Weet ik tochquote:
Ik heb er juist een topic over lopen in FB, alsof ik niet zou weten dat het konquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Stelletje opa's. Ga mee met de tijd.
Het gaat niet om het weten, het gaat om het gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb er juist een topic over lopen in FB, alsof ik niet zou weten dat het kon
Ik weet ook hoe ik een pistool moet gebruiken, wil niet zeggen dat ik het doe...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Het gaat niet om het weten, het gaat om het gebruiken.
Slechte vergelijking, want een tvp vermoord niemand. Bovendien heeft het niet met voortgang te maken van iets nieuws.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe ik een pistool moet gebruiken, wil niet zeggen dat ik het doe...
Ik gebruik ook geen Twitter en Hyves [meer] ben ik dan ook een opa?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, want een tvp vermoord niemand. Bovendien heeft het niet met voortgang te maken van iets nieuws.
Je kan bewust kiezen dat je het niet wilt gebruiken, maar je blijft een opa op zo'n manier.
Nee, want een kutsite maakt het niet meteen nieuw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen Twitter en Hyves [meer] ben ik dan ook een opa?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Milou__ het volgende:
JAIR IS ELIA UIT DE SELECTIE AAN HET ZETTEN!
Twitter is gewoon kut.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, wie niet? Zo moeilijk is aanpassen echt niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:52 schreef The_Dean het volgende:
Dit is de enige tvp die ik in jaren heb gezet man
Nee, ik wou meer aangeven dat die knop voor mij compleet overbodig isquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, wie niet? Zo moeilijk is aanpassen echt niet hoor.
Mja, ik houd wel op met zeuren.
waarom luister jij dat liedje terwijl ik hem al de hele dag in mijn hoofd heb ..nu heb ik hem weer.quote:
Oke dan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, ik wou meer aangeven dat die knop voor mij compleet overbodig is
2 zielen, 1 gedachtequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
waarom luister jij dat liedje terwijl ik hem al de hele dag in mijn hoofd heb ..nu heb ik hem weer.
Ik ga eerst verder met slapen, morgen al om 05:45 wegquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke dan.Ga gerust verder met koppig zijn
Slaapse dushi.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ga eerst verder met slapen, morgen al om 05:45 weg
Dankje popquote:
Ja, toevallig wel.quote:
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
bumaye betekent toch zoiets als maak hem af?
Ik kan het topic ook wegklikken van MyAt nu.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankje pop
Sterkte nog maar even met dit stel hier
Doe je best.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan het topic ook wegklikken van MyAt nu.
Want ik ben geen oma.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Was't maar kut, dan kon je er nog wat in steken.
Wil graag weer eens wat in jou stekenquote:
Ja, pas op, anders komt al het gekots van de mensen hier.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil graag weer eens wat in jou steken
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Was't maar kut, dan kon je er nog wat in steken.
Kan me niks schelenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, pas op, anders komt al het gekots van de mensen hier.
* L.no pakt paraplu
quote:
Ze heeft wel humor.quote:Verdonk
Rita Verdonk liet zich woensdagavond op haar verkiezingsbijeenkomst in Den Haag niet door de prognoses uit het veld slaan. Hoewel die prognoses telkens nul zetels voor haar Trots op Nederland voorspelden, sloot ze tegen tienen niet uit dat ze toch nog in de Kamer komt. Ze wacht tot echt alle stemmen geteld zijn.
Mocht ze toch een zetel halen en uitgenodigd worden voor een kabinet, dan zou minister van veiligheid Verdonk wel wat lijken, zei ze desgevraagd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef jna het volgende:
niemand kan om de PVV heen dus gewoon gas erop en door rijden!
Ik ben de enige echte Deanosaurusquote:
Ja, moest ff controlF5'en. Maar nu toch gewend aan Bagger, dus geen zin meer om terug te gaanquote:
quote:
Wat heb jij nou weer met vlaardigen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Delft en Vlaardingen hebben het goed gedaan, woei
Vlaardingen is liefquote:Op donderdag 10 juni 2010 00:18 schreef jna het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met vlaardigen dan?
Juhquote:
Wegen verbreden!quote:
Gaat niet werken, omdat PVV voor op economisch vlak erg links is...quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgenvoorlopig VVD-PVV-CDA op 76 zetels.
toch wel facebook?!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
PVV FTW bitches.. Lijkt me duidelijke zaak.. 1 op de 5 mensen in Rotterdam heeft PVV gestemd.. Tijd voor verandering!
Het volk heeft gesproken.. CDA heeft verloren, PVDA heeft verloren. Opbokken met het huidige kabinet en tijd voor een flinke bezem!quote:
stuur je wel alle buitenlanders het land uit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
PVV FTW bitches.. Lijkt me duidelijke zaak.. 1 op de 5 mensen in Rotterdam heeft PVV gestemd.. Tijd voor verandering!
alsof de PVV ook maar iets te betekenen heeft, die komen om de hoek kijken. Der is geen partij die daar mee in zee gaatquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken.. CDA heeft verloren, PVDA heeft verloren. Opbokken met het huidige kabinet en tijd voor een flinke bezem!
Ik denk dat ik deze quote zal bewaren voor later.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het volk heeft gesproken.. CDA heeft verloren, PVDA heeft verloren. Opbokken met het huidige kabinet en tijd voor een flinke bezem!
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stuur je wel alle buitenlanders het land uit?
PVV reactie, perfect jongen!quote:
Ten eerste ga jij er van uit dat ik PVV heb gestemd, ten tweede doe je lomp door te beweren dat de PVV alleen over buitenlanders gaat... Zolang je dat blijft geloven ben ik, op dat gebied, klaar met jequote:
ik zei alleen dat je een PVV reactie gaf!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ten eerste ga jij er van uit dat ik PVV heb gestemd, ten tweede doe je lomp door te beweren dat de PVV alleen over buitenlanders gaat... Zolang je dat blijft geloven ben ik, op dat gebied, klaar met je
quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei alleen dat je een PVV reactie gaf!
En ik ben echt niet zo gek dat ik denk dat ze alleen maar buitenlanders pesten
Uh.. Right..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:
nergens refereer ik naar de PVV hier in.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou, misschien niet letterlijk.. Het gevoel erachter iig wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
[..]
nergens refereer ik naar de PVV hier in.
Enige wat jij doet is kwijlen over de PVV. Nu alweer. Het zou niet raar zijn als mensen zo dachten. Natuurlijk niet goed, maar wel logisch dat mensen er zo over denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ten eerste ga jij er van uit dat ik PVV heb gestemd,
en dat komt dus omdat je zelf het gevoel hier creëert!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, misschien niet letterlijk.. Het gevoel erachter iig wel.
en jij vraagt je dus af hoe wij er bij komen dat je een PVVer bent?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
En weet je.. Al dat buitenlandersgedoe is tot daar aan toe.. Ergens is dat niet eens mijn grootste zorg.. Mijn grootste frustratie is het feit dat criminelen (zowel autochtonen als allochtonen) hier behandeld worden als mensen die pech hadden in hun leven en een slechte jeugd hadden.
Tieft toch op. Ben je crimineel dan krijg je straf. Niet ff papier prikken maar ga maar lekker knijpers vouwen. Ben je iemand met een buitenlands paspoort en bega je 3 kleine of 1 grote overtreding (à la 3x winkeldiefstal ofzo, of 1x verkrachting/ (poging tot) doodslag) dan pleur je maar lekker op naar je thuisland. Heb je 2 paspoorten (al dan niet door toedoen van je eigen koning) dan kan daar mooi gebruik van gemaakt worden. Misschien niet jouw fout maar dat is dan maar pech hebben. Had je eerder bij na moeten denken toen je je overtredingen beging.
Nee, dat is al lang duidelijk. Het ging mij er om dat je beweerd zelf de link tussen mij en de PVV niet te typen, maar het wel doet..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en jij vraagt je dus af hoe wij er bij komen dat je een PVVer bent?
daar ben ik goed in!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
Het siert jullie trouwens wel dat jullie je zo op de vlakte houden... Inhoudelijke mening? 0,0.. Enkelt bashen op andermans ideeën..
Sorry, jullie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
Het siert jullie trouwens wel dat jullie je zo op de vlakte houden... Inhoudelijke mening? 0,0.. Enkelt bashen op andermans ideeën..
Wel vreemd dat je vragen stelt en dan geen discussie wilt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
sorry Bootje ik ga geen reacties geven, want dan komt er een discussie en daar heb ik geen tijd voor!
Mwah, ik stel toch een beetje mijn gedachtes over dingen beschikbaar.. Dan mag je het er niet mee eens zijn. Daar is niets verkeerd mee. Alleen is het dan wel prettig om te horen wat jij dan wél als juist acht.. (Dit bedoel ik dus niet alleen naar jou).quote:
inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je vragen stelt en dan geen discussie wilt hebben.
Bashen is makkelijker.. Dat is logisch.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je vragen stelt en dan geen discussie wilt hebben.
Nee, je zegt jullie en ik en Kuno zijn alleen hier, dus het is logisch dat ik me aangesproken voel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, ik stel toch een beetje mijn gedachtes over dingen beschikbaar.. Dan mag je het er niet mee eens zijn. Daar is niets verkeerd mee. Alleen is het dan wel prettig om te horen wat jij dan wél als juist acht.. (Dit bedoel ik dus niet alleen naar jou).
ff FYI, ik heb mijn bericht wat aangepast..quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, je zegt jullie en ik en Kuno zijn alleen hier, dus het is logisch dat ik me aangesproken voel.
Je weet heel goed wat mijn mening hierover is en je weet zelf ook dat het geen einde heeft aan de discussies hierover. We konden urenlang discussieren hierover en nog steeds niet met elkaar eens zijn.
Kortom: Ik ga geen moeite nemen. Jij hebt jouw mening en die waardeer ik, maar ik zal nooit, maar dan ook nooit met jou eens zijn. Never.
Heb je last van alzheimer? Ben je mijn complete mening hierover vergeten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ff FYI, ik heb mijn bericht wat aangepast..
Maar goed.. Ik ben benieuwd waarom je het niet eens ben met zwaardere straffen..? Of buitenlanders uitzetten als ze crimineel zijn.. Moeten we die dan maar onderhouden..?
Ja, toevallig vergeet ik weleens dingen.. Maar goed. Als je nou écht een mening had die onweerlegbaar was, had je die blijkbaar wel getypt..quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb je last van alzheimer? Ben je mijn complete mening hierover vergeten?
Trouwens. ik zei tegen je dat ik geen moeite ga nemen om te discussieren hierover. Mezelf blijven herhalen.
Lees mijn post dus.
Wel triest dat je zo beredeneerd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, toevallig vergeet ik weleens dingen.. Maar goed. Als je nou écht een mening had die onweerlegbaar was, had je die blijkbaar wel getypt..
Heerlijke timing. Midden in een 1-persoonsdiscussiequote:
Ik weet niet meer wat jouw mening was, dus ik vraag er nog een keer naar. Vervolgens word gevraagd of ik aan Alzheimer lijd.. Tja.. Lekker discussie voeren dan. Oja, 25% van Limburg stemde ook PVVquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel triest dat je zo beredeneerd.
Mensen proberen aan te sporen om een nutteloze en eindeloze discussie met jou aan te gaan en als ze weigeren, dan hebben ze geen mening erover.
Triest.
Dan ben ik meningloos dan maar..
Ga ik me lekker niet in mengenquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heerlijke timing. Midden in een 1-persoonsdiscussie
Jij vraagt naar mijn mening en ik weiger het om mezelf te herhalen. Vervolgens ga jij zeggen dat ik geen mening over heb.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat jouw mening was, dus ik vraag er nog een keer naar. Vervolgens word gevraagd of ik aan Alzheimer lijd.. Tja.. Lekker discussie voeren dan. Oja, 25% van Limburg stemde ook PVV
In bij mijquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:14 schreef L.no het volgende:
Ah, ik ga ook niet meer in bij jou bootje. Ik ben al duidelijk genoeg.
Fixedquote:Op donderdag 10 juni 2010 10:37 schreef PieterBas het volgende:
Dit is mijn laatste bericht in de Stage SC tijdens werktijd...
ik heb het maakte me eigenlijk veels te druk om dit te volgen![]()
Ik gok dat hij zo gaat indikken dat hij gewoon in de coalitie komt, dan weer extremer gaat, iedereen afknapt en er dan binnen een jaar weer verkiezingen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Neee laat Wilders alsjeblieft in de regering komen, laat 'm maar zien of hij het kan waarmaken. En dan hebben we over 1 of 2 jaar weer verkiezingen, zijn we van hem af.
Ik vind het zo'n eng mannetje
En dan hopen op het sp effectquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zo gaat indikken dat hij gewoon in de coalitie komt, dan weer extremer gaat, iedereen afknapt en er dan binnen een jaar weer verkiezingen zijn
Het SP effect?quote:
welke aflevering van the big bang theory kijk je?quote:
ik heb het wel eens op mn werk geprobeerd op mn laptop, maar echt concentreren doe ik er niet van!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Etcetera het volgende:
Nu seizoen 2 aflevering 12
Thuiswerken heeft als groot pluspunt dat ik series kan kijken tijdens het typen
een muur achter me he! dus niemand kijkt op mn scherm..!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Op stage zou ik het niet durvenmaar ik ben gewend om tegelijkertijd series te kijken en er iets naast te doen dus dat valt wel mee thuis
Whehe en hoe ookquote:
Bij mij lopen mensen achter me langsquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een muur achter me he! dus niemand kijkt op mn scherm..!
Jaquote:
Hij probeert het bijna zonder dr aan te rakenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bij mij lopen mensen achter me langs
[..]
Ja![]()
Hoe vaak zouden ze die scene over hebben moeten doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Etcetera het volgende:
En dan angstvallig vastklemmenPenny moest volgens mij echt lachen trouwens
Zijn er nergens bloopers te vinden?quote:
-> TV SCquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh en de manier waarop Sheldon aanklopt bij Penny
Er is toch ook 1 aflevering dat penny de 3e keer zelf invuldquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh en de manier waarop Sheldon aanklopt bij Penny
quote:
Ik heb wel al gezien dat ze bij hem op exact dezelfde wijze aankloptequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is toch ook 1 aflevering dat penny de 3e keer zelf invuld
Het is ook echt een geniale seriequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb wel al gezien dat ze bij hem op exact dezelfde wijze aanklopte
Truequote:
Ik heb echt in 3 weken ofzo alle afleveringen gekekenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Geen last van, ik heb nog 1,5 seizoen voor me liggen
HIMYM is gewoon geniaal bedachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Etcetera het volgende:
HIMYM vond ik zó geniaal maar het afgelopen seizoen viel een beetje tegen eigenlijkTerwijl ik om TBBT nog hardop moet lachen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:45 schreef Etcetera het volgende:
TrueHoe ze verhaallijnen met elkaar kunnen verweven is echt geniaal
Daarvoor heb je gewoon een rijke fantasie nodig..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar dat vind ik sowieso bij veel serie's echt knap.
Ik word doodgegooid met wk poule shit op hyves en weet ik veel waar, dus ik pasquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef jna het volgende:
Is er hier interesse voor een Stage sc subleague bij de fok wk pool?
we kunnen wel een poule maken om wie er het eerste uit ligt bij het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef jna het volgende:
Is er hier interesse voor een Stage sc subleague bij de fok wk pool?
Heel limburg heeft op 'm gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:29 schreef L.no het volgende:
Klasgenoten die roepen dat Wilder het trots van het zuiden is.
De meerderheid van mijn stadje heeft op hem gestemd.
quote:Limburg
In veel Limburgse gemeenten, waaronder Maastricht en Heerlen, heeft de PVV de meeste stemmen gekregen. In Venlo, de geboorteplaats van Geert Wilders, heeft 30,19% van de kiezers op de PVV gestemd.
1 op 3 ligt nauwkeuriger...quote:
Volgens mij 1 op de 4 hoor, over heel Limburg genomenquote:
Ja, daarom.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dan moet je naar het noorden verhuizen!
Hij gaat morgen bekend maken dat hij, om te regeren, desnoods een hoofddoek zal dragenquote:
hey jung, ik heb je toegevoegd op facebook! waarom accepteer je me niet! wil je geen vrienden met me zijn? alleen maar omdat ik SGP stem?! slecht zeg!quote:
Ik kom amper op Facebook, maar zal je ff toevoegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey jung, ik heb je toegevoegd op facebook! waarom accepteer je me niet! wil je geen vrienden met me zijn? alleen maar omdat ik SGP stem?! slecht zeg!
nou kunnen we stiekem berichtjes naar elkaar sturen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom amper op Facebook, maar zal je ff toevoegen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou kunnen we stiekem berichtjes naar elkaar sturen!
Ja manquote:
Cohenquote:
Deze is helemaal koning...quote:"De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders verdrietig en boos, geeft hen een sluimerend gevoel van onbehagen en angst", laat Azarkan weten.
De meesten Marokkaanse Nederlanders zijn niet eens crimineel en ik kan me serieus niet voorstellen dat jij (geen idee wie die 'wij 'zijn) een 'sluimerend gevoel van onbehagen en angst' had.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Deze is helemaal koning...
Weten ze gelijk hoe wij ons voelen..
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:13 schreef L.no het volgende:
Het is oh, zo dood hier.
Misschien moet ik in jna-stijl het hele topic volspammen. Van hem kan ik wel wat van leren.
Het is oh, zo dood hier.
Misschien moet ik in jna-stijl het hele topic volspammen. Van hem kan ik wel wat van leren.
Het is oh, zo dood hier.
WIE WAT WAAR HOE WAAROM?quote:
quote:
Ik beweer ook niet dat ik niet discrimineer.. Maar goed. Jij komt uit Limburg en Dean komt uit Friesland... Als je in Den Haag komt, en ze kijken je vies aan of gaan niet voor je opzij (als ze 4 breed op de stoep lopen) wordt je dat wel zat..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:03 schreef L.no het volgende:
[..]
De meesten Marokkaanse Nederlanders zijn niet eens crimineel en ik kan me serieus niet voorstellen dat jij (geen idee wie die 'wij 'zijn) een 'sluimerend gevoel van onbehagen en angst' had.
Dit is trouwens de reden waarom Dean 'pot,ketel' zei toen je kuno een racist noemde. Je doet weer een hele groep mensen discrimineren.
Zelfs als je je punten zet hoe je hierover vindt zoals burka's/whatever, blijven jouw opmerkingen die je nu vertelt discriminerend. Hoe erg je het ook blijft ontkennen en in rondjes gaat draaien dat je niet alle mensen zo vindt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ik niet discrimineer.. Maar goed. Jij komt uit Limburg en Dean komt uit Friesland... Als je in Den Haag komt, en ze kijken je vies aan of gaan niet voor je opzij (als ze 4 breed op de stoep lopen) wordt je dat wel zat..
Het is dan taalnazi faal (geen Nederlands - Engels) Misschien zelfs taalnazifaal..quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:40 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]TAALNAZI FAIL[ afbeelding ]
HAHAHAHHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat ik niet discrimineer.. Maar goed. Jij komt uit Limburg en Dean komt uit Friesland... Als je in Den Haag komt, en ze kijken je vies aan of gaan niet voor je opzij (als ze 4 breed op de stoep lopen) wordt je dat wel zat..
Dat ik daar woon is meteen een teken dat ik daar nooit kom. Right.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fail is een term gebruikt op het internet. Je gaat niet iedere term vertalen in het Nederlands. Dus jna heeft het ook zo goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is dan taalnazi faal (geen Nederlands - Engels) Misschien zelfs taalnazifaal..
En in welke grote stad woon jij dan wel niet?!?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tussen die 2 paupersteden..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En in welke grote stad woon jij dan wel niet?!?!
dus ongeveer in de middel of fucking nowhere?quote:
New york natuurlijk bij een achterstandswijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En in welke grote stad woon jij dan wel niet?!?!
dat jij in New York woonde wist ik al wel! Samen met Dean op Times square!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:09 schreef L.no het volgende:
[..]
New york natuurlijk bij een achterstandswijk.
OW NOES! maar hoe moet dat dan?! kom je wel terug voor Augustus 2011? ik ga dan terug naar Zweden!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Lieve Stage SC'er het gaat u goed..
Ik ga ook stoppen met Fok!ken na werktijd. Ik vind het na ruim 1399 topics het wel even welletje met Fok! in het algemeen
Ik bedoelde bootje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij in New York woonde wist ik al wel! Samen met Dean op Times square!
Vaarwel PB.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga ook stoppen met Fok!ken na werktijd. Ik vind het na ruim 1399 topics het wel even welletje met Fok! in het algemeen
L.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef L.no het volgende:
Hey dushi, we zijn alleen nu in de sc.. [ afbeelding ]
Come get somequote:
* The_Dean beland languit op bed onder L.noquote:
Jaloers??quote:
oi, kom toch eens af en toe met ons kletsen.quote:
Achja, volgende keer beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
GM, nu heb je Dean weggejaagd. Nu ben ik alleen.
Dat is waar. Nu kan ik ook rustig naar bed gaan. Trusten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het weekend staat toch voor de deur?
Hé!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:15 schreef PieterBas het volgende:
Het komt door Geert Wilders. Sinds de verkiezingen is alles anders..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé!
Waarom nou
Ik ben ook terug [ afbeelding ]
Mja. Als PB stopt, stop ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
Het komt door Geert Wilders. Sinds de verkiezingen is alles anders..
Deal!quote:
Addict!quote:
Ja, ik ook!quote:
Ja, piles is met jen en vencodark getrouwd en die zijn in een commune gaan wonen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
Is het quotum aan Zeeuwen afgenomen sinds ik weg ben geweest of lijkt dat maar zo?
Tofquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, piles is met jen en vencodark getrouwd en die zijn in een commune gaan wonen.
Goddamn hippies #Cartmanvoicequote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TofIk 'sprak' in Barcelona ook wel een heel tof meisje uit Amsterdam, tot ze zei dat ze later ambieerde om in een commune te gaan leven, toen haakte ik af
Ja, dat was wat ik dacht jaquote:
Je moest dr fiets jatten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat was wat ik dacht jaAch, ze was toch Duits.
Ze was wel met de Fjets door Barcelona gegaan, dus ik heb de grap nog gemaakt jaquote:
hoezo? niemand aanwezig?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik zit vandaag weer eens voor jan lul op mijn stage.
ik zat altijd voor jna lulquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens, ik zit vandaag weer eens voor jan lul op mijn stage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |