quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Daar wil ik wel een kindje mee maken..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Wilskracht het volgende:
Na 0,3 procent van de getelde stemmen is de cda de grootste
Jij ziet liever Jack Sparrowquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd.. als dat Nederland moet leiden
Toch ziet 26% van Nederland hem als premier. Kansloos!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Daar wil ik wel een kindje mee maken..
Adem in, adem uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
Er is een uitslag?
Dikke lul er zijn er al veel meer....
Fossiele users.quote:
Idd, ik dacht al vorige keer ging het toch veel sneller, maar dat waren natuurlijk gemeenteraad met een lagere opkomst.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Arcee het volgende:
23:13 uur en we hebben Rens-fucking-woude binnen.
Omdat je een oude layout gebruikt, heb je een fossiel achter je naam staan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Cassius het volgende:
Wat is dat geleuter over die dino's? Ik zie niks in foksilver..
Schiet niet op iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
7 Uitslagen nog maar hoor!
Veel te nuancerend en rationeel. DE BEUK ERIN JONGEquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef De_Hertog het volgende:
Netjes van Cohen. PVV en VVD feliciteren, zeggen dat het geen winst is en dat de definitieve uitslag nog niet bekend is..
Bovenaan staat '10 en '06quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
IK blijf erbij...... ik heb voor mijn gemeente en alle omliggende gemeentes de uitslag al..... PvdA is in het Noord-oosten weer ruim de grootste geworden....
Welterusten!
Volgens mij heeft het te maken met layouts, je zult wel een oude gebruiken...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Cassius het volgende:
Wat is dat geleuter over die dino's? Ik zie niks in foksilver..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:13 schreef Bellatrix het volgende:
Die Nos touchscreen flikker zou ik ook wel doen.
En dan kom je met dit plaatje aanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
IK blijf erbij...... ik heb voor mijn gemeente en alle omliggende gemeentes de uitslag al..... PvdA is in het Noord-oosten weer ruim de grootste geworden....
Welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |