Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die Wilders wordt binnen afzienbare tijd in zijn hoofd geschoten, verwacht ik.
Ja, alle ADO supporters zitten er nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Terreros85 het volgende:
Het zijn net voetbalsupporters
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die Wilders wordt binnen afzienbare tijd in zijn hoofd geschoten, verwacht ik.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Mevrouw Wilders wordt aardig buiten beeld gehouden. Toeval of instructies?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.
Iddquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
WE GAAN ZE HELEMAAL GÉK MAKEN!!!
nee tuurlijk niet, die is blij dat ze anoniem is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Terreros85 het volgende:
Was zijn vrouw ook in beeld?
vrijdag pas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef wolferl het volgende:
Vrijdag hoor je dat de PVV uit de onderhandelingen stapt.
Verder: No Comment
Wat heeft die engerd toch een smerige criminele inteelt harsesquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Na de Pedopartij en de Piratenpartij, nu de Hooliganpartij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef royjn het volgende:
wat een josties bij pvv.
stelletje hooligans
dat zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Arcee het volgende:
Big smile van Wilders. Terecht ook, sterke prestatie van hem.
Hij heeft Indische wortelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wilders spreekt best wel als een allochtoon eigenlijk.... kijk naar zijn gelaatstrekken, het doet me erg aan een Marokkaan denken!
quote:Het is met de PVV als met een hele toeristische plek: het voordeel is dat je precies weer waar alle proleten zitten. #tk2010
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog gaat de opgestapte JP aan kop mensen!
Ik woon in Limburg en bepaalde gemeentes die hadden daar deed de PVV het bovengemiddeld goed. Ik heb hoge verwachtingen van de gemeente Peel en Maas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef fratsman het volgende:
Die hooligans...Ik hoop echt niet dat ie hier een meerderheid heeft gescoord, want dan weet heel journalistiek Nederland de weg naar Venlo weer te vinden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Desunoto het volgende:
WTF dat "geertje bedankt" geroep de hele tijd net... dit is gewoon zielig.
Heerlijk hoe sommige hier zichzelf zitten op te vreten bij de beelden van feestende PVV'ers. Moeten jullie jezelf straks niet in slaap huilen?quote:
Indo issie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wilders spreekt best wel als een allochtoon eigenlijk.... kijk naar zijn gelaatstrekken, het doet me erg aan een Marokkaan denken!
Aaah, daar is onze RTL-fanboy weer!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef ThePianoMan het volgende:
MArianne Thieme @ RTL
Dat zeker, gefeliciteerdquote:
En CU komt ook terug. De biblebelt is binnenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
het geeft de politiek kleur, maar het is niet zo'n karikatuur als de LPF.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef ouderejongere het volgende:
pvv is humor, de politiek zou een stuk saaier zijn zonder deze rare partij
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Tommeke het volgende:
Dijkshoorn is lekker droog bezig op Twitter:
[..]
Morgen is 'ie weer lijsttrekkerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
JP, je hebt toch gewonnen, kom terug.
Verdomme, straks zitten er dus minstens 20 van dat soort mongolen in de volksvertegenwoordiging.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben best bang dat dat wel het geval isquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef fratsman het volgende:
Die hooligans...Ik hoop echt niet dat ie hier een meerderheid heeft gescoord, want dan weet heel journalistiek Nederland de weg naar Venlo weer te vinden.
Men voelt het binnenkort wel in de portemonnee...Lekker slim als export landquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef AMDB het volgende:
Ik baal wel van de sterke PVV stijging, slecht voor Nederland. Jammer dat NL dat niet ziet.
het volk heeft absoluut gesprokenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat zeker, gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd VOLK van Nederland !!! PVV is de GROOTSTE WINNAAR!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL lijst 17 0.0 stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
neuh. Ik denk dat een kabinet met de PVV uiterlijk in oktober valtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heerlijk hoe sommige hier zichzelf zitten op te vreten bij de beelden van feestende PVV'ers. Moeten jullie jezelf straks niet in slaap huilen?
Het moet toch ergens vandaan komen he.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef AMDB het volgende:
Ik baal wel van de sterke PVV stijging, slecht voor Nederland. Jammer dat NL dat niet ziet.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heerlijk hoe sommige hier zichzelf zitten op te vreten bij de beelden van feestende PVV'ers. Moeten jullie jezelf straks niet in slaap huilen?
Omdat daarom. Ze klinken net als hooligans bij ee Ajax-Feyenoord wedstrijd. Als je als PVV aanhanger serieus genomen wil worden dan doe je dit niet zo.quote:
Failliet?? Een opleving zul je bedoelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
1,5 miljoen stemmers voor Wilders. Failliet van Nederland
Ja let jij zometeen maar op Barneveld ( waar ik woon )quote:
Meeste mensne die daar zijn, zijn ook vrienden van hem toch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef henrydg het volgende:
Waarom begint elke lijsttrekker met 'Vrienden, '
lol, dat verbaast toch niemandquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
LOL lijst 17 0.0 stemmen?
Maar die houdt dus geen rekening met verschillen tussen gemeentes. Zegt dus niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, wat gaat dat verschrikkelijk traag...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
Het is al 23.00 geweest en we hebben al 0.2% binnen.
QFT. Economisch zou een PVV regering FUNEST zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Adelante het volgende:
Jammer van de reclame bij RTL, maar ze zijn een stuk actueler dan de NOS.
Bij Job Cohen een live houseparty, is dat beter?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat daarom. Ze klinken net als hooligans bij ee Ajax-Feyenoord wedstrijd. Als je als PVV aanhanger serieus genomen wil worden dan doe je dit niet zo.
Yup, zijn ma is er zelfs geboren, dus is Wilders per definitie een allochtoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indonesië is toch 's Werelds grootste Islam-land?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het tokkievolk heeft absoluut gesproken
Dat durf ik niet te zeggen, maar je hebt er wel heel veel moslims inderdaad. (Ook veel christenen btw)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk zo'n potlood.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, wat gaat dat verschrikkelijk traag...
Schot & Roos.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef Tommeke het volgende:
Dijkshoorn is lekker droog bezig op Twitter:
[..]
omfg... Bij de PvdA is het al net zo ergquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat daarom. Ze klinken net als hooligans bij ee Ajax-Feyenoord wedstrijd. Als je als PVV aanhanger serieus genomen wil worden dan doe je dit niet zo.
Ach, welnee, die waaien vanzelf weer naar de volgende populist.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
Arme jongen tochquote:
Als je nu schakelt naar RTL, is job al aan het spreken.quote:
Even slechtquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij Job Cohen een live houseparty, is dat beter?
Jaja, al verbeterdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bijna goed ook, Hardinxveld-Giessendam.
Ja maar dat is andersquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef ach het volgende:
Ook voetbalsupporters bij Cohen zo te horenJob Cohen, Job Cohen, etc etc
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die mongolenklapper van gister heeft zijn vrienden meegenomen
Een partij zonder nuance. En dat is een opleving. Ga even snel fietsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
Failliet?? Een opleving zul je bedoelen
Eens hoor, eindelijk een partij die ideaal is voor tokkies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Nipples het volgende:
Het bestaansrecht van Wilders ligt bij het falen van de andere partijen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Kut Cohen, wat een lul vind ik dat zeg.
Met zijn thee
Waar zie je da?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
SGP grootste partij in Hardinxveld-Giessendam
Kan ook verlies opleveren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Premier. Lijstverbinding met GL gaat winst opleveren.
Ongelofelijk idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ja tuurlijk, sneue eikelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef zquing het volgende:
[..]
't is minder voetballerig dan bij de PVV
Precies, dan was Bos nog een geweldig iemand voor de PvdA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef junkiexp het volgende:
Kut Cohen, wat een lul vind ik dat zeg.
Met zijn thee
Verouderdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Igen het volgende:
Mijn prognose, na Zuidhorn en Renswoude:
[ afbeelding ]
Voor hoe weinig (0,0) het waard is.
correctquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
D66 op 11. Thanksquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Igen het volgende:
Mijn prognose, na Zuidhorn en Renswoude:
[ afbeelding ]
Voor hoe weinig (0,0) het waard is.
Inderdaad. Nederland heeft de rest van de wereld heul niet nodig!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
Failliet?? Een opleving zul je bedoelen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef zquing het volgende:
[..]
't is minder voetballerig dan bij de PVV
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef TNA het volgende:
Uh, uh, ik heb de overwinning niet paraat.
Beste reactie tot nu toe!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
Job kent de uitslag nog niet. Hij heeft de prognose niet paraat.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Nipples het volgende:
Het bestaansrecht van Wilders ligt bij het falen van de andere partijen
En weer hakkelt cohenquote:
Ze zijn van de PvdA, die denken niet zelfstandig na.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef -Willempie- het volgende:
nogal overdreven reactie van het publiek
Ja, die ziet er zo OOK goed uit..quote:
Niet van de bank afdrijven hoor!quote:
Nu weten we het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef ThePianoMan het volgende:
Wouter Bos casual lekker
Helemaal niet, dat zijn verwijzingen voor ALS de uitslagen er zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar die achterlijke televisie hier geen woord over rept?
Kijk op teletekst pagina 440.... in het overzicht zijn een groot deel van de gemeenten al te vinden! met uitslagen!
Bagger NOS en RTL!
Slappe partijquote:
Rutte gaat eerst lachend iedereen aanwijzenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef dmk het volgende:
Dit doet Cohen een stuk beter dan Rutte.
Zover ik kan zien nog maar 6 gemeentes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar op die achterlijke televisie hier wordt er geen woord over gerept?
Kijk op teletekst pagina 440.... in het overzicht zijn een groot deel van de gemeenten al te vinden! met uitslagen!
Bagger NOS en RTL!
Zijn allemaal josti'squote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Niveau bij de PvdA ligt ook niet veel hoger zie ik al wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Eens hoor, eindelijk een partij die ideaal is voor tokkies.
twitter publiek is doorgaans PVV / SPquote:
Jammer, TON is nog komischquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen van de kleine partijen incl. TON redden het niet
GELÜL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar op die achterlijke televisie hier wordt er geen woord over gerept?
Bagger NOS en RTL!
SGP welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen van de kleine partijen incl. TON redden het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |