Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die Wilders wordt binnen afzienbare tijd in zijn hoofd geschoten, verwacht ik.
Ja, alle ADO supporters zitten er nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Terreros85 het volgende:
Het zijn net voetbalsupporters
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Die Wilders wordt binnen afzienbare tijd in zijn hoofd geschoten, verwacht ik.
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Mevrouw Wilders wordt aardig buiten beeld gehouden. Toeval of instructies?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.
Iddquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij draagt vanaf nu een kogelvrij kapsel denk ik.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
WE GAAN ZE HELEMAAL GÉK MAKEN!!!
nee tuurlijk niet, die is blij dat ze anoniem is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Terreros85 het volgende:
Was zijn vrouw ook in beeld?
vrijdag pas?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef wolferl het volgende:
Vrijdag hoor je dat de PVV uit de onderhandelingen stapt.
Verder: No Comment
Wat heeft die engerd toch een smerige criminele inteelt harsesquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
WE GAAN ZE HELEMAAL GÉK MAKEN!!!
Na de Pedopartij en de Piratenpartij, nu de Hooliganpartij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef royjn het volgende:
wat een josties bij pvv.
stelletje hooligans
dat zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Arcee het volgende:
Big smile van Wilders. Terecht ook, sterke prestatie van hem.
Hij heeft Indische wortelsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wilders spreekt best wel als een allochtoon eigenlijk.... kijk naar zijn gelaatstrekken, het doet me erg aan een Marokkaan denken!
quote:Het is met de PVV als met een hele toeristische plek: het voordeel is dat je precies weer waar alle proleten zitten. #tk2010
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef TNA het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog gaat de opgestapte JP aan kop mensen!
Ik woon in Limburg en bepaalde gemeentes die hadden daar deed de PVV het bovengemiddeld goed. Ik heb hoge verwachtingen van de gemeente Peel en Maas.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef fratsman het volgende:
Die hooligans...Ik hoop echt niet dat ie hier een meerderheid heeft gescoord, want dan weet heel journalistiek Nederland de weg naar Venlo weer te vinden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Desunoto het volgende:
WTF dat "geertje bedankt" geroep de hele tijd net... dit is gewoon zielig.
Heerlijk hoe sommige hier zichzelf zitten op te vreten bij de beelden van feestende PVV'ers. Moeten jullie jezelf straks niet in slaap huilen?quote:
Indo issie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef horned_reaper het volgende:
Wilders spreekt best wel als een allochtoon eigenlijk.... kijk naar zijn gelaatstrekken, het doet me erg aan een Marokkaan denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |