Waarom denk je dat die tijd(/dag) van tevoren al vaststaat???quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer is de definitieve uitslag bekend?
Ik moest hardt lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
BIANCA WIL HARDT GENEUKT WORDEN ZO HARDT DAT IK HET MET EEN T ERACHTERAAN SCHRIJF
Eindelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Vooral omdat z'n vrouw er bij staat. Niet verrassend maar toch.
Nee hoor, CDA geen medelijden mee, PVV gefelicteerd, GL gefeliciteerd, SP gefeliciteerd, D66 gemiste kand, en VVD geeft ons Markquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingsuitslag onnodig grievend.
Hij is zo duidelijk aangeslagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Kent die man gewoon echt geen emotie?
quote:pauldeleeuw
meeste cda partijleden waren al naar de garderobe en parkeergarage toe. En komen nu snel terug! #tk2010 (er is applausband ingezet)
Hat volk heeft chasprokah. Hat volk wil cheen massa immigratie, hat volk wil cheen moskeen, hat volk....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Mooi, op naar Wilders en zijn speech. Als het kan met een krachtige galm.
Hij heeft veel talenten, behalve premier zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Olep het volgende:
Ik vind het geen slechte kerel.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hat volk heeft chasprokah. Hat volk wil cheen massa immigratie, hat volk wil cheen moskeen, hat volk....
Ned 1 of RTL4quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijken jullie live naar verkiezings-tv ofzo en waar?
RTL 4 en/of NOSquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ok ik moest wel lachenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hat volk heeft chasprokah. Hat volk wil cheen massa immigratie, hat volk wil cheen moskeen, hat volk....
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
NL 1.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is echt een mongool. Fuck drugs t-shirt aantrekken en dan je laten fotograferen met een blikje bier in je hand.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoeveel bier gaat hij drinken?
Ik zeg 7 liter.
Vind je datquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft veel talenten, behalve premier zijn.
wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
WHAHAHA ik lag me dood hier
Ja, toen ie begon te praten, ja. Op dat moment stond ie gewoon stoicijns naar het applaus te kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef internal het volgende:
[..]
Hij is zo duidelijk aangeslagenBen jij blind?
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Schenkstroop het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Tware het volgende:
Hierna Balkie never nooit meer op in de publiciteit
Verassing!quote:
Morgen maar eens al die CDA stemmers uitlachen dus.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
Proost mensen! Ik trek nu de prosecco open!
Maxime, wie anders?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef snellejelle het volgende:
Maar wie nu????
hij had het al een soort van aangekondigdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind dit een beetje een aparte beslissing. Weet nog niet wat ik ervan moet denken.
goed idee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
Ze heeft een balk tussen dr ogen gehad... ha ha haquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef wolferl het volgende:
Zijn vrouw kijkt ook al scheel van de peilingen
Zou wel het beste voor het CDA zijn.quote:
Er zijn veel meer namen.quote:
Ja JP zijn hartquote:
ook op NOS-TT 101, maar ik geloof dat ze hem al klaar hadden staan.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Tarak het volgende:
Balkenende heeft z'n eigen land en volk verraden met het Verraad van Lissabon Kandahar.
Hij is een landverrader, niets meer, niets minder.
Haha ja dit is er wel eentje waard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef capricia het volgende:
Wel logisch nu. opzich.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Terreros85 het volgende:
Ineens geen aandacht meer voor andere partijen
Dit zat er toch wel een beetje in denk ik. Ook de CDA stemmers verwachten dit al.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Morgen maar eens al die CDA stemmers uitlachen dus.
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
Ik heb het ff niet meegekregen, stopt hij ook per direct als Demissionair MP?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Howl het volgende:
Dag JP. Inderdaad, het einde van een tijdperk.
ze hoefden alleen maar op enter te drukkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
ook op NOS-TT 101, maar ik geloof dat ze hem al klaar hadden staan.
Typisch weer NOS teletekst, niets te vinden over de winst van de PVVquote:
Dat slaat echt nergens opquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Silver_Shark het volgende:
die balkie 8 jaar lang zijn zakken gevuld en nu stop hij er mee![]()
Waarschijnlijk wel, of de Jagerquote:
Ik denk niet Maxime, die heeft een te hard imago. Eerder Klink of misschien Jan Kees de Jager, maar ik denk dat het voor hem te vroeg is.quote:
Wat had je dan verwacht. Dat hij als een soort Rocky het eindgevecht wint?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Weltschmerz het volgende:
Af door de zijdeur. Afgang van 8 jaar met climax.
Goed lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Typisch weer NOS teletekst, niets te vinden over de winst van de PVV![]()
Wat een gekleurd en uiterst onobjectieve omroep is dit
OOk op BBC nu danquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Zo mooi aan het BBC he, noemt iedereen meneer of mevrouw.
Simpele ziel, hij gaat nu juist z'n zakken vullen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef Silver_Shark het volgende:
die balkie 8 jaar lang zijn zakken gevuld en nu stop hij er mee![]()
snel reparen en naar de toekomst kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef MrBadGuy het volgende:
Nog sneller gegaan dan ik had verwacht.
Hij heeft best goede dingen gedaan, maar zijn rol vlak voor de val van het kabinet vind ik onverteerbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef eriksd het volgende:
Einde van een tijdperk. Of je het waardeert of niet, het is nu historie.
Nee de site.quote:
PVV grote winnaar staat er.. Maar dat is idd net erbij gekomen d8 ik..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Typisch weer NOS teletekst, niets te vinden over de winst van de PVV![]()
Wat een gekleurd en uiterst onobjectieve omroep is dit
Net toegevoegd zekerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
Goed lezenWe staan er wel bij, PVV grote winnaar.
neequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
Dan hebben andere mensen een grotere rol gespeeld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft best goede dingen gedaan, maar zijn rol vlak voor de val van het kabinet vind ik onverteerbaar.
Nee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef Krambo het volgende:
Ja precies, hij gaat nu ver boven de Balkenende normquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpele ziel, hij gaat nu juist z'n zakken vullen.
Oprotbonus.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Simpele ziel, hij gaat nu juist z'n zakken vullen.
Zolang we het zelf maar wetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Net toegevoegd zekerStond er net nog niet.
Inderdaad, net erbij gekomen, stond er net nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
PVV grote winnaar staat er.. Maar dat is idd net erbij gekomen d8 ik..
ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
Stel nou dat Mark Rutte de opvolger van Balkenende wordt. Zijn we daar nou echt blij mee?
en kijhardquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef ThePianoMan het volgende:
Ferry kan wel zeggen dat hij de Prime Minister gedisst heeft
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
Stel nou dat Mark Rutte de opvolger van Balkenende wordt. Zijn we daar nou echt blij mee?
Ja. Zolang D66 maar in de coalitie komt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef Desunoto het volgende:
hij heeft geprobeerd iedere vorm van onderzoek te saboteren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:48 schreef internal het volgende:
[..]
Dan hebben andere mensen een grotere rol gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |