Helemaal niet, dat zijn verwijzingen voor ALS de uitslagen er zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar die achterlijke televisie hier geen woord over rept?
Kijk op teletekst pagina 440.... in het overzicht zijn een groot deel van de gemeenten al te vinden! met uitslagen!
Bagger NOS en RTL!
Slappe partijquote:
Rutte gaat eerst lachend iedereen aanwijzenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef dmk het volgende:
Dit doet Cohen een stuk beter dan Rutte.
Zover ik kan zien nog maar 6 gemeentes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar op die achterlijke televisie hier wordt er geen woord over gerept?
Kijk op teletekst pagina 440.... in het overzicht zijn een groot deel van de gemeenten al te vinden! met uitslagen!
Bagger NOS en RTL!
Zijn allemaal josti'squote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
Niveau bij de PvdA ligt ook niet veel hoger zie ik al wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Eens hoor, eindelijk een partij die ideaal is voor tokkies.
twitter publiek is doorgaans PVV / SPquote:
Jammer, TON is nog komischquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen van de kleine partijen incl. TON redden het niet
GELÜL!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef horned_reaper het volgende:
Mag ik jullie er even op wijzen dat zowaar de helft van de uitslagen al bekend zijn... maar op die achterlijke televisie hier wordt er geen woord over gerept?
Bagger NOS en RTL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |