Waarom denk je dat die tijd(/dag) van tevoren al vaststaat???quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Fir3fly het volgende:
Wanneer is de definitieve uitslag bekend?
Ik moest hardt lachen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
BIANCA WIL HARDT GENEUKT WORDEN ZO HARDT DAT IK HET MET EEN T ERACHTERAAN SCHRIJF
Eindelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook! Vooral omdat z'n vrouw er bij staat. Niet verrassend maar toch.
Nee hoor, CDA geen medelijden mee, PVV gefelicteerd, GL gefeliciteerd, SP gefeliciteerd, D66 gemiste kand, en VVD geeft ons Markquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingsuitslag onnodig grievend.
Hij is zo duidelijk aangeslagenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Kent die man gewoon echt geen emotie?
quote:pauldeleeuw
meeste cda partijleden waren al naar de garderobe en parkeergarage toe. En komen nu snel terug! #tk2010 (er is applausband ingezet)
Hat volk heeft chasprokah. Hat volk wil cheen massa immigratie, hat volk wil cheen moskeen, hat volk....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Mooi, op naar Wilders en zijn speech. Als het kan met een krachtige galm.
Hij heeft veel talenten, behalve premier zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Olep het volgende:
Ik vind het geen slechte kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |