als Wouter..quote:
Wat...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die dino's hebben idd te maken met oude lay-outs las ik net.
Zo te zien newbiesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het ja
![]()
Kennelijk ben ik er ook 1..![]()
Wat is het criterium? Heeeeeel benieuwd
Precies. Wat een fail is die Wilders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil echt geen Wilders in het kabinet. Ik vind het echt een verschrikkelijke teleurstelling dat zij zo groot zijn.
Je gebruikt de nieuwe baggerlayout nog niet..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag het ja
![]()
Kennelijk ben ik er ook 1..![]()
Wat is het criterium? Heeeeeel benieuwd
Geen een kleine partij behalve PvdD heeft iets bereiktquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
hebben er ook nog echt mensen op Mens en spirit partij gestemd
Nou nou, ik heb jullie ook pics zien posten van diverse vrouwelijke politici.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef ThePianoMan het volgende:
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hij's niet verkeerd nee.
OMFG VROUWEN, WEGWEZEN
2% alquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef Igen het volgende:
Gebaseerd op nu 2% van de stemmen (t/m Winsum, geloof ik), op grond van cijfers van het Nederlands Dagblad:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Precies. Wat een fail is die Wilders.
Maar wel de winnaar van vanavond.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
als je verdrievoudigt ben je een fail????????????????quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
2% al
nog voor het weekend hebben we de uitslag
zoals bijna altijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen een kleine partij behalve PvdD heeft iets bereikt
Terugschakelen kan ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gebruikt de nieuwe baggerlayout nog niet..
Haha flikker dat je bent.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:15 schreef ThePianoMan het volgende:
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hij's niet verkeerd nee.
OMFG VROUWEN, WEGWEZEN
Meen je niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dan gaat namelijk de herhalio videoband er weer in, kutambtenaren bij de NOS
37 tot nu toequote:
Dat vraag ik me dus ook af. Nou, ik denk dat dat is omdat ze Wilders in hunzelf herkennen. Pauper bij pauper, zo moet je dat zien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom stemmen dan zoveel mensen? Ik begrijp het gewoon niet.
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gebruikt de nieuwe baggerlayout nog niet..
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Tarak het volgende:
Oh, wat is die Pechtold toch een zwetser.
Hol vat.
Omdat hij blijkbaar toch niet een faal is?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom stemmen dan zoveel mensen? Ik begrijp het gewoon niet.
9x3 is 22?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je verdrievoudigt ben je een fail????????????????
TweetDeckquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef ThePianoMan het volgende:
is er een auto F5 op twitter?
Moet zeggen dat ik de oude juist wel lekker vind...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef zquing het volgende:
[..]
maar die nieuwe is ook wel sjiek, ff aan wennen
Via je opties.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen idee)
ik ook, maar die gaan wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik de oude juist wel lekker vind...
lang niet zo erg als Boris Dittrichquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Tarak het volgende:
Oh, wat is die Pechtold toch een zwetser.
Hol vat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |